Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
dinsdag 20 oktober 2009 om 16:28
Fan leuk joh al die cadeautjes van je collega’s. Ze zullen je zeker gaan missen. (ookal zeggen die mannen dat natuurlijk niet snel)
Rain jeetje wat een gedoe allemaal. Maar ja het is voor een goed doel dus houd de moed erin. Gaat vast allemaal goed komen.
Als je niets hoort trouwens, dan betekend dat goed nieuws, maar hoef je dan helemaal niet langs te komen om de test te bespreken of wat de waardes of zo zijn.
Ik kan me voorstellen dat het prettiger is om inderdaad in “levende” lijven te horen dat alles oke is.
Husky maar goed uitrusten en afwachten dan, meer zit er niet op. Hahahaha ik kan me inderdaad wel vinden in een verbaasde blik van je man. Dat zou die van mij ook doen. Maar dat is heel normaal dat je dat doet als je bovenaan Momo’s lijstje staat. Toch?
En die Mexicaanse griep, ik weet het niet hoor. Ik vind het maar een enge bedoeling en ze weten nog niet wat voor gevolgen het heeft voor zo’n kleintje.
Ik hou me nog steeds voor dat ik het niet doe, en dat er jaarlijks meer mensen dood gaan aan gewone griep.
Jeetje ik zie aantallen van 100 tot 150 kaartjes voorbij komen. Pff ik heb er nog niet zo over na gedacht maar ik denk dat ik aan de 60 zit of zo. En dat is misschien al veel.
Beck niet ziek worden hoor. En Fan jij ook niet. Al moet ik wel zeggen dat de verkoudheid enorm heerst. Ook hier in de buurt.
Erine daar had ik inderdaad voor gekeken maar bij ons is dat alleen op Vrijdagmiddag tussen 13:30 en 14:30 uur. En als ik dan ochtend of avond heb komt dat voor allebei niet uit. Ik denk dan ook dat ik daar aan begin in december. Dan ga ik natuurlijk met vakantie en verlof.
Momo ik moet nog ergens 2 pakjes hebben liggen maar ik weet niet wat voor nummer die hebben. Mochten ze dat nummer hebben neem ik ze Zaterdag mee oke?
(neem trouwens aan dat je de actie van de AH bedoelt)
Rain jeetje wat een gedoe allemaal. Maar ja het is voor een goed doel dus houd de moed erin. Gaat vast allemaal goed komen.
Als je niets hoort trouwens, dan betekend dat goed nieuws, maar hoef je dan helemaal niet langs te komen om de test te bespreken of wat de waardes of zo zijn.
Ik kan me voorstellen dat het prettiger is om inderdaad in “levende” lijven te horen dat alles oke is.
Husky maar goed uitrusten en afwachten dan, meer zit er niet op. Hahahaha ik kan me inderdaad wel vinden in een verbaasde blik van je man. Dat zou die van mij ook doen. Maar dat is heel normaal dat je dat doet als je bovenaan Momo’s lijstje staat. Toch?
En die Mexicaanse griep, ik weet het niet hoor. Ik vind het maar een enge bedoeling en ze weten nog niet wat voor gevolgen het heeft voor zo’n kleintje.
Ik hou me nog steeds voor dat ik het niet doe, en dat er jaarlijks meer mensen dood gaan aan gewone griep.
Jeetje ik zie aantallen van 100 tot 150 kaartjes voorbij komen. Pff ik heb er nog niet zo over na gedacht maar ik denk dat ik aan de 60 zit of zo. En dat is misschien al veel.
Beck niet ziek worden hoor. En Fan jij ook niet. Al moet ik wel zeggen dat de verkoudheid enorm heerst. Ook hier in de buurt.
Erine daar had ik inderdaad voor gekeken maar bij ons is dat alleen op Vrijdagmiddag tussen 13:30 en 14:30 uur. En als ik dan ochtend of avond heb komt dat voor allebei niet uit. Ik denk dan ook dat ik daar aan begin in december. Dan ga ik natuurlijk met vakantie en verlof.
Momo ik moet nog ergens 2 pakjes hebben liggen maar ik weet niet wat voor nummer die hebben. Mochten ze dat nummer hebben neem ik ze Zaterdag mee oke?
(neem trouwens aan dat je de actie van de AH bedoelt)
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:10
Zo, daar was ik weer!
Alles was in orde...kleine lag lekker met haar voeten te spelen, zo grappig! Ze loopt nog steeds een week voor met haar groei en we hebben de inleidingsdatum vastgezet Dus ik weet gewoon nu al wanneer ik ga bevallen...heel maf idee! Ik heb wel echt bekkeninstabiliteit nu....fysio had weinig nut zei ze, omdat t gewoon echt komt omdat ik binnen een jaar weer zwanger ben. Ze kunnen er niets aan doen eigenlijk...jammer.
Kaartjes....ik heb er vorig jaar met Lois 100 besteld en die zijn zo goed als op gegaan. Dus dat doe ik nu weer...moet goed gaan! Weet alleen niet of ik jullie dan allemaal een kaartje kan sturen, maar ik doe mn best....heb natuurlijk ook mn andere groepje nog en dat zijn er ook 20 en dat zou dan 45 kaartjes extra betekenen!
Haha Fan, bevalt de vakantie?
Mijn mannelijke collega noemde het ook zo en daar werd ik zo kwaad om....vond ik echt stom!
Justdeb, fijn dat het allemaal goed gaat!
Maya, ik heb vorig jaar ook na 4 weken nog wel gevloeid ineens...hoeft denk niet meteen je menstruatie te betekenen (positief blijven denken )...die was trouwens bij mij de eerste keer (na 6 weken) echt nihil en de tweede keer gingen de sluizen open! Durfde niet eens naar buiten, deed een half uur met een super tampon!
Moom, ik heb nog 15 pakjes stukjes liggen maar ze zitten er helaas niet bij! Wel 8 keer nr 15...ook stom!
Die smileys van jullie zijn echt cool...moet ik denk ook maar mee beginnen....ooit
Rain, spannend, al je afspraken!
En nu ben ik kwijt wat ik verder nog moest zeggen....dementie...zwaar irritant!
Oh ja, heb vandaag een hele amuse set gekocht...dus ik ga aan de amuses...zo leuk!
En een creme brulee brander....dus mn allereerste eigen creme brulees staan nu af te koelen...ben benieuwd!
Alles was in orde...kleine lag lekker met haar voeten te spelen, zo grappig! Ze loopt nog steeds een week voor met haar groei en we hebben de inleidingsdatum vastgezet Dus ik weet gewoon nu al wanneer ik ga bevallen...heel maf idee! Ik heb wel echt bekkeninstabiliteit nu....fysio had weinig nut zei ze, omdat t gewoon echt komt omdat ik binnen een jaar weer zwanger ben. Ze kunnen er niets aan doen eigenlijk...jammer.
Kaartjes....ik heb er vorig jaar met Lois 100 besteld en die zijn zo goed als op gegaan. Dus dat doe ik nu weer...moet goed gaan! Weet alleen niet of ik jullie dan allemaal een kaartje kan sturen, maar ik doe mn best....heb natuurlijk ook mn andere groepje nog en dat zijn er ook 20 en dat zou dan 45 kaartjes extra betekenen!
Haha Fan, bevalt de vakantie?
Justdeb, fijn dat het allemaal goed gaat!
Maya, ik heb vorig jaar ook na 4 weken nog wel gevloeid ineens...hoeft denk niet meteen je menstruatie te betekenen (positief blijven denken )...die was trouwens bij mij de eerste keer (na 6 weken) echt nihil en de tweede keer gingen de sluizen open! Durfde niet eens naar buiten, deed een half uur met een super tampon!
Moom, ik heb nog 15 pakjes stukjes liggen maar ze zitten er helaas niet bij! Wel 8 keer nr 15...ook stom!
Die smileys van jullie zijn echt cool...moet ik denk ook maar mee beginnen....ooit
Rain, spannend, al je afspraken!
En nu ben ik kwijt wat ik verder nog moest zeggen....dementie...zwaar irritant!
Oh ja, heb vandaag een hele amuse set gekocht...dus ik ga aan de amuses...zo leuk!
En een creme brulee brander....dus mn allereerste eigen creme brulees staan nu af te koelen...ben benieuwd!
anoniem_56093 wijzigde dit bericht op 20-10-2009 17:11
Reden: vergeten!
Reden: vergeten!
% gewijzigd
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:15
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:27
Rizzie, wat fijn dat het allemaal goed was met je kindje !!!! Lijkt me heel leuk om te zien hoe ze met haar voetjes aan het spelen was !!
Tja die gekke collega's van me... Hun hebben trouwens ook een mooi voorstel bedacht voor mannen :
SCHEERVERLOF
Dus ook een keer 6 maanden verlof voor compensatie voor al die tijd die hun in scheren moeten steken. Hoe vind je die, ik kwam niet meer bij. En toen ik zei dat vrouwen zich ook moeten scheren omdat mannen anders pissig worden wisten ze ff niet meer wat ze moesten zeggen hahahaha
Tja die gekke collega's van me... Hun hebben trouwens ook een mooi voorstel bedacht voor mannen :
SCHEERVERLOF
Dus ook een keer 6 maanden verlof voor compensatie voor al die tijd die hun in scheren moeten steken. Hoe vind je die, ik kwam niet meer bij. En toen ik zei dat vrouwen zich ook moeten scheren omdat mannen anders pissig worden wisten ze ff niet meer wat ze moesten zeggen hahahaha
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:40
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:48
dinsdag 20 oktober 2009 om 20:35
waar halen jullie die smileys in vredesnaam vandaan! Ze zijn echt hilarisch.
Riz fijn om te horen dat alles goed is met de kleine meid. Lijkt me fantastisch om te zien dat ze zo aan het spelen zijn. Inderdaad wel een gek idee dat je nu al weet wanneer je gaat bevallen.
Hier niet echt wat te melden. Ik heb alleen lekker gegeten bij mijn ouders. gezellig met heel de familie. Zus, zwager, ouders en wij.
Heb wel wat te veel gegeten. (kon me niet inhouden) Bij je moeder is het toch altijd lekkerder als bij jezelf.
Riz fijn om te horen dat alles goed is met de kleine meid. Lijkt me fantastisch om te zien dat ze zo aan het spelen zijn. Inderdaad wel een gek idee dat je nu al weet wanneer je gaat bevallen.
Hier niet echt wat te melden. Ik heb alleen lekker gegeten bij mijn ouders. gezellig met heel de familie. Zus, zwager, ouders en wij.
Heb wel wat te veel gegeten. (kon me niet inhouden) Bij je moeder is het toch altijd lekkerder als bij jezelf.
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:15
De condoom smiley is echt geweldig !!
Ik denk dat ik me alvast afmeld voor morgen heel de dag. Heb een druk dagje, moet tanken, brieven op de bus doen, opruimen,naar de verloskundige, daarna naar mijn schoonmoeder we gaan met z'n drietjes naar de intratuin (zusje van fanatic man gaat ook mee) en s'avonds ga ik met mijn buurvrouw naar Holiday on Ice ! Ze heeft zomaar kaarten gewonnen !!
Ik denk dat ik me alvast afmeld voor morgen heel de dag. Heb een druk dagje, moet tanken, brieven op de bus doen, opruimen,naar de verloskundige, daarna naar mijn schoonmoeder we gaan met z'n drietjes naar de intratuin (zusje van fanatic man gaat ook mee) en s'avonds ga ik met mijn buurvrouw naar Holiday on Ice ! Ze heeft zomaar kaarten gewonnen !!
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:20
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:28
GW, doeddutnie kom bij mijn eigen chart uit. wil je dan even uploaden op de haaif? doe je zo:
ga naar http://www.fertilityfriend.com/ttc/print_module.php
selecteer de cylcus die je wil laten zien bij <chart>
zorg dat <format> op <pdf-acrobat> staat
<insemination date> ed mag van mij op <no>
druk op <download pdf>
er wordt nu een bestand opgeslagen op je buroblad.
ga naar de onze haaif.
klick foto's video's
klick F&V toevoegen.
selecteer bestand.
ok.
klaar!
ga naar http://www.fertilityfriend.com/ttc/print_module.php
selecteer de cylcus die je wil laten zien bij <chart>
zorg dat <format> op <pdf-acrobat> staat
<insemination date> ed mag van mij op <no>
druk op <download pdf>
er wordt nu een bestand opgeslagen op je buroblad.
ga naar de onze haaif.
klick foto's video's
klick F&V toevoegen.
selecteer bestand.
ok.
klaar!