NIET groepje
zondag 25 oktober 2009 om 15:34
zondag 25 oktober 2009 om 15:55
Geen geld op dit moment, mijn pc was van de week stuk en om te laten repareren was ik al over de 160 euro kwijt met geheugen. (eigenlijk 200 maar ik hoop 1 ding van 40 euro nog te kunnen terug sturen). Dus ik blijf nog maar even M. proberen te bellen.
Ik ga er nu maar even heen om alle waardevolle spullen eruit te halen want hij staat op een onveilig plekje.
Ik ga er nu maar even heen om alle waardevolle spullen eruit te halen want hij staat op een onveilig plekje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 25 oktober 2009 om 17:10
Ik heb echt een weekend vol geluk. Eerst bij Roos mijn logeerbed voor bij mij en bij andere lek. Vandaag mijn autoband. Ga ik net met de fiets naar mijn auto om alles van waarde eruit te halen want hij staat er onveilig, lekke achterband fiets. Dus naar huis gelopen. Zet de fiets in de box, ik pak de tas en klets, valt de deur achter mij dicht met de huissleutel en autosleutel nog in de box deur. Tientalle buren langs om weer in de box te komen.
Gelukkig heb ik volgens mij niets meer waar lucht in zit. Ik heb geen siliconenborsten dus hoop dat er nu niets meer lek gaat.
Gelukkig heb ik volgens mij niets meer waar lucht in zit. Ik heb geen siliconenborsten dus hoop dat er nu niets meer lek gaat.
zondag 25 oktober 2009 om 17:29
Ja het liefst in bed met de deken tot mijn neus en mijn laptop mee. Pffff, wat een pechweek heb ik al de hele week. Computer, auto.
Nou ja. De tv opnamens gingen gelukkig heel goed. De "slager" liet Bo 1 x per ongeluk los dus toen ging Bo er vandoor maar kon hem snel uit de bosjes vissen. De rest van de opnamens gingen allemaal goed. Dus dat is nu afgerond.
Ik ga niet meer de deur uit. Goed plan!!!
Nou ja. De tv opnamens gingen gelukkig heel goed. De "slager" liet Bo 1 x per ongeluk los dus toen ging Bo er vandoor maar kon hem snel uit de bosjes vissen. De rest van de opnamens gingen allemaal goed. Dus dat is nu afgerond.
Ik ga niet meer de deur uit. Goed plan!!!
zondag 25 oktober 2009 om 18:45
M. belde net en wilde het thuiskomertje er niet onder zetten. Even bellen met de anwb of je niet meer geld kwijt bent als je lid wordt als je al een lekke band hebt.
Ik zie op hun site dat als iemand je opgeeft bij hun dat zij een kadobon van 10 euro krijgen. Dus als iemand een kadobon wil hebben dan heb ik er geen problemen mee. Moet diegene alleen mij aanmelden ofzo staat er op de internetsite.
Ik zie op hun site dat als iemand je opgeeft bij hun dat zij een kadobon van 10 euro krijgen. Dus als iemand een kadobon wil hebben dan heb ik er geen problemen mee. Moet diegene alleen mij aanmelden ofzo staat er op de internetsite.
zondag 25 oktober 2009 om 18:57
Ik heb net de anwb gebeld. Als ik lid word kost het 70 euro per jaar. Omdat ik nu een lekke band heb moet ik 220 euro betalen.
Dank je kippie, ik ga daar even kijken. Ik heb adresjes die een nieuwe band erom kunnen zetten maar ik kan geen thuiskomertje eronder zetten.
Dank je kippie, ik ga daar even kijken. Ik heb adresjes die een nieuwe band erom kunnen zetten maar ik kan geen thuiskomertje eronder zetten.
zondag 25 oktober 2009 om 19:04
zondag 25 oktober 2009 om 19:28
Haai kinders
En een speciaal je voor Freakje hier hang ik idd uit En een ferme handdruk voor Floor :shake: Haaai
manoman wat een dag. Mijn oren piepen gewoon van het kabaal dat de terroristen voort brengen als ze hysterisch druk worden. Pfffff.
Maar goed, ik heb koffie en rust. Zij hebben der bed
En een speciaal je voor Freakje hier hang ik idd uit En een ferme handdruk voor Floor :shake: Haaai
manoman wat een dag. Mijn oren piepen gewoon van het kabaal dat de terroristen voort brengen als ze hysterisch druk worden. Pfffff.
Maar goed, ik heb koffie en rust. Zij hebben der bed
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....