Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 22 oktober 2009 @ 14:34:

Melbatoastjes met paté en Gorgonzola, check Voor onder House ?
Hier zijn ze sinds afgelopen Paas op het eet-lijstje van ventje blijven hangen, dus vooruit! Eerst iets anders, dan matze...
Ha, iedereen storing op Viva begrijp ik. Vrroeg me al af waar mijn computer nou weer last van had.
quote:mamax schreef op 22 oktober 2009 @ 14:35:

[...]

Voor onder House ?Klinkt als een plan
Vanavond komt Oorlogswinter op Film1, dus House moet een avondje zonder me.
quote:Kokos2 schreef op 22 oktober 2009 @ 12:08:

[...]

*ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen*

*ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen*
Film1 heb ik niet en Nederlandse films zuigen. Maar toch lief van je dat ik House voor mezelf heb vanavond
Zondag dan vast jouw favoriet gezien; Wit Licht

Doe je House de groeten van me? Zeg maar dat ik er volgende week weer ben.
Matzes vind ik droge dingen, maar die craquottes daarentegen... jum!
quote:amalia schreef op 22 oktober 2009 @ 16:12:

Matzes vind ik droge dingen, maar die craquottes daarentegen... jum!Je hoeft ze ook niet helemaal zoals de Joden te eten
Hel, heb je voor mij nog een keer je recept voor pompoensoep? Ik kan hem niet vinden, zelfs niet met Google. Kwam wel in een oud topic van het Theehuis terecht waarbij Ceetje 2 werd en jij op visite kwam . Geinig dat Google...
Ik vond toch ook al laatst iets van Hel via Google? Googlebaar typje
Mal, wat een mooie wagen zeg. Goed van je om niet Malmans idee te volgen. Dat scheelt je weer wat uitleg, kijkers etc.

Wanneer heb je 'm binnen?

Heb je op dit moment trouwens nog recht op thuiszorg? Of is het helemaal gestopt? Zoja, mis je het?

De Kikkertest haha!! Hoe bedenken ze het!

Die test was wel prijzig hoor, maar het wordt ook gebruikt in vruchtbaarheidsklinieken. Dus ik vertrouw daar wel op.

Star, ik was bij CG na een maand of 3 zwanger, wel snel dus.

En nu zo'n 1,5 jaar onderweg. Zouden jullie eigenlijk naar de dok gaan?

Weet iemand of dat medische molen topic nog bestaat? Niet voor mezelf hoor, maar voor een kennis die bezig is met IVF.
Er zijn tig medische molen topics volgens mij Compu.

Jee, dat was wel snel inderdaad.

Heb je al eens ovulatietesten/temperaturen gedaan voor je naar de dokter gaat? Volgens mij raden ze dat ook aan de gyns voor ze verder gaan onderzoeken.
Nou, dat is denk ik niet nodig, want ik heb elke dag-14 flinke pijn ervan dat ik een 1000 mg zetpil benut.

Ah, de medische molen is w.s. onderverdeeld in subtopics.
Compu, ik zou na een jaar wel naar de huisarts gaan. Een vriendin van mij die werd ook niet zwanger binnen een jaar en die had geen goede eisprong, en die kreeg toen Clomid geloof ik en toen was het de maand erop meteen raak. We hebben nog wel thuiszorg, 3.5 uur in de week. Ik denk dat we het bij de volgende indicatie wel weer kwijt raken omdat Mr J dan 4 dagen naar het KDV gaat en vanwege de bezuinigingen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Compu, ik zou denk ik ook naar de dokter gaan. Misschien is het een klein dingetje en heel eenvoudig te verhelpen. Sterkte hoor, lijkt me niet makkelijk. Waarom zou je niet naar de dokter willen?

Mal, dat zou wel jammer zijn van die thuiszorg. Wat doet thuiszorg precies? Heb je elke keer dezelfde?
En een goede avond. Stilletjes hier. Allemaal naar House aan het kijken, of Oorlogswinter?

Hier zitten we suf te zappen, Ik wil de Frogers kijken, maar op een of andere manier kijk ik nu naar lelijke mannen in gouden voetbalpakjes. Vreemd hè?

Ga eens kijken of hier iets te rellen valt
Ik zit hier ER te kijken maar het is echt heel ranzig! Koeienogen eten, hersenen, vissenogen, levende wormen.. :puke:
Goeieavond trouwens,

Weet iemand of ik morgen gewoon op kraamvisite kan, terwijl Robin waterpokken heeft.

Robin en Tobias( die kan nu eventueel besmet zijn) laat ik uiteraard thuis, maar draag ik het virus dan niet bij me?
Dat zou ik niet doen Naatie, het is niet goed voor versgeperste babietjes, om daar aan blootgesteld te worden.

Ik zou het uit stellen. Denk ook eerlijk gezegd niet dat de ouders het op prijs zullen stellen.

Wij hebben vorige week ook om die reden bezoek aan vrienden met baby afgezegd.
1x is wel genoeg!
quote:naatie schreef op 22 oktober 2009 @ 21:33:

Goeieavond trouwens,

Weet iemand of ik morgen gewoon op kraamvisite kan, terwijl Robin waterpokken heeft.

Robin en Tobias( die kan nu eventueel besmet zijn) laat ik uiteraard thuis, maar draag ik het virus dan niet bij me?oeps ik lees weer te snel en niet goed dus. Dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen geloof ik.
quote:Star schreef op 22 oktober 2009 @ 16:35:

[...]

Je hoeft ze ook niet helemaal zoals de Joden te eten Die dopen ze in de kippensoep heur
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Thanks Bam. Ik bel anders morgen de doktersassistente wel even,misschien heeft zij er ook nog wat zinnigs over te zeggen.

Ik ga naar bed, ben er klaar mee.

Kom morgen wel weer even bijlezen, als jullie het dan maar niet zoveel over muffins enzo gaan hebben. Mhh.. ik krijg er gelijk trek in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven