Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
als Sokman echt ruzie wil, moet-ie 'sochtends zoiets doen bij mij. Maar dat doet Sokman niet, want die komt liever een half uur te laat op zijn werk dan dat-ie moet haasten. Familietrekje overigens.

Ik zou morgen een workshop hebben, waar ik en met name een collega van mij, erg veel tijd in hebben gestoken: gaat de hele handel niet door. Te weinig externen en daar was het nu net allemaal om bedoeld. Nou vind ik het persoonlijk niet zo heel erg, omdat ik de materie niet tot in de finesses beheerd, maar het is wel enigzins zonde van ons werk.

Ik had gisteren alvast bij de Appie wat schoencadeautjes gekocht, maar vond mezelf daar wel wat snel in: eerst maar eens Slofs verjaardag.

Ik vind Pammie wel een uberhuishoudmutsheld ( ) om 'smorgens als pastasaus te maken. Ik doe het je niet na! (en dat strijken ook al niet).

Ga zo eens even zuslief bellen om bij te roddelen over zusnietlief
oja: heb voor zondag sauna-arrangement geboekt met optimel-euro's bij nieuwe sauna 'om de hoek'. kan niet wachten!

en ik zet nog even iets in de AK
Ik was te vroeg voor de AK denk ik..

Man had ook al het sintfeestaanmeldingsformulier op het werk. Daarom zit ik nu aan de chocoladepepernoten, kom ik misschien vast in de stemming (het is een slecht excuus, ik had die zak pepernoten evengoed wel open gemaakt )

Ik moet meehelpen slingers er af halen, tot zo.Oh wacht we hebben een deal, man haalt ze er af, ik ruim ze op.

En man blijft inderdaad regelmatig 'sochtends liggen. Heb nu een soort ultimatum tijd bepaald, maar zelfs dan is het regelmatig ruzie 's ochtends.

Mandarijn's bultjes waren trouwens toch eczeem, 3 smeren met de hormonen en het is al veel rustiger, gelukkig.
Ik zit aan de chocojodekoeken (als negerzoenen niet meer mogen, waarom jodekoeken dan wel?).
Geen idee, maar de taart die ik net heb gegeten mag lijntechnisch dan weer zeker weten niet.

Veel plezier in de sauna, Sok!
was AK even vergeten, nieuwtje staat er nu in. niks spannends.

heb net uitgebreid bijgeroddeld met zuslief. Die was ook slecht te spreken over het feit dat zusnietlief niet naar mijn broer wilde.
Ik bedoelde de naam 'negerzoenen'
Ik moet nog steeds de Sintcadeautje uitoeken. Ik was voor Mini een bodywarmer aan het zoeken online maar dat is nog niet makkelijk. Bij kleertjes zag ik een leuke maar dat merk hebben ze hier in de modezaak in het dorp ook, ga ik daar maar even heen morgen.
maar negers zoenen mag nog wel toch? (nee, ik niet, want ik ben getrouwd en ik val niet meer op negers, maar goed
Dat had ik door, Pammie, maar zelfs als de naam mag, ben je er dus nog niet

Sok, je hebt het denk ik al wel eens verteld, maar wat is er eigenlijk met je broer?
Hoezo, niet meer Citro?
precies wat er staat Pammie
broer is ernstig geestelijk gehandicapt. hij is 2 jaar jonger dan zusnietlief, dan komt er 5 jaar niks, dan zuslief en 1,5 jaar later kom ik. Zusnietlief is - objectief - veel aandacht tekort gekomen, maar als je 47 bent en daar nog niet overheen bent, wordt het tijd daar iets aan te gaan doen.
quote:citronella schreef op 20 oktober 2009 @ 22:14:

precies wat er staat Pammie dat klinkt alsof er een interessant verhaal achter zit
twas blijkbaar snaaiavond, want ik heb me - weer eens - gestort op de amandelspeculaasbrokken. (leuk woord voor galgje)
Ja, do tell Citro

Sok, wat je zegt, tijd om er iets aan te doen. Daarnaast kan je broer er weinig aan doen dus niet naar hem gaan is dan ook weinig volwassen.
net als sinterklaasfeestaanmeldingsformulier..

euh.. niet meer, dat zegt genoeg toch? alleen leuk om naar te kijken, zeg maar..
quote:citronella schreef op 20 oktober 2009 @ 22:18:

euh.. niet meer, dat zegt genoeg toch? alleen leuk om naar te kijken, zeg maar..

oooooooooooooooooooooo, is dat alles?

'onze' es is trouwens door naar de volgende ronde van de dutchbloggies!
Dit klinkt echt vreselijk verwend maar ik vind het echt moeilijk om iets leuks te vinden . Je mag voor een tientje een cadeautje kiezen maar dan kom ik bij onvermijdelijke kralen, make-up en barbieachtigepoppen. En daar heeft ze al zóveel van (en ze speelt er niet mee).
Ik vermoede al zoiets, Sok, maar wist het niet zeker. Typisch dat zusnietlief nog zo zusstampvoetende peuter is.

Sinterklaasfeestaanmeldingsformulier? Ik krijg het woord al niet getypt!
quote:Miffy schreef op 20 oktober 2009 @ 22:23:

Ik vermoede al zoiets, Sok, maar wist het niet zeker. Typisch dat zusnietlief nog zo zusstampvoetende peuter is.

Sinterklaasfeestaanmeldingsformulier? Ik krijg het woord al niet getypt!zusstampvoetend is ook leuk
ik ga trouwens afhaken.

trusten!
Wat goed van Es! Moeten we nu weer stemmen of gaat een jury nadenken?
quote:Pammie schreef op 20 oktober 2009 @ 22:25:

Wat goed van Es! Moeten we nu weer stemmen of gaat een jury nadenken?je mag weer stemmen (als het je lukt om in te loggen en de stemknoppen te vinden; kostte mij weer moeite)
Cars strijkkralen, zou Mannie dat leuk vinden? Klinkt zo wijverig, strijkkralen...

trusten Sok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven