Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
Ik wens je heel veel sterkte toe.Probeer vooral niet te forceren om opgewekt te zijn als je dat niet bent.Dit zijn nou eenmaal dingen die pijn doen en waar je verdriet van hebt.Ook als je weet dat het beter is.Gelukkig heb je een goede vriendin die je kan steunen als dat nodig is.
(..) Prima en logisch, maar hij heeft die andere dingen later gepland dan ‘de date’. Dan komt hij toch lekker een keertje als hij wel veel tijd heeft?

Ben bang dat ik hem iets te leuk ga vinden...

@ Minoutje: Hoe gaat het vandaag met jou? Heb je al wat vragen kunnen beantwoorden? Ga je rustig ‘als vrienden’ verder en zie je waar het schip strand? Of vind je het allemaal te moeilijk?

@ Vooruit: Wat naar dat je deze week niet veel hebt kunnen werken. Fijn dat je wel wat rustiger bent geworden. Vind je het lastig om contact te houden of vind je het wel prettig? Je kan altijd vrienden blijven, maar dan moet je wel beseffen dat het ‘uit’ is. En nu heb je nog wel hoop toch? Je weet het nooit, maar zou er maar rekening mee houden dat hij het wel geaccepteerd heeft… We zijn niet allemaal zoals Raiden *knipoog*

Wat fijn dat je ook een poesje krijgt! Heerlijk!

Ik weet helemaal niets van die situatie met zijn ex, behalve dan dat het kort was haha. Maar voor zover ik weet heeft hij het uitgemaakt… en gedumpt worden is niet leuk he ;)

@ Raiden: Aww, dank je wel!!!! Ik maak het mezelf graag moeilijk (zie hierboven) Haha.

Wat heerlijk dat je nu zo in het ‘hier en nu’ kan leven met hem. Ik vind dat je behoorlijk sterk bent! Ik bedoel, je geniet er van, maar je laat jezelf ook niet teveel hoop hebben. Goed hoor! Ik ben benieuwd waar dit toe leidt.

@ Bloemetje: Moet van de werkcoach meteen gaan zoeken in de plaats waar ik heen wil gaan verhuizen. Hoe eerder ik daar een baan vind, hoe eerder ik hier weg kan. En dat is nodig, want ik wil hier niet meer zijn… Ik wil ook een eigen plekje en een poezebeest ;) Oh, trouwens ik heb me vandaag ook ingeschreven bij de sportschool haha.

Wanneer mag je beginnen met je werk?
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 25-10-2009 19:48
Reden: even wat details :-$
% gewijzigd
Roosje, haha weer problemen gevonden? Maar wanneer ga je hem nou zien? Ik kan me ook voorstellen dat hij het een beetje luchtig wilde brengen als: goh, dan en dan kan ik, zullen we afspreken? Zonder het te zwaar te laten klinken zeg maar. Maar misschien zit ik er helemaal naast hoor! Kan me voorstellen dat je mannen niet vertrouwt. Maar wel jammer als je hem helemaal geen kans wil geven....

Hebben jullie nou afgesproken?

Ik ben voor de verandering weer eens superverdrietig. Ik ben allemaal dingen zonder hem aan het plannen en dan denk ik: ik WIL helemaal niet zonder hem al die dingen doen. Ik wil bij hem zijn! Dat vind ik veel leuker!

Nee ik heb geen hoop. Hij verandert nooit, als hij iets niet wil dan is dat zo. Hoogstens hoop ik op vriendschap, dat hij niet helemaal uit mijn leven verdwijnt......

Maar voorlopig neem ik geen contact met hem op, want ik weet dat dat beter voor me is. (Maar stiekem hoop ik dat hij mij zondag belt)
Wie zegt dat ik hem geen kans wil geven? Ik wil hem zien als we allebei tijd hebben en zin hebben Niet omdat het dan perse moet. Maar ik wil graaag met hem afspreken...

Wat naar dat je je zo verdrietig voelt! Wat netjes dat je geen contact opneemt, ik weet hoe moeilijk het is, en als hij contact opneemt, tja dat kan toch geen kwaad, zou je zeggen toch

Heb je veel plannen gemaakt?

Dag dames, even heel kort een teken van leven

Ben hard aan het werk geweest de afgelopen dagen en nu dan ook behoorlijk op. Dus bijlezen en reageren doe ik morgen op mijn gemakje.

Nu:Lekker mijn bed in! Liefs!
Sorry Roosje, dan had ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat je de boot afhield. Maar dat doe je dus lekker niet, goed zo! Ik hoop dat jullie date heel gezellig wordt, zonder complicaties!

Ikke, welterusten! Lijkt me best fijn dat je hard aan het werk geweest bent, dat leidt af en je voelt je er vast beter door.
Weet je waar ik last van heb? en dat wordt dan toch weer bevestigd. maar ik vertrouw geen man meer. Had vorige week mijn oude buurjongen gezien, erg leuke gast. Helemaal plat gesmst met hem en gewoon supergezellig, ik dacht goh wie weet wat er kan gebeuren tussen hem en mij. Gisteren kreeg ik een sms.. ja ik ga met 1 maatje wat drinken. Loop ik gisteren met mijn beste vriendin in de stad zegt ze 'hey daar zit je oude buurjongen in dat cafe.' dus ik terug lopen en ja hoor met een vrouw!! Dus ik tegen raam tikken en zwaaien en hij wist niet waar hij het hebben moest. Bleek dat hij gewoon een date had. Kreeg daarna smsjes ja ik ben een eikel. Enige wat ik terug heb gestuurd is: nee hoor je bevestigd gewoon weer dat je een MAN bent en dat er geen 1 te vertrouwen is.

Ik wordt er zo hopeloos van... heb zoveel zin in mijn nieuwe job.

Moet wel 1 ding toegeven, ben gisterenavond even ingestort.Heb sinds 1 maand niet meer zooooo hard gehuild.
@Bloemetje: Jeetje wat een domper weer zeg... kan me voorstellen dat al het vertouwen nu even weg is. Je word toch voorzichtiger he, na al die negatieve ervaringen. Ik ken dat wel. En toch... ik heb na iedere relatie geroepen NOOOOIT meer aan een man te beginnen , maar zodra het leed wat is verzacht en je komt de juiste persoon tegen zal stukje bij beetje dat muurtje wel weer afbreken en die slotgracht met krokodillen erin gedempt worden... maar het wordt wel een steeds grotere uitdaging voor mannen haha. En dat is goed, laat ze maar heel hard hun best doen, dat zijn we waard namelijk

Ik ben nu hard met mezelf aan de slag. Ben naast de drukke bezigheden (was aan het klussen in een nieuw huisje bij vrienden, heel therapeutisch) mijn afgelopen relaties een onder de loep aan het nemen. Ergens in mij zit iets dat 'foute mannen' aantrekt. En zolang ik niet precies weet wat het is, kan ik er ook niks aan veranderen. Heb van vriendinnen wat zeer toepasselijke boeken gekregen. Er staan heel wat herkenbare en confronterende dingen in. Goed om me daarvan bewust te worden, en ook emotioneel wel uitputtend. Maar er moeten wat patronen doorbroken worden in mijn gedachten en gedrag, anders blijf ik mijn energie in de verkeerde personen steken.

@Eline: Wat ontzettend naar dat je zo geconfronteerd word met al dat geroddel van bekenden van zijn kant. Alsof je nu niet genoeg aan jezelf hebt zeg! Kan daar zo boos om worden, hebben die mensen geen eigen leven?

Hopelijk kan je het een beetje naast je neer leggen. HIJ zit fout, niet jij. En bekijk het maar zo positief mogelijk: Zo'n man wil je toch niet in je leven... wat een enorme infantiele @#$&&^%

@Minoutje: Klinkt ook weer heftig bij jou zeg, dat gedoe met het huis. Moet je nu samen met hem dat hele huis leeghalen, of doen jullie het om de beurt?

Lastig ook dat de communicatie nu opeens wel bveter verloopt. Aan de ene kant natuurlijk fijn dat je vragen beantwoord worden, maar aan de andere kant ook zuur. Waarom nu opeens wel he?

@Bloemetje: Gefeliciteerd met je baan!! Fijn zeg dat je nu iets nieuws hebt om je op te fucussen! Good for you!

@Roosje: Hoe staat het eigenlijk met jouw banenjacht? En leuk joh dat je lekker gaat daten met die man. Ook jij bent de draad weer langzaam aan het oppakken.

Van ex heb ik niks meer gehoord. Eigenlijk maar goed ook... hoewel ik op 'zwakke' momenten als ik erg moe ben me wel afvraag hoe zijn leven er nu uitziet... zou hij nog met de franse sloerie bezig zijn? Ach... en eigenlijk boeit het me ook weer helemaal niet zoveel meer. Hij zoekt het maar uit.

De leuke man uit de kroeg laat zo nu en dan een berichtje achter op mijn Hyves. Gewoon gezellig hoor, niks bijzonders, maar wel een leuk contact erbij dus

Liefs aan allemaal
Ik had/heb eigenlijk, heel stiekem, een beetje advies nodig... Haha. Ik heb nu niets meer van die jongen vernomen. Tja, that's what you get when you let your heart win

@Bloemetje: grrr.. sla hem! Haha. Ik vertrouw ook niemand meer. Goh, hoe zou dat nou komen he? Wat een rotvent zeg!

Wanneer mag je beginnen met je baan?

@ Ikke: Wat goed dat je zo hard aan het werk bent! En dat je eindelijk dingen en patronen begint te zien. Dat lukt bij mij ook steeds beter. Knap hoor! Als je dat straks allemaal weet, weet je ook wat je wilt en wat je verwacht van een relatie.

Vind je het prettig dat je ex zich nu stil houdt? Kan me voorstellen dat dat helpt bij de verwerking namelijk.
Hee Roosje, wat vervelend dat die leuke jongen nu niets meer van zich laat horen..... Maar eerlijk gezegd begrijp ik niet zo goed meer hoe het allemaal gaat tussen jullie. Als ik het goed begrepen heb, heeft hij een datum voorgesteld voor een date. En toen? Ben jij daarop ingegaan? En nu, hoe lang laat hij nou niks meer van zich horen? Want als de date afspraak er staat, kan hij toch ook denken: leuk, dan zie ik haar dan. Zonder in de tussentijd steeds te bellen of mailen ofzo?

Misschien denkt hij dat jij de boot afhoudt? Of kan dat niet?

Bloemetje, wat vervelend van die jongen! Ik kan me goed voorstellen dat je nu weer terugvalt. Je dacht weer iets leuks op je pad te hebben, en dan krijg je dit...... Toch jezelf maar even helemaal op jezelf richten nu? Genieten van je nieuwe huisje en van je nieuwe baan? Want ondertussen heb jij dat allemaal wel supergoed voor elkaar. Maar verdriet moet er ook uit he.... Heb je leuke afspraken dit weekend? Leidt lekker af!

Ikke, goed dat je met jezelf aan de slag bent. Ik denk dat dat wel goed is in een periode als deze. Maar zorg je er wel voor dat je jezelf niet al teveel de schuld geeft van alles? Want het is ook aan de mannen hoe ze ons behandelen he. En jij bent gewoon een leuke meid!
Nee, we hebben geen datum afgesproken. (..) Ik heb toen de boot een beetje afgehouden, omdat ik liever wil dat we overdag afspreken op een beetje 'neutrale' plek.

anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 25-10-2009 19:49
Reden: zoals beloofd: details ;)
% gewijzigd
Hi Roosje, ik heb je berichtje gezien hoor...

Vervelend dat hij opeens alle dagen had volgepland, ook de oorspronkelijke datum zeg maar. Ik kan me voorstellen dat dat niet leuk overkomt.

En toen hij later wel op die ene avond wilde langskomen en jij liever een andere keer overdag wilde (wat ik me kan voorstellen), heb jij toen een concreet tegenvoorstel gedaan? Want anders blijft het zo in de lucht hangen he.......

Als jij geen tegenvoorstel hebt gedaan denkt hij misschien dat jij niet echt meer wilt....in dat geval zou ik hem nu gewoon een voorstel doen voor een datum.

Ik vind het trouwens juist wel goed hoor dat je het er hier over hebt. Niet meer drama dan bij ons allemaal haha.

Moet nu weg, tot later!
quote:Vooruit schreef op 23 oktober 2009 @ 13:56:

Heb jij toen een concreet tegenvoorstel gedaan? Want anders blijft het zo in de lucht hangen he.......

Daar zeg je wat!! Damn, dat had ik nog niet eens door haha... Nu maar hopen dat ik hem nog spreek dit weekend...

Ik kan hem wel smsen ofzo, maar moet ik wel weten wat ik ga zeggen...

*Roosje laat haar hersens kraken*

*bedankt voor dit forum ;)*
Roosje je bent vaag :p nee hoor details hoeft hier toch niet perse.. het is toch goed zo en we begrijpen het allemaal

ikke heeeeeeeerlijk die afleiding, ga morgen flink poetsen, dan lekker in de avond filmpje kijken, zondag sporten en ja ja genieten van laatste dag vrij ;), want ik begin maandag whieeeeeee. afleiding afleiding. Dat is de manier om over een ex heen te komen en andere mannen :p

Nou ik heb het ook gewoon gehad met kerels, ook met mannelijke vrienden hoor, de manier hoe ze met vrouwen omgaan soms, dan denk ik oooo stom ei dat moet je niet zeggen of doen haha.

Ze zijn ons gewoon niet waard.. wij zijn veel te leuk en door alles wat we meegemaakt hebben zijn we ook kieskeuriger haha.
(..vul straks wel weer wat in..)
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 23-10-2009 19:03
Reden: weg ermee!
% gewijzigd
Roosje, gaat het wel? Ik zie dat je net een minuutje geleden een berichtje hebt weggegooid....
As ik alles zo even snel doorscan, zijn er hier weer even wat virtuelle knuffels nodig. Bij deze een groepshug (zijn die Amerikanen dol op) uit Washington D.C.

Nog een paar dagen en dan zit het er hier voor mij weer op. En dan ga ik weer uitgebreid meeschrijven. Is ook wel nodig, want ga mijn grote liefde weer missen. Laatste tijd veel contact gehad vanwege overlijden van mijn oma en omdat hij voor mijn katjes zorgt terwijl ik weg ben. Maar als ik terugben, is het weer afgelopen. Daar kies ik zelf voor. Maar het doet wel pijn.
Nee hoor Minoutje, het gaat prima! Ik vond het bericht zo dramatisch en nutteloos. Dus ik heb het verwijderd. Sorry dat ik je liet schrikken Hoe gaat het vandaag met jou? Hoe gaat het met het huisje?

Ik heb vannacht weer over mijn ex gedroomd... Gek, want overdag zie ik zijn gezicht niet meer, hoor ik zijn stem niet meer, er zijn maar weinig dingen die mij herinneren aan hem. Opluchting. Hoewel ook ik nog weleens een traantje laat vallen hoor. Heb eindelijk zijn foto’s van mijn computer verwijderd. Heftig. "Ach meisje, ik kom zeker bij je terug. Je bent zo mooi, je was het beste wat me is overkomen. We moeten gewoon contact houden, je weet het nooit" En na een paar dagen later was het al: "Bedankt voor je sms. Ik wens je een mooi leven." Duidelijk. Haha.

Ik droomde dat meneer met zijn vriendin in zijn ‘ouderlijk ‘ huis was. Ik kwam langs (moest op de kat passen ofzo?) en toen gingen we eindelijk praten. Alles kwam er uit. Dat hij al maanden verliefd op haar was, dat hij expres ruzie zocht, dat hij het samenwonen uitstelde omdat hij zo gek op haar was geworden. Vervolgens ging hij mij vragen stellen over mijn leven om te zien of ik wel volwassen was geworden! Hij zei dat ik onvolwassen was. (Ik ben 23 en heb mijn leven (ondanks gebrek aan baan, maar wel met ruim een jaar werkervaring) keurig op orde. Meneer was zat op zijn 23ste zonder diploma te computeren bij zijn ouders thuis) Uiteindelijk barste ik in lachen uit. Eigenlijk best een fijne droom...

Over mijn ‘crush’ (lijkt mij een betere benaming) dat hele gedoe met die date was een misverstand… (..) Als het niets wordt heb ik in ieder geval een leuke vriend erbij, want tis een toffe jongen haha. Kan ik hem mooi helpen met zijn carrière ;)

@ Vooruit: hoe gaat het met je? Ik lees ook weleens in de andere topic, dus zag dat je ook een beetje boosheid voelde. En dat hij behoefte had aan rust. Je hebt dus niets meer gehoord?

@ Bloemetje: Nog wat van die *** gehoord? :P Probleem is natuurlijk dat die mannen gewoon anderen mogen daten, wij ook, alleen het komt zo extreem lullig over. Hij smste toch de hele tijd met jou? Zei toch dingen tegen jou? Tegen hoeveel mensen had hij dat ook gestuurd… dat soort mannen… Grr.. Wordt er agressief van We verdienen inderdaad wat beters. Zo!

@ Christiane: bedankt voor de grouphug ;) Wat gaat de tijd toch snel! Hoe is Washington en hoe was de Amish? Je hebt vanuit Amerika ook nog veel contact gehad met hem? Sterkte de komende tijd, we horen graag weer van je (bedankt voor dit topic, ondanks dat de aanleiding niet leuk is ;) )

Even een edit: zag net op de enige site die ik nog niet had verwijderd, dat een familielid van mijn ex ook weer terug is op de site. Ik kan haar moeilijk nu verwijderen omdat ze dat meteen ziet. Staan geheimen op ofzo, maar vind het gewoon een naar idee dat zelfs die website niet meer veilig is :(
quote:Roosje1986 schreef op 24 oktober 2009 @ 12:39:

@ Christiane: [/b]bedankt voor de grouphug ;) Wat gaat de tijd toch snel! Hoe is Washington en hoe was de Amish? Je hebt vanuit Amerika ook nog veel contact gehad met hem? Sterkte de komende tijd, we horen graag weer van je (bedankt voor dit topic, ondanks dat de aanleiding niet leuk is ;) )

Ja de tijd is inderdaad erg snel gegaan. Washington ga ik vandaag bekijken. Het is hier nu half 8 's ochtends. De Amish waren erg interessant. Je kunt je niet voorstellen dat mensen zo leven. Maar ergens ben ik best wel jaloers. Ze zien er niet erg hip uit en ze moeten hard werken, maar ze hebben geen stress. Ik haat stress.

En ja, ik heb veel sms-contact met mijn ex-lief gehad. Hij past op mijn katjes en daarom hadden we contact. Heel fijn. Maar het kwam hem gister te dichtbij. En dan neemt hij weer afstand. En daar kan ik niet meer tegen. Het close contact dat we nu dus hebben, zal weer minder worden. Verdrietig. maar ik kies er zelf voor. Wil niet weer telergesteld worden.
Ola Roosje,

Blij dat je een teken van leven geeft heb inderdaad nog wat van die *** gehoord, maar hij zegt precies hetzelfde.. hij mag daten met wie hij wil en hij hoeft toch niet alles aan mij te vertellen blabla. Ik had in 1 klap mijn buik vol van die kerel. Heb gezegd: 'tsja je bent gewoon MAN, en geen 1 man is te vertrouwen dus ja waarom jij nou eigenlijk wel?'

Ik wordt lesbisch , maar ook dat is veel gezeur hoor ik van een vriendin die dat is haha. Ooit joh, ooit kom ik een man tegen dat ik denk jeetje.. die is leuk, die kan tegen mijn ex lief op, heeft humor, houdt van reizen, en dan wordt ik daar stapelverliefd op. Helaas nu is de realiteit: ik wordt niet verliefd, ik zie mezelf helemaal alleen blijven, of ik wordt van een foutje een alleenstaande moeder, dit allemaal dankzij mijn geliefde vriendinnen groep die me gisteren aan de slag zagen gaan met een baby van een vriendin van me. Luier verschonen, in bad doen, ze zagen het al helemaal voor me. Ik als moeder, maar dan zonder man. Ehm ja ben 27 heb nog tijd???

Chris heel veel plezier daar en soms zou ik ook wel volgens die amish willen leven, zo zorgeloos en toch ook supergelukkig.

We horen je verhalen zeker aan als je terug bent.

Minou, heb jij ook last van een onwijs schattig harig poezebeestje op je bed in de ochtend die dan tegen je aankruipt en begint te spinnen dat je er wakker van wordt? je haar aankijkt en ze dan op haar rug gaat liggen zoooo van aai me aai me..

Weet je waar ik zin in heb??? Floor Faber komende dindsdag dat is gewoon serieus mijn leven!!! en van veel vrouwen. Maar dat verstrooide, leven in een 2 kamer appartement met 1 kat, gezeik met exen en nieuwe liefdes en op banenjacht.Heerlijk heb ik echt zin in.
Hoi allemaal,

Van het weekend reageer ik weer even uitgebreid op iedereen!

Nu even over mezelf:$. Ik ben nu weer op weg naar mijn ouders. En ik mis mijn ex nu al,te erg gewoon. Maar de afgelopen week,weken is het me goed gelukt om niet teveel na te denken en gewoon lekker te genieten. Nu begin ik wel beetje bang te worden,wat als die weer alles kan? Hij heeft het van de week ook over samen op vakantie gaan gehad. Ik wil niks liever,maar ga er niet echt op in. Misschien omdat we nu veel samen zijn,hij aan een toekomst samen denkt. Maar maybe valt dat allemaal weg als hij weer alles kan. Hij weer volop aan het werk is,trainen etc. Het is een risico waar ik zelf voor kies. Dus ik moet eigenlijk niet zeuren:p
Weer even een egopost van mij,sorry!

Het is gewoon mijn dag niet. Vanochtend met wakker worden al,nek zit vast. Met als gevolg koppijn,barstende. Paracetemol wil niet baten. Kom de ah uit met volle tas,hup midden in het winkelcentrum tas kapot,dus boodschappen all over the place. Vervolgens mag ik pokkeneind met de trein omrijden. Dus ben nog steeds niet thuis. En dan moet ik nog een stuk met de bus en met de fiets. Met mijn nek en drie tassen. En ik ga die bus waarschijnlijk missen. Heb echt zin om te janken. Ik wil mijn ex naast me hebben,niet alleen nu,maar ook morgen,altijd. Blegh ik heb even een zwakke dag! Op dit soort momenten schaam ik me voor mezelf,wat loop ik nou te jammeren?
Goed, ik begrijp het begrip weekend als je werkt of wanneer je een relatie hebt, maar als vrijgezelle werkloze meid vind ik het weekend niet zo heel leuk... Niemand die iets wilt doen... Maar goed, ik heb de zaterdag weer overleefd :-)

@ Christiane: Geen stress, van dag tot dag leven, een duidelijk ritme, een duidelijk doel. Dat klinkt inderdaad erg prettig.

Okay! Dan begrijp ik dat weer. Wel prettig dat je nog contact kon hebben, in deze moeilijke periode.

Kan me voorstellen dat je nu liever afstand neemt. Sterkte met die stap. Goed dat je voor jezelf kiest.

@ Bloemetje: sorry bloemetje! Vergeef me

Wat een ei, haha. Lesbisch lijkt mij ook wel lastig, dan heb je straks allemaal meisjes met bagage Ja, je vindt – ooit , neem de tijd – een leuke man bij wie alles vanzelf gaat en die nog veeeeeeeel leuker is dan je ex! Zo!

En je hebt toch ook een poezebeest?

Floor Faber wordt inderdaad leuk! :-D Ze heeft ook ongeveer jouw soort baan toch?

@ Raiden: wat jammer dat je je zo verdrietig voelde. Soms heb je van die momenten he? Het lijkt me ook erg moeilijk… je bent toch bang dat het allemaal weer veranderd, omdat het nu zo goed voelt he?

Hopelijk voel je je nu beter! Ik kan me voorstellen dat je je een beetje eenzaam voelt. Wanneer zie je hem weer dan?
Wow kom net uit mijn bed gerold. Heb al problemen met die tijd... en wat ik gedroomd heb joh.. Mijn ex en ik hadden afgesproken in zijn huis en ik ging daarheen en zag ik allemaal foto'' s van mij aan de muur hangen haha. Toen gingen we rijden in zijn oude auto (die pas geleden total loss is verklaard door een ongeluk) en zag ik dat hij een oorbel in had en zei'ja heb ik van een vriendin van me gekregen'.

En toen werd ik wakker.

What the f***? Mijn ex zou nooit een oorbel dragen want daar is het geen type voor.

Gisterenavond had ik het echt verrekte zwaar, leuke film gekeken en daarna lekker op tijd naar bedje maar huilen hield niet op. Ik mis hem zooooo verschrikkelijk, zit weer in onzekerheid of hij nog langs komt en weet gewoon even niet meer hoe ik ermee om moet gaan.

Bloemetje ze doet inderdaad precies hetzelfde werk

Ik wil hier een heel verhaal typen, maar weet niet meer wat ik moet zeggen. Heb gewoon een dipje dit weekend. En de verhalen komen maar op me af van mensen die met een gebroken hart zitten of relatieproblemen hebben. Voor me net een therapeut. Nee hoor, komt omdat ik ervaring heb. Wtf.

Maar ik kan nergens iets aan veranderen. Mensen hebben gevoelens, gevoelens waar de ander dan maar mee moeten leven. We kunnen niets anders dan ons neerleggen bij de gevoelens, gedachten en denkwijzen van de ander. En dat moet dan maar... Damn. En dan te bedenken dat mijn ex alweer 5 week een relatie heeft en ze nu lekker bij hem op bed een filmpje kijkt.

I used to be love struck, now I'm just f*cked up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven