Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Peg, wat fijn dat jij thuis bent, nu je kleintjes nog. Ik ga meteen op zoek naar de foto's op hyves.

Ik ben gisteren weer begonnen met werken. Het bevalt me wel goed. Ik merk wel dat ik weer erg moet inkomen, maar over ene paar weken is het vast alsof ik niet ben weg geweest. Met uk ging het ook goed bij opa en oma en vandaag op het kdv ook. Nu moet ze alleen nog doorslapen s'nachts en zijn we helmaal blij.

Doggy, hoe is het nu met jou en je zoon? Gaat het beter?

Soof, hoe is het met jou?
Peg; fijn dat je thuis bent. Maar dat je nu zo veel elke dag naar het ziekenhuis moet is natuurlijk niet zo fijn. Ik hoop dat ze snel naar huis mogen.

Haiti; bij mijn man hebben ze 2 jaar geleden ook een spatadre weggehaald. Zijn zaad hebben ze toen niet getest. Wij hebben er wel om gevraagd, maar dat deze ze niet. Wij werden wel meteen doorgestuurd voor ICSI. Uit de pogingen is wel gebleken dat het zaad bijna niets veranders is. Er is inderdaad weinig kans dat het verbeterd. Maar wij wilden alles aangrijpen. Is wel fijn dat ze het testen, dan hoeven jullie misschien niet meteen IVF te doen.
Spannend Haiti, ben benieuwd of het zaad verbeterd is in December. Hopelijk goed genoeg voor IUI iig.

CD wat fijn dat het goed ging op je werk.

Bankie, je eierstok kwijt??? Vreemd! Wel balen dat hij weer zo traag groeit, scheelt behoorlijk wat tijd op je werk! Wel erg fijn dat je baas zo goed meewerkt.

Hier net schoonouders op bezoek gehad. We hebben een half jaar geleden gezegd dat we het er niet meer over willen hebben en dat ze het als eerste horen mocht het zover zijn. Toen vatten ze het niet zo goed op, maar ze houden zich er nu netjes aan. Wel merk je dat ze nieuwsgierig zijn, maar we hebben niks gezegd. Vond het heerlijk afgelopen maand, dat alleen een goede vriendin het wist en mijn werk natuurlijk. (en jullie! ) Niet steeds vragen hoeven te beantwoorden, super!

Morgen weer school, dus ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken. Welterusten!
meisjes

ik heb het eindelijk gedaan ... het schema ge-update

wil iedereen even nakijken of het nu écht up to date is ?

verbeteringen aanvullingen en wijzigingen graag even doorgeven
Peg, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk volgen je kindjes snel!

Zwaai naar iedereen!
Yam, bedankt voor de aanpassingen. Die van mij klopt in elk geval!
Yam, het ziet mooi uit! Mijn dochter is op 11 juni geboren, ipv 12 juni. Wil je dat aanpassen? Dank je wel!

Kaet, ben je lekker aan het genieten van je vakantie?
Even snel en stiekem vanaf het werk...

Ik kreeg gisterenavnd te horen dat ik met setje 3 (zie een aantal pagina's terug) 6e ben geworden met de lingerie wedstrijd...

Groetjes Merel
Yam in de tabel voor mij; ik ben bezig met IUI nu. Zou je dat kunnen veranderen?

Wat goed Merel, gefeliciteerd! Wanneer heb je weer een wedstrijd? En wordt nr 1 ook echt in een winkel verkocht ofzo?
Yam, wij houden nog even wat langer pauze, zou je willen opnemen: nu pauze! Thanks voor het aanpassen. En ik vind het wel heel spannend dat het voor jou volgend jaar weer verder gaat.

Merel, gefeliciteerd!!
Yam; leuk, ik sta ook in het schema!

Ik moest vanochtend weer voor een fm en een groot wonder....er was 1 groot ei van 19 mm! Dat betekent dat ik straks de Pregnyl injectie krijg. Bij ons in het ziekenhuis wordt die op de SEH gezet, dus moet zo dadelijk nog eventjes heen!

En dan zaterdag de inseminatie! Ben echt heel blij dat mijn wachten beloond is!

Ja, mijn linkereierstok is blijkbaar weleens moeilijk te vinden. Snap ook niet hoe het kan, maar goed, hij was vandaag weer terug....
hey dat is goed nieuws bankie ... er gloort hoop aan de horizon ...
Ja, heerlijk nieuws....ik realiseerde me zonet, dat we vier jaar geleden ook rond deze tijd de inseminiatie hebben gehad en dat ik toen zwanger was....oktober lucky month????!!!!!
ik hoop het voor je bankie !

viel de pregnyl mee ?

ik vond het een rotprik.
Merel, wat goed, de 6e plaats! Het is ook een heel mooi setje.

Dolfijntje, gaan jullie deze ronde zelf nog aan de slag? Of wil je echt het risico niet lopen? Fijn dat je schoonouders jullie wens respecteren.

Bankie, wat een goed nieuws! Wel fijn dat ze die spuit voor je zetten. Is niet de fijnste prik die er bij zit. En nu maar hopen dat oktober inderdaad jullie maand is!
Bankie, dat is goed nieuws! Ik hoop voor je op een lucky maand! Wel fijn dat ze de pregnyl zetten inderdaad. Ik vond de prik op zich wel meevallen, maar het mengel van dat spul. Valt ook niet mee met trillende handen.

Yam, in de tabel staat wel heel weinig info haha. Alleen icsi. Ons zoontje is geboren op 19-05-09.
Yam, mijn gegevens kloppen helemaal.

Merel, jammer dat je niet gewonnen hebt met je setjes. Wat was de prijs voor de 1e plaats?

Bankie, wat goed dat de inseminatie doorgaat! En in oktober nog wel. Hopelijk inderdaad jullie Lucky month. Dat je ene eierstok soms zoek is, herken ik trouwens ook. Ze hebben bij mij af en toe ook flink zitten "roeren" zonder hem te vinden. en de keer erop was ie er dan gewoon weer. Heel gek.
quote:Carpe Diem schreef op 23 oktober 2009 @ 12:28:

Merel, jammer dat je niet gewonnen hebt met je setjes. Wat was de prijs voor de 1e plaats?

Ik heb juist wel gewonnen.. De 1e 6 krijgen een prijs..

De 1e plaatst had 101 punten en ik 90. De 2e prijs had 94 punten dus daar zat ik niet ver naast..Ben er best blij mee..

De 1e prijs is een waardebon van 150,-. Ik heb een lingeriepatroon gewonnen, ik weet nog niet wat voor 1..

Yamuna mijn info klopt ook nog, behalve eind 2009.. Ik ben nu in afwachting van mijn menstruatie en als die er is ga ik het ziekenhuis bellen en dan gaan we starten..

Even een zwaai naar de andere.. Ik zit weer stiekem op het werk te internetten..
Hey meissies,

Ben ik ook weer eens Schaam me een beetje dat ik zo weinig schrijf, maar het komt er steeds maar niet van. Ik lees wel mee nog steeds hoor, maar heb me een paar week redelijk slecht gevoeld en kroop een beetje in mijn schulpje. Inmiddels voel ik me iets beter, dus ik kom weer even aanwaaien

Wil eerst even Merel feliciteren met haar mooie prijs! Volgende keer ben je nr 1! Maar superleuk dat je nu in de prijzen bent gevallen. En wat spannend dat je al bijna weer gaat starten.....ik duim zo hard voor je.

Blogje: ik las je verhaal op hyves.

CD: fijn dat werken zo goed bevalt! En bij Maria?

KAet: weet niet of ik het gezegd heb al, maar supercool dat je al zoveel bent afgevallen! Heel erg knap! En fijn dat je toch nog bij kan dragen aan het onderzoek, maar wel op je eigen manier! Ben alleen even kwijt wanneer je dan zou starten?

ff posten, mijn laptop valt steeds uit
En Pegster, ik leef zo met je mee! Zo fijn dat je kindjes het naar omstandigheden goed doen, maar wat lijkt het me heftig om na zo'n periode in het ziekenhuis en zo'n heftige bevalling je kindjes nog achter te moeten laten. Je bent moeder en kraamvrouw, maar je babietjes zijn er nog niet......logisch dat je je niet helemaal fijn voelt. Hopelijk zijn jullie strakx lekker snel met z'n 4tjes thuis en kan je alsnog gaan kramen.

Dolfijn: heel jammer dat je ongesteld bent geworden. Nu dus voor het eggie de molen in. Spannend hoor. Een stap die je helemaal niet wil zetten, maar waarbij ook hoop aan de horizon gloort. Zet m op meid, ik duim voor je!

MS: jij bent in afwachting van een nieuw gesprek toch? (hoop dat ik het goed onthouden heb). Ben heel erg benieuwd wat daar uitkomt.

ff weer posten
Doggie: nog bedankt voor de info over je vakantie. Ben bang dat het voor ons redelijk buiten budget ligt Als alles een beetje goed gaat, willen we wel graag weg in mei, maar dat wordt een simpel appartementje op een Grieks eiland denk ik. Helemaal niets mis mee, maar dat eiland trok me op zich wel. Alleen begrijp ik van jou dat het dus qua omgeving niet echt tof is....

Las op je andere topic dat de operatie goed is gegaan! Al zul je nog wel niet helemaal hersteld zijn....en je mannetjes ziek las ik, zit nog niet helemaal mee he?

Weet je wie ik al een hele tijd mis? Allis.... Heeft iemand een idee hoe het met haar is? Moet best vaak aan haar denken....

Bankie: welkom en heel veel succes!

Ik ben echt heel veel meiden vergeten, maar de vergeetachtigheid begint hier echt parten te spelen. Sorry!

Zelf ben ik sinds een week officieel 20 uur aan het werk ipv 32 uur. Het werd allemaal een beetje te veel, dus moest een stapje terug doen. Het geeft me nu al meer rust en ruimte. Dus dat is heel erg fijn.

Verder wordt ik langzaam dikker en dikker (vooral sinds ik minder ben gaan werken) en begint langzaam het besef te komen dat er echt een babietje in me groeit. Ik kan er steeds meer van genieten nu. Ben nu 29 week, dus het schiet al best op. Over 5 week ga ik al met verlof......zo bizar.

Verder niet zoveel nieuws. Zal als de babykamer klaar is wel fotootjes plaatsen op hyves als jullie dat leuk vinden. En ik probeer weer even wat vaker aan te waaien!

Zet m op meisjes!

Oh ja YAM! Ten eerste: heel spannend van jullie nieuwe plannen! Misschien leuk om in de tabel mijn uitgerekende datum te zetten: 7-1-2010? Als het lukt hoor!
Soof, goed om van je te horen. Begrijpelijk dat je even wat minder reageert. Als je dan reageert, doe je het ook wel meteen weer goed!

Goed dat je minder werkt, je moet wel aan jezelf en je kleine snorkel denken! Het is niet niks wat je al zwanger zijnde moet zien te verwerken. Het schiet stiekem al best op bij jou...

Merel, wat een mooi resultaat, de zesde plek!

Yam, mijn zoon is op 2 juli geboren (niet 3)

Bankie, spannend dat de inseminatie doorgaat! Ik ga voor je duimen.

Mij bevalt het werken ook goed. Vorige week nog niet heel veel te doen, deze week alweer een stuk meer. Het nieuwe ritme zit er al aardig in met een kleintje erbij. Ook wel erg prettig dat hij doorslaapt. Wel ben ik nu heel moe na een werkweek (=3,5 dag), en ik heb een druk weekend voor de boeg.
Sophy, wat fijn om weer wat van je te horen. Ik stond al op het punt om je via hyves een keer een berichtje te sturen. Ik had al het gevoel dat je alles moest verwerken en dat je tijd voor jezelf nodig had. Goed dat je ook wat minder bent gaan werken. Zit je in de ziektewet of is dit een structureel iets, ook voor als snorkel straks geboren is?

Wij hebben in december weer een gesprek en ik wil wel graag in februari ofzo starten. Ik heb gelezen dat IVF de meeste kans van slagen heeft in het voorjaar en zo geeft het me nog mooi 4 maanden om af te vallen. Want dat wil ik echt het liefst eerst. Hoewel we een natuurlijke zwangerschap uiteraard niet proberen te ontlopen

Maria, fijn dat je er een beetje langzaam in kon komen op je werk. Maar nu dus toch wel druk?

Merel, hopelijk heb je een leuk patroon gewonnen! Kan je weer een nieuw setje maken.
Sorry Merel, dan had ik het helemaal verkeerd begrepen. Te gek dat je de 6e prijs hebt gewonnen! :-)

Spannend dat jullie nu bijna weer gaan starten. Hoeveel cry-os hadden jullie nog over?

Soof, wat fijn om weer wat van je te lezen. Ik had inderdaad al het idee, dat je het even wat rustiger aan deed. Leek me ook logisch. En de tijd gaat ook snel zeg, inmiddels alweer 29 weken zwanger! Wat fijn dat je er steeds meer van kan genieten. En uiteraard zijn we erg benieuwd naar de foto's van de babykamer straks!

Maria, wat fijn dat je steeds meer je ritme te pakken hebt. Ik merk dat ik tot nu toe ook best wel energie uit mijn werk haal. Ik denk dat de combinatie werk en verzorgen van uk voor mij perfect is!

Kaet, heb je een bepaald streven hoeveel je afgevallen wilt zijn voordat je met IVF begint? Of zie je wel gewoon hoe het loopt?
Hé Lieverds,

Het gaat hier niet zo heel erg lekker, mijn moederhart doet nu al zeer! Ik heb even een nieuwe blog op m'n hyves gezet, kunnen jullie het even lezen............

Het komt gerust wel goed allemaal maar ik heb even geen tijd voor andere dingen als het ziekenhuis!

Dikke knuffel van mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven