Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
quote:Guinnevere schreef op 25 oktober 2009 @ 02:04:

De tijd gaat hard, als je vacaturesites afstruint, zoals ik. :DNog iets leuks gevonden?
Het is hier erg rustig de laatste tijd maar dat zal ook wel zo zijn reden hebben. Mijn hersens staan al op nachtstand dus ik ga niet meer diep nadenken over een evt. rel.

Is het al 02.30? Time flies en nog steeds niet moe.
Bluffert!
God save the queen.
quote:Schravelvot schreef op 25 oktober 2009 @ 02:24:

Het is hier erg rustig de laatste tijd maar dat zal ook wel zo zijn reden hebben. Mijn hersens staan al op nachtstand dus ik ga niet meer diep nadenken over een evt. rel.

Is het al 02.30? Time flies en nog steeds niet moe.Ik kan dan ook niets spannends verzinnen om te delen. Heb net een gordijn opgehangen... Inderdaad ook nog niet moe.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Een gordijn opgehangen... Maakt tenminste geen geluid.

Hier in de straat waren ze om 2.00 uur nog met een slijpmachine bezig, tegels zagen..., vanaf vanmorgen vroeg.
Wauw... dat is idioot. Ik wil eigenlijk stofzuigen, maar ben bang dat de buren dat kunnen horen. Slijpmachine vind ik ronduit belachelijk om 2:00 uur. Ben je er iets van gaan zeggen?
's nachts tegels zagen?! Beetje aso...
Beetje...!!!! Jij, aso
woon jij in een Tokkie-buurt Mocy?
Man is er iets van gaan zeggen en toen kreeg hij als antwoord, "nou en ik moet werken door de weeks". Waarop man antwoordde ''van wie moet dat"? Aso vond het aso dat er wat van gezegd werd. Omgekeerde wereld dus.
quote:NG1 schreef op 25 oktober 2009 @ 02:51:

woon jij in een Tokkie-buurt Mocy?Haha, lijkt er wel op.
tsss die vent is niet helemaal lekker, dus hij moet zo veel werken dat ie alleen maar midden in de nacht tijd heeft om tegels te zagen?

hier gaat al 5 minuten een auto alarm af (of een alarm van een huis...)
Wat een prachtreden... "Ik moet werken doordeweeks"... Vreselijk asociaal. Ik zal mijn buren even laten weten wanneer ik nacht heb, kunnen ze overdag op hun tenen lopen.
Hij zei ook ''jij hebt zeker de politie gebeld''. (nee, dus maar terecht dat er gebeld is).

Vond die ook raar dat mensen dat deden. Het heeft iig wel geholpen want het stopte direct na man's bezoek.
quote:mocy schreef op 25 oktober 2009 @ 02:51:

Man is er iets van gaan zeggen en toen kreeg hij als antwoord, "nou en ik moet werken door de weeks". Waarop man antwoordde ''van wie moet dat"? Aso vond het aso dat er wat van gezegd werd. Omgekeerde wereld dus.Ja, dat doen ze
He gezellig, het is alweer 2 uur.
Hier is het heeeeerlijk rustig. Hoorde 2 uur geleden vuurwerk, maar dat was het dan ook. Ik probeer me te vermaken met sites bekijken, maar volgens mij is het bedtijd, ik kan geen leuke sites meer verzinnen.
Hier hoor je rond een uur of 4 meestal wat mensen thuiskomen maar verder valt het op zich best mee.
Dit was ook een uitzondering hoor. Hé we zitten in het dubbel-uur. Gezellig.
Nou niet allemaal aftaaien hoor.
Ja, maf om te zien dat er gereageerd is om 2:21 terwijl het nu nog 2:21 moet worden. Heb ik dat ook eens meegemaakt..
It's Groundhoghour!
een soort twilight-zone...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven