Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ik herken me wel in jouw post van daarnet Passiebloempje, dus i (her) ken je wel een beetje.
minstens 1 keer per week...blijf ik op.

Ik kan dan niet slapen...
Dan dank ik je voor je compliment Mamalief
op dat emo topic van Borodini mamalief?
Groot verdriet, klein verdriet, helemaal geen verdriet.....in de nacht komt het naar boven en lijkt alles zwaarder te tellen....kan soms snachts uren piekeren of enorm filosoferen over dingen en smorgens zijn alle problemen (schijnbaar weer) opgelost....
Djiezzzzzzzzz MIn is ook nog op?
Bljf nog maar ff op ook nog Min, dan heb jij zaterdag dikkere wallen dan ik op de meet
Wat zijn er nog veel mensen wakker
pff...die mama is lief!

Herkenbaar...verdriet in de nacht is k#t....
@Mamalief ben je echt zo'n piekeraar of ben je toch een nachtmens?
quote:mamalief schreef op 24 oktober 2009 @ 04:45:

Bljf nog maar ff op ook nog Min, dan heb jij zaterdag dikkere wallen dan ik op de meet Helaas, ik moet je teleurstellen, ik heb weinig slaap nodig en je ziet het nauwelijks als ik toch te weinig heb gehad.
@Minny, geluksvogel dat je bent, zou ook wel die eigenschap willen hebben. Hier heb ik echt minimaal 7uurtjes nodig anders begin ik dat later op de week echt te voelen.

Zou overigens volgende week graag even op de meeting langskomen echter na een twee weeks bezoek van mijn kids hier in de VS moet ik weer flink aan de bak.
Er is altijd de volgende keer SFO
quote:passiebloempje65 schreef op 24 oktober 2009 @ 04:46:

pff...die mama is lief!

Zetten ze dat maar es in de slogan van het viva-forum!

Herkenbaar...verdriet in de nacht is k#t....

Is zo ja.....als het donker wordt en alles en iedereen slaapt komen de spoken van wat je wilt verbergen naar boven....

daarom moet ik maar beter niet hier zijn zo laat....laat ik veel te veel van mijn verborgen ikje zien...
Laatste Sambuca...sigaret en nog ff lezen hier en daar.
quote:SFO schreef op 24 oktober 2009 @ 04:46:

@Mamalief ben je echt zo'n piekeraar of ben je toch een nachtmens?Ben geen piekeraar maar ´snacht denk ik wel eens wat ik overdag probeer te vermijden
Dora begint tegen me te krijsen, tijd om mijn bed op te zoeken dus!
quote:passiebloempje65 schreef op 24 oktober 2009 @ 04:59:

Laatste Sambuca...sigaret en nog ff lezen hier en daar.Mijn laatste biertje en sigaret had ik net al met LLL-man maar ik ga nog ff door, mijn hoofd is nog te vol va alles om te kunnen slapen...
quote:minny schreef op 24 oktober 2009 @ 05:00:

Dora begint tegen me te krijsen, tijd om mijn bed op te zoeken dus!

Dora...tietietietiedie dora?

Nu al?
Ik neem nog eentje en verdrink even in dit nummer....
...maar soms is dat verbergen echt niet meer tegen te houden.

Snap dat je jouw ikje verborgen laat...misschien moet ik dat hier ook wel doen...
@Minny ga het zeker proberen de volgende keer. Want forumers zijn in het algemeen hele leuke mensen. Heb diverse mensen in levende lijve in NL en VS ontmoet.

@Mamalief en Passiebloem verdriet in de nacht is inderdaad k#t, hoop dat jullie het aardig kunnen relativeren en de positieve dingen eruit kunnen halen.

Mamalief komt weer totaal later dan jouw antwoord.
Juist niet doen Passiebloem....ben blij dat ik het hier af en toe even naar buiten gooi....in het echte leven gaat dat niet.

Dit is zo'n fijne uitlaatklep, en daarom des te enger dat ik sommigen volgende week in levende lijve ga zie en zij mij....bibber....eng hoor...
....Love of my live...

ik jank...

om mijn moeder die bij haar liefde van haar leven is.
@Mamalief het is inderdaad lekker om af en toe anoniem dingen hier op het net te gooien. Ik zelf doe het ook en het lucht aardig op en medeforumers begrijpen je gewoon.

Ik denk dat je absoluut niet hoeft te bibberen en jij gewoon een geweldige dag zal hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven