HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Ik zou het top vinden van Brum als die komt!

Zoveel 'bijzondere' reacties krijgen en dan toch naar een meet willen, vind het dapper hoor!

Ik vind de meeting op zich niet eng, denk ik. Heb alleen zo weinig zin in het heenreizen, terugreizen, zoeken in Den Haag... etc.

Ben nog steeds in dubio.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Waar moet je vandaan komen Moon? Mss kunnen we carpoolen?

Hier regio Utr.
Wat ik begrepen heb valt het "zoeken" reuze mee, Moonlight82.
Wat wilde ik nou toch typen?
Ow, klinkt echt heel leuk! Heb je al veel aanmeldingen, Minny?

Ik kan zelf helaas niet, maar wens jullie heel veel plezier. Al zou het maar 10 procent van alle voorpret worden, dan hebben jullie al een topavond dacht ik zo...
Ehm, even denken...
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:maroon5 schreef op 24 oktober 2009 @ 23:31:

Nouhouhouhou

Snaak zou dat weekend naar ex, laat die lul het afweten, (moet werken dat weekend, en andere opvang is voor hem niet te realiseren?) en tot nog toe heb ik ook geen andere oppas kunnen vinden. Dus ik ben bang dat het hem niet gaat worden voor mij. Verdikkeme had er zo'n zin in, Mamalief eens zien, Zwieb eens ontmoeten, even kletsen met Misskip, gewoon leuk beetje mensen kijken....

%%$%#^&^&*&*&(()&(*^*&^%## (zow, dat was mn frustratie!!)Je kan niet toevallig Snaak bij Mr. Zwieber en Zwiepje onderbrengen?
Oh shit, Cole stond nog ingelogd...nou ja..ik was het dus...
Ooooh, dat is een lief aanbod namens Cole!

@Thinker: Jah, best veel aanmeldingen, maar denk dat er ongeveer tussen de 50 en 60 komen.
anoniem_17856 wijzigde dit bericht op 25-10-2009 01:29
Reden: Zag dat het Zwieber zelf was, ghe!
% gewijzigd
Wanneer krijgen we eigenlijk een locatie etc? Anders weet tomtom het niet te vinden. En een tip graag waar ik mijn auto het beste kan stallen?
50 a 60...
Wat een hoop. Ik dacht een stuk of 20.
quote:misschicken schreef op 25 oktober 2009 @ 06:53:

Wanneer krijgen we eigenlijk een locatie etc? Anders weet tomtom het niet te vinden. En een tip graag waar ik mijn auto het beste kan stallen?Als het goed is, heb je een bericht van Min gehad om haar terug te mailen om door te geven of je wel of niet definitief komt. Min zal je daarop antwoorden met je persoonlijke wachtwoord (ei ofzo ) en de locatie.
quote:Chardonnay schreef op 25 oktober 2009 @ 08:52:

Wat een hoop. Ik dacht een stuk of 20.Ja hallo, als Min en ik het organiseren doen we het natuurlijk goed!
Oh Kip, ik zie net dat het geen mail is maar een privebericht via de hyves.
Ik heb nog geen bericht van Minny

*gaat kijken of ze zich wel officieel heeft aangemeld*
Je moet naar je eigen hyves, dan op bericht klikken, dan op privé hyves. Als het goed is moet ie daar in zitten.
Ik vind het zo jammer dat ik niet kan komen, maar het zit er echt niet in. Moeder EN schoonmoeder zijn hier de hele volgende week.

*het kan natuurlijk zijn dat ik het na een paar dagen zo gehad heb met ze dat ik de boel de boel laat en naar jullie vlucht *
Ik heb ook al op het bericht gereageerd Zwieb. Wacht nu op een bericht met de locatie :-)
quote:Zwieber schreef op 25 oktober 2009 @ 09:41:

[...]

Als het goed is, heb je een bericht van Min gehad om haar terug te mailen om door te geven of je wel of niet definitief komt. Min zal je daarop antwoorden met je persoonlijke wachtwoord (ei ofzo ) en de locatie.

Bericht gehad *check*

Oh god, als ik dat maar kan onthouden....
*wacht ook in spanning*
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:lapin schreef op 25 oktober 2009 @ 10:22:

Ik vind het zo jammer dat ik niet kan komen, maar het zit er echt niet in. Moeder EN schoonmoeder zijn hier de hele volgende week.

*het kan natuurlijk zijn dat ik het na een paar dagen zo gehad heb met ze dat ik de boel de boel laat en naar jullie vlucht *Gewoon doen hoor!
"gaat gezellig naast HPL en Chickie zitten wachten"

iemand een koekje erbij?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
wat is dat? smurfencake?
Blauwe koek, in tegenstelling tot roze. Geen idee of het lekker is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven