Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelukt
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Die is leuk!

Kan mooi naast deze staan, pittig setje!

Loretta is De Mol. Punt.
Ach wat een poepelig negertje!!!
NU mag ik natuurlijk die vet cewle lamp kopen van tijdje geleden!!
Nemo wil zogenaamd niet meer met zijn poppie slapen. Als hij dan slaapt en ik poppie tegen zijn gezicht aan leg begint hij zo gelukkig te glimlachen, echt superlief!!!
Ik schaam me, kreeg onderstaande mailtje en moest erg lachen.

Maatregelen betreffende de Mexicaanse Griep

Zoals U weet is de Mexicaanse griep makkelijk overdraagbaar via b.v deurklinken, toetsenborden, waterkraan, winkelwagentjes etc etc .

Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bacterie ook erg gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten.

De bacterie hecht zich erg goed aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt.

Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U Uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden gratis bij mij inleveren.

Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken.

U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of in de brievenbus deponeren. Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om besmetting tegen te gaan.

Ik heb me schandelijk volgegeten in heel leuk eetcafeetje. Gezellig bijgekletst met vrienden en nu lekker nog even met laptopje in bed

Ik vind blauw van Inad wel mooi, maar niet zo warm. Maar als je warme meubels hebt, kan het wel weer mooi rustig staan juist. Lief dat Mier nu ook een eigen boom krijgt

Voor Heintje-Eow koop ik de letter S

Heb ik eindeloos veel audities gezien van Popstars, mis ik de eerste theaterronde .

Heb besloten dat ik morgen ga uitslapen! Jammer alleen dat ik op dagen dat ik dat besloten heb, meestal om 07.00 uur klaarwakker ben
Peas on earth!
Joehoe, Erwtje, lig je nog lekker te slapen?

Oeh, stom, nou heb ik je wakker gemaakt!

Heeft er hier iemand een kind dat in de risicogroep valt mbt de Mex Griep? Wat doen jullie? Inenten of niet? Ik ga het volgende week maar eens met de huisarts overleggen, maar ik neig naar ja.

Gooische vrouwen heeft de televizierring!
Loretta is De Mol. Punt.

Ik was natuurlijk om 07.00 uur klaarwakker . Xan ook, dus die dacht dat hij dan best heel gezellig tegen mij aan kon kletsen. Nadat Xan het bed uitgerold was, heb ik lekker nog een uurtje gedut en nu hang ik in joggingbroek op de bank

Zag het inderdaad net, van GV. Wel leuk voor ze. Hoorde gisteren dat Linda nog nooit gewonnen had.

Kan me trouwens voorstellen dat je even met de huisarts wil overleggen, want misschien toch verstandig om in te enten
Peas on earth!
Oeps, was even bang dat ik je écht wakker had gemaakt, maar het was gelukkig Xans schuld!

Wij gaan vanavond ook lekekr uit eten met vrienden in leuk nieuw eetcafé en ik ga me ook lekker schandalig overgeven aa al het lekkers!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, helemaal Xan's schuld. Soms vraag ik me af waarom ik een vriend heb gekozen die per se 's ochtends zo 'gezellig' (want zo noemt hij het zelf ) met mij wil praten als ik net wakker ben

Leuk van uit eten! Als eetcafe een succes is, wil ik wel een website! Ik vind eetcafeetjes leuk!

Ik ga vanavond kokkerellen en eten met kookclubje. Ook gezellig
Peas on earth!
Oh, dat is ook leuk! Weet je al wat je gaat maken?

Ik zal morgen uitgebreide recensie doen van eetcafeetje!
Loretta is De Mol. Punt.
Vanavond gaan we bij iemand eten die heel goed surinaams/hindoestaans kan koken, dus ik hoop dat ik dat vanaf vanavond óók kan

Ik moet ook nog steeds eens met Xan eten bij dat ene restaurantje in KessStad dat jij ook zo leuk vond! Tante huppelepup
Peas on earth!
Zal ik de link van Tante Huppelepup even in het putje gooien? Is echt mijn favoriete restaurant. Zo lekker en net even anders allemaal, en heel leuk sfeertje en fijne bediening.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Suze2 schreef op 23 oktober 2009 @ 21:58:

Ik werd er op gewezen door een ons wel bekende forummert wiens naam we hier niet zullen noemen *stikt in thee*
Hoeft niet, ik weet linkje wel, maar deed niet hele naam omdat iedereen dat weet wat KessStad is en jij dat misschien niet wil

Nu je 't zegt, ik ga weer eens op de website naar de menukaart kijken
Peas on earth!
* klopt Star zachtjes op de rug *

Is er iets meissie?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik wil ook uit eten. Houden jullie even op ja
*klopt Star even op de rug*
Peas on earth!
Te laat, staat toch al in de put!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 24 oktober 2009 @ 10:39:

* klopt Star zachtjes op de rug *

Is er iets meissie?Nee hoor, die rottige thee met die grote stukjes theeblad ook.
Bij Star in de buurt zit een toetjesrestaurant! Dát lijkt me pas geweldig, alléén maar toetjes
Peas on earth!
* voorziet inmiddels blauwe plekken op de rug van Star *
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 24 oktober 2009 @ 10:40:

[...]

Nee hoor, die rottige thee met die grote stukjes theeblad ook.

Je moet ook gewoon koffie drinken 's morgens!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 oktober 2009 @ 10:40:

Bij Star in de buurt zit een toetjesrestaurant! Dát lijkt me pas geweldig, alléén maar toetjes Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat las ik ook laatst, Sucre hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven