Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
Auw weer verschrikkelijke jeuk net. Ik ga vandaag even goed vaseline smeren, dat helpt soms.

(Ik heb bij de Canestencreme wel eens averechts effect gehad, de boel werd er nog veel meer geirriteerd door, dus die probeer ik nog even niet.

Probeer eerst wat zelfzorg toe te passen. Voel er weinig voor om naar de dokter te gaan. (die heeft nog nooit een schimmelinfectie opgelost bij mij)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Weet je al iets, IBI, van het huis?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ah Ibi, wat lief! Ik ben er hoor!

Oei Moon, vervelend. Ik heb jaren geleden een schimmeltje gehad, toenmalige vriend maakte het uit want ik was vreemd gegaan. Ok dan luister je toch niet loser. Haha. Maar heel vervelend idd!

Ibi, spannend hoor met dan huis. Enig idee wanneer ze iets kunnen laten horen?

Jippie, op een dag ga je daar weer heen en dan denk je : was ik hier bang voor? ik ben nu steeds meer aan het proberen en het gaat me goed af! Komt vanzelf weer hoor!

Ik was enorm aan het relaxen vandaag. Vanochtend na het opstaan half uurtje op de dansmat gestaan, pff zwaar hoor. Daarna op de bank gelegen met de poesjes en verder nog even geslapen en de belastingdienst gebeld. Oja goed nieuws: onze kleine Samurai is ruim 100 gram aangekomen in een week tijd! Het gaat dus de goede kant op!! Alleen die poeples geven gaat me niet zo goed af. Ze vinden het niet leuk als ik met hun pootjes in het grit ga graven. Ze willen dan snel weg.

Ik blijf het volhouden haha, de aanhouder wint!

Zaterdag visite gehad, gisteren visite gehad en vanavond visite. En dan vind ik het wel weer goed. Nog een weekje dames en dan ga ik reintegreren op het werk! Spannend maar toch wel zin in. Alleen word het zwaar want dan kan ik geen middagslaapje meer doen. Hou jullie op de hoogte he!

Wat is die hallomeeting hyves dan? Kun je dan zien wie er in RL komt? Wil wel de link als iemand die heeft?

Nou heel verhaal dus ik ga weer even stoppen. Even naar het 100+ topic. Tot later!
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 19-10-2009 17:11
Reden: tiepvouwtje
% gewijzigd
Wat erg zeg... van die ex!

Was niet iemand met een hoge intelligentie denk ik

Kun je nog iets anders proberen dan het pootje in de poep (haha). Misschien als je zelf de drollen gaat begraven, met schepje uiteraard, dat ze dan snappen dat het hoort?

Eén van onze volwassen katten snapt het nog steeds niet. Doet de behoefte buiten, maar vaak zonder te begraven...

Lekker, zo'n dagje.

Ik zal het topic even zoeken, van de hellomeeting. Maar uiteindelijk gaat de aanmelding via hyves, volgens mij.
Neuh hij was altijd stoned dus dat heeft er ook aan bijgedragen haha.. Denk dat hij niet goed opgelet had haha!

Als ik met het schepje de drollen begraaf, willen ze met het schepje spelen. Jaja, spelen is leuk!!

Ok, ben benieuwd!
HalloMeeting

Choco, hoe ik jou voor me zie ben je heel tenger (geen idee hoe ik daarbij kom verder). Grappig om dan te lezen dat ik er naast zit. Misschien is de meeting wel nodig, straks heb ik iedereen helemaal verkeerd in mijn hoofd
Haha ben niet tenger hoor! Ben ook geen 100+ maar er mag best wat af. Helemaal omdat mijn glucose steeds te hoog is. Just in case en voor de bruiloft natuurlijk :D Dankzij het samenwonen vliegen de kilo's eraan helaas. Dus de bruiloft is een goede stok achter de deur.

Even roken en dan naar de hyves kijken. Thnx!
Hyves is onzichtbaar? Dus ik moet me eerst bij Minny aanmelden, dan op de hyves kijken en dan moet ik dus wel gaan? Klinkt eng.. Heeft niemand stiekum de hyves voor me? Ibi?
Moon je hebt mail!
Ik heb nog niks gehoord over het huis maar heb wel een telefoontje gemist van een anoniem nummer dus wie weet heb ik mijn stomme kop het verlossende telefoontje gemist.

Ben net uit eten geweest met mijn man, schoonmoeder en schoonzus. Eigenlijk geen geld voor maar we waren er ect even aan toe en hebben schoonmoeder en schoonzus getrakteerd. Hebben lekker onbeperkt spaire-ribs gegeten. Niet zo goed voor het gewicht maar was wel erg lekker.

Choco,

Jij hebt mail!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Lekker toch Ibi, je mag jezelf best eens verwennen hoor!

Dames, ik ga offline. Er komt zo visite! Misschien tot later en anders tot morgen. Fijne avond!
(Weer een stukje herinnering, dat boven komt door een ander topic.. Toen het op zn slechts met mij ging had ik ook nog een verhuizing voor de boeg. Dat was één van de redenen dat ik mijn kop niet meer boven water kon houden)

Verder in het heden

Thanks voor de mail, choco.

Te hoog glucose.. een soort diabetes? Of zie ik het verkeerd?

En hoezo word je zwaarder van samenwonen?

(heb 1,5 week in mijn leven samengewoond, soort van.. niet echt verschil gemerkt )

Lekker hoor, spare ribs. Misschien krijg je op één of andere manier weer iets terug voor deze traktatie.

Heb je kans morgen nog iets te horen van het huis?
Ja het zou kunnen dat we morgen nog iets horen over het huis hoewel de kans wel klein is.

Bedenk me ineens dat ik nog huiswerk moet doen voor de RET cursus morgen. Oeps. Gelijk maar even doen dan.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik had een zware avond.. kon niet op de PC!

Nu even mijn verslaving op peil houden

Ik zag dat ik nog maar 1 pam heb voor vannacht, ben benieuwd hoe het gaat. In die strip zag het eruit alsof er nog 2 inzaten, maar die ene had ik gewoon heel netjes uitgedrukt

Als jullie me weer op het forum aantreffen vannacht, was die ene lorazepam niet genoeg, dan weten jullie dat
Voor het geval je hier vannacht dan nog komt:

(daarmee bedoel ik, de groetjes van mij)

Maar ik hoop dat je de hele nacht

He Verena!

Moon,

Wat fijn dat je toch doorgeslapen hebt met 1 pam!
Meiden ben even wat verward. Hoorde net van mijn man dat een collega van hem regelmatig op de msn zit met mijn zwager. (broer van mijn man) Nu blijkt hij als msn naam te hebben dat hij pappa word.

Het is en 24jarige flirt die nog nooit in zijn leven een echte relatie gehad heeft en alleen maar valt op jongere meiden.

Als hij ergens niet aan toe is dan is het wel aan een kind. Mijn man was erg teleurgesteld dat we nu in zijn familie ook niet de eerste zijn die een baby krijgen.

Zelf hebben we niet veel contact met zwager. Voornamelijk omdat hij het heel moeilijk vind dat zijn "in zijn ogen lelijkere en minder leuke" broer al jaren een vast relatie heeft en nu zelfs getrouwd is. Mijn man heeft wat hij hebben wil en daar kan hij niet goed mee oom gaan.

Ow, ik hoop zo dat hij bedoeld dat zijn poes zwanger is en zich op die manier als pappa ziet. Of dat hij een nieuwe flame heeft met een meisje dat al zwanger was en dat hij zich nu pappa voelt.

Tjee wat een gedoe en vage situatie zeg.
Tjee Ibi, erg he... dat sommige mensen zo onbezonnen aan kinderen beginnen. Je weet ook niet wat er van zo'n kind moet worden dan he...

Ik hoop ook dat het om de kat gaat

Denk wel dat je het feit dat jullie nog geen kind verwachten los moet zien van de 'zwangerschap' van zwager. (tegenwoordig zeggen mannen ook dat ze zwanger zijn viel me op)

Ik heb niet heel lekker geslapen, maar het kon slechter. Ben er wel weer uit geweest, heb even wat gegeten en TV gekeken. Had geen zin in de PC.

Vanmiddag even bij de apotheek langs en dan hoop ik dat het er gewoon ligt (wat niet altijd het geval is), anders ga ik een zware nacht tegemoet. Drink niet meer he, anders had ik nog wel een plan B om toch te slapen

Helaas, dat gaat nu niet op.

Fijne dag!

Mijn broer houdt de PC steeds bezet dus zal er niet veel achter zitten. Ach, is ook wel eens lekker, een bijna computerloze dag (hoewel ik nog wel een deadline heb vandaag. Tekst staat al op papier (jawel, geschreven met pen en papier) maar moet nu nog uitgetypt en opgestuurd)
Kleine neefje belde net of ik mee ging naar het bos. Heb gelukkig nee gezegd.

Wel moeilijk hoor, mijn tante bedenkt dat dan, dan mag neefje bellen en dan zeg ik al bijna automatisch ja. Maar heb genoeg andere dingen te doen vandaag en MOET dus ook naar de apotheek.

We hebben voor vrijdag afgesproken. Heb geen idee wat ik vrijdag heb, ben alweer die (*&^&*^%*&^(^%agenda kwijt, maar volgens mij stond er voor vrijdag nog niks.

Kut, morgen naar de SPV, was ik ook vergeten. Ik zou echt een agenda met opbel-functie moeten hebben. Als ik mijn telefoon kwijt ben kan ik hem altijd opbellen met de andere foon, erg handig.

Ben ff strontziek van die irritante broertjes. Dus als ik chagrijnig klink: klopt.
Moon: ja glucose te hoog kan op suikerziekte wijzen. Moet dus minderen met suiker en over 3 maanden weer prikken. Is het dan weer te hoog dan is dat al een half jaar en dan zullen er vast wel stappen ondernomen worden.

Aankomen van het samenwonen, hmm ja, we hebben er van geprofiteerd! Lekkere dingen in huis, lekker vies eten, veel vrienden over de vloer zodat er meer lekkers in huis is. Dat dus, daar zijn we van aangekomen..

Ibi, ik hoop met je mee dat de poes zwanger is! Mijn broer heeft een jong kindje dat eigenlijk niet zo gepland was. Als ik af en toe zie hoe er met dat kind omgegaan word, of eigenlijk niet.. Bordje met eten op de grond en als kind wil eten, doet ie dat toch? Niks eten aan tafel en dat soort dingen. Regels? Zijn dat? Erg sneu. Maar goed, broer heeft ook een afwijking die ik hier verder niet noem dus het ligt niet erg aan hem. Hij kan er niks aan doen. Maar ik hoop dus met je mee Ieb!

Moon goed dat je nog steeds niks drinkt!! En goed dat je je neefje hebt afgezegd. Aan jezelf denken!

Mijn dag begon snel, badkamerkasten gehaald en in elkaar gezet maar verder helemaal niks gedaan! Erg relaxed!
Ik was wel heel chagrijnig nadat ik neefje had afgezegd. Mijn tante kan soms out of the blue bellen en dan al bijna verwachten dat ik wel kom, lijkt wel.

Ze vindt het ook gewoon leuk als ik kom, en ze snapte ook wel dat het niet uitkwam nu, maar was duidelijk teleurgesteld.

Eten is ook gewoon gezellig, soms

Ja goed he, van die alcohol. Hoewel ik vandaag echt wel wat zou lusten, zo onrustig als ik me voel. Gelukkig heb ik weer lorazepam in huis. (nog niet genomen, maar vannacht wel weer denk ik)
Lekker op tijd naar bed als het lukt dan toch?. Lekker even in bad, kopje thee erbij, pammetje erin en slapen. Hoop dat het lukt! Dan voel je je morgen vast weer beter!

*nog steeds bezig met hyves.. ga je nu mail sturen*
Zo ben echt moe zeg! Moet morgen om 8 uur beginnen en moet dan al rond 6.00 weg van huis. Poeh he.

De man van mijn zus stapt net binnen die blijft hier maffen.

Duik zo lekker mijn bed in. Denk dat ik geen moeite zal hebben met in slaap vallen.
Slaap lekker Ibi en werk fijn morgen!
Ladies,

ik ga met de poezen knuffelen en dan slapen. Morgen weer een (goede) dag! Welterusten allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven