Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Eigenlijk zou er gewoon geen zomer en of wintertijd moeten zijn. Veel makkelijker.
Ik snap wel dat je die collega van je saai in de gaten moet houden dat het niet uit de hand loopt. Maar eigenlijk zou hij de volwassen vent moeten zijn en gewoon eens normaal moeten doen.
quote:Lys schreef op 25 oktober 2009 @ 18:53:

Argh, stupide... tuurlijk verzetten jullie de klok niet!

(Dush, weet sinds kort dat men in IJsland nog niet aan 'tijd' doet, middeleeuws, hè?)Ze zeggen daar dingen als: it's a quarter past yesterday...
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Dushi74 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:54:

Eigenlijk zou er gewoon geen zomer en of wintertijd moeten zijn. Veel makkelijker.

Oh, maar ik heb zooooo van dat extra uur genoten, Doezeltje. In maart vind ik het minder leuk.

(ander kanaal gekozen op mijn routerT en het lijkt stabiel.

Jinx!)
Oeh. Hoop dat ie stabiel blijft.

Uurtje extra is alleen lekker als je geen huisdieren of kinderen hebt. Kat die was om half 5 al klaar wakker. Maar goed die vind overdag slapen toch veel belangrijker dan in de nacht.
Hoe lang mag je die oude slaapkont nog verzorgen? Hij is nu al een tijdje bij je, hè?

Ik heb ook een huisdiertje... een heel klein spinnetje.

Hij is heel lief en heet Bart.

Bart is best snel.

Bart vind het leuk om aan een draadje voor mijn gezicht te bengelen.

Hij eet graag kleine vliegjes en kan heel mooie webjes bouwen.

Bart is een zoetekauw en vind een snoepje ook wel lekker.

Meestal heeft Bart een blauw spijkeroveralletje aan met een geblokt shirtje eronder.

Bart is best stoer.
Nog ruim een weekje en dan wordt hij weer opgehaald door zijn bazinnetje. En wat zullen ze beiden blij zijn. Want al heeft hij het hier goed en vermaakt hij zich opperbest, there's no place like home he.

Wat een leuk huisdier heb je Lys. En hij ziet er ook zo gaaf uit met een spijkeroveralletje en een geblokt shirtje. Echt wel een stoere spin!
Tuurlijk, is ook zo. Beessie blij, baasje blij, Maar voor jou wordt even raar stil in huis. (tenminste, ik merk het de eerste dag altijd heel erg, dan ben ik weer blij dat ik alleen ben)

Dit is Bart.

Zonder kleertjes, want hij had net gedoucht.
Ben het woord voor woord met je eens Lys. (je laatste posting hier dan)
quote:desteny schreef op 25 oktober 2009 @ 18:49:

wat wordt ut nu Snjo???Sokken, ik kan niets anders (in heel donkerrood en creme)
quote:Lys schreef op 25 oktober 2009 @ 18:54:

Foto maken= leuk.

Foto plaatsen= leuk

Foto bekijken= nòg leuker!

(hint, hint)

Snjookie heeft nog geen digitale camera, krijgt ze voor haar verjaardag (maar moet 'm wel zelf op komen halen).

Geduld, geduld.
quote:Dushi74 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:54:

Eigenlijk zou er gewoon geen zomer en of wintertijd moeten zijn. Veel makkelijker.En dan je werktijden aanpassen...
Gezellig Lys, zo'n Bartje in huis. Houd je hem wel goed in de gaten?
Ik had net even een heel saai telefoongesprek met een lief dinnetje. Altijd een feestje om haar weer te spreken!

Werktijden aanpassen is zeker praktisch.

Oja kat ziet een onzichtbare kat ofzo. Is op de bank op dit moment zichzelf aan het achtervolgen hhhhhhhh.
Ik zal wel moeten, dat kleine ding is echt klein en kwetsbaar, ook al is ie best stoer.

Hij zit me nu te kietelen (we lachen wat af samen), hij kriebelt met 2 pootjes achter in mijn nek, lekker warm onder mijn haar verborgen.

We gaan zo lekker saampjes tv kijken.
Enne... zal braaf & geduldig zijn, Snjookie.
Leuk dat je een digicam krijgt voor je verjaardag Snjookje. Daar ga je heel veel plezier aan beleven.
Nou, klinkt enorm saai, Doezel!
Gezellig he een huisdier Lys. Ik kijk So you think you can dance.
quote:Dushi74 schreef op 25 oktober 2009 @ 20:03:

Ik had net even een heel saai telefoongesprek met een lief dinnetje. Altijd een feestje om haar weer te spreken!

Werktijden aanpassen is zeker praktisch.

Oja kat ziet een onzichtbare kat ofzo. Is op de bank op dit moment zichzelf aan het achtervolgen hhhhhhhh.Die van mij zit bij tijd en wijlen soms haar staart achterna, ik dacht toch echt dat ze daar inmiddels te oud voor zou zijn. Niet dus (ze is bijna 6).
quote:Lys schreef op 25 oktober 2009 @ 20:05:

Nou, klinkt enorm saai, Doezel!Was het ook al is ze net zo maf als ik ben. Dus dan wordt ook wel saai lachen.
Echt Snjo? Hhhhhh. Ach ik vind die kattenkolder (zo noem ik het) het grappigst aan katten. Of als je een raar geluidje maakt en dat ze dan opkijken met zo'n maffe blik in hun ogen omdat ze het geluidje niet kennen hhhhh.
quote:Lys schreef op 25 oktober 2009 @ 20:05:

Enne... zal braaf & geduldig zijn, Snjookie.Grote meid. Ik kan er ook even niets aan doen. Zal dit rolletje zo snel mogelijk vol maken en laten ontwikkelen.
quote:Dushi74 schreef op 25 oktober 2009 @ 20:09:

Echt Snjo? Hhhhhh. Ach ik vind die kattenkolder (zo noem ik het) het grappigst aan katten. Of als je een raar geluidje maakt en dat ze dan opkijken met zo'n maffe blik in hun ogen omdat ze het geluidje niet kennen hhhhh.Ja, heerlijke beesten.
Echt wel. Het is ook over het algemeen een keurige logee. (over het algemeen he hhhh)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven