Saai!
zondag 25 oktober 2009 om 18:55
zondag 25 oktober 2009 om 18:56
quote:Dushi74 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:54:
Eigenlijk zou er gewoon geen zomer en of wintertijd moeten zijn. Veel makkelijker.
Oh, maar ik heb zooooo van dat extra uur genoten, Doezeltje. In maart vind ik het minder leuk.
(ander kanaal gekozen op mijn routerT en het lijkt stabiel.
Jinx!)
Eigenlijk zou er gewoon geen zomer en of wintertijd moeten zijn. Veel makkelijker.
Oh, maar ik heb zooooo van dat extra uur genoten, Doezeltje. In maart vind ik het minder leuk.
(ander kanaal gekozen op mijn routerT en het lijkt stabiel.
Jinx!)
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 25 oktober 2009 om 19:08
Hoe lang mag je die oude slaapkont nog verzorgen? Hij is nu al een tijdje bij je, hè?
Ik heb ook een huisdiertje... een heel klein spinnetje.
Hij is heel lief en heet Bart.
Bart is best snel.
Bart vind het leuk om aan een draadje voor mijn gezicht te bengelen.
Hij eet graag kleine vliegjes en kan heel mooie webjes bouwen.
Bart is een zoetekauw en vind een snoepje ook wel lekker.
Meestal heeft Bart een blauw spijkeroveralletje aan met een geblokt shirtje eronder.
Bart is best stoer.
Ik heb ook een huisdiertje... een heel klein spinnetje.
Hij is heel lief en heet Bart.
Bart is best snel.
Bart vind het leuk om aan een draadje voor mijn gezicht te bengelen.
Hij eet graag kleine vliegjes en kan heel mooie webjes bouwen.
Bart is een zoetekauw en vind een snoepje ook wel lekker.
Meestal heeft Bart een blauw spijkeroveralletje aan met een geblokt shirtje eronder.
Bart is best stoer.
zondag 25 oktober 2009 om 19:10
Nog ruim een weekje en dan wordt hij weer opgehaald door zijn bazinnetje. En wat zullen ze beiden blij zijn. Want al heeft hij het hier goed en vermaakt hij zich opperbest, there's no place like home he.
Wat een leuk huisdier heb je Lys. En hij ziet er ook zo gaaf uit met een spijkeroveralletje en een geblokt shirtje. Echt wel een stoere spin!
Wat een leuk huisdier heb je Lys. En hij ziet er ook zo gaaf uit met een spijkeroveralletje en een geblokt shirtje. Echt wel een stoere spin!
zondag 25 oktober 2009 om 19:16
zondag 25 oktober 2009 om 19:37
zondag 25 oktober 2009 om 20:03
zondag 25 oktober 2009 om 20:04
Ik zal wel moeten, dat kleine ding is echt klein en kwetsbaar, ook al is ie best stoer.
Hij zit me nu te kietelen (we lachen wat af samen), hij kriebelt met 2 pootjes achter in mijn nek, lekker warm onder mijn haar verborgen.
We gaan zo lekker saampjes tv kijken.
Hij zit me nu te kietelen (we lachen wat af samen), hij kriebelt met 2 pootjes achter in mijn nek, lekker warm onder mijn haar verborgen.
We gaan zo lekker saampjes tv kijken.
zondag 25 oktober 2009 om 20:08
quote:Dushi74 schreef op 25 oktober 2009 @ 20:03:
Ik had net even een heel saai telefoongesprek met een lief dinnetje. Altijd een feestje om haar weer te spreken!
Werktijden aanpassen is zeker praktisch.
Oja kat ziet een onzichtbare kat ofzo. Is op de bank op dit moment zichzelf aan het achtervolgen hhhhhhhh.Die van mij zit bij tijd en wijlen soms haar staart achterna, ik dacht toch echt dat ze daar inmiddels te oud voor zou zijn. Niet dus (ze is bijna 6).
Ik had net even een heel saai telefoongesprek met een lief dinnetje. Altijd een feestje om haar weer te spreken!
Werktijden aanpassen is zeker praktisch.
Oja kat ziet een onzichtbare kat ofzo. Is op de bank op dit moment zichzelf aan het achtervolgen hhhhhhhh.Die van mij zit bij tijd en wijlen soms haar staart achterna, ik dacht toch echt dat ze daar inmiddels te oud voor zou zijn. Niet dus (ze is bijna 6).
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 25 oktober 2009 om 20:11
quote:Dushi74 schreef op 25 oktober 2009 @ 20:09:
Echt Snjo? Hhhhhh. Ach ik vind die kattenkolder (zo noem ik het) het grappigst aan katten. Of als je een raar geluidje maakt en dat ze dan opkijken met zo'n maffe blik in hun ogen omdat ze het geluidje niet kennen hhhhh.Ja, heerlijke beesten.
Echt Snjo? Hhhhhh. Ach ik vind die kattenkolder (zo noem ik het) het grappigst aan katten. Of als je een raar geluidje maakt en dat ze dan opkijken met zo'n maffe blik in hun ogen omdat ze het geluidje niet kennen hhhhh.Ja, heerlijke beesten.
Snjókorn falla, á allt og alla