HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Eh Brum, laat kippie ook maar gewoon met rust.

Maar kom vooral hoor. Ik denk dat er een hoop mensen nieuwsgierig naar je zijn.
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 21:46:

Eh Brum, laat kippie ook maar gewoon met rust.

Maar kom vooral hoor. Ik denk dat er een hoop mensen nieuwsgierig naar je zijn.Ik zeker weten ja!
quote:Brummetje schreef op 24 oktober 2009 @ 21:01:

Ik zou het weleens mee willen maken een forum-meeting, maar vind het heel eng. Het moet ook eng zijn, tis halloween per slot van rekening

Heel veel mensen vinden het eng Brum
Vind het ook best eng hoor. Sowieso ben ik geen held met grote groepen in 1 ruimte. En het idee dat ik mijn privacy nu helemaal op ga geven is gewoon spannend. En daarnaast straks val ik enorm tegen en gaat er na de meeting niemand meer op mij reageren op het forum.

Oftewel: ik denk dat iedereen wel iets bedankt waarom het spannend is. Maar gewoon die stap nemen is de enige manier om die angst te overwinnen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Brummetje schreef op 24 oktober 2009 @ 21:01:

Ik zou het weleens mee willen maken een forum-meeting, maar vind het heel eng. Oh Brum, ik zou het echt leuk vinden als je kwam! Al is het maar even om te inventariseren of we eng zijn of niet Een heleboel mensen vinden het eng en toch komen ze. Kom op, trek de stoute schoenen aan en ga!
Je geeft je privacy toch niet echt op? Straks weet ik dat ikbenikhetisnietanders in het echt Petra heet en uit Groningen komt (bijvoorbeeld). Wat weet ik dan nou helemaal van je. Niks toch? Je kan er zelfs voor kiezen je echte naam of woonplaats niet eens te geven. Joh, wat kan je gebeuren.
Oh, wat min dus als schreef...
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 22:48:

Je geeft je privacy toch niet echt op? Straks weet ik dat ikbenikhetisnietanders in het echt Petra heet en uit Groningen komt (bijvoorbeeld). Wat weet ik dan nou helemaal van je. Niks toch? Je kan er zelfs voor kiezen je echte naam of woonplaats niet eens te geven. Joh, wat kan je gebeuren.Ja joh, ik heb toch alle gegevens van IBI al dus daarvoor hoeft ze het niet te laten
Ja Brum, ik vind Zwieber bijvoorbeeld best eng (omdat die zo intelueel is) maar ik trek gewoon de stoute schoenen aan
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 22:50:

Ja Brum, ik vind Zwieber bijvoorbeeld best eng (omdat die zo intelueel is) maar ik trek gewoon de stoute schoenen aan Pas maar op, straks ga ik je nog intellectueel insemineren!
Oh, ik heb er zo'n zin in. Ben ook zo nieuwsgierig naar jullie!

Ik had me ook aangemeld voor een van de laatste grote forummeets, zo'n 6 jaar geleden denk ik, in het Zuiden des Lands. Ben er naar toe gereden, heb mijn autootje geparkeerd, kreeg de zenuwen..... en ben heel hard weggereden en niet meer teruggekomen, .

Bij deze beloof ik plechtig dat dit keer niet te doen,
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 21:46:

Eh Brum, laat kippie ook maar gewoon met rust.Nou ik ben juist bang dat zij kattig tegen me gaat doen. Of anderen bijv.
quote:Brummetje schreef op 24 oktober 2009 @ 23:07:

[...]

Nou ik ben juist bang dat zij kattig tegen me gaat doen. Of anderen bijv.Naar mijn ervaring worden er geen forum-ongenoegens beslecht tijdens meetings. En diegene die dat wel tracht die mag je gewoon bij mij verklikken, gaan ze direct in eerdergenoemd strafhoekje
quote:mimsey schreef op 24 oktober 2009 @ 23:00:

Ik had me ook aangemeld voor een van de laatste grote forummeets, zo'n 6 jaar geleden denk ik, in het Zuiden des Lands. Ben er naar toe gereden, heb mijn autootje geparkeerd, kreeg de zenuwen..... en ben heel hard weggereden en niet meer teruggekomen, .

Bij deze beloof ik plechtig dat dit keer niet te doen, Serieus?

Deze keer niet doen hoor, ben veels te benieuwd naar je
Bloedserieus, ik weet nog helemaal waar het was (de RS te V.).

En volledig wederzijds, Minny.

(al vraag ik me af of het te laat is om voor de forummeet nog een kilootje of 15 af te vallen, )
quote:mimsey schreef op 24 oktober 2009 @ 23:14:

Bloedserieus, ik weet nog helemaal waar het was (de RS te V.).

En volledig wederzijds, Minny.

(al vraag ik me af of het te laat is om voor de forummeet nog een kilootje of 15 af te vallen, )Kunnen het altijd proberen! Dan doe ik mee
Ik ga erover nadenken!
quote:Brummetje schreef op 24 oktober 2009 @ 23:07:

[...]

Nou ik ben juist bang dat zij kattig tegen me gaat doen. Of anderen bijv.Denk je dat echt? Brum, je hebt absoluut een soort van status hier op het forum maar ik denk dat je hier echt niet bang voor hoeft te zijn.
quote:mimsey schreef op 24 oktober 2009 @ 23:00:

Bij deze beloof ik plechtig dat dit keer niet te doen, Oh spannend. Mimsey komt ook. Je kent mij natuurlijk helemaal niet, maar jij bent (helaas) natuurlijk wel een enorme bekendheid hier. Spannend hoor.
Nouhouhouhou

Snaak zou dat weekend naar ex, laat die lul het afweten, (moet werken dat weekend, en andere opvang is voor hem niet te realiseren?) en tot nog toe heb ik ook geen andere oppas kunnen vinden. Dus ik ben bang dat het hem niet gaat worden voor mij. Verdikkeme had er zo'n zin in, Mamalief eens zien, Zwieb eens ontmoeten, even kletsen met Misskip, gewoon leuk beetje mensen kijken....

%%$%#^&^&*&*&(()&(*^*&^%## (zow, dat was mn frustratie!!)
Dames, eet nou gewoon deze week, ik ben toch de dikste

En Brum.....ik ben natuurlijk haske vals, maar kom maar gewoon, ik zal niet pikken
Maroon....het is zijn weekend, dus zijn probleem toch? Tsss lamlullen ook altijd....
Hahahahahaha, een enorme bekendheid... Ikke? Dat zal wel meevallen, toch

En spannend dat ik kom?

Och lieve Char, ik ben zo ontzettend Niet Spannend...

Misschien ben ik wel jouw buurvrouw!

Getsie, mag ik van MIss C geeneens 2 kilo per dag afvallen. Zucht... Nou dan neem ik toch nog maar dat laatste Bros-reepje uit de zak.

~knabbelhapslik~

.
Mooi is dat Maroon, maakt hij van zijn probleem jouw probleem. Hij moet werken en "dus" moet jij maar iets anders zoeken...tsssk...

Niet dat het hier ook maar iets anders gaat hoor...
Achja, ik ben het onderhand wel gewend hoor. Kan me er wel druk om maken en op mn strepen staan, eisen dat hij het oplost, maar dan heb ik geen idee waar Snaak terecht komt, en ik kan haar moeilijk bij hem op de stoep zetten als hij er zelf niet is dus dan maar gewoon bij mij. Offer ik mezelf wel weer op (wat heb ik het zwaar, zucht, haha. Nee, maar ik baal er wel van, had het heel erg leuk gevonden om jullie allemaal eens te zien!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven