Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zaterdag 24 oktober 2009 om 04:44
zaterdag 24 oktober 2009 om 04:50
zaterdag 24 oktober 2009 om 04:53
@Minny, geluksvogel dat je bent, zou ook wel die eigenschap willen hebben. Hier heb ik echt minimaal 7uurtjes nodig anders begin ik dat later op de week echt te voelen.
Zou overigens volgende week graag even op de meeting langskomen echter na een twee weeks bezoek van mijn kids hier in de VS moet ik weer flink aan de bak.
Zou overigens volgende week graag even op de meeting langskomen echter na een twee weeks bezoek van mijn kids hier in de VS moet ik weer flink aan de bak.
zaterdag 24 oktober 2009 om 04:58
quote:passiebloempje65 schreef op 24 oktober 2009 @ 04:46:
pff...die mama is lief!
Zetten ze dat maar es in de slogan van het viva-forum!
Herkenbaar...verdriet in de nacht is k#t....
Is zo ja.....als het donker wordt en alles en iedereen slaapt komen de spoken van wat je wilt verbergen naar boven....
daarom moet ik maar beter niet hier zijn zo laat....laat ik veel te veel van mijn verborgen ikje zien...
pff...die mama is lief!
Zetten ze dat maar es in de slogan van het viva-forum!
Herkenbaar...verdriet in de nacht is k#t....
Is zo ja.....als het donker wordt en alles en iedereen slaapt komen de spoken van wat je wilt verbergen naar boven....
daarom moet ik maar beter niet hier zijn zo laat....laat ik veel te veel van mijn verborgen ikje zien...
zaterdag 24 oktober 2009 om 05:01
zaterdag 24 oktober 2009 om 05:08
@Minny ga het zeker proberen de volgende keer. Want forumers zijn in het algemeen hele leuke mensen. Heb diverse mensen in levende lijve in NL en VS ontmoet.
@Mamalief en Passiebloem verdriet in de nacht is inderdaad k#t, hoop dat jullie het aardig kunnen relativeren en de positieve dingen eruit kunnen halen.
Mamalief komt weer totaal later dan jouw antwoord.
@Mamalief en Passiebloem verdriet in de nacht is inderdaad k#t, hoop dat jullie het aardig kunnen relativeren en de positieve dingen eruit kunnen halen.
Mamalief komt weer totaal later dan jouw antwoord.
zaterdag 24 oktober 2009 om 05:11
zaterdag 24 oktober 2009 om 05:18