Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
Ik ga eens lekker iedereen bij langs. Ik heb zelf geen update namelijk! :D Ik ben gisteren naar een optreden geweest en het was weer fantastisch! Ik ga vrijwel altijd alleen, maar vermaak me prima.

@ Bloemetje: vertel eens? Hoe waren je eerste dagen op het werk?

Jouw liefdesleven is ook net een soap zeg. Heb je nu het gevoel dat je het beter kan loslaten? Je weet nu het hele verhaal + je weet dat het allemaal niet zo leuk was als je dacht. Hij is niet zo geweldig als je dacht. Ja, er waren vooral mooie momenten, maar als hij jou een half jaar aan het lijntje hield en vervolgens zo snel overstapt op een ander… dat zijn geen leuke mannen. Echt niet.

Een date? Oeh, vertel eens? Een vriend van mij zei: gewoon reageren op de manier waarop hij reageert. Je hoeft niet meteen erop te duiken of juist hard to get te spelen, dat is nergens voor nodig. Gewoon normaal. Jullie smsen dus wel?

@ Minoutje: inderdaad! En dat geldt ook voor mijn ex, die was blijkbaar ook al lang bezig met het proces. Dat begrijp ik ook best. Maar wel raar dat hij dan nog zo ‘over de toekomst’ had enzo. Ach, het is ook allemaal niet makkelijk: liefde.

Nu heb ik je helemaal niet kunnen feliciteren op je verjaardag omdat ik de hele dag weg was, maar bij deze: ALSNOG gefeliciteerd! Kan je mij mooi als eerste vertellen hoe je verjaardag was? Haha.

Wat ontzettend fijn dat je goed met fransman kunt praten! Hopelijk blijft dat zo. Laat hem weten dat dit is wat je altijd graag wilde. Gewoon eerlijkheid. Laat de hele situatie maar op zijn beloop, wie weet wat er allemaal gebeurd. Hou wel alles in je achterhoofd, maar volgens mij ben je sterk genoeg om de hele situatie aan te kunnen 

Ik heb de foto’s verwijderd, maar ik heb ze op een cd-rom gebrand. Nee, zo rigoureus ben ik ook weer niet haha. Op deze manier kan ik het wegstoppen, maar toch altijd weer pakken! Goed toch? Ik denk dat ik snel maar weer wat meer dingen moet ondernemen. Ik doe zoveel mogelijk, maar ik bedoel een hobby/werk/studie.

@ ikke: wat ontzettend fijn dat je je weer wat sterker begint te voelen! Ik vind het ook prettig dat mijn ex geen contact opneemt. Wat fijn dat je zulke goede vrienden hebt! En natuurlijk, het komt helemaal goed met je, straks komt er een man die geen drama meedraagt. Zoals mijn ouders altijd zeggen: “Gewoon een leuke vent.”

@ Eline: heel logisch dat je denkt: hoeveel was er gelogen? Was het allemaal wel echt? Knap dat je je alweer wat sterker begint te voelen!

@ Laura: ik weet niet of je hier nog leest, maar ik lees je berichten weleens in afwijzingen in datingland. En ik zag dat je het druk had met daten. Hoe bevalt dat? Heb je nog veel contact met die man met bagage? Is zijn verjaardag al geweest? Of ben je vooral bezig met te kijken wat er nog meer rondloopt?

@ Raiden: Ze bedoelen het goed, dat weet ik zeker. Ik leef gewoon heel erg mee, omdat ik natuurlijk weet hoe het is.

Hoe gaat het met je ex’zijn knie? Valt het mee? Genieten is inderdaad een belangrijk woord. Geen drama, dat is ook belangrijk. Je moet je er wel lekker bij voelen.

Rustig meisje, je maakt je duidelijk weer teveel zorgen he? Je weet niet wat de toekomst brengt, maar je bent er voor hem toch? Hij zou dat niet zomaar vergeten. Ik geloof niet dat je op plaats 88 komt, haha. Dan zou hij wel erg simpel zijn en uit jouw verhalen komt hij wel wat beter over dan dat. Het enige wat je kan doen is van elke dag samen genieten en het allemaal op je af laten komen. Heel veel succes!

@ Vooruit: ik ben blij dat het weekend weer voorbij is inderdaad. Gewoon weer op zoek naar werk, leuke dingen doen. Echt vaak denk ik niet meer aan mijn ex, maar in het weekend. Dat komt trouwens niet door mijn ex, maar het feit dat mijn weekends nu zo anders zijn dan de afgelopen 3 jaar… Geen etentjes meer, vriendenavondjes, bioscoopjes…

Wat lastig dat het niet zo goed ging. Zo’n vakantie maakt het zo definitief he? Lastig als je hoofd en hart nog niet op één lijn zitten. Wel heeel knap dat je hem niet belt!! Echt!

@ Christiane: ik vind je wel knap. Dat je nu weer even voor jezelf kiest, maar dat je wel hoop hebt op een mooie toekomst.

Hoe ging het vliegen terug? Hopelijk ging het allemaal goed. Fijn dat ze een film aan boort hebben haha.

Je bent niet brutaal hoor. Ik zou wel even beginnen. Ik ben nu ruim 7 week vrijgezel. Ik heb een relatie gehad van 3 jaar en die is beëindigd via de mail. Meneer gaat nu samenwonen met zijn nieuwe vriendin. Ikzelf heb hem helemaal uit mijn leven geschrapt omdat dit nieuws mij teveel pijn deed. Inmiddels kan ik hem beter loslaten, alleen weekenden zijn zwaar. En ik heb een crush op een sporter. Dat was mijn verhaal. Haha.

Ik was laatst aan het denken aan rebound meisjes en toen dacht ik opeens aan mijn tweede ‘heartbreak’. Die jongen heeft mij aan het lijntje gehouden. Hij wilde kijken of hij al over zijn ex heen was. Dat was hij niet.. Nu heeft hij de liefde van zijn leven gevonden en een prachtig kindje. Echt te leuk! Maar goed, ik was helemaal kapot toen hij het uitmaakte… maar mijn ex kwam me ‘redden’. Misschien heb ik hem te lang die credit gegeven. Ik had het ook wel alleen gekund. Zo, dat was toch nog een persoonlijk verhaaltje...
Hey roosje,ik maak me inderdaad teveel zorgen! Denk teveel na. Ik moet gewoon genieten en zien wat er gebeurt. Het is een goed jong! Ik moet wat meer vertrouwen in hem hebben! En zijn knie,wordt revalideren. En na een tijdje kijken of die nog een operatie krijgt. Hoe zit het eigenlijk met het vinden van een baantje,lijkt me moeilijk!

Chris: even heel kort update van mij. Scheelt je lezen. Mijn ex zit nu bij zijn ouders,kruisband kapot. Ik zie hem nu veel,contact is erg fijn en liefdevol. Ik ben nu een beetje bang voor de toekomst. Maar probeer vooral te genieten!

Ben je weer thuis?

Slaap lekker iedereen
Zooo ben ik ook weer...

Mijn eerste dagen op het werk bevallen me wel, maar heb het idee dat ik als zombie door het leven ga momenteel. Niks interesseerd me meer en loop hele dagen aan hem te denken, hoe hij nu met haar in bed ligt en intiem is, hoe hij nu dingen met haar doet die hij altijd met mij deed. Dit is gewoon zo pijnlijk.

Ik weet ook niet waarom ik heb gebeld/gesmst heb toen...wat wilde ik nou toch horen? ik snap af en toe zelf mijn momenten echt niet. Wil hem niet terug, want was zelf ook niet gelukkig, maar kan hem gewoon niet loslaten, die herinneringen kan ik ook niet loslaten.

Zou ik dan echt een psychiater nodig hebben om dat te kunnen? ik weet het niet meer....

En een date heb ik met iemand die ik al 3 jaar ken, maar heb gewoon gezegd dat het vrijblijvend is en vriendschappelijk. Hij weet van mijn situatie.

Roosje voel jij je al wat beter?

Raiden, geloof wel dat je ex lief is, maar het komt op mij over dat jullie niet echt serieus uit elkaar zijn en toch alsnog ooit bij elkaar komen, lijkt meer op een tijdelijke break, hoe hij tegen jou doet enz. dat lijkt erop dat hij ook nog erg graag bij jou in de buurt is.

Is het echt zo dat je dag op dag iets sterker hierdoor wordt? momenteel doet het zoveel pijn....
Hoi Christiane, welkom terug in het koude en vochtige Nederland. Ik hoop dat je kunt aarden We zijn allemaal reuzebenieuwd naar je spannende verhalen!

Hoe gaat het nu met je? Ik neem aan dat je je ex nog wel ziet (of gisteren gezien hebt), aangezien hij op je kat en huis gepast heeft? Hoe ga je het nu doen? Ik bedoel, je ziet hem nu nog een keer… en dan verbreek je weer alle contact? Vind je dat niet heel moeilijk? Of voel je je sterk genoeg om dat te doen?

[Samenvatting voor Christiane nu weggehaald]
Roosje, leuk dat je naar een optreden geweest bent. Heb je geen gelijkgestemden die met je mee willen? Rebound meisjes hebben het inderdaad maar zwaar volgens mij. Ik zou er zelf in ieder geval nooit een willen zijn…..

Raiden, maak je inderdaad niet zoveel zorgen. Je ex klinkt als iemand die even niet weet hoe hij het heeft, maar volgens mij houdt hij wel echt van je! En ik geloof dat hij je juist plaagt omdat hij zoveel voor je voelt. Daarmee tast hij voor zichzelf waarschijnlijk ook af hoe jij je voelt. Want als je toehapt, betekent dat dat je veel voor hem voelt! (Als het dus bijvoorbeeld over andere meisjes gaat). Richt je inderdaad op dingen die je zelf leuk vindt, wees lief voor jezelf en dan kun je er daarnaast voor hem zijn. Maar denk toch aan jezelf meid!

Bloemetje, fijn dat je eerste dagen je goed zijn bevallen! Je hebt er al bijna weer een week opzitten! Hoe zijn je collega’s?

Ik begrijp hoe je je voelt meis, ik ben daar ook doorheen gegaan. Ik was ruim een maand lang een zombie op mijn werk. Ik kreeg niks gedaan, echt niks. Ik kon uren voor me uit staren, of een beetje surfen… Mijn collega’s begrepen het en lieten me met rust. Ze kwamen vaak buurten of het goed ging. Toch vond ik het werk een hele fijne afleiding. Liever niks op mijn werk doen, dan thuis zitten en gek worden! Geloof me… ook jij komt er overheen! Als je door deze ergste pijn heen bent, word je alleen maar sterker. Dan kijk je terug op die periode, misschien met pijn in je hart. Maar dan kom je tot de conclusie dat je je een superwoman voelt. Omdat je het dan maar mooi alleen gedaan hebt! Deze pijn is een proces van rouw, van afkicken, van accepteren. Je rouwt om je leven dat je kwijt bent. Je kickt af van alle fijne dingen die je deed. Je accepteert dat jij niet meer degene aan zijn zijde bent. En straks neem je deze ervaring als bagage mee, ben je sterk genoeg om het te dragen! En kom je vast weer een heeeele leuke en lieve man tegen En tot die tijd zijn wij er!
[...]
@ Raiden: het is heel logisch dat je er over nadenkt. Je wilt ook niet weer gekwetst worden en natuurlijk kan je beter het ergste verwachten. Maar… de manier waarop het nu gaat, tja, daar moet je van genieten. Het is ook niet zo dat hij nu weer kan werken toch? Haha. Hoevaak ben je eigenlijk bij hem? En wat zeggen zijn ouders over de situatie?

@ Bloemetje: Die kan je wel gebruiken geloof ik.

Beter een zombie die werkt, geld verdiend en haar leven weer op de rails probeert te krijgen, dan een zombie die een beetje op bed ligt toch?

Hoe naar zijn die gedachten! De meesten hier weten precies hoe je je voelt! Die nare gedachten gaan niet zomaar weg. Zeker niet als je bepaalde dingen herinnert, daarom zijn voor mij bijv. weekenden erg zwaar. Het gaat tijd kosten, maar het wordt echt beter. Geloof me maar.

Je belde/smste hem omdat je hem miste! Logisch toch! Je wilde hem graag weer spreken en hem je verontschuldigen aanbieden. Je hebt nu alles gedaan wat je wilde en wat je kon doen. Nu weet je tenminste wel hoe definitief het is, hoe hard dat ook klinkt.

Met mij gaat het in ups and downs, maar ik kom er wel. Haha.

@ Minoutje: Hoe gaat het met het huisje leegruimen? En heb je al spulletjes voor je nieuwe plekje?

Leuk dat je verjaardag fijn was! Heeft Fransman ook nog iets meegenomen? Die kwam toch ook?

Ik heb helaas geen gelijkgestemden, maar dat maakt niet uit. Ik vermaak me altijd wel.

“ En straks neem je deze ervaring als bagage mee, ben je sterk genoeg om het te dragen!” Prachtig, die geldt vast voor ons allemaal toch?
*traanje*

Ik moet even iets kwijt, maar tis nogal persoonlijk, dus ik laat het niet te lang online...

Ze valt me weer lastig... Waarom doet ze dat nou... Weten jullie nog van dat smsje? Nou, nu heb ik weer een mailtje. Dat ik een wanhopige trut ben en dat ik kinderachtig en onvolwassen bent en dat ik geen hersens hebt etcetc. Ik heb nu al weken niets meer van me laten horen, maar zoals ik laatst al zei: ze heeft mijn enige site gevonden. Ik snap het niet. Waarom moet ze mij zo lastig vallen? Wat heb ik haar ooit aangedaan? Waarom maakt ze zich zo druk om mijn leven? Waarom denkt ze dat ik zo'n mislukt misbaksel ben? Dat ik niets met mijn leven heb gedaan? Ondanks alles word ik alleen maar sterker, maar ze leest één berichtje waarin ik een bekende vraag mij te mailen en bam, ze begint weer een betoog. Laat me met rust... ik wil niets met hun te maken hebben... No more Drama in mijn leven! Maar damn, dit doet wel weer pijn...
Roosje wat een ogelofelijk piepwijf is het. Waar in vredesnaam bemoeit ze zich mee? Werkelijk ik vind het niet kunnen, echt niet kunnen. Het is iets tussen haar broer en jij! Tuurlijk wil je je vroertje beschermen etc. Maar dit gaat veeeeeeels te ver. Ik snap dat dit je veel pijn doet. Ik kan alleen zeggen trek je er niks van. Zij geloof waarschijnlijk alleen wat haar broer zegt en kijkt niet verder dan dat. En blijkbaar vind ze het leuk om mensen tot diep in hun ziel te kwetsen. Weet dat jij dit niet verdient! Niet gaan twijfelen aan jezelf. Je bent een topmeid!!! En dat je ex en zijn zus lekker de pot op kunnen! Jij verdient zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter!!!!

Het is allemaal supercliche!!! Maar ik vind het wel echt superrot voor je!!! Meis je bent een topper vergeet dat niet. Door je berichtjes heb je mij al zoveel geholpen en anderen hier ook!

Hele dikke knuffel
Ik snap het ook niet. Ik sluit me bij Raiden aan. Ook al zou mijn brother-in-law mijn zusje nog zoveel aandoen... Of ik zou dat vermoeden hebben in ieder geval... het zijn NIET mijn zaken. Ik kan dan hooguit mijn zusje adviseren hoe hiermee om te gaan.

Maar zoals ik uit je berichtje begrijpt loopt ze dus ook echt met niet nette woorden te schelden?? Nou ja zeg, wie denkt ze wel niet dat ze is? En waar haalt ze het lef vandaan dit te doen? Ik vraag me soms echt af wat mensen bezielt.

Als jij écht al een tijdje niks van je hebt laten horen en dit mailtje komt echt out of the blue... Ik zou niet voor mezelf instaan! Ik heb gewoon plaatsvervangende woede Roosje! Daar kun je niks mee, maar weet dat ik aan je denk!

Zoals Raiden ook al zegt... aan IEDER verhaal zitten twee kanten. Hoe je het ook wendt of keert. Maar ja, voor je broer opkomen is toch makkelijk....?
anoniem_86765 wijzigde dit bericht op 29-10-2009 21:41
Reden: Typefoutjes... moet de witte wijn zijn! ;)
% gewijzigd
Volgens mij heeft het niets meer met mijn ex te maken. Ik bedoel, ze ziet nu toch ook wel dat onze breakup beter was? Hij heeft nu toch weer een vriendin? Nee, serieus, ik heb nog 0,0 band met die familie. En geloof mij, ik heb echt geen erge dingen gedaan hoor!! Ze gelooft blijkbaar heel erg dat verhaal van mijn ex. Die gebruikte de woorden onvolwassen en kinderachtig in zijn mail. Maar ze heeft toch nu wel door dat er veel meer kanten aan het verhaal zitten? Dat mijn ex ook niet de makkelijkste was? En dat hij blijkbaar verliefd was op een ander? Nee, dat ziet ze niet. Het is blijkbaar mijn fout, maar ik weet wel dak een stuk volwassener ben dan dat zij doet overkomen.

Maar goed, de mail was echt aan mij gericht. Gewoon over mij. Ik snap ook echt niet waarom ze zich zo druk om mij maakt? Ze denkt gelijk weer bepaalde dingen van mij, maar ze weet niets. Dat is lekker makkelijk. Volgens mij kennen jullie mij nog meer/beter dan zij. Ze heeft geen idee wat ik de afgelopen weken heb gedaan. En nee, ik heb geen contact meer gehad. Nul komma nul.
Roosje... zoek de verwijderfunctie. Verwijder definitief. Weg ermee. Niks meer van je laten horen. Er vooral niet op ingaan. Laat maar zien dat jij boven haar staat! Reageren is zinloos en het je aantrekken nog zinlozer! Ik vind haar zielig dat ze deze actie nu onderneemt.... Sorry hoor....
Ik zou je berichtjes op dit forum ook echt niet verwijderen om dat wijf roosje, het zieligste kind op aarde wat er bestaat. Als je alles verwijderd laat je jezelf kennen en niet op reageren dat is het beste. Heb ik ook niet gedaan naar die mail van mijn ex schoonmoeder dus go girl. Ben apetrots op je dat je het zo goed doet.
@ Minoutje: bedoel je op de website waar ze mij de mail stuurde? Ja, dat doe ik sowieso. Denk dat ze dan wel weer gaat smsen met "jemig! Wat kinderachtig dat je niet reageert." Maar dat zegt meer over haar niveau. Ik heb zelfs al eens gedacht mijn tel. nummer te veranderen, alleen maar door haar! Ik reageer sowieso niet

@ Bloemetje: ja daar heb je ook wel gelijk in... Ze vindt sowieso altijd iets om over te zeuren. Misschien als ze dit forum vindt, kon ze mooi eens lezen hoe ik dit heb ervaren. Niet dat dat haar iets intereseert haha. En dank je wel
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 30-10-2009 13:16
Reden: spelling..
% gewijzigd
Roosje, gewoon geen aandacht aan schenken. Ik vind het eerder kinderachtig dat zij jou zo aanvalt...
Ik ook, ik kreeg al meteen het gevoel dat ze haar eigen leven op mij aan het projecteren is. Maar ik ben haar niet! Ik ga heel anders met deze break-up om, dan zij met die van haar.

Dus gewoon verwijderen die mail en haar profiel?
Waarom niet?
Roosje wat vervelend dat dat wijf je weer lastigvalt!! Is ze zoveel met jou bezig.. Dat ze er niet mee op kan houden :S Maar je moet hier boven staan, al doet het je hartstikke veel verdriet, dat kan ik me ook heel goed voorstellen.. Jazeker moet je gewoon haar mail en haar profiel verwijderen, dan kan die gek je ook niet meer lastig vallen..

@ bloemetje: Ik voel me precies hetzelfde als jou, ik dacht eerst dat ik sterker aan het worden was.. Maar hoe langer dat het uit is hoe meer ik hem begin te missen Het lijkt wel alsof de pijn en het verdriet juist erger worden.. Kan dan?? Ik kan mijn ex ook niet loslaten, ik ben de hele dag in mijn hoofd met hem bezig.. Was net in de supermakt, het eten wat in de schappen ligt laat me zelfs aan hem denken.. Oja dit vond hij lekker enzenz.. Ik wordt er gek van.. Denk niet dat we een psychiater nodig hebben, denk dat het gewoon heel veel tijd kost.. Maar als ik aan de toekomst denk en aan hoeveel tijd dit waarschijnlijk nog gaat kosten, wordt ik nog meer depri pfff.. Mis hem gewoon zzooo erg dat ik er ziek van ben..

Sterkte allemaal
Arme Eline, dat heb ik dus ook hoor... sta ik daar en daar en dan denk ik o dat vind hij leuk of lekker of grappig of mooi.

Maar hij heeft nu iemand anders die dat voor hem moet regelen...

Was net zo woedend, hij heeft mijn auto gerepareerd paar maanden geleden voordat ik weg ging want dat is zijn werk, kwam ik erachter dat hij gewoon 2 dingen niet heeft gemaakt, waardoor ik dus al 2 x autopech heb gehad onderweg. Gelukkig lid van de ANWB, maar ben zooooo woedend dan dat ik tegen die band trap als ik weer een uur moet wachten en mezelf pijn doe. De *** had het gewoon goed moeten doen en zie dan voor me dat hij allemaal mooie praatjes tegen zijn nieuwe vriendin heeft en mij overal zwart afschilderd. Echt een eikel is het.... ik haat hem gewoon zo erg.. dat gevoel heb ik momenteel. Morgen housewarmingparty beetje laat, maar ach wel gezellig en er komen heel veel mensen... dan ben ik blij dat ik weer terug in mijn stad woon.
Ja mijn ex heeft nu ook iemand anders die dat voor hem regeld, maar soms dringt het gewoon nog steeds niet tot me door.. Het is nu 5 weken uit, het lijkt soms wel of we gister nog samen waren en ik die 5 weken niet mee heb gekregen.. Ik voel me net een zombie, mijn leven is nu opeens zo leeg zeg maar..

Wat lullig van hem dat hij je auto niet fatsoendelijk gemaakt heeft.. Zou het per ongeluk geweest zijn, of denk je dat hij het bewust niet gemaakt heeft? Logisch wordt je daar woedend van na alles wat hij je heeft aangedaan en dan ook dit nog.. Ik zie mijn ex ook gezellig bij zijn nieuwe liefje leuke praatjes verkondigen en als het over mij zou gaan kunnen er alleen maar slechte dingen verteld worden.. Kan me soms niet voorstellen hoe hij het over zijn hart krijgt om dit te doen, als ik hem dit zou flikken zou ik me super schuldig voelen.. Gelukkig kun jij hem haten, ik haat hem niet eens.. Ik zal je zeggen als hij weer op de stoep zou staan zou ik moeite hebben om er niet op in te gaan, en daar ben ik niet trots op, ben gewoon te wanhopig op dit moment

Leuk dat je vanavond een housewarmingparty hebt Fijn dat er zoveel mensen langs komen, geniet er maar van
Okay, ik heb haar verwijderd. Ben benieuwd… Ik zag net ook dat ze heel indirect mijn ouders ook beledigd! Waarom die drukte… en dat tewijl het goed met mij gaat. Vandaag is mijn deadline remember? Hoe is jullie weekend? Mijne weer rustig, maar nu gelukkig volgend weekend wel volgepland.

@ Eline: Ik snap het ook niet. Kan ze niet beter naar haar eigen leven kijken? Ze zegt dat ik aan mezelf moet werken, maar wie zegt dat ik dat moet en wie zegt dat ik dat niet doe?

Wat naar dat je je zo verdrietig voelt. Volgens mij werd het bij mij ook eerst weer veel erger. Hij zit echt in alles wat je doet en aanraakt, dat is echt normaal hoor! Heb je wel een leuk weekend gepland? Met wat afleiding?

Aww, je moet niet wanhopig zijn! Denk aan jezelf! Sterkte!

@ Bloemetje: Hoe is/was de housewarming party?? Wat leuk zeg!! Wat ontzettend ***** van je auto! Is het nu wel gemaakt? Gelukkig zie je nu wel in dat het geen leuke vent (meer) is…

Btw, onze drie ex-en lijken wel op elkaar he? In de zin van zwartmaken en snel een nieuwe vriendin… Rare mannen.
Mijn party was een succes was erg gezellig.... heb echt goeie vrienden in de stad waar ik vandaan kom en kan altijd bij ze terecht en daar kom ik dan gisterenavond weer achter.

Stom dat ik dat ooit heb achtergelaten voor de zogenaamde liefde van mijn leven, die dat nooit echt is geweest.

Maar goed weer wat van geleerd.

Heb het ook moeilijk nu, het is zondag en moet straks weer alleen naar mijn familie toe voor feestje.

Het is moeilijk te accepteren dat mijn ex een ander heeft, dat hij nu met haar in bed ligt en met haar nu aan het ontbijt zit, maar ook dat ze intiem zijn met elkaar. Ik kan me niet indenken hoe dat voelt met iemand anders, want dat zou ik echt nog niet willen. Geloof wel dat die momenten komen, maar gisteren hadden mijn vrienden het er over dat ik maar eens een keer een one night stand ofzo moet nemen, maar die behoefte is er niet naar. Kan ook echt niet begrijpen dat hij dit nu al met haar doet, terwijl wij dat nog met elkaar hadden tot het einde toe inmiddels 8 weken geleden....
Lieverds,

even een ego-update van mijn kant die ik jullie toch niet wilde onthouden. Moet zo wat uurtjes werken dus heb nu geen tijd om op iedereen te reageren, maar dat probeer ik vanmiddag.

Mijn nieuws: Leuke man uit de kroeg met vriendin heeft mij via allemaal privéberichten op Hyves die hij mij opeens ging versturen laten weten dat hij tegenwoordig een leuke man uit de kroeg is ZONDER vriendin...

Weet er het fijne niet van, maar hij is weg bij haar sinds een week en zei dat hij de details nog wel zou vertellen in real life, want e-mail kent te weinig nuanceringen...

We hebben vandeweek hele dagen lang zitten mailen en uiteindelijk hebben we afgesproken dat we samen een drankje gaan doen binnenkort... jeeeetje.

Ben wel heel voorzichtig hoor, niet te vroeg juichen enzo, en ik zou nooit maar dan ook nooit zo snel 'meer' willen met een man die net weer single is. Maar stiekem vind ik het best een beetje spannend

Woeii.
Hallo allemaal,

hopelijk vinden jullie het niet erg als ik niet op jullie reageer! Ik heb last van mijn hand en ben sinds ik de griep heb gehad gewoon veel en lang moe. Als die moeheid blijft ga ik maar eens naar de huisarts! Maar ik denk wel aan jullie en ik zal binnenkort weer reageren!

Ik wilde alleen even een kleine update vanuit mij doen.

Ikke ben nog steeds veel bij ex, kan er gelukkig van genieten weer. Nadenken doe ik ook nog wel, maar het heeft niet de overhand. Ik moet alleen goed opletten dat ik niet ga geloven dat we wat hebben, want zo lijkt het af en toe wel. Ook opmerkingen van de omgeving. Gisteren was die in zijn eigen huisje met vrienden. Een kende ik nog niet, meteen ontmoet. Het zijn me echt een stel jongens bij mekaar daar:p!!! Maar ik kreeg te horen dat ik een pittig wijfie was! Ergens vond ik dat een heel compliment!

Maar goed we genieten en proberen niet teveel na te denken! Misschien dat we volgend jaar zelfs samen op vakantie gaan, hij is opeens fanatiek op zoek naar vakanties voor ons 2en:p!!!

We'll see!

Sorry dat ik zo positief doe over mijn ex, voel me af en toe beetje schuldig omdat jullie zo gekwetst worden door die van jullie!!! Nja heeft die van mij ook gedaan, maar dat is verleden tijd, jullie zitten er midden in!!!!

Weet dat jullie topmeiden zijn!
Roosje, inderdaad onze 3 exen lijken precies op elkaar.. Dus ze is ook al jou ouders aan het beledigen, dat gaat wel erg ver! Ik vraag me af waarom ze nog contact met jou wilt/zoekt, ze zijn dus nog erg veel met je bezig denk ik.. Mijn weekend was ook rustig niet veel gedaan, veel gepiekerd dat wel. Hopelijk wordt volgend weekend wat spannender haha.. Hij zit inderdaad in alles wat ik doe, al mijn herinneringen van de afgelopen jaren zijn met hem samen, krijg je niet zo snel uit je hoofd.

@ Bloemetje: Wat fijn dat je zoveel goede vrienden hebt en dat ze je zo steunen Tja, dat wist je vantevoren niet dat het toch niet de liefde van je leven was, hier heb je inderdaad weer wat van kunnen leren. Natuurlijk is dat super moeilijk om te accepteren, eerst was jij degene waar hij zijn leven mee deelde, en op de een op andere dag is het opeens een ander waar hij zijn leven mee deelt. Als ik er al 1 seconde aan denk wat mijn ex met zijn nieuwe vriendinnetje aan het uitspoken is, kan ik wel huilen. Probeer dit ook zo min mogelijk te doen, maar soms dwingen je gedachtes gewoon om het te doen.. Raar..

Ik zou er ook echt niet aan moeten denken met iemand anders, dat wil ik ook helemaal niet.. Als ik dat zou doen, zou ik me denk ik ook nog schuldig voelen tegenover ex :S

Maar trooste je Bloemetje wat hij jou heeft aangedaan, zal hij over een tijd(je) ook bij haar gaan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven