Gamende Viva Vrouwen
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:11
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!
Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:
Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!
Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!
Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!
Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.
Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.
En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!
Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!
Fall out 3 vond ik ook wel hip.
Racespellen:
Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!
Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2
In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!
Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!
@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!
---
Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:
Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!
Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!
Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!
Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.
Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.
En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!
Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!
Fall out 3 vond ik ook wel hip.
Racespellen:
Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!
Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2
In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!
Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!
@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!
---
Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
maandag 26 oktober 2009 om 11:11
Hier ook een verwoed gamer. Ook bijna alle consoles in huis. Momenteel 'toegewijd' aan Oblivion. Ben nog veel aan het ontdekken hierin.
Ook Fable2 gespeeld ofcourse, en idd, op het laatst ben je dik en vol littekens, het enige wat een beetje hielp was veel selderij eten..
Zelda heb ik van voor naar achter doorgespit. Meerdere malen.
Ook kijk ik rijkhalzend uit naar Final Fantasy voor de Xbox. Ik denk dat ik deel 10 wel 5 keer volledig gespeeld heb op de PS2.
Verder een NDS met diverse verslavende spelletjes onder handbereik.
Zucht, so little time, and so much to do..
Gelukkig zijn we toegewijd...
Ook Fable2 gespeeld ofcourse, en idd, op het laatst ben je dik en vol littekens, het enige wat een beetje hielp was veel selderij eten..
Zelda heb ik van voor naar achter doorgespit. Meerdere malen.
Ook kijk ik rijkhalzend uit naar Final Fantasy voor de Xbox. Ik denk dat ik deel 10 wel 5 keer volledig gespeeld heb op de PS2.
Verder een NDS met diverse verslavende spelletjes onder handbereik.
Zucht, so little time, and so much to do..
maandag 26 oktober 2009 om 12:44
quote:LucyFer schreef op 26 oktober 2009 @ 11:11:
Ik voel me wel een stuk beter door dat woord
Hier nog een voorbeeld van mijn toegewijdheid. Dit zijn mijn dorpen op Travian:
1.1 Centipede
1.2 Uridium
1.3 Imposs. Mission
1.4 Archon
1.5 Kickstart
1.6 BCs Quest
1.7 Boulder Dash
1.8 Galaxian
1.9 Wizard of Wor
1.A Space Invaders
1.B Pac Man
1.C Stix
1.D Q Bert
1.E Arkenoid
1.F River Raid
2.1 Blade Runner
2.2 Toonstruck
2.3 Age of Empires
2.4 Settlers 3
2.5 Unreal
2.6 Descent 2
3.1 DK Country
3.2 Kirbys DC
3.3 Super Bomberman
4.1 Ape Escape
4.2 Parappa
4.3 Wipe Out
4.4 Bust a Move
5.1 Soul Calibur
5.2 Tekken 3
5.3 Amplitude
5.4 FinalFantasy X
5.5 Fahrenheit
5.6 Killzone 2
5.7 Overlord
5.8 LittleBigPlanet
6.1 Pong
Ik voel me wel een stuk beter door dat woord
Hier nog een voorbeeld van mijn toegewijdheid. Dit zijn mijn dorpen op Travian:
1.1 Centipede
1.2 Uridium
1.3 Imposs. Mission
1.4 Archon
1.5 Kickstart
1.6 BCs Quest
1.7 Boulder Dash
1.8 Galaxian
1.9 Wizard of Wor
1.A Space Invaders
1.B Pac Man
1.C Stix
1.D Q Bert
1.E Arkenoid
1.F River Raid
2.1 Blade Runner
2.2 Toonstruck
2.3 Age of Empires
2.4 Settlers 3
2.5 Unreal
2.6 Descent 2
3.1 DK Country
3.2 Kirbys DC
3.3 Super Bomberman
4.1 Ape Escape
4.2 Parappa
4.3 Wipe Out
4.4 Bust a Move
5.1 Soul Calibur
5.2 Tekken 3
5.3 Amplitude
5.4 FinalFantasy X
5.5 Fahrenheit
5.6 Killzone 2
5.7 Overlord
5.8 LittleBigPlanet
6.1 Pong
maandag 26 oktober 2009 om 17:43
Nou, ik ben gestart met oblivion. And I like it! Ik schrik me wel de hele tijd rot van die ratten en zombies die opeens op je afspringen. Ik schrok net zo hard, dat ik een 'oeh' niet kon onderdrukken. Wat een treurigheid. Dat doe ik anders nooit.
Ik vind het wel irritant dat je maar 150 dingen bij je mag dragen. Dat wordt toch wel meer gedurende het spel? Want op dit moment vind het nog al vreemd dat je in een kist meteen 4 lockpics kunt pakken. Zit daar nog iets achter?
Okee, nu moet ik weer verder hoor
Ik vind het wel irritant dat je maar 150 dingen bij je mag dragen. Dat wordt toch wel meer gedurende het spel? Want op dit moment vind het nog al vreemd dat je in een kist meteen 4 lockpics kunt pakken. Zit daar nog iets achter?
Okee, nu moet ik weer verder hoor
maandag 26 oktober 2009 om 18:16
Gehgeh Annelize, ik vond die kelders in Oblivion ook eng. Ik had ook moeite om eruit te komen en de gameplay te begrijpen. Neem zoveel lockpicks mee als je kunt, je zult ze later hard nodig hebben.
En, het wordt een stuk beter!! Je komt buiten, en daar is het mooi (alhoewel het wel vaak regent) En later kan je ook meer dingen mee nemen etc. Het heeft bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik het leuk begon te vinden, maar nu ben ik....toegewijd..
En, het wordt een stuk beter!! Je komt buiten, en daar is het mooi (alhoewel het wel vaak regent) En later kan je ook meer dingen mee nemen etc. Het heeft bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik het leuk begon te vinden, maar nu ben ik....toegewijd..
maandag 26 oktober 2009 om 19:51
quote:Vinyl schreef op 26 oktober 2009 @ 17:45:
Maar bedenk me nu pas: MUTS het is keemen, en niet chamen!
Gay men de Viva Vrouwen, is dat misschien een duidelijker TT voor je
If so, dan pas je 'm zelf wel ff aan hè?
Kabouter, Okami ken ik niet (ik zat ff naar je link te kijken, die hond lijkt best wel op Marco van Basten eigenlijk...). Maar belangrijker dan dat, waarom had je een MRI scan?
Maar bedenk me nu pas: MUTS het is keemen, en niet chamen!
Gay men de Viva Vrouwen, is dat misschien een duidelijker TT voor je
If so, dan pas je 'm zelf wel ff aan hè?
Kabouter, Okami ken ik niet (ik zat ff naar je link te kijken, die hond lijkt best wel op Marco van Basten eigenlijk...). Maar belangrijker dan dat, waarom had je een MRI scan?
maandag 26 oktober 2009 om 20:02
Oh ze denken dat ik blinde darm ontsteking heb! Maar ze konden hem niet vinden met een echo, vandaar dat ik -claustrofobisch- in dat ding moest.. NOOIT MEER!!! Had zowieso moeite met mijn tongpiercing uit te krijgen hahah! Ik hoor de dokter nog: adem in, adem uit, adem vasthouden... en dan een hardcore feest en dan weer uitademen, en dat een half uur lang..
maandag 26 oktober 2009 om 21:10
Oblivion! Hoe krijg die ik die verdomde mannetje weg (bij zo'n witte ruïne, waar ook een strength put staat).
Wel lastig dat je meteen allerlei keuzes moest maken!
Ik ben een soort mensen geworden die kan healen (ben een beetje een slappeling wat dat betreft), verder is mijn geboortester mage (ofzo) en heb ik als kracht adventurer gekozen. Maar of het goed is....Ik kan het nog veranderen! Heb je tips?
Wel lastig dat je meteen allerlei keuzes moest maken!
Ik ben een soort mensen geworden die kan healen (ben een beetje een slappeling wat dat betreft), verder is mijn geboortester mage (ofzo) en heb ik als kracht adventurer gekozen. Maar of het goed is....Ik kan het nog veranderen! Heb je tips?
maandag 26 oktober 2009 om 21:19
Ik speel al spelletjes sinds de Commodore 64, en heb al heel wat spellen gespeeld.
In den beginne was ik helemaal verslaafd aan Zelda op de Super nintendo, echt een super spel.
Mijn voorkeur lag toen al bij games met een verhaal, FF vond ik 1 deel nog wel aardig maar de vechtmode waarin je dus rustig 3 minuten achterover kan gaan leunen vind ik dus helemaal niks, geef mij maar real time action.
Ik heb een ps2 gehad en die heb ik pas verkocht met 119??? spellen, oke niet allemaal van mij, ook van mijn man maar het merendeel wel.
Het waren voornamelijk horror games, Silent Hill, Resident evil enz enz, super vind ik dit genre.
Inmiddels de gelukkige bezitter van de PS3 en ook hierop SH en RE gespeeld.
Ik ben nu bezig met Blood siren curse, laatste level.
Mijn eerstvogende game wordt Uncharted deel 2, deel 1 is gewoon weg fantastisch, wat een super spel, vol humor en actie, een echte aanrader.
Nog meer survival horror fans hier?
In den beginne was ik helemaal verslaafd aan Zelda op de Super nintendo, echt een super spel.
Mijn voorkeur lag toen al bij games met een verhaal, FF vond ik 1 deel nog wel aardig maar de vechtmode waarin je dus rustig 3 minuten achterover kan gaan leunen vind ik dus helemaal niks, geef mij maar real time action.
Ik heb een ps2 gehad en die heb ik pas verkocht met 119??? spellen, oke niet allemaal van mij, ook van mijn man maar het merendeel wel.
Het waren voornamelijk horror games, Silent Hill, Resident evil enz enz, super vind ik dit genre.
Inmiddels de gelukkige bezitter van de PS3 en ook hierop SH en RE gespeeld.
Ik ben nu bezig met Blood siren curse, laatste level.
Mijn eerstvogende game wordt Uncharted deel 2, deel 1 is gewoon weg fantastisch, wat een super spel, vol humor en actie, een echte aanrader.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
maandag 26 oktober 2009 om 21:37
quote:pepexx schreef op 26 oktober 2009 @ 21:19:
Resident Evil is samen met Zelda m'n favo game reeks zo'n beetje
Goede herinneringen van RE1 op de PS1 als 12 jarige jochie, en dan lekker in t donker spelen en superspannend en schrikken etc
Pas nog deel 5 uitgespeeld. Alleen geef mij maar de oudere delen, de echte survival horrors.
Goede herinneringen van RE1 op de PS1 als 12 jarige jochie, en dan lekker in t donker spelen en superspannend en schrikken etc
Pas nog deel 5 uitgespeeld. Alleen geef mij maar de oudere delen, de echte survival horrors.
maandag 26 oktober 2009 om 21:50
quote:Malachite schreef op 26 oktober 2009 @ 21:37:
[...]
Inderdaad de oudere delen zijn beter vooral RE DC, ik heb alles op een gegeven moment verkocht want ik kan deze spellen echt dromen.
Ik heb ook nog de supernintendo met alle spellen in een doos, die verkoop ik niet.
[...]
Inderdaad de oudere delen zijn beter vooral RE DC, ik heb alles op een gegeven moment verkocht want ik kan deze spellen echt dromen.
Ik heb ook nog de supernintendo met alle spellen in een doos, die verkoop ik niet.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
maandag 26 oktober 2009 om 23:02
Nah, geen survival horror voor mij. Way too sissy for that!
Ik ben helemaal van de RPG, console of online. en ook flink toegewijd geweest aan Second Life voor een vrij lange periode, iemand dat ook gehad?
En voor tussendoor de casual games op de NDS.
Annelize, ga gewoon weg bij die put, daar kan je later altijd nog winnen. Voor een paard moet je eerst een stukje van de Main Quest doen, dan krijg je hem van een pater. Heel handig..
Ik ben helemaal van de RPG, console of online. en ook flink toegewijd geweest aan Second Life voor een vrij lange periode, iemand dat ook gehad?
En voor tussendoor de casual games op de NDS.
Annelize, ga gewoon weg bij die put, daar kan je later altijd nog winnen. Voor een paard moet je eerst een stukje van de Main Quest doen, dan krijg je hem van een pater. Heel handig..