En wat als het mij wél iets doet?
zondag 25 oktober 2009 om 22:11
Oooh...retail therapy! Daar ben ik ook aan toe Nou nog even zorgen dat mijn budget het daar ook mee eens gaat zijn
Goed te horen trouwens dat je wel het idee hebt dat je therapeute wel snapt waar jij vandaan komt en hoe jouw wereld werkt. Dat vertrouwen is hard nodig lijkt mij bij je stapjes vooruit.
Hoe dat zit met een dakraam weet ik eigenlijk ook niet. Volgens mij verschilt dat zo'n beetje per gemeente hoe moeilijk ze daar wel of niet over doen. Maar als je het door een professional laat doen dan zal die het ongetwijfeld wel weten. Het is in ieder geval wel een super goed herst/winter project. Lekker een fijn 'binnen' creeeren.
Goed te horen trouwens dat je wel het idee hebt dat je therapeute wel snapt waar jij vandaan komt en hoe jouw wereld werkt. Dat vertrouwen is hard nodig lijkt mij bij je stapjes vooruit.
Hoe dat zit met een dakraam weet ik eigenlijk ook niet. Volgens mij verschilt dat zo'n beetje per gemeente hoe moeilijk ze daar wel of niet over doen. Maar als je het door een professional laat doen dan zal die het ongetwijfeld wel weten. Het is in ieder geval wel een super goed herst/winter project. Lekker een fijn 'binnen' creeeren.
maandag 26 oktober 2009 om 13:00
EV, je klinkt goed vandaag. Ik had hetzelfde als Robo toen ik je las... je snapt me denk ik.
Houd dit positieve gevoel vast, je bent zo'n sterke vrouw maar af en toe ben je je kracht even kwijt, volgens mij.
Ik neem wat afstand van het forum komende tijd, heb even alle tijd en energie voor mezelf nodig. Op het forum raak ik altijd weer verzeild in de verhalen van anderen. Leuk (of soms minder leuk, natuurlijk), maar momenteel teveel. Ik ga uitrusten
Wat een leuke hond en leuk jasje! Die helpen je vast de hersft en winter door
En de therapie.. kan die niet op een lager pitje? Of dat je even rust neemt na een sessie voor je weer in de auto stapt?
Ik loop wel eens naar de stad als ik bij peut vandaan kom, even broodje halen voordat ik weer in het gewone leven stap.
Sterkte!!
Houd dit positieve gevoel vast, je bent zo'n sterke vrouw maar af en toe ben je je kracht even kwijt, volgens mij.
Ik neem wat afstand van het forum komende tijd, heb even alle tijd en energie voor mezelf nodig. Op het forum raak ik altijd weer verzeild in de verhalen van anderen. Leuk (of soms minder leuk, natuurlijk), maar momenteel teveel. Ik ga uitrusten
Wat een leuke hond en leuk jasje! Die helpen je vast de hersft en winter door
En de therapie.. kan die niet op een lager pitje? Of dat je even rust neemt na een sessie voor je weer in de auto stapt?
Ik loop wel eens naar de stad als ik bij peut vandaan kom, even broodje halen voordat ik weer in het gewone leven stap.
Sterkte!!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

maandag 26 oktober 2009 om 20:54
Hoewel ik niet veel schrijf laat je me ook niet los EV en elke dag lees ik je bij. Gisteren las ik je ook. Verdorie nog aan toe. Weet dat ik diezelfde gedachte ook weleens gehad heb, maar dat het gelukkig ook weer overgaat. Ik zie het als een waarschuwing die heel diep bij je vanbinnenuit komt. Het laten voelen dat je het roer om moet gooien. Makkelijk gezegd trouwens. Het komt goed meid, vertrouw erop!
Prachtig jasje, supergaaf enne...klein ook
Je hond is een lieverd, echt waar.
Ik zal proberen een fotootje van mijn fokkie te plaatsen. Speciaal een picasa account aangemaakt.
Prachtig jasje, supergaaf enne...klein ook
Je hond is een lieverd, echt waar.
Ik zal proberen een fotootje van mijn fokkie te plaatsen. Speciaal een picasa account aangemaakt.

dinsdag 27 oktober 2009 om 16:40
Dat lijkt me ook heel moeilijk hoor. Van nature zit je zo niet in elkaar. Altijd maar anderen plezieren en jezelf totaal vergeten. Ik herken er wel iets in. Daarom is het juist zo goed als een therapeut je deze tips geeft. Consequent je huiswerk toepassen, zodat het straks niet geforceerd voor jezelf kiezen wordt maar dat het je tweede natuur wordt zeg maar...pfff snap ik het zelf nog
Nu we het toch over honden hebben; heb van de week weer een prachtig boek gekocht. "Dier en nu" van Eckhart Tolle. Zo prachtig en wat kunnen we veel van deze dieren leren. Echt een aanrader.
Ben blij dat je je weer wat beter voelt EV, ik ben erg geschrokken van het bericht.
xxx
Nu we het toch over honden hebben; heb van de week weer een prachtig boek gekocht. "Dier en nu" van Eckhart Tolle. Zo prachtig en wat kunnen we veel van deze dieren leren. Echt een aanrader.
Ben blij dat je je weer wat beter voelt EV, ik ben erg geschrokken van het bericht.
xxx
dinsdag 27 oktober 2009 om 18:24
lieve Elmervrouw
Veel kracht gewenst vanavond bij die lezing.
Aangeven dat je niet wil praten over kinderen of andere zaken
heet ook GRENZEN...
Het is een hele toer om dat te kunnen leren, grenzen stellen, zonder verontschuldigen, zonder uitleg, zonder daar energie in te steken.
knuffel van mij
verentooi
Veel kracht gewenst vanavond bij die lezing.
Aangeven dat je niet wil praten over kinderen of andere zaken
heet ook GRENZEN...
Het is een hele toer om dat te kunnen leren, grenzen stellen, zonder verontschuldigen, zonder uitleg, zonder daar energie in te steken.
knuffel van mij
verentooi

woensdag 28 oktober 2009 om 20:35