Saai!
zondag 25 oktober 2009 om 21:11
leuk jullie huisdiertjes
doesss neem je nu zelf een poezebeest?? moet er niet aan denken om zonder dieren te leven.dat zou pas echt saai zijn.was net ff bij mn buuf,die heeft een cluppie kleine ondjes en wat poezebeesten echt knus hoor.komen lekker tegen je aan liggen.zooo ik pak een wijntje en ga een dvdtje bekijken.
morgen weer aan de studie
doesss neem je nu zelf een poezebeest?? moet er niet aan denken om zonder dieren te leven.dat zou pas echt saai zijn.was net ff bij mn buuf,die heeft een cluppie kleine ondjes en wat poezebeesten echt knus hoor.komen lekker tegen je aan liggen.zooo ik pak een wijntje en ga een dvdtje bekijken.
morgen weer aan de studie
zondag 25 oktober 2009 om 21:22
Ik ga sparen voor een Sphinx Dez. Wordt een langer termijn project hoor. Want ze beginnen met prijs bij 700 euri en oplopend naar 1500 euri. En aangezien ik nog wat andere wensen heb op mijn lijstje heb ik Sphinx toegevoegd maar niet nu op nr 1 staan. Dus hij komt er maar kost even wat tijd. (denk ik een jaartje of 1/2)
zondag 25 oktober 2009 om 21:29
Dez heerlijk, wijntje dvdtje en genieten maar. Morgen weer studietijd. Slim bekeken!
Ik kan dus de moeder van Timmy niet vinden. Die is ook echt leuk. Krulspelden in hahaha. Maar het is jullie vast duidelijk dat ik dol ben op Shaun the sheep. En ook op de spinoff Timmy met andere peuterdiertjes op het kdv. Beiden zijn kinderseries op de bbc, nickelodeon zend het ook uit.
Ik kan dus de moeder van Timmy niet vinden. Die is ook echt leuk. Krulspelden in hahaha. Maar het is jullie vast duidelijk dat ik dol ben op Shaun the sheep. En ook op de spinoff Timmy met andere peuterdiertjes op het kdv. Beiden zijn kinderseries op de bbc, nickelodeon zend het ook uit.