Lang geleden... deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:56
Voor alle vrouwen
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 21 oktober 2009 om 18:20
'Slapend spugend hangmens'.
Moet ik wel even om lachen zeg. Wurm weet het altijd zo heerlijk beeldend te beschrijven.
EV is op stap geweest met een vriendin, die lieve meid heeft me verrast omdat ze het wilde vieren met mij dat ik geen geheimen meer heb (na de acties met nichtje)!!
Echt heel fijne dag. Ik heb er in mijn eigen topic uitgebreider over geschreven.
Lekker veel geschreven hier. Blij voor degenen die zich weer beter voelen vandaag, en blij met mijn eigen dag, en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.
Moet ik wel even om lachen zeg. Wurm weet het altijd zo heerlijk beeldend te beschrijven.
EV is op stap geweest met een vriendin, die lieve meid heeft me verrast omdat ze het wilde vieren met mij dat ik geen geheimen meer heb (na de acties met nichtje)!!
Echt heel fijne dag. Ik heb er in mijn eigen topic uitgebreider over geschreven.
Lekker veel geschreven hier. Blij voor degenen die zich weer beter voelen vandaag, en blij met mijn eigen dag, en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.

donderdag 22 oktober 2009 om 12:27
Helaas zijn de fijne dromen niet aangekomen Ster. Heb je ze wel naar de goede appel gestuurd?
Ondanks slechte nacht, voel ik me een stuk beter vandaag.
Al nuttig bezig geweest vandaag. Alles blinkt weer hier. Nou ja, bijna alles.
Fijn dat wurmpie lief is voor wurm vandaag!
Fijne dag en tot later!
Liefs!!
Ondanks slechte nacht, voel ik me een stuk beter vandaag.
Al nuttig bezig geweest vandaag. Alles blinkt weer hier. Nou ja, bijna alles.
Fijn dat wurmpie lief is voor wurm vandaag!
Fijne dag en tot later!
Liefs!!
donderdag 22 oktober 2009 om 13:14
Oh, en Sponge, ik zit wat het paardrijden betreft nog in de fase van 'spelen met de gedachte': hoe zou het zijn, zou ik het kunnen, wil ik de moeite doen om weer ergens in mijn eentje op af te gaan? Anderzijds lijkt het me een lekker aardse bezigheid én natuurlijk ook de teugels zelf in handen nemen (over je leven!).
Er zitten hier in de buurt twee maneges. De ene heeft een beginnersaanbieding: 3 privélessen van een half uur en een zadel/verzorgles voor 50 euro, wat de gewone groepslessen (max. 8 pers.) kosten weet ik niet. Van de andere weet ik ook niet wat de groepslessen kosten.
Nog niet het lef gehad om te bellen zolang ik nog twijfel.
Er zitten hier in de buurt twee maneges. De ene heeft een beginnersaanbieding: 3 privélessen van een half uur en een zadel/verzorgles voor 50 euro, wat de gewone groepslessen (max. 8 pers.) kosten weet ik niet. Van de andere weet ik ook niet wat de groepslessen kosten.
Nog niet het lef gehad om te bellen zolang ik nog twijfel.