hoe vinden jullie dit

19-10-2009 22:54 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend waar ik mee samen woon heeft maanden zijn 3 kinderen niet meer gezien omdat hun mam mij niet mag.

En zolang ik er nog ben komen ze ook niet.

Maar kinderen zijn nu erg verdrietig.

Nu heeft mijn vriend zijn ex hem al een paar keer sms gestuud over dat zij met mijn vreind en de 2 oudsten wil praten maar ik mocht er niet bij zijn.

Nu heeft zij tegen mijn vriend gezegt dat ze morgen bij ons huis kwamen voor een gesprek maar dan moest opgehoepeld zijn dus ons huis uit.

Ik zei tegen mijn vriend dan ga je toch lekker naar haar huis of mag dat niet van haar vriend.

Ze wil het zo afspreken met mijn vriend als zijn kinderen komen moet ik het huis uit zijn.

Ik weet het niet meer.
Heb je zo'n dag vijfenvijftigduizend ijzeren pijpen zitten bijvijlen...

Kom je afgepeigerd thuis, vrouw uit, kachel uit...

Mot je met je kouwe klauwe ook nog eens een keertje houtjes in de kachel douwe
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wie niet horen wil moet maar voelen. Kan me voorstellen dat TO dit niet langer trekt. Haar ex heeft aangegeven dat hij zijn kinderen geen regels wil bijbrengen en zonder die regels vernielen ze TO's spullen.
ik zeg niets meer ga geen stukje papier of inkt aan hem vuil maken

Ik weet nou dat hij niet om mij heeft gegeven en heeft gehouden.

Er komt nu weer ruimte voor de volgende vrouw.

en weet je ik huil helemaal niet omdat nu weet dat ik nu sterk ben.

met mij komt wel weer goed ik heb mijn dochter, familie, vrienden en kennissen.

hij krijgt zelfs geen eten van mij vanavond.

laat hij maar naar de s.nackbar gaan
De liefde zat inderdaad heel diep. Waarom had je een relatie met hem? Goedkoop onderdak ofzo? Hij heeft niet goed gehandeld, maar hoe jij nu doet vind ik ook erg drastisch.
...
quote:Knuffelbeest schreef op 21 oktober 2009 @ 15:26:

Wie gaat er straks huilen ikke niet.

.Weet je het zeker ? Want het lijkt mij toch wel heel pijnlijk om zo uit elkaar te gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
nee geen goedkoop onderdak ik betaalde ook mee.

maar dit is niet de eerste keer ik denk wel de 4 of 5de keer.

Hij beloofd steeds dat het goed komt en dat gaat al vanaf begin juni.

Hij wil zich anders nooit direct douche naar zijn werk hij is kraanmachinist komt zo vuil thuis gaat aan de tafel zitten en na het eten gaat hij op de bank liggen slapen en dat tot wij op bed gaan en daar slaapt hij weer verder.

Wil helemaal geen dag vrij nemen ook zaterdags niet maar toen zijn ex hem belde dat ze parten wilde kon hij wel eerder thuis zijn en zich lekker direct na thuis komen douchen.

anders loopt hij met zijn werkschoenen door het hele huis.

Soms gaat meneertje zich helemaal niet douchen of wassen gaat hij zo op bed en als ik daar iets van zeg zegt hij ik ben moe.

terwijl hij de hele tij ligt te slapen als hij thuis is.

tanden poesten doet hij soms helemaal niet.

terwijl het in het begin zo goed ging maar sinds de ruzie met zijn ex is het helemaal mis gegaan.

Hij zei vanmorgens ik moest dit accepteren dat zijn ex zich ermee bemoeide.

en zondags is hij te moe om iets met mij te samen wat te doen.

ik zei hoe moet het dan als je kinderen hier willen komen dan ben je toch ook te moe.

Ik was het huis helemaal aan het opknappen, verven sausen dingen aan het opknappen plafond aan het opknappen met schrootjes buiten doe ik alles zelf.

En nee ik ben niet de gene die gaat huilen dat heb ik genoeg gedaan.
quote:Poezewoes schreef op 20 oktober 2009 @ 10:08:

Laat je vriend het zelf oplossen. Als hij het niet kan, lukt het jou zeker niet om er nog wat aan te redden.

Je vriend heeft een relatie met jou en dus hoort hij loyaal aan je te zijn. Zij hoeft dat niet. Jouw vriend is degene die hier grenzen en regels aan moet geven en als hij die niet heeft of niet aangeeft, is hij degene die jou daarin in de steek laat. Helemaal mee eens.

Maar het is zeker een rotsituatie...al vind ik wel dat de kinderen voor gaan, en zeker als het om een welles nietes spelletje gaat.
quote:Knuffelbeest schreef op 21 oktober 2009 @ 16:25:

en zondags is hij te moe om iets met mij te samen wat te doen.

ik zei hoe moet het dan als je kinderen hier willen komen dan ben je toch ook te moe.Het lijkt wel alsof je een soort strijd met ze voert. Zij aandacht? Dan jij dubbel zo veel!

Ik begin een beetje te begrijpen waarom hun moeder jou er liever niet bij heeft...
quote:Knuffelbeest schreef op 21 oktober 2009 @ 16:25:

nee geen goedkoop onderdak ik betaalde ook mee.

maar dit is niet de eerste keer ik denk wel de 4 of 5de keer.

Hij beloofd steeds dat het goed komt en dat gaat al vanaf begin juni.

Hij wil zich anders nooit direct douche naar zijn werk hij is kraanmachinist komt zo vuil thuis gaat aan de tafel zitten en na het eten gaat hij op de bank liggen slapen en dat tot wij op bed gaan en daar slaapt hij weer verder.Klinkt niet bepaald als god's gift to women, dus veel heb je er niet aan verloren, behalve het dak boven je hoofd.
Is hij niet overspannen? Zijn gedrag van slapen, te lui om te douchen enz. doet me denken aan iemand die in dezelfde situatie zat en overspannen bleek te zijn.
Hallo Jonijoni

Dat heb ik ook al tegen hem gezegd ga naar de dokter.

ik zei tegen want het gaat niet goed met jou dan kijkt hij mij aan van nou ben jij wel goed.

maar wat ik ook zeg is niet goed.

Ik heb al gehuild en tegen hem gezegd.

Hij hoest ook heel raar

Maar als hij niet wil wat moet ik dan.
knuffelbeest,

heel veel sterkte de komende tijd!

ik zou er ook schoongenoeg van hebben, fijn dat je direct ergens terecht kan.

Ik wens je ook heel veel sterkte knuffelbeest, ik vind je heel dapper dat je je schepen achter je durft te verbranden en voor je eigen geluk kiest.
Neem je geen overhaaste beslissing. Hij blijft de vader van zijn kinderen en is waarschijnlijk een zwakkeling dat hij zijn ex geen weerwoord durft te geven. Maar waarom jou dan wel en laat hij je zo makkelijk gaan?

Zat het wel goed tussen jullie? Je lijkt er zo makkelijk overheen te stappen, of handel je nu uit frustratie en emotie en komt de klap straks nog?

In ieder geval sterkte!
Vraag me af of je hier nu geen spijt van gaat krijgen. Dergelijke beslissingen neem je in een relatie niet impulsief na een ruzie. Althans, ik niet. Dan kun je wel ff een nachtje elders gaan logeren om wat lucht te krijgen, maar dan neem je later de tijd voor elkaar om de misverstanden uit de lucht te krijgen. Lukt dat niet, dan kun je altijd nog uit elkaar gaan. Als jij zo makkelijk bij hem weg gaat, vraag ik me af of jij wel van hem hebt gehouden. Ik snap dat de situatie met zijn ex bijzonder irritant is, maar hoe jij dit nu 'oplost' verdient ook de schoonheidsprijs niet. Maar goed, zo te lezen ben jij beter af zonder hem en is hij zeker ook beter af zonder jou. Kansloze relatie als je zo met elkaar omgaat.
Hoe is het nu met je, na een nachtje slapen?
Nou, je laat er geen gras over groeien, TO. Vind net als Dropje dat jullie allebei...ehm....wat kort door de bocht met de situatie omgaan. Maar veel succes met de verhuizing dan maar.
Volgens mij is dit gewoon het resultaat van 'n situatie die al lang niet lekker zit. Als zij al maanden aangeeft dat hij zijn kids moet opvoeden en hij zegt na 'n gesprek met zijn ex dat hij geen regels in huis wil, waar TO's meubels duidelijk de dupe van zijn, dan kan ik me voorstellen dat dat de druppel voor haar is. Good for her dat ze niet alsnog blijft aanmodderen maar gelijk actie onderneemt! En zo leuk klinkt die man helemaal niet: alleen maar op de bank liggen slapen als ie thuis is en niets gezamenlijks wil ondernemen, wat heb je daar dan aan?
Hij wil geen dag vrij nemen, werkt zelfs de zaterdag, heeft dus alleen op zondag vrij? Hij wil dat de kinderen bij hem thuis komen wanneer dan, op zondag?
Hallo Klodder en Dropje het is wel mooi allemaal. En ja ik hou ontzettend veel van hem. Ik weet het is geven en nemen maar ik geef al zoveel maar ik krijg er niets voor terug. Gister zei hij dat hij zijn kinderen had gebeld omdat hi dat zal doen en dat hij een gesprek met de kinderen wilde met mij erbij. Maar ex wilde dat niet het mocht wel maar met haar erbij omdat zij besliste wat er ging gebeuren. Gisteravond onder het eten heeft mijn vriend geen woord gezegd zelfs niet dat het eten lekker smaakte. en toen ik met hem wilde praten over de telefoon gesprek met de kinderen zei hij dat van het gesprek. En dat hij hun vandaag weer terug zou bellen. Ik zei als je iets met de kinderen wilt doen mij prima ik ga die dag wel weg maar ik ga geen gesprek met je ex aan ik wil haar niet eens zien. Ik zei is ze soms bang dat ik de kinderen iets aan doe en het blijkt door zijn gezichts trekken ja. Hij wilde ook verder nergens overpraten zolang ik niet met zijn ex wilde praten.

Nu geeft hij zijn ex overal gelijk in zolang hij zijn kinderen maar weer mag zien. En ja nu moet hij weer morgen werken de 4 of 5 zaterdag al achter elkaar moet hij dan niet zeggen nou nee ik ben vrij want ik heb ook nog een vriendin nee dus.

Hij wil zondag de hele dag iets met de kinderen doen dus geen tijd voor mij. Mijn goed kennis heeft gister met mij gepraat en zei meid doe zijn ex haar zin niet en ga niet weg want daar krijg je spijt van omdat jullie zeveel van elkaar houden maar nu twijfel ik of het wel wederzijds is. Ik hen toch gezegd dat ik mij terug trek als hij de kinderen wil zien ik zou dan s.morgensvroeg weg gaan en sávonds terug zijn en dat ik een tijd afspreek. Ja maar zegt hij maar als mijn ex dat niet wil. Nou meiden dit gaat mij echt te ver.

ik heb geprobeert maar wat ik ook doe het is steeds maar mijn ex.

En dit gaat al vanaf juni ik denk ik heb lang genoeg toe gegeven en alles maar gepikt ik ben echt maar ook echt moe.

Wat heeft mijn vriend beloofd voor wij samen gingen wonen nou meid niemand zal jou nou weer verdrietig maken want ik weet hoe dat is en zal altijd voor mij opkomen 100%.
Ik heb niet alles gelezen, maar wat een SLAPPE HAP zeg!

Luister en huiver. Ik heb 3 kinderen en lief heeft 3 kinderen.

Hier in huis heeft geen enkele ex ook maar enig invloed. Mijn ex niet en de ex van lief niet. Hier in huis gelden onze regels, daar heeft iedereen zich aan te houden.

Ex van lief brengt de kinders altijd en is gewoon welkom en drinkt een bakkie met ons en soms met mij. We praten over dingen als de kinderen of iets wat ze heeft meegemaakt. Ik merk dat de kinderen thuis andere regels kennen, maar goed dat zij zo. Ik blijf wel herhalen. Ik laat onze spullen niet verknallen door een stel kinderen.

Mijn ex wil niets met ons te doen hebben, ok zijn goed recht. Ik bemoei me niet met hem en zijn vriendin. Hij bemoeit zich niet met ons. Alhoewel mijn ex wel vaak te ver gaat in zijn uitspraken t.o. mijn jongste. Ik luister dan alleen en probeer geen foute reacties te geven, daar heeft dat kind niets aan.

Wat er bij jou gebeurt is domweg belachelijk. Wie is zij om te bepalen dat jij de kinderen geen regels stelt? Wie is zij om de kinderen dan maar bij hun vader weg te houden? Jouw vriend? die steekt zijn kop in het zand en bewandeld de makkelijkste weg. Hij staat totaal niet achter jou. Hij hoeft maar 1x goed tegengas te geven aan zijn ex. 1x haar goed de waarheid te vertellen en vervolgens ook 1x zeggen dat zij de kinderen beter niet bij hem weg kan houden, we hebben nog zoiets als RECHT in Nederland. Hij hoeft maar 1x duidelijk tegen zijn ex te zeggen dat zij geen moer met jullie relatie en of jullie huishouden te maken heeft. Hij laat haar invloed hebben op hem. Dat is het verhaal. Wanneer hij dat eens zou doen, dan wil ik nog wel eens zien of ex geen toontje lager zingt.

Wat een gekkigheid zeg!
Wat ik me buitenom alles afvraag?

Hoe wil je vriend de weekenden met zijn kinderen invullen?

Zaterdags werkt hij, wie zorgt er dan voor de kinderen? Zondags is hij moe, wie zorgt er dan voor de kinderen?

Of neemt ie dan wel om de week vrij en is hij er voor de kinderen. Ik zie het al voor me, jij mag geen regels hanteren, je mag zeker wel de rotzooi opruimen en koken en zorgen zeker. Nou bekijk het ff, ga dan om de week maar in een hotel zitten. Ik liet me niet zo gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven