LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Oh oh oh dus toch een nieuwe openen.

Ik wil het ook wel doen, maakt mij niet uit.

Beng, ga nou niet als een dolle door je huis. Je bent net met hoofdpijn opgestaan maflkees. Ga maar lekker oefenen met tekenen dan. Dat is vast beter voor je hoofd.

Oh en Laal we hebben heerlijk gegeten gisteravond. Het was zo'n simpel recept maar zo lekker. Pienman was ook helemaal blij.

Luus had ook nog niet gereageerd op het goede nieuws van je borst. Fijn man!!!
Hhhmmmm, moeten we dus toch een nieuw topic maken.... ik dacht ook al dat ze ons vergeten waren, helaas...

Sproet, heb je je hart een beetje kunnen luchten gisteravond? Het is ook nogal wat, die (supergave!!) plannen van jullie, en nu het dichterbij komt snap ik je angsten best hoor, ik denk wij allemaal wel. Vaak is je angst voor iets erger dan de realiteit, dat geldt hiervoor vast ook, maar je moet er even doorheen. Weet zeker dat jullie dit als urban-ouders top gaan doen, dat kan niet anders! (en besef je maar hoe stoer ik het vind van jullie, en dat ik best een beetje jaloers ben!)

Laal, lekker toch dat jullie met jullie gezinnetje nog even een weekendje weg gaan? Lekker boeien dat dat burgerlijk is, daar zou ik me lekker helemaal niks van aantrekken! Ga je naar een bungalowpark? Is toch juist leuk? Ik snap nooit zo dat het "fout" is om daarheen te gaan, ik bedoel: die parken zijn bedoeld voor gezinnen, jij bent nu een gezin (en ook nog eens een hele leuke! ) .... wat is dan het probleem? Niks toch?! Wij zijn ook aan het kijken om aan het einde van het jaar een dag of wat weg te gaan met zijn drietjes, dikke kans dat wij ook in een huisje eindigen, kan me geen reet schelen wat anderen daar van vinden, lekker puh

Neem, schoonmaken terwijl je zelf al zegt met hoofdpijn wakker te zijn geworden... niet verstandig! Ga vandaag lekker binnen tutten, lekker uitgebreid badderen, in je badjas een boek lezen, potje thee erbij, dvdtjes kijken van een leuke serie ofzo... denkt dat dat veel meer ontspant dan wasjes draaien!

Net terug van het cb om meisje even te wegen: ze weegt alweer 4045, ik ben zó trots!

( ik weet het, alle baby's groeien, dus slaat nergens op om daar trots op te zijn, maar toch )
Oh ja, elev veel plezier vandaag op de andere basisschool! Zijn het 2 verschillende, of ga je naar 2 omdat je dan in ieder geval een keuze hebt?
quote:chica1978 schreef op 22 oktober 2009 @ 10:29:

Laal, lekker toch dat jullie met jullie gezinnetje nog even een weekendje weg gaan? Lekker boeien dat dat burgerlijk is, daar zou ik me lekker helemaal niks van aantrekken! Ga je naar een bungalowpark? Is toch juist leuk? Ik snap nooit zo dat het "fout" is om daarheen te gaan, ik bedoel: die parken zijn bedoeld voor gezinnen, jij bent nu een gezin (en ook nog eens een hele leuke! ) .... wat is dan het probleem? Niks toch?! Wij zijn ook aan het kijken om aan het einde van het jaar een dag of wat weg te gaan met zijn drietjes, dikke kans dat wij ook in een huisje eindigen, kan me geen reet schelen wat anderen daar van vinden, lekker puh

je hebt helemaal gelijk! En ik heb er ook ontzettend veel zin in! Gewoon even met z'n 3-en. Lekker wandelen en misschien wel even het zwembad in met Laalbaby. Even een paar dagen zonder visite en gedoe in en om het huis! Leuk! Vrienden van ons wonen in de buurt van dat park en die komen ook nog gezellig langs...

Hmmm wat ik me nu afvraag, is het eigenlijk wel verstandig om met Laalbaby in het babybadje te gaan zitten...mogen die kleintjes al in het zwembad?

Laalbaby probeert zich de hele ochtend al op te trekken tot zitten als hij op schoot zit! Sterke kerel van me

En zo te lezen gaat het ook goed met Chiekepopje! Fijn! En natuurlijk ben je trots als ze lekker groeit...
Volgens mij is dat geen probleem hoor, om met Laalbaby te gaan zwemmen. Ze mogen ook vanaf zes weken op babyzwemmen. Ik ga straks (als mijn borst dicht is) ook met Luusbaby naar baby-zwemmen.

Je leest op internet wel dingen als dat je kind er sneller oorontstekingen van kan krijgen en astma oid (door de chloor), maar ik denk dat je het zelf gewoon goed in de gaten moet houden. Als je merkt dat je ventje achteraf last heeft van het zwemmen, dan gewoon even niet meer doen. Het ene kindje kan er beter tegen dan het andere.
Ook hier al een tijdje een oprekkende-tot-zit baby. Hij vindt dat echt prachtig en kijkt dan met een open mondje verrukt om zich heen! Het is misschien bizar, maar Luusbaby kan ook al enkele seconden (denk 10) zelfstandig rechtop zitten. Ik laat hem dat niet te vaak doen, vanwege het ruggetje, maar soms doet ie dat ook gewoon zelf. Dan zit ie op de bank tegen de kussens aan en dan buigt ie naar voren en gaat dan dus zelf rechtop zitten voor een paar seconden...dan legt ie zijn handjes op zijn knietjes en zit dan heel trots te kijken (in het begin zelfs wat verbaasd). Volgens mij hoort ie dat nog helemaal niet te kunnen nu.
Lalie was even bij ons op bezoek (jompels&foppies) en vertelde dat hier heeel hard ge-cheerd moet worden voor Nemovisje, dus dat kom ik even doen:

Nemovisje, zet 'm op, ik hoop&duim héél hard dat het eitje van 18/10 een zaadje heeft gevonden Ik gun het je van harte!!!

Succes met stressen de komende 1,5e week!

Dat is waar natuurlijk Luus...van dat babyzwemmen...nou ja, gewoon voorzichtig aan doen...dan zien we het vanzelf.

Het viel mij vorige week op dat Laalbaby zichzelf overeind probeert te trekken...en zojuist ging dat gepaard met een grote glimlach als het lukte. Zo vind hij "staan" op schoot ook zo leuk

Haha die Luusbaby...ik zie het mannetje al helemaal zitten
Aaaawwww Marriss wat ontzettend lief van je!

Zal ik gelijk even een duit in het zakje doen...Meisjes ik heb beloofd om voor Marriss te cheeren als het nodig is...zij kan ook wel extra cheerders gebruiken!

Ja mooi is dat hè laal. Iedere week is er wel weer iets nieuws dat ze ineens kunnen of proberen.

Zo is Luusbaby sinds een weekje ook bezig met 'gaan staan'. Hij zit vaak op mijn been, met zijn rug naar me toe en met zijn beentjes langs weerszijden van mijn been. Dan raken zijn voetjes net de bank of stoel waar ik op zit. Als ik dan zijn handjes vasthoud, dan zet ie zichzelf af om rechtop te gaan staan. Vindt ie ook superleuk!
Oké, ik cheer ook voor Mariss, maar wat is jompels&foppies??

Jompels en Foppies is hun topic hier op het forum...daar lees ik mee en heel soms plaats ik even een berichtje. Een paar meiden lezen ook hier mee en 1 van hen plaatste hier toen een berichtje toen ik bevallen was...vandaar
Jaaaa ik cheer ook mee (heb net ook daar even gepost, Laliefje )

Ahaa, zo.

Trouwens, luusbaby begint echt langere nachten te maken! Jeuj!

Gisterenavond om 22.00 uur laatste flesje gehad en hij kwam pas weer om 06.00!
En nu posten jullie wederom gewoon door.

Dan gelijk maar een slotje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven