LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Laal, je mag mijn Av*ent handkolf zo hebben hoor! Tegen de tijd dat ik m weer nodig heb ben ik vast om voor een electrische (ik zat echt 45 minuten te pompen voor vier druppels) of ben jij er allang klaar mee. Zal ik m meebrengen op de babydate?
Mmmmm was ook wel nieuwsgierig naar de voorbeelden van Aruba maar die linkjes doen het bij mij niet. Jammer!
De linkjes werken bij mij ook niet Pien, maar als je even zoekt op die website heb je ze zo gevonden

Elev echt heel lief van je! Maar ik wil eigenlijk ook een electrische...de reden dat ik het kolven nu nog vol kan houden (na wekenlang fulltime kolven) is omdat ik nu snel een flesje vol heb. Als ik het handmatig moet gaan doen, ben ik bang dat ik het nog snel zat ben. Maar nogmaals superlief van je
Sjee wat is er veel geschreven vandaag! Enne, jullie lijken wel bv-maffia

Ben moe, te veel gewerkt ma en di en de stress van het gesprek met mijn baas komt er nu uit.

Verder ontzettend last van mijn bekkenbodem. Te lang in de rij gestaan bij de super en ik moest echt 2 uur liggen om de pijn uit mijn kruis weg te krijgen. Vreselijk. Net worteltjes staan schrappen in de keuken, hele bos. Weer te lang gestaan dus t is weer bingo. Kan alleen niet gaan liggen nu want we gaan straks natuurlijk eten.....
Directe link lukt me niet helaas.

Maar als je kies voor: baby aan je borst en dan zie je een vakje borstkolven met 10 % korting.
"Afhankelijk van de definitie van 'nacht', krijgen 64% tot 98% van de baby's tussen de één en zes maanden 's nachts één tot vijf borstvoedingen. Zo krijgt 36% van de kindjes in deze leeftijd geen nachtvoeding als de nacht zes uur duurt en 2% geen nachtvoeding als de nacht acht uur duurt. Opmerkelijk genoeg worden jongetjes 's nachts vaker wakker en vragen 's nachts vaker om voedingen dan meisjes. Hierdoor zijn de slaappatronen van moeders van jongetjes meer gebroken dan die van moeders van meisjes."

Oef... 5 nachtvoedingen, ik moet er niet aan denken. En de roze dames uit het schema hebben het blijkbaar getroffen.
Had al zelf wat geneusd hoor. En inderdaad niet zo heel dure daar.

Pffff Mien 5!!! Lijkt me ook vrij zwaar.

Ben heerlijk aan het koken voor Pienman en ondertussen prop ik mezelf vol met kaas, chips en hapjes van het eten. Gaat lekker dus.
Ben er weer!

Balen Pien van die misselijkheid. Maar ik had dat ook rond die termijn. Komt, ook volgens mijn VK, doordat je maag in de knel komt te zitten.

Laal, ik heb ook de handkolf van Ave*nt, maaritt Chiek (hulde!!) vind ik het een enorm onding! Ik vond het itt de elketrische kolf ontzettend Kaa Uuu Tee kolven. Of dat ding leek wel stuk ofzo, maar hij was gloedjenieuw. Als ik het hendeltje vaker dan 10 keer indrukte leek ie wel 'vast' te komen zitten... of een soort vacuum? Als ik dan door zou drukken (wat bijna niet ging) was ik bang dat dat ding mijn tepel eraf zou rukken! Nee, vond het echt geen fijn ding. Was daarna ook erg blij toen de elektrische kolf in huis kwam!! Maargoed, Chiek kolft daar dus wel prima mee.

We hebben een ring uitgezocht!! Yeah! Ik had eerst hele gave stalen ring gezien, maar die waren allemaal veel te grof voor mijn fijne vingertjes. Zag er niet uit, maar ze waren wel echt rete-gaaf! Gaaf design iig. Daarna, bij een andere juwelier heb ik een mooie witgouden ring gevonden. Het duurt 2 a 3 weken voordat ie binnen is. Want ze hadden hem niet in mijn maat. Er was er maar 1, maar die was 3/4 maat te groot. Ik ben echt een stuk ongeduld, dus ik vind het heel erg dat ik zo lang moet wachten. Maar hij is dus van witgoud, en is aan de bovenkant open, heeft een soort gleuf (over bijna 1/3 van de ring) en daarin hangt een wit steentje (geen idee wat dat is, vast een zirkonia ofzo). Maar het is een heel gaaf ringetje.
Even kort (wat loop ik achter!). Sproetman en ik gaan lekker uit eten, Sproetman had oppas geregeld. Ik kreeg gisteravond een erh heftige aanval van koudwatervrees, dus we gaan even bijpraten. Tot later!
Leuk, Luus! En wat lief van jouw lief dat je dat krijgt omdat je jullie kind gebaard hebt en het zo goed gedaan hebt.

Beng, ging jij nou ook alweer helemaal niet beginnen of wel maar niet te hard proberen (een beetje mijn stijl )?
Ik ga t wel proberen denk ik maar het ontbreekt mij op ieder gebied aan doorzettingsvermogen dus dat zal bij bv niet anders zijn. Allee qua zwanger worden was ik vasthoudend

Gaaf van je ring Luus! Ik heb meer ringen dan vingers, maar wil er altijd meer

Fijn dat jullie samen lekker er even uitgaan Sproetje, heel belangrijk. Er zullen nog wel meer stressmomenten en tranen komen de komende weken.
Sproetje Hopelijk helpt het etentje en het praten.

Luus, je ring klinkt inderdaad tof.
Oh Sproet, ik had je helemaal gemist. voor je koudwatervrees, en fijne avond samen (lief van Sproetman dat hij dat geregeld had)!
Goed Sproet, dat jullie dan even lekker uit eten gaan! Hoop dat je je straks weer veel beter voelt. Poeh man, t is ook niet niks... ik zou ook koudwatervrees krijgen.

*zo, thuiszorg is weer weg*

Ze verwacht dat er vrijdag in het ziekenhuis wordt gezegd dat de wond dicht mag groeien. Hij is namelijk erg schoon en niet diep meer.
voor de borst van luus!
Luus, goed nieuws van je borst! En een nieuwe ring gescoord! Ik ben dol op witgoud, dus vind hem bij voorbaat al mooi

Sproet, ik kan me heel goed voorstellen dat de stress nu toeslaat, het komt ook wel heel dichtbij... Fijn dat jouw lief een etentje en oppas heeft geregeld, kun je je gedachten even hardop kwijt, meestal geeft dat al een stuk meer lucht...

Mien, 5 nachtvoedingen?! Ik vind het al zwaar als ik er 2 keer uit moet tussen 22.00 en 8.00 uur s'ochtends... Ik las juist weer dat de eerste 6 maanden jongetjes beter en vaster slapen snachts dan meisjes en dat het na 6 maanden juist weer omgekeerd is...
Och Duft, ik heb het maar gewoon van een website geplukt, geen idéé of het waar is!

Ben hier even snel; schoonouders zijn Miniemeis in bad aan het doen. En schoonmams had haar weeghaak meegenomen om ons kleine dametje even te wegen: 4200 gram! Ben trots op ons meisje, ze doet het prachtig goed. Is trouwens ongeveer 56 cm nu, hebben haar ook met het meetlint gemeten.
Heb mijn ring getekend in isketch (pictionary online spelletje, wanneer komen jullie nou eens met mij daar spelen??? Pien? Beng? ) en dat plaatje ge-print-screend en geplakt in paint en nu op de groep gezet. Het is dan wel geen foto, maar geeft wel een indruk hoe hij eruit ziet.
Oh dan is luusbaby een dikkerd geworden! Hij was vorige week 58cm en 5520gram (10w).
Jaaaaaaa pictionary!!!! Maar eerst ga ik even slapen. Zelfs de besten hebben hun rust nodig.

Truste allemaal.
truste pienie. En de rest, want ik ga ook zo. Morgen basisschool twee op het programma!
Goedemorgen!

Hoe was je etentje Sproet? Lekker kunnen praten? Ik hoop dat t je allemaal wat minder aanvliegt vandaag

Lachen dat iSketch, ik vermoed alleen dat ik weinig talent heb....kan niet zo heel best tekenen.

Werd wakker met klappende koppijn vandaag, niet fijn. Voel me in het geheel niet prettig, last van mijn darmen ook nog. Nja, zal in de loop van vandaag hopelijk wel opknappen.

Het is regenachtig baggerweer, mooie dag om in huis te rommelen dus. Moet nodig wat opruimen in de woonkamer en wat wassen draaien. Mijn ouders komen eten dus dan is het wel prettig als ze ook aan tafel kunnen zitten Ligt nu bezaaid met post en papierwerk.
Morning!

Sproet hoe was je etentje...heb je bij kunnen praten met Sproetman? Ben je er nu weer wat geruster over? Ach moppie toch...ik zou ook echt enorme koudwatervrees hebben, zeker omdat je ook je huis moet opgeven...Dan is die basis ook nog eens weg Ik hoop echt dat je je weer wat beter voelt!

Thanks voor alle adviezen over jullie kolf. Ik ben best een beetje trots op mezelf dat ik dit gewoon ga volhouden voor Laalbaby hoewel het natuurlijk niets is om trots op te zijn, maar goed...

Luus mooie ring! Balen dat ie pas over een paar weken komt, maar dan kun je ook wel echt pronken! En jeeehhhh wat goed dat je borst eindelijk goed gaat!

Beng voor al je ongemakken vandaag weer. Dus je gaat toch BV proberen...wie niet waagt wie niet wint, toch? Proberen kan altijd...of komt dit ook te maffia over

Luusbaby en Laalbaby lopen volgens mij aardig op qua gewicht en lengte...Laalbaby was die week daarvoor 58 cm en 5260 gram.

Pien, toch nog een beetje lekker gegeten?

Wij gaan van het weekend nog een weekendje weg (morgen dus al ). We gaan naar zo'n burgertruttenpark...maar hee...we gaan wel lekker met z'n 3-en en de rest vind ik niet belangrijk (binnen 2 jaar getrouwd, huis gekocht, kind gekregen, vogeltjes in de tuin spotten en naar een burgertruttenpark dat is pas erg! )
Willen jullie een nieuw deel aanmaken van het topic? Jullie zijn al ruim over de 3000 posts heen!

Bedankt

PS: als het nieuwe deel geopend is, geef dan in het moderatortopic even door dat deze dicht kan
Aaahhh jammer Viev...we dachten al dat we de dans konden ontspringen

Dames, wie opent het nieuwe topic? Wil ik ook wel doen, ik wil de tabel ook wel weer op me nemen hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven