HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Nou nou we verwerken de komende meeting al van tevoren in onze dromen.

*Ik zie mezelf soms plaatjes plakken in mijn slaap ook niet gezond*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Zwieber schreef op 25 oktober 2009 @ 17:01:

Ik heb er ook zin in. Ik had laatst al een hele gekke droom dat ik met minny, die eruit zag als Lady gaga in pokerface , aan het barhangen was en er maar niemand kwam. Bleek iedereen in de verkeerde ruimte te staan.

*note to self: bordjes ophangen met Hallomeeting rechtdoor.**Note to self: ware identiteit voortaan beter verbergen*
quote:minny schreef op 25 oktober 2009 @ 17:57:

[...]

*Note to self: ware identiteit voortaan beter verbergen*Ik heb nog een foto van je genomen:
Pfff, dit is niet leuk meer! Ik twijfel echt enorm...
Doen Brum, als het niet bevalt, kan je altijd toch weg? Maar ik denk dat het heel leuk wordt. Wat heb je te verliezen? Als je bezwaar hebt tegen een sticker op, dan hoeft dat ook niet, dan kan je zelf bepalen aan wie je vertelt dat je brummetje bent en aan wie niet. De enige die het altijd moeten weten zijn Min en Ik vanwege het wachtwoorden verhaal.
Zwieber, jullie willen dus definitief morgen weten of ik wel of niet kom?
Brummetje, gewoon komen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Yep, choco
Choco komt hoor!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik vind van wel, IBI. En brum ook!
quote:chocolover schreef op 25 oktober 2009 @ 18:16:

Zwieber, jullie willen dus definitief morgen weten of ik wel of niet kom?Nou, ik wil morgen definitief bevestigd krijgen dat je wel komt, laten we het zo zeggen.
Ibi zal ik het doen? *twijfel, twijfel..*

Ok misschien kunnen jullie me overtuigen:

- Wat als er niemand met me wil praten?

- Hoe denken jullie over mij?

*zit in depressie en twijfelt teveel.. Denk dat ik niet leuk gevonden ga worden omdat ik in een depressie zit. Stom, stom, stom.. *
Choco, ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand helemaal niemand had om mee te praten. En bovendien heb je niet bepaald mensen tegen de haren ingestreken volgens mij, dus dat komt wel goed

Bovendien wordt het hartstikke leuk
Choco je moet gewoon komen. Al was het alleen al maar om aan het lijntafeltje te zitten met IBI en mij
quote:Tinkeldel schreef op 25 oktober 2009 @ 16:41:

Oeeeeeeeee! Wat vind ik het spannend. Ik vind het ook ontzettend stoer van mezelf. Ik ga iets doen wat ik echt dood eng vind en echt helemaal niks voor mij is, maar ik heb er heel veel zin in

@ Mamalief: rijden we nu met z'n tweeen?

Als Maroon Snaak niet ergens kwijt kan wel ja.

(Durf je dat wel? )
Je kunt mij herkennen aan het bordje *niet voederen* om mijn nek
quote:chocolover schreef op 25 oktober 2009 @ 18:22:

Ibi zal ik het doen? *twijfel, twijfel..*

Ok misschien kunnen jullie me overtuigen:

- Wat als er niemand met me wil praten?

- Hoe denken jullie over mij?

*zit in depressie en twijfelt teveel.. Denk dat ik niet leuk gevonden ga worden omdat ik in een depressie zit. Stom, stom, stom.. *Joh, dit soort events zijn juist hartstikke goed als je in een depressie zit. Zo ben je er weer even uit, doe je nieuwe sociale contacten op en kan je even alle ellende vergeten. En er zullen zat mensen zijn om mee te kleppen, zeker als je je naam eer aandoet en chocola meeneemt
quote:misschicken schreef op 25 oktober 2009 @ 18:27:

Je kunt mij herkennen aan het bordje *niet voederen* om mijn nek Dan blijf ik naast je, neem ik jouw toegestopte hapjes wel!
Ok ik ga!
Arghhh, ik vind het zo jammer dat ik haast man met de trein naar huis zou laten komen na een vleigreis van 8 uur, maar nee ik ga hem toch maar zelf halen, oa omdat de kinderen hem heel graag op willen halen.

Dus ik kom niet omdat ik man op moet halen van de luchthaven.

En hem daarna in zijn armen vlieg omdat ik hem zo gemist heb.

Ik vind het wel enorm jammer.
Nu staat het er dus ik moet wel. Zal even op hyves kijken wat ik nu moet doen.

Ik ga, ik ga, ik ga. Met heel veel chocola, dan vind iedereen me vast leuk! En voor kip neem ik een flesje water mee. Goed?
quote:zusenzo schreef op 25 oktober 2009 @ 18:32:

Arghhh, ik vind het zo jammer dat ik haast man met de trein naar huis zou laten komen na een vleigreis van 8 uur, maar nee ik ga hem toch maar zelf halen, oa omdat de kinderen hem heel graag op willen halen.

Dus ik kom niet omdat ik man op moet halen van de luchthaven.

En hem daarna in zijn armen vlieg omdat ik hem zo gemist heb.

Ik vind het wel enorm jammer.Aaaaaaaah, echt niet? Het is zooooooo dichtbij? Als is het maar een uurtje even? Die arme man moet ook even van alle sex pauzeren hoor! Gewoon komen!
quote:chocolover schreef op 25 oktober 2009 @ 18:32:

Nu staat het er dus ik moet wel. Zal even op hyves kijken wat ik nu moet doen.

Ik ga, ik ga, ik ga. Met heel veel chocola, dan vind iedereen me vast leuk! En voor kip neem ik een flesje water mee. Goed?
Ik weet het niet Zwieb, het is idd erg dichtbij en wie weet ligt ie wel op apegapen......
Ja Choco komt ook! Yippie.

Vind je ook leuk zonder chocolade hoor dat weet ik nu al.

En ik beloof tegen je te praten scheelt dat. En kip er ook bij dus dat word kakelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven