Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
hey vlammetje.. yep, ben er nog..

truste bad ass!..
ik ook...verdorie... de wekker gaat wel om 7 uur.
...
tja.. rottige wekker ook... werkgevers zouden rekening moeten houden met nachtbrakers.. !..
en hoe is het met vlammetje?
Ik heb vrij, maar moet mijn kind naar school brengen...
...
Dat is uiteraard belangrijk.. daar moet je vroeg voor opstaan..
haha, helaas wel!

Jij hoeft er niet vroeg uit?
...
Eigenlijk wel.. maar heb gelukkig wel redelijk flexibele uren.. heb net ook nog wat dingetjes zitten doen voor werk, dus daar mag wel wat tegenover staan vind ik.. toch?

en na het naar school brengen van de kleine, duik jij weer in bed?
Was dat maar waar, heb nog een drie-jarige rondhupplen dan! Maar ik red me wel, ben tegenwoordig korte nachten gewend. Eens in de paar dagen slaap ik bij.
...
Zie nu pas je vraag hoe het is! Nou, gescheiden inmiddels dus. Wel een goede keus geweest denk ik, voelt tot nu toe nog goed.
...
gescheiden?.. goh, wist ik helemaal niet.. .. zal wel vreselijk wennen zijn geweest.. niet?
.. hebben wij elkaar trouwens niet eens ontmoet?
Ja, we hebben elkaar ontmoet. In de bar bij de toekan, op die vreselijk gezellige en drukke donderdagavond! Maar wennen, eigenlijk niet zo. Maar dat komt omdat ik er echt klaar mee was. Voor hem is het lastiger.
...
yep, herinner me die Toekan nog goed.. .. Tja.. breakups zijn altijd lastig.. heb er zelf ook eentje achter de rug, en duurt effe voordat het lege gevoel weg is..
Nou, ik heb dat lege gevoel dus niet... Ik voel me nu weer steeds meer mezelf worden en heb steeds meer het gevoel dat ik tot rust kom. Maar misschien speelt het mee dat ik iemand heb om me af te leiden natuurlijk, en om me lichamelijk tevreden te houden, haha...
...
Yep, dat laatste helpt zeker.. maar sv'tjes da's voor vrouwen wat makkelijker te regelen dan voor mannen heb ik het idee..
Ja, klopt. Keuze zat, zelfs in het dorpje waar ik woon! Maar aangezien rondhoppen hier niet zo'n goed idee is, ben ik blij met mijn vaste... Daarbij is het net iets meer dan een sv, dus ik vermaak me wel!
...
Een goedenacht saampjes, is er nog iemand wakker?
tuurlijk..
Ja, ik ook...
jullie zijn nog laat wakker... nachtdienst?
Minny is toch weer in slaap gesukkeld kennelijk..
Nee, ik moet mijn koffer inpakken en op een onmogelijk tijdstip op het vliegveld zijn
waar gaat de reis naartoe?.. vakantie?
Ja vakanie. Australië.

Heb er wel zin in, maarja die vlucht he...

Wat houdt jou wakker op dit tijdstip?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven