Bar TOO MUCH * 180 *

17-10-2009 22:00 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk Jo! Ik beloof dat ik je niet zal uitbuiten als oppas
Hahaha

Hou nou eenmaal erg van kinderen dus dat komt wel goed.
We zitten toch lekker te eten de hele avond. Het was een beetje veel, dus het toetje heb ik tot nu uitgesteld. Dus zit iedereen in z'n eigen hoekje met tiramisu en irish coffee of chocolademelk met verse slagroom. Gezellig
Ik schenk gewoon een paar glazen in. En als er niemand komt, drink ik ze zelf leeg.
Ik drink mee whore.......
Oh jee, ik was even verdwaald op het wereldwijde web.
Ik heb net 6 afleveringen Gooische Vrouwen zitten kijken. Het is echt lang geleden dat ik zo gelachen heb.....
Jee, zes achter elkaar? !:-O
stomme smileys
Zo grappig!
Ik wist niet dat het zoooo grappig was. En dit waren de eerste zes van de eerste serie......

Heb dus nog aardig wat te gaan. Tis maar goed dat het vakantie is
Ik heb het ooit wel eens gezien. Maar ben niet geschikt voor series. Vergeet altijd wanneer ik weer moet kijken Hoeveel zijn het er in totaal?
Ik geloof dat nu de vijfde reeks aan de gang is en daarvan zag ik via "gemist" de laatste drie....

Ben ook ongeschikt voor series, precies om de reden die jij geeft. Dus dit downloaden en dan kijken is heeeeeel geschikt
12 per reeks? Geen idee nog eigenlijk.
Jee, dan heb je nog heel wat werk!

Grr mijn leestekens zitten weer eens ineens onder andere toetsen, kan geen zinnige smiley plaatsen zo.

hihi
ik neem nog een slaapmutsje en dan duik ik mijnnest in. Het is best wel laat...
Ja, lach maar. Om dat glaasje te verkleinen had ik het is~teken nodig. Die zit dus onder het vraagteken. Best lullig als je eerst bovenaan begint met zoeken. Het vraagteken heb ik inmiddels gevonden onder een streepje. Nou ja, en het streepje voor tussen is en teken ben ik helemaal kwijt. Pffffff.
Te bedde dan maar?

Uitslapen want vakantie......
Ja, dat uitslapen lukt wel nu de jongens uit logeren zijn. Wat een rust!
Zo drankje op, ik duik erin. Welterusten!
Lekkâh rustig!

Zijn ze in Limboland? En de meiskes weer tuus?
Oeps, te laat!

Slaap lekkâh, Yet
Goeoeoeoeie morgen allemaal.

Volgens mij, slapen vandaag heel wat moeders uit, (als ze

de kans krijgen, tenminste)
Uitslapen? Vakantie? Merk er niks van. Toch best handig, die kinderen die in de schoolvakantie gewoon doorgaan met hun buitenshuize dagbesteding. Heb nu even koffiepauze, want moet deze laatste twee dagen echt nog heel veel doen. Zo fijn dat ik al 1 kamer helemaal leeg heb (nou ja, had), die staat nu volgestouwd met dozen en andere dingen die allemaal mee moeten. Zodat er nog een beetje bewegingsruimte is boven.

Ik word wel heel zenuwachtig nu, want ineens lijkt het allemaal nog best veel wat er moet gebeuren.

Ga weer door dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven