Het kasteel
dinsdag 20 oktober 2009 om 08:01
Mogguh meiden!
*zet koffie neer*
En een stapelzakdoeken. Het grote snotgebeuren is toegslagen. Kwam gisteren ineens opzetten. Beroerd geslapen vannacht.Nou ja we komen de dag weldoor.
Darly balen zeg van die slechte recensies, was het ook echt heel slecht, of zijn het een stelletje azijnpissers?
Tila nog last van (nieuwe) kies?
Was leuk om weer even bij te praten gisteren.
*snottert richting werk*
*zet koffie neer*
En een stapelzakdoeken. Het grote snotgebeuren is toegslagen. Kwam gisteren ineens opzetten. Beroerd geslapen vannacht.Nou ja we komen de dag weldoor.
Darly balen zeg van die slechte recensies, was het ook echt heel slecht, of zijn het een stelletje azijnpissers?
Tila nog last van (nieuwe) kies?
Was leuk om weer even bij te praten gisteren.
*snottert richting werk*
dinsdag 20 oktober 2009 om 08:13
**ontwijkt het snot en neemt een bak koffie**
Goeiemorgen! Arme Suup! Sterkte!
Nieuwe kies gaat goed. Lang niet meer zo beurs als gister, maar het voelt wel gek. Is niet de vorm die hij was, dus nou zit er een vreemde kies in mijn mond
Aan het werk. Heb geen zin. Word wel door Lief en MK weggebracht da's wel weer luxe
Goeiemorgen! Arme Suup! Sterkte!
Nieuwe kies gaat goed. Lang niet meer zo beurs als gister, maar het voelt wel gek. Is niet de vorm die hij was, dus nou zit er een vreemde kies in mijn mond
Aan het werk. Heb geen zin. Word wel door Lief en MK weggebracht da's wel weer luxe
dinsdag 20 oktober 2009 om 16:34
dinsdag 20 oktober 2009 om 18:39
Beterschap, kwakkelende dames.
En gefeliciteerd met de verkoop en dus met de herwonnen ruimte, Tila!
Net had ik een moppersessie met Mops.
'Met haar handen in haar zij vroeg ze me nijdig of ik soms ruzie met haar wilde. Nee, antwoordde ik, en daarom is het wijs dat je nu even jouw brutale mond houdt.
Beledigd liep ze weg. Even later stampvoette ze doelbewust de gang in, trok met driftige bewegingen haar roze regenlaarsjes aan, stampvoette de kamer in en vroeg kortaf vanaf de deuropening; "Hoe lang is het lopen naar België?"
Een jaar, antwoord ik. Met een blik als een donderwolk keek ze me aan. "Is dat langer of korter dan honderd nachtjes?" vroeg ze toen stuurs.
"Veel langer" .
Ze dacht na.
Ze zuchtte
En ze trok haar laarzen weer uit en droop af naar haar kamer.
Ik ben zoooooo blij dat K3 niet in Amsterdam woont....
En gefeliciteerd met de verkoop en dus met de herwonnen ruimte, Tila!
Net had ik een moppersessie met Mops.
'Met haar handen in haar zij vroeg ze me nijdig of ik soms ruzie met haar wilde. Nee, antwoordde ik, en daarom is het wijs dat je nu even jouw brutale mond houdt.
Beledigd liep ze weg. Even later stampvoette ze doelbewust de gang in, trok met driftige bewegingen haar roze regenlaarsjes aan, stampvoette de kamer in en vroeg kortaf vanaf de deuropening; "Hoe lang is het lopen naar België?"
Een jaar, antwoord ik. Met een blik als een donderwolk keek ze me aan. "Is dat langer of korter dan honderd nachtjes?" vroeg ze toen stuurs.
"Veel langer" .
Ze dacht na.
Ze zuchtte
En ze trok haar laarzen weer uit en droop af naar haar kamer.
Ik ben zoooooo blij dat K3 niet in Amsterdam woont....
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:31
. Geweldig. Woont de nieuwste K3 niet in Amsterdam?
Darly herken je gevoel vandaar dat ik om half 4 op de bank lag. 2uur geslapen en nu wel weer redelijk bij de mensen.
Ben jij ook verstandig geweest?
Tila goed hoor babykamer verkocht, gingen ze nog afdingen?
*roept de butler, voor meer thee met honing*
Darly herken je gevoel vandaar dat ik om half 4 op de bank lag. 2uur geslapen en nu wel weer redelijk bij de mensen.
Ben jij ook verstandig geweest?
Tila goed hoor babykamer verkocht, gingen ze nog afdingen?
*roept de butler, voor meer thee met honing*
woensdag 21 oktober 2009 om 10:43
Hier nog steeds hangerig hoewel ik toch erg op tijd in bed lag en ok heb geslapen. Ach, t zal wel moeten slijten ofzo. Vanavond weer geen rustige avond want de mama is jarig. Heb sowieso tot ongeveer eind november geen enkele rustige avond meer volgens mij
Luxe-probleem
Oh en had ik al gezegd dat ik ongesteld moest worden ? Grinnik...
woensdag 21 oktober 2009 om 12:41