Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
durf het bijna niet te zeggen.... maar zoiets heb ik nu ook!
oh, spannend moom!!!!!!!!!!!!! Hoop het zo voor je, blijft je mooi die hele medische molen bespaard!

(Zal ik toch niet die test mee nemen waarmee je 4 dagen vroeger kunt testen?)
schatjes, die heb ik ook nog liggen, sensitest dipstick
voor de gein mijn huidige curve er ook aan het opzetten. 2 dagen niet ingevuld ivm koorts.
Haha Moom, nee we vertellen tegen niemand wanneer t precies is. Vind ik ergens niet leuk als iedereen dan de hele tijd aan t denken is dat ik aan t bevallen ben op die dag. Straks lukt t niet meteen, moet ik langer wachten, of ben ik net als met Lois 2 dagen aan het weeen puffen en dan krijg je de hele tijd telefoontjes en berichtjes enz...Nee, deze bevalling is van ons samen enblijft een verrassing! :-)
ja, die bedoel ik idd.....

zo tussen de scones en de sandwiches in...
je goed recht, riz!!!! en vergeet niet: we denken toch wel aan je!!!

ga je nog vooraf het ZH in?

hahaha, ja, GW, net als met de boerenkool ofzo?
he riz jammer, we wilden juist als verrassing dan even in het ziekenhuis langs komen op de dag.... je even toejuichen
Woei moom!! Ga je ons nou weer zo nerveus maken met allerlei goeie signalen?! Mag wel, maar dan ook even een positieve test bitte!! (isse lieverder bedoeld dan het wellicht overkomt...)

Ik zal de mijne ook even op hyves zetten.... uuhh morgen.
ik wacht vol spanning moom!
Yeh Moom!! Zal het dan echt! Hoop het zo, en wat GW al zei dan blijft de rest je allemaal bespaard.

Jippie!! weer wat om naar uit te kijken
uploaden doet heel langzaam.
en posten gaat telkens dubbel
ooh het is weer spannend hier allemaal!

Groot gelijk riz, dat je het niemand verteld, kunnen we alleen niet bij het ziekenhuis komen juichen.....

Ik hou het kort, ben vandaag ziek geweest, voor het eerst dit jaar, keelpijn, koppijn, aan de darmkrampen (sorry) en heb een paracetamol op, wat eigenlijk tegen mijn principes is, ook nu met zwangerschap.
Moom, dat ziet er veelbelovend uit!! Dat lijkt verdacht veel op HET dipje waar je altijd over leest. Ik hoop het voor je!!

Verder beetje moe nu, dus niet zoveel reageer-puf. Moet zo nog even aan de slag ;) (gisteren positieve ovutest)

Riz, goed dat je en datum hebt en logisch dat je niet met de hele wereld gaat delen wanneer d-day is.

Justdeb, ik heb je kaartje ook gekregen. Lief!! Poeh, wat een bevallingsverhaal op haifs zeg. Klinkt heftig.

Kath, jouw verhaal klinkt ook erg heftig zeg. Komt het voor je gevoel deels door het (te) harde werken?

Hus, doe je wel een beetje rustig aan? Jouw zwangerschap is inderdaad heftig verlopen zeg. Knap hoe goed je er mee omgaat!

GW, ben benieuwd naar je namenlijstje. Heb af en toe wel gespiekt op het namentopic. Mijn nummer 1 meisjesnaam werd ook door jullie genoemd!
Ik wil tzt best mijn namenlijstje delen, maar hou hem nog even voor me. We zijn er nog niet uit, maar ik ben over meerder namen wel tevreden en manlief ook, dus ik heb er het volste vertrouwen in! Benieuwd wat jou nr. 1 is specu!
En waarom zie ik mooms temp curve niet?
Begrijpelijk Riz! Maar wel jammer inderdaad, dat we niet met z'n allen in de gang kunnen gaan meebrullen/puffen
zet hem op speec
GW, volgens mij is hij nog steeds aan het uploaden. dus speec, je zit volgens mij naar GWs curve te loeren.
die sexsmiley!!
Heb ook curve op hyves gezet, ben zoooooooo bang dat er iets niet goed is gegaan en het ook voor al mn hyvesvrienden is te zien
zo hij staat er op. wat vinden we??
momo, ik vind hem wel een beetje op die van mij lijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven