Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Hier weinig bijzonders. Naar oma geweest en vanavond bij mijn schoonouders gegeten. Daarna kerk en nu ben ik weer thuis. lekker voor de buis samen, kids slapen.

Ik heb deze week herfstvakantie maar de man ook, super dus. Heb eerst nog gekeken voor een midweekje weg maar vond alles te duur. Nu gewoon relaxt thuis zijn.

Wow, volgens msn heb ik 18 berichten. Zal wel marktplaats zijn. Ga dus ff aan het werk.
Nou dames, waar zitten jullie allemaal?
Ik ben hier, thuis, na een weekend werken....
He Mmmoi hoe gaat het eigenlijk met de oma van mmman?

Krook lekker met verlof. Ben best wel jaloers hoor. Heerlijk zo'n tijd rustig aan doen en dan na een tijdje wachten een mooi vers bb-tje erbij. Ik wil ook nog wel een keertje. helaas wil N-man echt niet meer.

Leuk dat bloem even langs kwam. Kom je nu wat vaker weer hier

langs?

Drukke week gehad hier. Veel gewerkt. Met de mannen gaat het in ieder geval goed. Ik bedacht me dat nu Roan in een echt bed slaapt, volgens mij Kyran de enige is die nog in een ledikant ligt. Behalve de jongere broertjes en zusjes dan. Hij vindt het volgens mij nog prima in dat ledikant en maakt ook nog steeds geen aanstalten om eruit te klimmen.

Kyran is ook nog niet zindelijk dus even een schone luier doen....
volgens mij ligt Mats ook nog in een ledikant. Toch Annie?

Zit net even te kijken naar die persconferentie van Dirk Scheringa. Die man zit echt z'n handen nu in onschuld te wassen. Heel apart. Alles is dus de verantwoordelijkheid van een ander.

Hier inderdaad lekker genieten vandaag. Eerste dag dat ik echt helemaal alleen ben. Heeeeerlijk. Net even stofgezogen en vaatwasser uitgeruimd. Zo even boven wat doen en vanmiddag even naar de stad met een vriendin. Moet nog wat broeken voor Roan hebben. Babyspulletjes heb ik eigenlijk allemaal wel.
oh wat ik nog wilde vragen: heeft iemand nog puzzelstukjes van ah? Ik moet alleen nr. 10 nog dan is de puzzel compleet. Ik wel heel veel dubbele dus als iemand anders nog stukjes zoekt....
Niniane, nee, geen stukje (meer), heb ze allemaal aan anderen weggegeven, sorry....

Mats slaapt ook nog in een ledikant, maar daar is wel de zijkant van af. Hij kan er dus zelf in en uit. Doet hij overigens niet; hij roept ons eerst en wacht net zo lang tot wij antwoorden of naar hem toe gaan, hahaha. Nu is Mats afgelopen 2 nachten wakker geworden; 'Mama; heb genoeg lekker geslapen, mag ik mee?'. Nee Mats, het is midden in de nacht; je moet nog even slapen. Mats zegt dan; 'oke dan...' en slaapt weer verder. Maar even een wekkerlampje kopen ofzo...

Krook; ik wil feiten; wanneer komt uk2???? Heerlijk dat je zo geniet!
@annie, ik vind 6 november een mooie datum! Heb ik lekker nog een goeie 2 weken voor mezelf, en wel een weekje eerder, zodat ik na die tijd nog een week langer heb.

Wil je ook weten hoe de bevalling gaat? Ik had gedacht eentje van een uurtje of 6. Dan bel ik de verloskundige na een uur of 4 omdat de weeen om de vijf minuten komen. Zij is er dan als de bevalling 5 uur bezig is en dan zegt ze "meid, jij gaat niet meer naar het ziekenhuis hoor, je hebt al 7 cm ontsluiting". En dan na een kwartiertje persen, is hij er zonder scheuren (bij mij dan). En dan is het natuurlijk het mooiste kind van de wereld!

Zoiets had ik besteld. Wat vinden jullie?
Krook, ik vind het een goede deal. Bij mij ging het wel een beetje ongeveer zo. Met als klein verschil dat ik gepland in het zkh. ging bevallen. Toen ik daar kwam had ik al wel 6 cm. En na een kwartiertje persen (nog niet eens volgens mij) was Thijmen er al, helaas was er wel een knip en een vacuum bij nodig maar dat kwam niet door de bevalling zelf, zeg maar.

Wij hebben vanmiddag een 2e hands triptrap gekocht. We hadden er al eentje voor Jasmijn maar Thijmen is ook alweer zeven maanden en kan er ook al behoorlijk in zitten. Voor Jasmijn hadden we een nieuwe, een grijze, zonder babyset. Nu hebben we een blankhouten maar mmman gaat hem grijs maken. En nu hebben we er ook een babyset bij.

O ehhh, Nien, ik kom nooit bij AH dus helaas geen puzzel voor je...

Vanochtend kreeg mmman ineens de geest en besloot dat er maar een einde aan het speengebruik van Jasmijn moest komen. Haar voortandjes gaan helemaal naar voren staan. Hup, spenen weg en als ze het vier dagen vol houdt krijgt ze een groot cadeau. Ze hebben samen een afstreepkalender getekend en ingekleurd. Tja. We hebben nu allebei vakantie dus kunnen beetje slaapgebrek hebben, haha. Vanmiddag is ze zonder speen in slaap gevallen in de auto maar ze heeft er al wel een paar keer om gevraagd. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat!

Beetje hak op de tak verhaal maar goed.
@annie: wat heerlijk, een kind dat blijft liggen in bed. Floor gaat rustig alles uit de kasten trekken, loopt naar de kamer van Eva omdat ze wil spelen of kruipt bij mij in bed.

We hebben nu de klink maar omhoog gezet.

@krook: lijkt me een mooie bestelling, inpakken en wegwezen.

@niniane: ook hier zijn alle puzzelstukken al vergeven. En onze AH is een week dicht vanwege een verbouwing dus ik verwacht ook geen nieuwe stukjes meer.

@mmmoi: succes vanavond en vannacht. Jullie hebben nu dus ook 2 trip traps. Ik vind het ook hele fijne stoelen. Nadeel is alleen dat Eva er steeds uitklimt. Het is nu opgelost met een sjaal maar ik moet nog een tuigje gaan kopen.

Verder niks bijzonders hier. Op het werk hebben ze een stapavond ingepland naar een grote disco zoals ze die hier in het oosten veel hebben. Volgens mij is het wel 8 of 9 jaar geleden dat ik voor het laatst echt ben gaan stappen.
Als het allemaal gaat zoals bedoeld, dan ga ik komende vrijdag weer eens ouderwets opstap naar een erotische bingo hahahahahahahaha........Het is dan ladies night ergens....ben benieuwd.

Hier ook alles rustig...niet veel bijzonderheden wel lekker hoor dat alles zo z'n gangetje gaat.

@Krook, wanneer wil je de maxicosi hebben? We hebbe nvoor Mayte nu een andere stoel en Fenna is eigenlijk heel hard de maxicosi aan het ontgroeien (ze zit helemaal klem) Dus die kan in de volgende stoel. Dus roept u maar......

@mmmmoi succes met het ontwennen van de speen......
Krook, ik gun het je van harte. heerlijk hoor. Lijkt op mijn verhaal, ging alleen iets rapper en was behoorlijk uitgescheurd. Sverre is namelijk zonder persen eruit gekomen, oeps! Maar ik moet je zeggen; het hechten was het ergst van alles. Ik heb totaal geen last gehad daarna. Ik lag best open maar een knip is zoveel lastiger en pijnlijker.

Mmmoi, wij hebben ook 2 tripp trapps. Beiden white wash. ik vind het heerlijke fijne en mooie stoelen!

Ringel, hmmmm, erotische bingo. Geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen. Win je dan een vibrator ipv een mixer? Hahahaha.

Ik ga binnenkort weer met wat meiden van Sverre's gym stappen. Leuk hoor!

En zaterdag natuurlijk, dat zie ik ook wel echt als uitgaan hoor, eerst lekker naar de musical en daarma gezellig eten.

Probleem is alleen dat de treinen niet rondom mijn stadje rijden....maar ook dat zal wel goed komen!
die erotische bingo bestaat uit binge (jawel) en een mannelijke stripper......en wat je verder voor prijzen kan winnen Joost mag het weten, maar ben wel nieuwsgierig moet ik zeggen.
Haha, die Ringel, misschien win je idd wel vibo's of erotische films...

Wij gaan vandaag naar Ikea. Wish me luck. De zolder is af en nu moet hij ingericht worden. Dus we gaan een boekenkastje, logeerbed en bureau kopen dat ook nog leuk is als Jasmijn oud genoeg is om op zolder te gaan slapen. Wordt ws. weer de Hemnes serie, daar hebben we ook de babykamer mee ingericht.

Fijne dag allemaal!
Wij hebben ook twee triptraps. Gijs heeft een blauwe en Ella een white-wash. Het kinderzitje wat we bij Ella gekocht hebben, zit er nu in voor Gijs. Dus ook een beetje white-wash bij hem. HIj zou ook wel een tuigje kunnen gebruiken omdat hij er probeert uit te klimmen. Mijn nichtje heeft voor haar zoontje (zelfde kaliber haha) het voetenplankje zo hoog mogelijk gezet zodat haar manneke zijn knieeën niet eens kan buigen, dus klimmen al helemaal niet.

Wij hadden juist het plankje zo laag mogelijk gezet, maar hij zet zich af op die zwarte steunbalk....

MMMMOi, veel plezeir in de IKEA! Heerlijk..

Ringel erotische bingo??? "t is dat je te ver weg woont, anders kwam ik ook!

Krook; lekker aan het genieten van je verlof? Je beval-plan klinkt goed! Ben benieuwd hoor, moet toch elke dag even hier kijken. Was roan op tijd (of te vroeg/ te laat?)

We hebben gisteren echte schoentjes gekocht voor Gijs. Hij was helemaal trots toen we de winkel uitliepen. Hij keek steeds naar zijn voetjes.

Verder is het een rotzakje van de bovenste plank.... niks in huis is nog veilig 9en buiten ook niet). Maar hij is wel heel leif!

Manlief is thuis, dus ik ben weer weg; zit vandaag ziek thuis, hoop dat ik morgen gewoon een dag kan werken zonder extra dingen en dan vrijdag nog een half dagje.
@Pebbles, ik heb de tricotslen vandaag op de post gedaan, beetje laat, maar was de doos een beetje kwijt. Als het goed is kun je hem morgen, danwel overmorgen verwachten.

Vanmiddag met Mayte naar de HA geweest, ze klaagt al een paar weken over auw buik....dit een week of 2 aangekeken, maar kan er geen patroon in ontdekken....en toch begint ze er steeds weer voer, dus maar ff aan de bel getrokken, vanochtend plas ingeleverd, maar geen blaasontseking gelukkig, wathet dan wel is?????? Joost mag het weten, dus we moeten het nog maar ff aankijken.

En dametje is dan eindelijk in slaap gekukeld op de bank.....de schat. En ik heb Fenna in de wagen te slapen, dus ga snel ff was ophangen.....
Goedemorgen,

Pfff, ben zo chagerijnig als wat; heb keelpijn, ben moe, verkouden....Vanavond lekker sporten. Dat gaat ik sowieso wel doen, geeft vast weer energie.

Mmmoi, en...heeft de Ikea nog voorraad? Wat heb je allemaal gekocht?

Ringel, hoe was de bingo? Nog iets ..eh... interessants gewonnen?

Ris; echte schoenen voor Gijs, wauw! Daar zijn we voor Sverre nog lang niet aan toe. Hij staat nog niet vaak los, heeft hij nu paar keer gedaan. Hij loopt redelijk goed mee aan 1 hand. Komt wel....
@ris: leuk, de eerste schoenen voor Gijs!

Eva is ook nog echt niet aan lopen toe. Losstaan doet ze nog niet en aan 1 hand lopen gaat nog heel wiebelig. Achter de blokkenkar kan ze wel lopen maar na een paar passen gaat ze zitten om op de kar te klimmen of met de blokken te spelen. Ze heeft nog niet veel intersse in lopen.

@mmmoi: heb je het treinkaartje al gekregen trouwens? Vast wel anders had je het nog wel een keer gevraagd.

Ik heb al wel zin in zaterdag hoor.
ben nog niet naar de bingo geweest, is pas komende vrijdag.

Ik weet eerlijk gezegd nog niet of ik wel heen ga, het begint pas om 23.00 en dan lig ik meestal al op bed.......dat trek ik nooit! Moet toch ook een beetje kiezen, want volgende week is ook een dinnetje jarig en die geeft een verjardags/haloween feest waar ik ook wel naar toe wil...verder is er dan nog een reunie van de tent waar ik vroeger ging stappen, een cure cured avond in de Stad (was vroeger best behoorlijk van de new wave) keuzes keuzes en alles is eigenlijk wel leuk en tegelijkertijd.......
Even kort, want dramaqueen schreeuwt hier de boel bij elkaar (speen, speen, verrekte speen!)...

@Pebbs: Ik heb ook zin in zaterdag! Het treinkaartje kwam gisteren of eergisteren binnen, weet het niet precies meer. Dank je wel!

@Ringel: Jammer dat je misschien niet naar die bingo gaat, ik was wel nieuwsgierig naar je gewonnen prijzen Ben zelf niet van de speeltjes maar sta altijd open voor tips en aanwijzingen

@Annie: Ik heb een boekenkast gekocht en mijn man is nu nog een keer zónder kids maar mét vriend die kan sjouwen naar Ikea toe. Nu voor een bureau en een logeerbed. Dan is de zolder ingericht, haha.

Ik ga even iemand een dreun verkopen...

(...dit was een geintje hoor, maar ik ben er wel toe in staat...zucht...)
@ringel: is er een keer wat leuks, doen ze het allemaal tegelijk.

Erotisch bingo zou voor mij niks zijn. Halloweenfeest klinkt wel leuk.

@mmmoi: Jasmijn heeft het dus nog niet opgegeven om naar de speen te vragen? Het is een fase, het is een fase, het is een fase (helpt het al een beetje?).

Vanavond een borrel van mijn werk gehad. Echt super gezellig en veel gelachen.
idd de eeuwige moedermantra......"tis een fase, tis een fase tis een fase, tis een fase tis een fase, tis een fase tis een fase, tis een fase tis een fase, tis een fase tis een fase, tis een fase tis een fase, tis een fase tis een fase, tis een fase" (and so on)

@Krook, je bent nog niet aan het bevallen he?

Je droom scenario klinkt idd goed.....Ik kan je mijn laatste bevalling ook aanbevelen hoor, je loopt dan wel een paar weken te eikelen met voor weeen enzo, maar als het daarna binnen 2 uurtjes (ik blijf me erzelf over verbazen) gepiept is, zonder noemenswaardige toestanden als knippen en scheuren.....dan lust ik er nog wel 3. (maar niet heus)
Ok; waar is is Krook???? Ik ga NU op Hyves kijken....even wachten hoor....

....hmmmm, nee, rustig op haar Hyves!

Krokus; melden!!!!

Mmmoi, hoe is het verder gegaan? Tis maar een fase. Heeft ze toch nog willen slapen? Tis maar een fase. Ja, je ziet, ik doe vrolijk mee met het moedermantra!!!

Pebbs en Mmmoi; waar en hoe laat spreken we af? Heb er zo'n zin in!!!!
hahaha, ben volgens mij nog niet aan het bevallen, hoewel zometeen wel de verloskundige komt om even te controleren. Heb sinds gisteravond loeiharde buik. Kon me vannacht in bed niet omdraaien zonder dat het echt enorm pijn deed onderin buik. Lijkt niet op weeen, maar toch voelt het niet oke. Vanochtend wat bloed weggeveegd, maar heb ook een aambei (lekker praatje). Laatste dagen veel afscheiding waarvan ik me afvraag of het nou afscheiding is of beetje slijmprop.

Nogmaals, ga er van uit dat het niet al begonnen is, maar toch maar even verloskundige gebeld. Die zal er zo zijn. Beetje lullig, want harde buik zakt nu dus weg.
Haha, dat is altijd zo, bel je een arts, is de kwaal voorbij...Klinkt mij toch wel in de oren als een beginnende bevalling Krook, spannend! Ben benieuwd!

Gisterenavond heeft Jasmijn in totaal 5 kwartier geschreeuwd en toen viel ze in slaap. Daarna niet meer gehoord tot kwart over acht vanochtend, haha. Lekkere vakantietijd. We gaan vandaag met de trein naar Schiphol. Mijn ouders komen terug van vakantie en die gaan we verrassen. Maar ook willen we gewoon graag een 'dagje uit' met de trein. Ben benieuwd wat Jasmijn ervan vindt!

Bedankt voor jullie mantra's. Ik herhaal het ook maar steeds. En ik geef niet toe! Haha. Vanmiddag mag Jasmijn een cadeau uitkiezen. Vraag me af wat ze zal kiezen, hoop niet weer zo'n enorm groot lelijk ding, haha. Maar, je kunt de keuze natuurlijk een beetje sturen

Trouwens, Thijmen was vanochtend om kwart voor zeven even wakker, toen heb ik hem een speen gegeven en zelf naar de wc geweest, toen is hij door gaan slapen tot hij wakker werd van Jasmijn vlak voor half negen!!! lekker!!!

@Annie: Tja, hoe laat zullen we afspreken. En waar. Op het station Utrecht bij het trefpunt lijkt me het handigst, of niet? De show begint om 3 uur dus misschien half 3 het handigst? Ff online kijken hoe laat ik de trein moet nemen. Mijn man brengt me even naar het station, dat is wel lekker. Nog even aan mijn vader vragen of die mij 's avonds daar weer wil oppikken, want ik heb het niet zo op het openbaar vervoer (en het wachten daarop op het station) 's avonds laat...

Goed, ik ga inpakken en wegwezen! Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven