vlinders op de parking

09-10-2009 15:48 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaahhhh... ik moet nog even bekomen hoor.

Ik stond vanochtend op een grote parking langs de snelweg (met mijn Hyundai Santa Fe, natuurlijk...haha...zie andere posting) en liep naar binnen om een kop koffie te halen. Achter mij staat iemand en ik kijk even. Hij kijkt ook en het was echt zo'n moment van . Ik loop terug naar mijn auto om daar mijn kop koffie te drinken. Hij loopt ook terug met koffie en wij blijken naast elkaar geparkeerd te staan. Hij kijkt me even indringend aan en ik kijk terug, enigszins verlegen. Ik in mijn auto en hij in zijn auto. Hij zet zijn raampje open en doet de radio aan, eerst popmuziek en dan dan kiest hij steeds langzamere nummers en zet de radio hard. Hij verrwisselt elke keer de zender naar een langzaam nummer. We zagen elkaars gezicht niet, maar toch was er een soort spanning. Na een half uur stap ik uit om mijn broodje + koffiebeker weg te gooien in de prullenbak iets verderop. Ik loop langs zijn auto en kijk hem aan. Hij kijkt mij heel direct aan en lacht. Ik lach verlegen terug. Ik loop weer terug naar mijn auto. Onderwijl bedenk ik me of ik op zijn raampje zal tikken en zal zeggen: "hi, bedankt voor de muzikale begeleiding". Maar ik durf niet. Ik rij weg, lees nog wel de naam van het bedrijf op zijn bestelbus. Heb dan thuis een e-mail naar het bedrijf verzonden met een superkort zeer algemeen verslagje en of ze dit aan de betreffende chauffeur willen doorgeven. Pfff, dit is me nog nooit overkomen...geen idee wat ik hier verder mee wil, maar het voelt wel lekker vlinderig...
Ik negatief? Nee hoor, ik loop wat te geinen. Daarnaast zeg ik nog dat het vanalles kan betekenen en dat er nog vanalles tussenin zit.

Dat ik het allemaal niet serieus neem is realistisch, niet negatief. Ik ben de laatste om te zeggen dat een spannende date (wrsch seksdate) niet kan uitlopen op iets heel moois.
Hey

Nog even snel een berichtje voordat ik ga slapen haha

Ik kom sowieso niet erg veel op het forum, vandaar dat er soms wat tijd tussen mijn berichtjes zit. Sorry om jullie zolang in spanning te houden.

Hier dan het vervolg. We hebben dus inderdaad vanmiddag een kop koffie gedronken in het gezellige restaurant van de parking. Hij ziet er echt heel goed uit, we hebben leuk gebabbeld. Ik was eigenlijk niet heel erg zenuwachtig. Maar toen, geloof het of niet, knapte ik opeens op hem af. Echt gigantisch. Hij wil mij blijven zien en vroeg om een echte date, maar ik zei dat ik dat niet meer zo zag zitten. Wat is het geval? Meneer bezoekt elk weekend parenclubs en is op zoek naar een serieuze vaste relatie met iemand die ook into parenclubs is. Nou, ik ben zo echt niet hoor. Ieder zijn ding, leven en laten leven, maar zo'n parenclub is echt niks voor mij. Hij vond het echt jammer, begrijpt echter mijn standpunt en respecteert dat ook. Ik heb hem gezegd dat hij met zijn looks vast wel een andere dame zal vinden die daar misschien wel voor in is.

Dus achteraf ben ik zeker blij dat ik de stoute schoenen aangetrokken heb en dat ik hem nog eens gezien heb na die eerste spannende keer, maar tegelijkertijd ben ik ook gelijk uit de droom geholpen. Echt totaal mijn type niet...

...en in case you were wondering, nee, we hebben geen seks gehad, gewoon leuk gebabbeld haha
Leuk! Een update!

Ja, dat is dan echt een lifestyle verschil hè? Ik vind het knap dat je het zo hebt aangepakt!

Nu weet je tenminste ook waar je aan toe bent ;)
Jammer dan, maar goed geprobeerd. Misschien meer geluk bij een ander tankstation..
Verdorie.......
ik lees net dit topic, ik vind je heel stoer!! Jammer dat hij tegenviel maar dat weet je nu tenminste. Geweldig verhaal.
Jammer... nu wordt het niet meer vervolgd??

Janine.. vandaag alle tankstations in de regio even langs om een nieuw hoofdstuk van deze bouquetreeks te kunnen starten
Jammer Janine, maar goed dat je geweest bent! Op naar de volgende "vlinders"!
shit....
Das minder...

Ach volgende benzinpomp beter
Wel eerlijk van hem, om meteen 'met de billen bloot' te gaan,wat zijn hobby betreft!

Voor hetzelfde geld, daten jullie eerst een paar keer, ben je helemaal in love en komt dan de aap uit de mouw...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven