goed restaurant den haag
maandag 5 oktober 2009 om 17:39
Morgen is n speciale dag voor vriendje lief en mij....
en we gaan uit eten
Ik mag een restaurant uit zoeken..alleen heb ik geen idee..
Hebben jullie tips voor een goed restaurant in Den haag of Westland???
Wel wat eisen: je moet er voldoende keuze kunnen hebben uit vis of vegetarisch....tenzij het n halal restaurant is...
Ik eet nl alleen halal
en we gaan uit eten
Ik mag een restaurant uit zoeken..alleen heb ik geen idee..
Hebben jullie tips voor een goed restaurant in Den haag of Westland???
Wel wat eisen: je moet er voldoende keuze kunnen hebben uit vis of vegetarisch....tenzij het n halal restaurant is...
Ik eet nl alleen halal
maandag 5 oktober 2009 om 21:56
quote:Celeone schreef op 05 oktober 2009 @ 21:05:
Ik heb ook eens heerlijk gegeten bij Leds in Rijswijk (da's in een hotel, kan je gelijk blijven slapen ). En ook goede verhalen gehoord over Paul van Waarden in Rijswijk.Leds zit in het Sir Winston Hotel. Zeker goed, maar wel een duur(dere) prijsklasse. Zelfde geldt voor Paul van Waarden (sterrenrestaurant).
Ik heb ook eens heerlijk gegeten bij Leds in Rijswijk (da's in een hotel, kan je gelijk blijven slapen ). En ook goede verhalen gehoord over Paul van Waarden in Rijswijk.Leds zit in het Sir Winston Hotel. Zeker goed, maar wel een duur(dere) prijsklasse. Zelfde geldt voor Paul van Waarden (sterrenrestaurant).
maandag 5 oktober 2009 om 21:58
quote:ColeTurner schreef op 05 oktober 2009 @ 19:04:
De "Willem V" in Rijswijk (Oud Rijswijk). Ik heb er erg goed gegeten en daar heerlijke wijn gedronken in 2002. Sinds 2005 is het heropend. De recensies die ik las op internet zijn goed.
Beter gaan jij en Zwieb daar snel weer eens heen, heb er in juli gegeten en was voortreffelijk! Wijn kan ik helaas niet over oordelen, dat gaan we nog eens testen na mijn bevalling .
In Delft is het ook prima eten inderdaad op een aantal plekken.
De "Willem V" in Rijswijk (Oud Rijswijk). Ik heb er erg goed gegeten en daar heerlijke wijn gedronken in 2002. Sinds 2005 is het heropend. De recensies die ik las op internet zijn goed.
Beter gaan jij en Zwieb daar snel weer eens heen, heb er in juli gegeten en was voortreffelijk! Wijn kan ik helaas niet over oordelen, dat gaan we nog eens testen na mijn bevalling .
In Delft is het ook prima eten inderdaad op een aantal plekken.
dinsdag 6 oktober 2009 om 21:07
Nou we hebben gegeten bij Litle V
Het was er erg klein en gehorig.,...maar n super gezellige sfeer...
De prijs waren we zeer over te spreken...
mistte wel n beetje zout en peper...
en vond t jammer dat door alle vegetarische gerechten tofu zat...blegh
Vriendje lief vond t zelfs leuk...en was blij dat we niet uren hoefden te blijven haha
Het was er erg klein en gehorig.,...maar n super gezellige sfeer...
De prijs waren we zeer over te spreken...
mistte wel n beetje zout en peper...
en vond t jammer dat door alle vegetarische gerechten tofu zat...blegh
Vriendje lief vond t zelfs leuk...en was blij dat we niet uren hoefden te blijven haha
woensdag 7 oktober 2009 om 15:09
Te laat voor TO, maar wel wat voor de meelezers misschien: probeer ook eens italiaans restaurant ciao ciao in de Van Speijkstraat in DH. Geen 'standaard' Italiaan, maar dagverse produkten, ook veel vis! Heerlijk eten!!
http://www.restaurantciaociao.nl/
http://www.restaurantciaociao.nl/
zondag 11 oktober 2009 om 15:35
donderdag 15 oktober 2009 om 14:51
quote:Lika schreef op 11 oktober 2009 @ 15:35:
[...]
Tia, heb je nog specifieke tips in Delft? We zijn net van Den Haag naar Delft verhuisd en wat goede tips zijn altijd welkom Sorry Lika, had het niet eerder gezien! Ben niet echt heel erg thuis in Delft nog, maar in het centrum kan ik je bijvoorbeeld wel lunchcafe VRIJ ten zeerste aanraden!
[...]
Tia, heb je nog specifieke tips in Delft? We zijn net van Den Haag naar Delft verhuisd en wat goede tips zijn altijd welkom Sorry Lika, had het niet eerder gezien! Ben niet echt heel erg thuis in Delft nog, maar in het centrum kan ik je bijvoorbeeld wel lunchcafe VRIJ ten zeerste aanraden!
donderdag 15 oktober 2009 om 20:31
quote:Lika schreef op 11 oktober 2009 @ 15:35:
[...]
Tia, heb je nog specifieke tips in Delft? We zijn net van Den Haag naar Delft verhuisd en wat goede tips zijn altijd welkom
Doen wij straks ook weer! Eerst van Delft naar DH verhuist en straks weer terug.
Goed restaurant in Delft, de Pijpenla aan de Hippolytusbuurt is wel goed. La Tasca (als ie nog bestaat) aan de Voldersgracht, superleuk verrassingsmenu.
Van der Dussen, weet de straat niet uit mijn hoofd. De Waag aan de Markt, maar dan helemaal bovenin. En ook aan de markt heb ik ook wel eens heel goed gegeten bij het Boterhuis.
Dan heb je nog Vlaanderen aan de Beestenmarkt.
En dan heb je de Zwetheul niet eens heel ver weg!
[...]
Tia, heb je nog specifieke tips in Delft? We zijn net van Den Haag naar Delft verhuisd en wat goede tips zijn altijd welkom
Doen wij straks ook weer! Eerst van Delft naar DH verhuist en straks weer terug.
Goed restaurant in Delft, de Pijpenla aan de Hippolytusbuurt is wel goed. La Tasca (als ie nog bestaat) aan de Voldersgracht, superleuk verrassingsmenu.
Van der Dussen, weet de straat niet uit mijn hoofd. De Waag aan de Markt, maar dan helemaal bovenin. En ook aan de markt heb ik ook wel eens heel goed gegeten bij het Boterhuis.
Dan heb je nog Vlaanderen aan de Beestenmarkt.
En dan heb je de Zwetheul niet eens heel ver weg!
woensdag 21 oktober 2009 om 09:54
De gemeente Midden-Delfland is in 2004 ontstaan door de fusie van Schipluiden en Maasland (deze gemeenten wilden niet opgaan in de gemeente Westland), de achterliggende reden is het belang van het behoud van het veenweidegebied Midden-Delfland ten opzichte van het belang van de glastuinbouw.
De grens tussen Delft en Schipluiden is toen ook gewijzigd. Delft heeft er toen een stukje (voormalig) Schipluiden bijgekregen voor de nieuwbouwwijk in de Harnaschpolder, Midden-Delfland heeft er een stukje veenweidegebied bijgekregen dat vroeger bij Delft hoorde, inclusief het buurtschap Zweth. In dat stukje ligt de Zwetheul.
De grens tussen Delft en Schipluiden is toen ook gewijzigd. Delft heeft er toen een stukje (voormalig) Schipluiden bijgekregen voor de nieuwbouwwijk in de Harnaschpolder, Midden-Delfland heeft er een stukje veenweidegebied bijgekregen dat vroeger bij Delft hoorde, inclusief het buurtschap Zweth. In dat stukje ligt de Zwetheul.
woensdag 21 oktober 2009 om 23:12
woensdag 8 februari 2012 om 15:56
Ik vind de Harbour Club in Scheveningen wel prima. Professionele bediening, zeer goede kaart voor oesters en vis. Wel een beetje trendy in de zin van 'zien en gezien worden'.
Ook goed wat betreft vis: restaurant Wox, tegenover de hofvijver. Ook dit is vrij trendy.
Verder in de buurt: Niven in Rijswijk op het terrein van de Golfclub. In de winter erg mooi.
Maar goed, eigenlijk is er in en rond Den Haag zo veel aanbod dat je ook beter eerst kunt nadenken over prijsklasse en waar ongeveer je wilt zitten.
Ook goed wat betreft vis: restaurant Wox, tegenover de hofvijver. Ook dit is vrij trendy.
Verder in de buurt: Niven in Rijswijk op het terrein van de Golfclub. In de winter erg mooi.
Maar goed, eigenlijk is er in en rond Den Haag zo veel aanbod dat je ook beter eerst kunt nadenken over prijsklasse en waar ongeveer je wilt zitten.