Good Luck
woensdag 21 oktober 2009 om 09:07
Mamax, hij ligt nu te slapen, zal straks vragen of hij wil kijken. Maar we hebben vandaag 2 uur geen internet vanwege omzetten van vast bellen naar internetbellen. Dat scheelt ons echt een hoop geld in de maand. Hopelijk weinig storing en andere ellende.
Ze halen het geld ter plekke op omdat de zaalhuur gratis is, en dat zou eerst 3 of 5 euro de man zijn oid, nu doet iedereen het entreegeld in de pot voor energy4all.
Hoop dat Star nog wel meegaat, want ik ken echt niemand
Ze halen het geld ter plekke op omdat de zaalhuur gratis is, en dat zou eerst 3 of 5 euro de man zijn oid, nu doet iedereen het entreegeld in de pot voor energy4all.
Hoop dat Star nog wel meegaat, want ik ken echt niemand
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 21 oktober 2009 om 09:15
Wat goed Mal! Ik hoop dat het met bakken binnenstroomt!
Malman nog steeds ziek dus? Kijk maar hoe het met hem gaat, anders horen we het wel van de expert. Man zou hem vandaag bellen wat de dagwaarde is. Dan krijgen opkopers nog een week de tijd om te bieden, maar aangezien wij hem toch niet laten maken is dat voor ons niet heel spannend.
Ik zag laatst trouwens een stukje van Rad van Fortuin, maar daar spelen BNers voor het goede doel. Kunnen we ze niet een brief sturen of ze ook een keer voor Energy4All willen spelen?
Malman nog steeds ziek dus? Kijk maar hoe het met hem gaat, anders horen we het wel van de expert. Man zou hem vandaag bellen wat de dagwaarde is. Dan krijgen opkopers nog een week de tijd om te bieden, maar aangezien wij hem toch niet laten maken is dat voor ons niet heel spannend.
Ik zag laatst trouwens een stukje van Rad van Fortuin, maar daar spelen BNers voor het goede doel. Kunnen we ze niet een brief sturen of ze ook een keer voor Energy4All willen spelen?
woensdag 21 oktober 2009 om 09:17
quote:mamax schreef op 21 oktober 2009 @ 09:15:
Ik zag laatst trouwens een stukje van Rad van Fortuin, maar daar spelen BNers voor het goede doel. Kunnen we ze niet een brief sturen of ze ook een keer voor Energy4All willen spelen?Dat kan ik wel eens doen. Maar vaak zijn het altijd dezelfde doelen die de aandacht krijgen, Kika, Cliniclowns etc etc.
Ik zag laatst trouwens een stukje van Rad van Fortuin, maar daar spelen BNers voor het goede doel. Kunnen we ze niet een brief sturen of ze ook een keer voor Energy4All willen spelen?Dat kan ik wel eens doen. Maar vaak zijn het altijd dezelfde doelen die de aandacht krijgen, Kika, Cliniclowns etc etc.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 21 oktober 2009 om 09:23
quote:Maleficent schreef op 21 oktober 2009 @ 09:17:
[...]
Dat kan ik wel eens doen. Maar vaak zijn het altijd dezelfde doelen die de aandacht krijgen, Kika, Cliniclowns etc etc.Ik snap het wel, maar dit zou juist een mooie manier zijn om ook kleinere goede doelen op de kaart te zetten. De andere doen natuurlijk ook goed werk, maar die krijgen al zoveel steun.
[...]
Dat kan ik wel eens doen. Maar vaak zijn het altijd dezelfde doelen die de aandacht krijgen, Kika, Cliniclowns etc etc.Ik snap het wel, maar dit zou juist een mooie manier zijn om ook kleinere goede doelen op de kaart te zetten. De andere doen natuurlijk ook goed werk, maar die krijgen al zoveel steun.
woensdag 21 oktober 2009 om 09:26
Mamax, mhh.. koorts klinkt niet goed. Hopelijk als het erger wordt, belt je paps wel het ziekenhuis.
En mooi klote dan van je auto. Heeft iemand anders het gedaan en jij hebt geen auto meer.
Suze hoe gaat het met je stuitje? Heb je al een afspraak gemaakt bij de fysio?
Oh arme meid, is de bult al een beetje bijgetrokken?
Compu, gaat het goed met je? CV nog blij met AZ van gisteravond?
Leuk Bridges make up advies! En dan gelijk leuke spulletjes gekocht. Jammer dat het dan weer zo duur moet zijn. Maar hé, je gaat trouwen toch?
Bam, alles goed bij jullie? Druk met de giraf en sinterklaas?
Zo Amalia, dat klinkt echt leuk Hans en Grietje! Ik kan me voorstellen dat ze afgemat waren!
Hoe is het Hel? Nog erg druk met het werk?
Haha Jinny die opmerking van oudste. Ohh..zit hier gewoon hardop te lachen. Dat is pas een schuldgevoel aanpraten!
Mal, hoe is het met Malman? Gaat het nog en beetje? Was hij al naar de dokter geweest? Succes met zieke man.
Zo volgens mij ben ik een beetje bij. Sorry als ik iemand vergeten ben
En mooi klote dan van je auto. Heeft iemand anders het gedaan en jij hebt geen auto meer.
Suze hoe gaat het met je stuitje? Heb je al een afspraak gemaakt bij de fysio?
Oh arme meid, is de bult al een beetje bijgetrokken?
Compu, gaat het goed met je? CV nog blij met AZ van gisteravond?
Leuk Bridges make up advies! En dan gelijk leuke spulletjes gekocht. Jammer dat het dan weer zo duur moet zijn. Maar hé, je gaat trouwen toch?
Bam, alles goed bij jullie? Druk met de giraf en sinterklaas?
Zo Amalia, dat klinkt echt leuk Hans en Grietje! Ik kan me voorstellen dat ze afgemat waren!
Hoe is het Hel? Nog erg druk met het werk?
Haha Jinny die opmerking van oudste. Ohh..zit hier gewoon hardop te lachen. Dat is pas een schuldgevoel aanpraten!
Mal, hoe is het met Malman? Gaat het nog en beetje? Was hij al naar de dokter geweest? Succes met zieke man.
Zo volgens mij ben ik een beetje bij. Sorry als ik iemand vergeten ben
woensdag 21 oktober 2009 om 09:31
Wie niet waagt wie niet wint Mal..
Mamax, dat is behoorlijk kutnieuws, valt er niet te praten met die mensen?
Bij koorts moet je altijd bellen met het ziekenhuis na een operatie. Wordt ook vermeld als je naar huis gaat, tenminste bij mij wel.
Amalia: Klinkt erg leuk het hans & grietje gebeuren, zal het eens in mijn hoofd opslaan.
Jinny: Jouw zoon is wel erg grappig
Suze: Ik zie het helemaal voor me, arme meid. Is ze inmiddels al een beetje bijgekomen?
Mal: Malman nog poep opgevangen?
Mamax, dat is behoorlijk kutnieuws, valt er niet te praten met die mensen?
Bij koorts moet je altijd bellen met het ziekenhuis na een operatie. Wordt ook vermeld als je naar huis gaat, tenminste bij mij wel.
Amalia: Klinkt erg leuk het hans & grietje gebeuren, zal het eens in mijn hoofd opslaan.
Jinny: Jouw zoon is wel erg grappig
Suze: Ik zie het helemaal voor me, arme meid. Is ze inmiddels al een beetje bijgekomen?
Mal: Malman nog poep opgevangen?
woensdag 21 oktober 2009 om 09:36
woensdag 21 oktober 2009 om 09:39
woensdag 21 oktober 2009 om 09:44