Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dag lieve meiskes!

Heb jullie gemist hoor!

Sum respect voor het feit dat je zo open en eerlijk bent naar beide mannen.

Maar wat me een beetje verbaast, een paar dagen geleden wilde je nog geen van beiden, en nu ineens wil je ze toch allebei?

Nou ja, ik bedoel niet dat je twee mannen wil, maar dat je niet kunt kiezen.

Hee en SUm, zou VWM ook zo rustig met je kunnen doen, zo'n 'we zijn geen stelletje maar wennen aan elkaar idee'?

Hee Pom, is MI intussen helemaal uitgekotst?

Godsamme ik ben blij dat het bij mij niet zo gaat, ik haat kotsen.

Hoes je score tot nu toe Stroll, al leuke spulletjes gevonden?

En hoe is het nou met je collega?

Hebben we al een afkorting voor hem?

Ikschrok een beetje van je doorgestreepte post Kym...

Want wat een energie moet dat kosten!

Den je echt dat hij in zijn vrije tijd iets zou kunnen uitspoken wat jij erg zou vinden?

Verdenk je hem ervan niet zorgvuldig om te zullen gaan met jouw gevoelens?

OF denk je dat je angsten in dit opzich niet reeel zijn?

Sneezeypeezy hou je het nog vol, die lange dagen werken?

Welkom Riedeltje!

Ik vind je avatar inderdaad vrolijk.;-)

Gewoon lekker meeschrijven joh!

Wat mijn eigen update betreft:

NEE Sum, ik zou niet...

Gisteravond tot laat gewerkt, en toen even naar het cafe gegaan, was wel gezellig.

Heb zitten flirten met een bestwel leuke jongen.

Niet dat ik er verder iets mee wilde (hij leek me een beetje een playertje) maar het was wel grappig en goed voor mijn ego.

Hij gaat strak achter de bar werken...

Ik was pas om 3.00 uur thuis, en dat voor een woensdagavond zeg!

Nu flink moe, maar ik moet ff naar de kapper voordat ik ga werken, wil er natuurlijk goed uitzien op mijn B-day!
Sam je bent gewoon lekker bezigh met jezelf.

En dat is goed!

Als een man 'het' is voor jou, dan komen de vlinders vanzelf wel terug.

Denk je ook niet?

Om eerlijk te zijn Kym, ben ik even stil van je post.

Je bent head-over-heels-in-love, en dan nu ineens ga je er een eind aan maken?

Zit dat al een tijdje in je hoofd of is dit een vrij impulsieve beslissing?
Kym, wat zeg je me nou????

je gaat stoppen?

Waarom???

Omdat je iets goeds in handen hebt maar jehet niet aandurft?

Snap het wel (zou namelijk ook mijn eigen reactie zijn) maar vidnd je het echt een hele slimme beslissing?

Wat verwacht je nou precies van SJ, dat hij zijn hele leven deelt met je...dat kan toch niet lieverd.

Tuurlijk vertel je dat soort kronkels niet aan SJ, maar SJ is ook niet van gisteren....mannen voelen dit soort gedrag altijd wel heel goed aan hoor.

Kan je zelf de rust niet meer herpakken meis?

En even voor wat betreft mijn "kiezen"

Het is ook niet zo dat ik nu moet kiezen tussen de ene man of de andere man

Het is alleen wel zo dat beide heren iets bij me los maken.

Met beide wil ik contact blijven houden maar vind het van mezelf niet eerlijk om ze beide dan aan het lijntje te houden terwijl ze weten dat er ook nog een ander is waar ik mee bezig ben zeg maar.

Relatie wil ik ook nog steeds niet, maar is wel iets waar ik aan wil gaan werken

Hoe dat weet ik ook nog niet maar dat za;l zich vanzelf wel oplossen (hoop ik)

Tsssssssssssssk Frizz, op dinsdag sloeren in de koreg
Oke, to get things clear, waarom het hopeloos is:

SJ werkt van 11:30 -23:30, elke dag, behalve woensdag, maar dan ben ik niet in zijn stad.

Dus: we kunnen elkaar alleen 'snachts zien en op zondagochtend een paar uurtjes.

Ik heb toen het voorstel gedaan om de maandag samen vrij te nemen, maar heb geen idee of hij daar inmiddels al achteraan is gegaan.

Plus, stel dat het lukt: dan betekent dat dat hij alle vrije maandagen aan mij vastzit, is dat gezond?

Nee.

Kortom: dit gaat nergens over en het is 100% zeker dat de werkschema's niet zullen veranderen. Betekent dat we elkaar nauwelijks zien.

Maar het belangrijkste: ik verlies mezelf als ik niet bij hem ben. De rust die ik had verdwijnt langzaamaan. Zijn rooster is veranderd, dus zijn leven nu ook weer. En ik weet welk leven hij leidde met dit rooster, namelijk altijd stappen, veel meisjes over de vloer etc etc. Ik wil daar geen onderdeel zijn.
Maar Kym, hoe erg is zijn rooster nu veranderd dan?

En hij is toch gek op jou?

Waarom zou hij dan weer dát leven gaan leiden?

Zou je niet iets kunnen doen aan dat verliezen van jezelf?

Aah Sum, het gaat jou er alleen maar om met wie je contact blijft houden...

Hmmm.... ik vraag me vooral af hoe het komt dat je zoiets voelt voor 2 mannen tegelijk.

Maar ik zoek bij mezelf ook altijd naar de waaroms in dit soort gevallen, want waarom je je openstelt voor een ander heeft natuurlijk altijd met meerdere factoren te maken.

En ik ging naar de kroeg op WOENSDAG!

Ik zal er wel even bij zeggen: ik heb 3 colaatjes gedronken.

Maakt dat het minder erg?
Op woensdag naar de kroeg mag best. Met colaatjes.

Ik herinner me van mijn laatste periode in NL dat ik ook echt vaak de kroeg in dook. Gewoon, voor een theetje en lekker kletsen met vrienden.

quote:Maar Kym, hoe erg is zijn rooster nu veranderd dan?Hij heeft 'smiddags geen vrij meer, maar werkt nu de 12 uur achter elkaar.quote:En hij is toch gek op jou?Jawel, maar hij leerde mij kennen tijdens het rooster dat hij weinig andere mensen kon zien (laat thuis, vroeg op, smiddags slapen)quote:Waarom zou hij dan weer dát leven gaan leiden?Misschien wordt ie er toch weer toe verleid. Meisjes bieden zich letterlijk aan, maakt niet uit of ie bezet is.quote:Zou je niet iets kunnen doen aan dat verliezen van jezelf?Ik weet niet hoe.
Ik ben nog steeds wakker aan het worden meiden, is dat heel erg??

Kym, als hij echt gek op je is gaat hij niet terug naar zijn vroegere tijdsbesteding. En als hij dat wel doet, dan kun je alsnog besluiten om daar niet in mee te gaan. Waarom zou je het van te voren afkappen? Kun je niet beter je energie gebruiken om te bedenken hoe je met dit soort dingen omging vóórdat je hem leerde kennen? Niet alles om hem laten draaien meissie, dat kun je best. Dat weet je toch?

Frizz, klinkt leuk, dat hoeren en sloeren op een woensdag tot 3 uur, maar je zult nu wel vreselijk brak zijn? En leuk voor je ego wel om eens schaamteloos te flirten. Je bent al helemaal in je Bday stemming aan het komen is het niet? Met dat kroegtijgeren van je

Sum, dat was een heule lange post. Wel leuk om te lezen. Wat rot voor die vriendin zeg. Ongelofelijk hoe hard 9 jaar kan worden afgesloten he? Ze zal wel heel verdrietig zijn, lief dat jij haar nu opvangt, maar bewaak je grenzen hoor. Misschien kunnen jullie samen naar een andere oplossing voor haar kijken? Aan de andere kant zorgt het misschien voor afleiding?
quote:Kym schreef op 22 oktober 2009 @ 11:38:

Misschien wordt ie er toch weer toe verleid. Meisjes bieden zich letterlijk aan, maakt niet uit of ie bezet is.

Even heel rationeel Kym, maar waarom reken je het hém aan dat ánderen zich letterlijk aanbieden? Dat is best oneerlijk om te doen, vind je ook niet? Zolang hij zich niet aanbiedt is er geen probleem. Alleen je eigen angst hierin, maar dat moet toch te relativeren zijn????
Hahaha gelukkig Kym, dat het mag van jou.

Nou was dit wel midden in de nacht (was er pas om 0.00 uur)en het andere meisje dat er was liet zich duidelijk en plein public door iemand verleiden....

Gelukkig heeft iedereen daar nu door dat ik dus NIET zo'n type ben.

Dus SJ zou gek zijn geworden op jou als gevolg van rooster, want 'hij kon toch niemand anders zien'?

En waarom zou hij zich laten verleiden door andere meisjes?

Hij is toch gek op jou?

Mijn vraag is eigenlijk: denk je dat hij onbetrouwbaar is?

Mocht het antwoord daarop ja zijn, tja dan snap ik het, ik hoef ook geen onbetrouwbare kerel.

Het verliezen van jezelf in een relatie heeft volgens mij met onzekerheid te maken.

Het diep van binnen denken dat JIJ niet leuk/interessant/goed genoeg bent voor de ander.

En volgens mij zou je uit moeten zoeken waar zoiets vandaan komt.

Maar als ik me goed herinner heb ik dat al eens gezegd en was je het destijds niet echt met mij eens.

Meissie neem geen overhaaste beslissingen, en probeer je gevoelens te bespreken met SJ!
Goeie post aan Kym Madhe.

Nee ik ben niet brak, heb alsnog 7 uurtjes slaap gepakt hoor.

Heb een uitslaap-baan.

Hoest met jou?

(Ik lees straks weer, moet nu weg!)
Hmm, een aantal opmerkingen van jullie zetten me aan het denken. En ik ga het nu proberen te verwoorden.

Allereerst: ik ben echt wel leuk genoeg. Nee: ik vind mezelf leuk genoeg. Gewoon heel leuk zelfs. Ik ben er niet bang voor dat hij niet genoeg in me vindt, maar ik weet wel dat dat niet altijd alles zegt. Er bestaat ook nog zoiets als een oerinstinct. Het oergevoel dat ervoor zorgt dat je ineens ook getriggerd kunt worden door andere mensen. En dat is wat me misschien onzeker maakt: dat ie op een dag te dronken is en er stomme dingen gebeuren.

Ik weet hoe ik zelf ben. Uiterst betrouwbaar, maar zeer vatbaar voor een goede flirt. Dus kan ik hem dat ook niet kwalijk nemen. En tot zover mag en kan het allemaal.

Maar die meisjes! Jeetje! Vorige week waren we aan het stappen en weet je wat er gebeurde? Een meisje greep hem beet, heel innig en zoende hem in zijn nek.. "oh, sorry, ik dacht dat je mijn vriendje was", had ze gezegd. Right. Ik heb dit zelf niet gezien, maar hij vertelde het me. Wel zo eerlijk en dat waardeer ik in 'm.

Vervolgens ging meneer naar de wc en kwam weer wat verbaasd terug. Een ander meisje had 'm vol op gezoend, omdat ze zo blij was hem weer te zien nadat ze op vakantie was geweest ofzoiets. Sjongejonge hey, mensen! Come on! Natuurlijk kan hij daar niets aan doen en vond ik het alleen maar lief dat ie het vertelde. Ik vertrouw hem echt wel, maar anderen misschien niet.

Frizz, ik weet al zolang ik relaties heb dat ik daar raar in ben. Dat heb ik nooit ontkend. En wat zou ik daarin moeten uitzoeken? Het is een duidelijke zaak: ik ben daar gewoon niet voor in de wieg gelegd. Dus het is kiezen of delen wat mij betreft.
quote:frizzy schreef op 22 oktober 2009 @ 11:49:

Goeie post aan Kym Madhe.

Nee ik ben niet brak, heb alsnog 7 uurtjes slaap gepakt hoor.

Heb een uitslaap-baan.

Hoest met jou?

(Ik lees straks weer, moet nu weg!)

Ik kwakkel, maar verder gaat het goed. Er zit zo'n grote hoop snot in mijn hoofd dat ik mezelf niet kan horen denken. Als die nou eens even loskomt, dan heb ik dat ook weer gehad. Nu blijft mijn hoofd zwaar, maar daarom mag ik van mezelf een lekkere lamdag houden.

Vanmiddag ga ik wat boodschappen halen en ik denk dat ik bij de drogist naar binnen loop en een lekker maskertje uitzoek. Een beetje als oppepper. Goed voor de huid en dan heb ik toch nog iets zinnigs gedaan
Hello .. hoop te lezen, lekker hoor ..

Sum , lastig hoor , ik kan me voorstellen dat je niet beide mannen aan een soort van lijntje wilt houden , maar om nu al te moeten "kiezen"is ook zo wat ...

Lekker de tijd nemen en maar zien hoe het loopt...

Frizz, gezellig avondje gehad dus , lekker he als er mensen met je flirten , heerlijk voor mn ego, ( moeten het wel redelijk leuke mannen zijn haha)....

We hebben nog geen afkorting voor mn collega wordt wel tijd denk ik ,maar wat dan??

Gaat verder erg gezellig en leuk en lief tussen hem en mij , veel lieve berichten gaan er over en weer , en heel af en toe een kus.. En tja van de week had ie bij me geslapen ... dus gaat wel aardig zo ...

Kwa spullen heb ik al een hele gave eettafel gescoord voor een prikkie op marktplaats , een witte beetje romantisch model , en vrij groot .

En verder druk aan het bieden op van alles.

Kym , jeutje joh meid .... Jij maakt het jezelf ook niet gemakkelijk he,..

Ik herken er wel iets in , ik kan dezelfde reacties vertonen , maargoed tja om nu gelijk al alles dan maar af te kappen ???
quote:Kym schreef op 22 oktober 2009 @ 11:58:

Er bestaat ook nog zoiets als een oerinstinct. Het oergevoel dat ervoor zorgt dat je ineens ook getriggerd kunt worden door andere mensen. En dat is wat me misschien onzeker maakt: dat ie op een dag te dronken is en er stomme dingen gebeuren.

Kym, hoe simpel ook. Als dat gebeurt dan kiest hij daar toch echt helemaal zelf voor. En jij kunt niets doen om dat tegen te houden. Daarover nadenken heeft dus echt helemaal totaal geen zin.

quote:Ik vertrouw hem echt wel, maar anderen misschien niet.Sorry lieverd, maar als je hem vertrouwt weet je dat hij hier op de juiste manier mee omgaat en dit op tijd afkapt. Dan heeft dat dus geen gevolgen voor jullie. Als je daarover twijfelt, dan is dat een gebrek aan vertrouwen.
Hey Stroll, ben je inmiddels verliefderig op Collega? (ik denk dat we 'm maar gewoon Collega moeten noemen toch?)

Madh, dank voor je waardevolle posts. Het helpt me. Het relativeert. Ik zit me hier bijna te schamen dat ik zulke belachelijke gedachtengangen kan hebben. Ernstig.

Want ja, eigenlijk heb je gelijk: SJ komt oprecht over, hij is lief voor me en we hebben het fijn samen. Dus waarom maak ik zulke problemen?

Hmm..
Je hoeft je daar toch niet voor te schamen Kym! Die gedachten zijn er, en dan is het juist goed om daar wel even bij stil te staan om ze te kunnen relativeren. Daar leer je van, en dat helpt je weer verder. Dus ga je niet zitten schamen en opkroppen want daar maak je alleen maar dingen mee stuk. Dat willen we niet, toch!
Ik ben eigenlijk best wel verliefderig op mn collega,

Maar ben erg voorzichtig .... wat betreft toe willen laten van gevoelens enzo ...

Maar we doen het erg rustig aan , hebben het gezellig zo, we zien wel hoe het gaat verlopen
Leuk toch Stroll! En op zich mag je best voorzichtig zijn, als je maar niet raar gaat doen
Hahaha ... ik ga denk ik niet raar doen.. zolang hij nog niet gaat roepen dat ie meer comitement wil kan ik er rustig in groeien zeg maar ....
Hoe is de seks dan nu Stroll?

Enne, dank Madh.
Haha de seks ...........

Was gelukkig echt stukken beter , ik denk dat hij de eerste keer gewoon bloednerveus was en niet op zn gemak ....

Dus afgelopen keer was het wel ok, ( het kan als het aan mij ligt nog wel beter/anders) maar ik denk dat hij eerst een beetje los moet komen , hij durft denk ik nog niet echt zeg maar
Geef het de tijd, want het zegt echt niet altijd alles als het begin niet je van het is. Is juist bijzonder om ook in dat opzicht naar elkaar toe te groeien, toch?
Precies de eerste keer ( toen ie echt gewoon slecht was zeg maar ) dacht ik echt van ja doei..... dit is niks en wordt niks

Maar omdat het contact toch wel leuk bleef en ik kwa gevoel meer naar hem groeide zeg maar , kreeg hij kans twee,

En dat was al veel beter , dus ik geef het zeker de tijd ....
Dag meisjes....

Kym, ik ben het helemaal eens met Madhe.

Daar komt bij dat ik persoonlijk vind dat je je je heel erg laat leiden door je emoties en niet door je ratio.

Nou weet ik wel, lekker makkelijk kletsen vanaf de zijlijn.

Maar elke keer als SJ iets doet wat niet helemaal binnen jouw kader past vlieg je tegen de muren op

Lieverd je doet jezelf en SJ zo ontzettend tekort.

God Stroll, toch ineens verliefderig..leuk

Doen jullie ook openlijk flirten op de werkvloer nu, of is alles nog een beetje stiekumpjes?

Nog even over mijn kiezen.

Ik denk dat ik net als Kym denk dat ik niet in de wieg gelegd ben voor het hebben van een relatie

Ik wil daar alleen zelf nog niet 100% aan toe geven

Ik weet dat veel onrust niet komt door de ander, maar ergens diep van binnen bij mezelf uit.

Dat zat er vroeger nooit, dus het is iets wat ik mezelf heb aangeleerd

En als het erin kan.....dan kan het er ook weer uit. (hoop ik dna maar)

Aangezien ik niet twee mannen als oeffen projectje wil zal ik wel degelijk een keukze moeten maken.

VWM was ook al op de hoogte van mijn ietwat wegrennerige gedrag en snapt dat ook wel

Dus eigenlijk....eigenlijk is het gewoon een soort iene miene mutte...

Hoewel VWM wel heel fijn en vertrouwd aanvoelde dinsdag.

Maar misschien is dat meer omdat we elkaar al kennen of zo....

Madhe, ondertussen al een beetje wakker geworden?
quote:Summerdance schreef op 22 oktober 2009 @ 13:55:

Dus eigenlijk....eigenlijk is het gewoon een soort iene miene mutte...

Sum, doe effe normaal. Het gaat om hier om de liefde, niet om de keuze tussen een broodje kroket of frikandel.

Wake up!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven