Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Het is hier erg rustig de laatste tijd maar dat zal ook wel zo zijn reden hebben. Mijn hersens staan al op nachtstand dus ik ga niet meer diep nadenken over een evt. rel.
Is het al 02.30? Time flies en nog steeds niet moe.
quote:Schravelvot schreef op 25 oktober 2009 @ 02:24:
Het is hier erg rustig de laatste tijd maar dat zal ook wel zo zijn reden hebben. Mijn hersens staan al op nachtstand dus ik ga niet meer diep nadenken over een evt. rel.
Is het al 02.30? Time flies en nog steeds niet moe.Ik kan dan ook niets spannends verzinnen om te delen. Heb net een gordijn opgehangen... Inderdaad ook nog niet moe.
Wauw... dat is idioot. Ik wil eigenlijk stofzuigen, maar ben bang dat de buren dat kunnen horen. Slijpmachine vind ik ronduit belachelijk om 2:00 uur. Ben je er iets van gaan zeggen?
Man is er iets van gaan zeggen en toen kreeg hij als antwoord, "nou en ik moet werken door de weeks". Waarop man antwoordde ''van wie moet dat"? Aso vond het aso dat er wat van gezegd werd. Omgekeerde wereld dus.
Wat een prachtreden... "Ik moet werken doordeweeks"... Vreselijk asociaal. Ik zal mijn buren even laten weten wanneer ik nacht heb, kunnen ze overdag op hun tenen lopen.
Man is er iets van gaan zeggen en toen kreeg hij als antwoord, "nou en ik moet werken door de weeks". Waarop man antwoordde ''van wie moet dat"? Aso vond het aso dat er wat van gezegd werd. Omgekeerde wereld dus.Ja, dat doen ze
Hier is het heeeeerlijk rustig. Hoorde 2 uur geleden vuurwerk, maar dat was het dan ook. Ik probeer me te vermaken met sites bekijken, maar volgens mij is het bedtijd, ik kan geen leuke sites meer verzinnen.