Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mamax, hij ligt nu te slapen, zal straks vragen of hij wil kijken. Maar we hebben vandaag 2 uur geen internet vanwege omzetten van vast bellen naar internetbellen. Dat scheelt ons echt een hoop geld in de maand. Hopelijk weinig storing en andere ellende.

Ze halen het geld ter plekke op omdat de zaalhuur gratis is, en dat zou eerst 3 of 5 euro de man zijn oid, nu doet iedereen het entreegeld in de pot voor energy4all.

Hoop dat Star nog wel meegaat, want ik ken echt niemand
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, ik haak af wat betreft Hallo Meeting aangezien ik kind niet mee kan nemen. Ben wel heeeeel benieuwd naar jouw verhalen en wat goed van geld voor NRG4All!

Geen knalrode lippenstift en smokey eyes dus Bridge?
O, hier was Star met slecht nieuws dus Mal
quote:Star schreef op 21 oktober 2009 @ 09:09:

O, hier was Star met slecht nieuws dus Mal
Naatie om pokkekind. Erg zielig ventje dus?

Mamax, heeft je vader al gebeld inmiddels? Beter even bellen inderdaad, al is het niks.
Wat goed Mal! Ik hoop dat het met bakken binnenstroomt!

Malman nog steeds ziek dus? Kijk maar hoe het met hem gaat, anders horen we het wel van de expert. Man zou hem vandaag bellen wat de dagwaarde is. Dan krijgen opkopers nog een week de tijd om te bieden, maar aangezien wij hem toch niet laten maken is dat voor ons niet heel spannend.

Ik zag laatst trouwens een stukje van Rad van Fortuin, maar daar spelen BNers voor het goede doel. Kunnen we ze niet een brief sturen of ze ook een keer voor Energy4All willen spelen?
Nog even 2 knuffels voor zielige kindjes (en moeders ) voor Jeetje en Robin!
Had graag gegaan, maar is zonder kinderen en dat vind ik met Eetje niet echt handig. Ze heeft nog nooit een flesje gehad tot nu toe
quote:mamax schreef op 21 oktober 2009 @ 09:15:

Ik zag laatst trouwens een stukje van Rad van Fortuin, maar daar spelen BNers voor het goede doel. Kunnen we ze niet een brief sturen of ze ook een keer voor Energy4All willen spelen?Dat kan ik wel eens doen. Maar vaak zijn het altijd dezelfde doelen die de aandacht krijgen, Kika, Cliniclowns etc etc.
Ik snap het wel hoor Star, ik sla me er wel doorheen

Maar ik ben vooral benieuwd naar Zoebie en Maeijken, die komen er ook naar toe.
quote:Maleficent schreef op 21 oktober 2009 @ 09:17:

[...]

Dat kan ik wel eens doen. Maar vaak zijn het altijd dezelfde doelen die de aandacht krijgen, Kika, Cliniclowns etc etc.Ik snap het wel, maar dit zou juist een mooie manier zijn om ook kleinere goede doelen op de kaart te zetten. De andere doen natuurlijk ook goed werk, maar die krijgen al zoveel steun.
Mamax, mhh.. koorts klinkt niet goed. Hopelijk als het erger wordt, belt je paps wel het ziekenhuis.

En mooi klote dan van je auto. Heeft iemand anders het gedaan en jij hebt geen auto meer.

Suze hoe gaat het met je stuitje? Heb je al een afspraak gemaakt bij de fysio?

Oh arme meid, is de bult al een beetje bijgetrokken?

Compu, gaat het goed met je? CV nog blij met AZ van gisteravond?

Leuk Bridges make up advies! En dan gelijk leuke spulletjes gekocht. Jammer dat het dan weer zo duur moet zijn. Maar hé, je gaat trouwen toch?

Bam, alles goed bij jullie? Druk met de giraf en sinterklaas?

Zo Amalia, dat klinkt echt leuk Hans en Grietje! Ik kan me voorstellen dat ze afgemat waren!

Hoe is het Hel? Nog erg druk met het werk?

Haha Jinny die opmerking van oudste. Ohh..zit hier gewoon hardop te lachen. Dat is pas een schuldgevoel aanpraten!

Mal, hoe is het met Malman? Gaat het nog en beetje? Was hij al naar de dokter geweest? Succes met zieke man.

Zo volgens mij ben ik een beetje bij. Sorry als ik iemand vergeten ben
Wie niet waagt wie niet wint Mal..

Mamax, dat is behoorlijk kutnieuws, valt er niet te praten met die mensen?

Bij koorts moet je altijd bellen met het ziekenhuis na een operatie. Wordt ook vermeld als je naar huis gaat, tenminste bij mij wel.

Amalia: Klinkt erg leuk het hans & grietje gebeuren, zal het eens in mijn hoofd opslaan.

Jinny: Jouw zoon is wel erg grappig

Suze: Ik zie het helemaal voor me, arme meid. Is ze inmiddels al een beetje bijgekomen?

Mal: Malman nog poep opgevangen?
quote:Maleficent schreef op 21 oktober 2009 @ 09:18:

Ik snap het wel hoor Star, ik sla me er wel doorheen [afbeelding]

Maar ik ben vooral benieuwd naar Zoebie en Maeijken, die komen er ook naar toe.huilie
Mal, ik moet het vragen aan Bam, sorry voor paginavervuiling

Wanneer ga je naar Marco B? Of was je gisteren?
Marco borsato Bericht: voor de mensen die er jeuk van krijgen heel snel doorscrollen.

Het was een heel gaaf concert, echt heel mooi!

Ze hebben er met zijn allen echt iets moois van gemaakt!
haha ik was al bezig star, 2 zielen 1 gedachte
Marco B bashen doe ik wel in andere topics , ik houd rekening met mijn lieve forumvriendinnetjes
Naatie: Ohh hebbie straks 2 pokkekinders. Pff klinkt niet als een hele beste nacht. Ik heb een spulletje van de vsm tegen de jeuk, dat werkt helemaal prima!

Het is redelijk rustig de afgelopen 2 weken bij de giraf, dus dat betekent stilte voor de storm denk ik zo.....
Ohh Mal: bedankt voor de post, had je nog iemand anders blij gemaakt met de bal? die zag ik er niet bij zitten?

Het shirt wasop zich best leuk trouwens, mooi kleurtje. Maar ik ben gezwicht voor de smekende blik van onze oppas, dus die heeft hem mee

krijg jij nog iets van verzendkosten van mij?
quote:bambino schreef op 21 oktober 2009 @ 09:35:

haha ik was al bezig star, 2 zielen 1 gedachte

Whahaha inderdaad.

Mal, ze schrijft haar tekst dikgedrukt hoor, om ons te plagen, dus je mag terug plagen

Fijn dat je genoten hebt Bam
De bal was lastig opsturen dus die hebben we idd weggeven aan het zoontje van een kennis die sinds kort op voetballen zit, en die was er heel erg blij mee. Verzendkosten hoeft niet!
Ceetjes beste vriendin is vandaag voor het laatst op het kdv. Ben benieuwd of ik haar nu nog naar school krijg.
zat wel iemand met een stanklucht achter ons zeg, echt niet te geloven zo erg. we gingen met zijn allen zowat van onze plaat.. (was jij dat mal ? om te stangen)
quote:Maleficent schreef op 21 oktober 2009 @ 09:41:

De bal was lastig opsturen dus die hebben we idd weggeven aan het zoontje van een kennis die sinds kort op voetballen zit, en die was er heel erg blij mee. Verzendkosten hoeft niet!Ohh is goed hoor, vroeg het me alleen even af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven