NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
er wordt wat afgehaakt hier bij de nietjes....

ik ging op tientertoer altijd naar Duinrell, en dan vond ik dat heul leuk! maar je mag als volwassene dus ook ongeneerd daar heen? of nemen jullie kinderen mee als smoesje?
ik neem gehandicapten mee, en ga dan alleen in de achtbaan om hem te testen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
aha, ben jij van het testteam

en als jij niet groen ziet mogen er anderen in?
paar jaar geleden gingen yamman en ik met een groepje vrienen in het na seizoen elk weekeind naar een ander pretpark

maar duinrell was wel de slechtste van allemaal !

we hadden daar een "duingalow"gehuurd voor een weekeind.

hoewel het woord duingalow je zou doen denken aan een soort huisje een bungalow ... nee het was een soort ingerichte bouwkeet.

en smerig ! schimmel in de badkamer, en dan niet alleen op de muur en plafond , nee ook de douchebak was voorzien van een glibberige laag, schimmel op het toilet, echt heel vies, de keuken was echt te ranzig voor woorden, schimmel op de ramen, al het beddengoed was stuk.

na veeel klagen over al dit duurbetaalde discomfort kregen we jaja 6 vrijkaartjes om te gaan zwemmen in het tikibad thuis gestuurd ....

duinrell... ik zeg bedank !
Moge ladies.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goedemorgen

ja yam het is niet te vergelijken met een groot pretpark, maar voor kleintjes is het wel leuk

ja we kunnen bijna een nietjes haakclub beginnen elo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bij mij krijgt haakwerk altijd vliegles
Kunnen we naast het haakclubje dan ook een kookclubje hebben? Ik kan niet haken en breien.
Vliegende haakwerkjes, you put a big smile on my face, Pilous.

Goeiemorgen

Zit hier met jas aan achter de computer en twee gezellig hupsende konijntjes in de kamer een vrije halve dag te nemen.
Zo koud bij jou Mamz?

Hier is het 18 graden, maar ik zit in een badjas en dekentje gewikkeld. Ga me maar eens aankleden en de vakantiewas wegwerken.

Ik heb niet zoveel geduld met handwerkjes Mamz

Mijn moeder wel en heeft het zo vaak geprobeerd met me. Borduren, naaien, breien, haken.. Ik kan het allemaal wel maar het duurt me te lang, of ik laat een steek vallen of maak een foutje... Dan vliegt het weer in een hoek van de kamer... Ook sierraden maken. Heb hele leuke dingen in elkaar gevloekt geknutseld... Niks voor mij....
Ik heb die dingen allemaal wel eens geleerd maar helaas ook weer vergeten. Bij oma thuis was het wel gezellig, dat haken en breien. Bij ons tante thuis dan weer de sieraadjes maken, en ander geknutsel.

Maar zou ik er nu iets mee willen dan moet het vooral klein zijn, of zoals Boro, in een groepje.

Het valt wel mee met de kou hoor. Kwam zostraks net terug van boodschappen.
En je kon niet wachten om te forummen

Je kan altijd mobieletelefoonzakjes haken, is niet groot. Of poppies voor het goede doel
Ik heb straks een kraamvisite, en zondag ook een en maandag ook een ...

maar allemaal mensen die niet zo heel dichtbij staan zou maar zeggen straks een van mn beste vrienden vroeger, vandaag de dag gaan we twee drie keer in t jaar bij elkaar langs en treffen we soms een babbeltje bij de supermarkt, zondag kraamfeest van een kennis die achter ons woont en maandag de neef van yamman die we twee keer per jaar zien.

sja wat koop je dan als leuk kraamkado , wat er niet uit ziet als een flutdingetje, wel prijstechnisch leuk voormijn portemonee is... kleding vind ik altijd lastig, wat mijn smaak is is vaak die van een ander niet ...

en nu trof ik een vette aanbieding bij de baby winkel

een leuk houten karretje met houten blokken van winnie de pooh van 21.95 afgeprijst naar 4.95

heb er meteen vier ingeladen dus drie voor de visites en een voor yammini

dusss ik ben helemaal blij
quote:mamzelle schreef op 20 oktober 2009 @ 12:46:

Ik heb die dingen allemaal wel eens geleerd maar helaas ook weer vergeten. Bij oma thuis was het wel gezellig, dat haken en breien. Bij ons tante thuis dan weer de sieraadjes maken, en ander geknutsel.

Maar zou ik er nu iets mee willen dan moet het vooral klein zijn, of zoals Boro, in een groepje.

Het valt wel mee met de kou hoor. Kwam zostraks net terug van boodschappen.

Youtube is je vriend !

lekker warme mutsjes breien /haken van cheap wolletje van de wibra. haske voordelig ! bijpassende sjaal erbij

its simple !

als je wilt heb ik nog wel ergens geinige patroontjes.
Dat is een mooi prijsje Yam

Hoe gaat het met Yammini en de nachtslaapjes? Is het weer acceptabel?
Ik ben officieel met mijn studie begonnen...

Opgegeven voor de eerste praktijkdag en nu ga ik beginnen met het eerste boek van 725 blz
Zo ik was een dagje mijn laptop kwijt voor het geheugen. Wat Dell heeft gestuurd past er niet in. Dus nu zorgen dat ik het weer terug gestuurd krijg.

Werd vanmiddag gebeld of Floyd mee kon doen met een tv reclame. Dus even afwachten hoe en wat. Weet alleen de opname dag.

Zondag waren ze aan 1 scene met Bo niet toegekomen dus nu moet ik aanstaande zondag om 8 uur in de ochtend op de set zijn. Pffff lekker vroeg.
Je hebt het maar druk met de heren
Ja jammer dat ik ze geen buskaart in hun bekkie kan stoppen hihihi. Ben in dienst van hun als prive chauffeur.

Wat voor studie ga je volgen Ploes?
Orientatietraject HBO Toegepaste Psychologie.
goedenavond

je hebt het er maar druk mee Yam met al die kraam visites,

jij ook trouwens Myleen, met de heren

ik twijfel...

baas heeft laten weten dat ik heel makkelijk een overplaatsing kan krijgen naar dichtbij NL (in de buurt van Roos)

en ik ben nu al de hele week aan het nadenken...

zijn een hele hoop voordelen om te gaan (oa meer salaris)...

twijfel twijfel
Engie, da's een heftige beslissing. Persoonlijk zou ik good old england niet graag verlaten, maar ja, daar zal je na zoveel tijd ook op uitgekeken zijn..

Eindelijk een mooi plaatje van Lucky:

Shirley

Samen (ik vond ze zo toen ik vergeten was dat ze los waren en om boodschappen was gegaan)

Konijnenleut (houdt ze van de plinten en snoeren weg)

lieve foto's van de nijntjes

tis idd een heftige beslissing....moet er echt nog heel goed over na denken...
fjoew idd een flink besluit NG! succes met nadenken

wat een leuke nijntjes mamzelle ! echte foto modelletjes

vanmiddag kraamvisite was leuk, had heeeeel toevallig een draagdoek in mn tas die ik wel effe kon uitlenen, zit nu een wijk verder een heel blij babytje tegen mamma's memmen aangeplakt ... en mamma is de spaarrekening aan het bekijken of ze een draagdoek gaat kopen.

het is besmettelijker dan de griep
ik ga vroeg mn mandje in vandaag

ik vroeg me al af waarom ik afgelopen dagen twee chocoladetaarten twee bakken soesjes en nog meer nare snaai opgegeten heb, vanmorgen welbekende buikpijn en niet veel later .... zucht ...

yammini is ook een beetje uit haar doen, ik heb haar al 5 keer in moeten stoppen , zo ongeveer elk half uur is ze wakker ..

dus ik voorspel een onrustig nachtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven