Good Luck
donderdag 22 oktober 2009 om 14:57
quote:Kokos2 schreef op 22 oktober 2009 @ 12:08:
[...]
*ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen*
*ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen*
[...]
*ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen*
*ik heb dit niet gelezen* *ik heb dit niet gelezen*
donderdag 22 oktober 2009 om 17:53
Mal, wat een mooie wagen zeg. Goed van je om niet Malmans idee te volgen. Dat scheelt je weer wat uitleg, kijkers etc.
Wanneer heb je 'm binnen?
Heb je op dit moment trouwens nog recht op thuiszorg? Of is het helemaal gestopt? Zoja, mis je het?
De Kikkertest haha!! Hoe bedenken ze het!
Die test was wel prijzig hoor, maar het wordt ook gebruikt in vruchtbaarheidsklinieken. Dus ik vertrouw daar wel op.
Star, ik was bij CG na een maand of 3 zwanger, wel snel dus.
En nu zo'n 1,5 jaar onderweg. Zouden jullie eigenlijk naar de dok gaan?
Weet iemand of dat medische molen topic nog bestaat? Niet voor mezelf hoor, maar voor een kennis die bezig is met IVF.
Wanneer heb je 'm binnen?
Heb je op dit moment trouwens nog recht op thuiszorg? Of is het helemaal gestopt? Zoja, mis je het?
De Kikkertest haha!! Hoe bedenken ze het!
Die test was wel prijzig hoor, maar het wordt ook gebruikt in vruchtbaarheidsklinieken. Dus ik vertrouw daar wel op.
Star, ik was bij CG na een maand of 3 zwanger, wel snel dus.
En nu zo'n 1,5 jaar onderweg. Zouden jullie eigenlijk naar de dok gaan?
Weet iemand of dat medische molen topic nog bestaat? Niet voor mezelf hoor, maar voor een kennis die bezig is met IVF.
donderdag 22 oktober 2009 om 18:15
Compu, ik zou na een jaar wel naar de huisarts gaan. Een vriendin van mij die werd ook niet zwanger binnen een jaar en die had geen goede eisprong, en die kreeg toen Clomid geloof ik en toen was het de maand erop meteen raak. We hebben nog wel thuiszorg, 3.5 uur in de week. Ik denk dat we het bij de volgende indicatie wel weer kwijt raken omdat Mr J dan 4 dagen naar het KDV gaat en vanwege de bezuinigingen.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 22 oktober 2009 om 18:51
donderdag 22 oktober 2009 om 21:03
donderdag 22 oktober 2009 om 21:42
donderdag 22 oktober 2009 om 21:47
quote:naatie schreef op 22 oktober 2009 @ 21:33:
Goeieavond trouwens,
Weet iemand of ik morgen gewoon op kraamvisite kan, terwijl Robin waterpokken heeft.
Robin en Tobias( die kan nu eventueel besmet zijn) laat ik uiteraard thuis, maar draag ik het virus dan niet bij me?oeps ik lees weer te snel en niet goed dus. Dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen geloof ik.
Goeieavond trouwens,
Weet iemand of ik morgen gewoon op kraamvisite kan, terwijl Robin waterpokken heeft.
Robin en Tobias( die kan nu eventueel besmet zijn) laat ik uiteraard thuis, maar draag ik het virus dan niet bij me?oeps ik lees weer te snel en niet goed dus. Dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen geloof ik.
donderdag 22 oktober 2009 om 21:58