Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
@ Ugg, ja, ik mis het sporten wel hoor! Ik heb regelmatig dat ik mijn "energie" niet kwijt kan, echt erg gewoon! Maar sporten is geen optie meer. en het weer nodigt nu niet echt uit om een stuk te gaan fietsen...

Ja, bij mij schiet het ook aardig op! Wat je zegt, dat "leuke" gedoe in Turkije lijkt zeker net als de dag van gister... Wat een drama was dat zeg! Maar... ik heb wel een mooi verhaal voor later...

Nog max. 9w werken en ik heb nog 11 vrije dagen! Dus even kijken wat ik daarmee ga doen!

Nu nog mijn app verkopen en dan ben ik helemaal blij. Soms heb ik er wel "moeite" mee dat ik niet een heel leuk kamertje kan maken en inrichten.. Maar ja, het is niet anders!

@ Jippie, gelukkig is met jullie ook alles goed!

@ Akka, wat een lieverd! Ik heb net de foto bekeken! Gelukkig dat je er positief op terug kan kijken, ondanks de pijn, etc. Je weet wat je er voor terug hebt gekregen!
@Muca, echt waar? Het maakt ook niet uit hoor, komt weer helemaal goed straks! Gaat het als iets beter met je lief?
@ Muca, vlak mij niet uit over de 100+ wedstrijd! Ik ben volgens mij ook al aardig wat aangekomen!
Ja idd, ik heb niet veel energie soms maar nu bv zou ik het heerlijk vinden om lekker te gaan rennen. Moeten we maar ff niet doen, vindt buikkie niet lekker! Ik snap dat je het jammer vindt dat je niet met het kamertje aan de slag kunt. Maar wie weet, het kan snel gaan... Alhoewel, als je volgende week je app zou verkopen, dan zou je er niet meer voor de bevalling uit gaan of wel
Er heeft zich hier trouwens net een kleine ramp voltrokken. Ik had er een wasje ingedaan en ik sta in de kamer ernaast was op te vouwen en ik zie 1 kat uit het washok komen en heel raar achter zich naar mn washok kijken... Ik loop naar dr toe en zie al vanuit mn ooghoeken dat er water mn gang in komt lopen! Dus ik schiet helemaal in de stress, liep het water dus gewoon vanuit mn wasmachine eruit. Liefje heeft hem gister helemaal schoon gemaakt en wsl een dopje niet goed aangedraaid or whatever!! Maarja, dat water dat liep dus al een paar minuten dus als ik nu over de (bamboe)vloer loop, gutst het water er aan de zijkanten uit. Dus.... Ik heb gelijk de wasmachine en waterkraan dichtgedraaid dus ik hoop dat het allemaal nog meevalt wat er onder de vloer terecht is gekomen... Het druppelde zelfs door de vloer heen naar de onderliggende verdieping, ik dacht dat ik gek werd! Maarja, het valt nu nog mee, stel je voor dat ik gelijk weg was gegaan of onder de douche was gestapt, dan het via de trap naar beneden gekomen en hadden we echt een probleem gehad. Poes heeft me wel een beetje gered, aan haar reactie zag ik dat iets gaande was.
@ Ugg, ha, nou echt wel, stel je voor dat als het verkocht zou worden, onder de voorwaarde dat die persoon er bv begin januari in zou willen, zou er echt wel uitgaan! Vriendlief had het er ook al over, toen heb ik gezegd, "maakt me niet uit wat er gebeurd, maar we gaan eruit! We schakelen hulptroepen in en hup; jowellie en gevolg en zijn zo vertrokken"
Jemig Ugg, dat is wel balen! en nu? Gelukkig dat thuis bent!
Onee Ugg wat balen! Wel goed gehandeld: meteen de kraan dicht gedraaid. En dan? Dweilen? Bleh! Goed werk van je poezel ook!

Jij mist het hardlopen? Ikke echt niet! Heb nu eindelijk een goed excuus om niet te hoeven. Mis wel mn balletlessen. Heb er 's avonds echt geen energie voor. Heb me nu ook afgemeld voor de rest van het schooljaar. Anders zo zonde van het geld.

Ga nu op zoek naar een iets geschiktere activiteit. Denk aan zwemmen of yoga.

Jowellie: weet je al waar je heen gaat dan? Als je huis verkocht is bedoel ik.

Akka!!!!!!!!!!!! Wat een mooi verhaal! Klinkt niet prettig, maar ik vind het wel mooi! Had je een fijne vlk? Of had je een vaste?

En hoe vond je lief het om mini in bad te doen?
Hey wat gek! Lijkt niet helemaal goed te gaan met het forum vandaag... Nu is heel mn lijstje met favorieten weg en moest ik ons helemaal zoeken in de grote lijst... Pfff.... Wat een werk!
@ Bepje, nou we hebben nog niets gekocht, maar er staat voldoende te koop, dus daar maak ik me echt geen zorgen over!
Ja Jowellie zo hebben wij dat ook gedaan. We konden het huis verkopen als de nieuwe bewoners er binnen 6 weken inkonden. En wij hadden dus ook binnen 6 weken een huis gekocht. Genoeg keuze op het moment! Ons nieuwe huis stond ook al een paar maanden leeg, dus zij wilden ook snel verkopen.

Succes in ieder geval! Lukt vast!

Oh al mn favo topics zijn weer terug. Wat klaag ik toch!
Zeg Jowellie, waar is iedereen?

Ik verveel me te pletter....

En werk vanavond weer tot 20.30uur. Boring!
Ik weet niet waar iedereen is, het is stil hier! Ik werk tot 16:00uur!
Ik ben er weer! Schoonouders waren niet thuis maar toch ff lekker een stukje gefietst, boodschapjes gedaan, ga een lekker pastagerechtje maken vanavond... Tenminste dat hoop ik!

@Jowellie, gelijk heb je hoor! Het komt vast toch wel allemaal goed! Dan moet een ander maar verven en schuren!

@Beb, ben jij nou inmiddels helemaal over??? Ja, ik stond ff te piepen hoor toen ik het zag, raakte bijna in paniek want het eerste wat er door mn hoofd schoot was, ik moet de hoofdkraan dichtdraaien maar ik heb geen idee waar die zit. Maar toen zag ik gelukkig die kraan van de wasmachine... Ik ben wel even bezig geweest ja, en nu maar afwachten of de vloer niet gaat opbollen oid. Of dat het gaat liggen stinken, er is toch wel heel veel water onder gelopen... We will see. Hoe laat ben je begonnen vanmorgen? Hoeveel werk jij? Weet je al wat je wil gaan doen als je kindje er is?
Ik denk dat ik ook maar ga yoga-en, lijkt we wel leuk!

Beb, was jij nou degene die ook wel eens voorstellingen "ballette"?
@Beb, jij ziet ons topic bij je favorieten? Waar zie jij dat? En hoe doe je dat?
@Coco, hoe is het met jou? Langzaamaan beter?
Haha ugg, ja ik ballette ook voorstellen, maar wel als amateur natuurlijk. Denk dat ik me dit jaar maar ga verwennen met wat extra voorstellingen om naar te kijken. Is ook heerlijk!

Jouw vragenvuur:

Vanochtend begonnen om 8.15uur.

Ik werk officieel 32 uur. Ben elke vrijdag vrij. Geweldig!

2 à 3 avonden in de maand werk ik extra om een zelfhulpgroep (soort van AA) te begeleiden. En dat is dus vanavond. Maar die beginnen pas om 19uur dus tot die tijd verveel ik me dood. Maar dan moet ik eigenlijk admin doen...

Als mini er is wil ik 24 uur gaan werken. Dus 3 dagen. Maar misschien kan ik 3 dagen van 9 uur gaan werken, dus 27 uur.

Het liefst zou ik helemaal stoppen. Maar dat zit er financieel niet in helaas...

Jammer dat je niet bij me in de buurt woont! Anders konden we samen gaan yoga-en. Ik las ergens dat je vaak vanaf 4 mnd naar zwangerschapsyoga kan gaan.

Morgen gaan we helemaal over naar het nieuwe huis. Dan moet er nog wel veel gebeuren, maar dat kan wel. Zaterdag nog wat drastische klussen met zaaggeweld. Dus zaterdagavond poezel ophalen. Die moet dan ook weer helemaal opnieuw wennen...
Ik bedoel het kopje "topics" bij "mijn laatste" bovenin de keuzebalk bij "mijn viva".
Lekker 4 dagen werken, maar wel 2 of 3 avonden ook nog aan de bak, dat is niet misselijk! Dat is dan wel bij jou in de inrichting? Lange dagen zijn dat dan zeg... Maar morgen dus weer lekker vrij! Ik heb jouw woonplaats even moeten googlen... oops, maar dat is idd net te ver weg! Jammer! Zijn ze bij jou makkelijk wat minder werken betreft? Helemaal stoppen zou idd een luxe zijn, voor mij ook alleen niet weggelegd... Maar we hopen natuurlijk nog steeds dat "the whale" een x voorbij komt! Ok, dan mis ik niks, zo ga ik ook altijd naar dit topic. Dus eindelijk over morgen!! Lekker je eerste weekend in je nieuwe huis, dat zal genieten worden. Mijn poezels waren zo gewend, terwijl het best angshaasjes zijn...
Ja 2 of 3 avonden per maand he. Dat is prima te doen.

Mijn poezel is trouwens met verhuizingenook heel wat gewend. Dus ik heb er wel vertrouwen in. Wil alleen dat al de herrieklussen gedaan zijn zodat er wat rust heerst.
Dames, Ik ben er weer! haha

Gister bezoek weer naar het vliegveld gebracht. Het was super gezellig, maar ben wel bekaf!

Vanochtend tot 10.00 geslapen en ben nog steeds moe. Maar dat komt goed!

Nu nog twee weekjes en dan lekker op vakantie! Wohoooo

Akka het klinkt al met al lang, maar wel heel goed. Je klinkt al uitgerust en als de oude akka! Ben bezig de foto's te bekijken van je meiske, maar mijn internet is trrrrrraaaaaaaaaaagggggggggggg

Je vertelde dat je BV wilde gaan proberen, is dat gelukt?

Jippe vervelend dat je zelf zo langzaam hersteld,, lijkt me best frustrerend. Gelukkig is wel alles goed met je mannetje!

Ugg goede redding van de kat!

Ik heb vannacht gedroomd dat ik wel 20 kittens had en die waren ontsnapt en de hinden gingen ze aanvallen, dus moet ik ze gaan zoeken in het donker. Maar alle katjes waren zwart... tegelijkertijd was ik een parfumparty aan het hosten en theatervoorstellingen aan huis.

Baby is vandaag lekker druk, vind ik altijd gezellig. Ik moet ook zo lachen als ik mijn buik zie bewegen.

Loesssie spannend zeg deze maand! Jammer dat de pijn tegen viel, hoop dat dat nu weer is weggetrokken.

Ik heb geprobeerd om alles een beetje te lezen.....maar ben het al weer vergeten.

Ik word echt heel vergeetachtig. Gister wist ik opeens tijdens het rijden de weg niet meer!
hahaha Xasi, en zo groot is dat eiland toch niet? Wat een droom weer... gelukkig was het maar een droom!

@Beb, ik had over het woordje maand heen gelezen...
quote:xasi schreef op 22 oktober 2009 @ 16:43:

Ik heb vannacht gedroomd dat ik wel 20 kittens had en die waren ontsnapt en de hinden gingen ze aanvallen, dus moet ik ze gaan zoeken in het donker. Maar alle katjes waren zwart... tegelijkertijd was ik een parfumparty aan het hosten en theatervoorstellingen aan huis.

Nee is helemaal niet leuk! Maar lijkt me echt een gevolg van jouw rennen-vliegen-springen-week!

Arme xasi! Nu lekker bijkomen! Want onderweg opeens niet meer weten waar je bent is errug lastig! Is toch maar een klein eiland?
@mariska: ik zie regelmatig topics voorbij komen over zwangersshap en mexicaanse griep. Nu staat er weer een bij de nieuwe topics. Misschien interessant om mee mee te kletsen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven