Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaaf zeg, dat is lekker snel.

hmm, volgens mij kan ik niet op jouw hyves, dus kan je huis niet bewonderen
Per iPhone meld ik

me! Cool dit!
Vish van harte met nwe paleis! Nou die vet betaAlde baan nog even
quote:Suze2 schreef op 26 oktober 2009 @ 20:37:

Per iPhone meld ik

me! Cool dit!Welcome to the club
Suus, kunstzinnig en zeer knap, die afwisseling met hoofdLeTters .

Vishnu, klinkt als een paleisje, zelfs met kleine slaapkamers. Erg leuk voor jullie! En heul schnel!
Ik heb ook een Iphone over 2 weken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zijn we samen hip Mal, met Sterretje

Ik heb toch maar een zwarte genomen. En dan vraag ik aan Sint een kek roze hoesje .

Vish, wat een gave speelzolder kan je daar maken zeg! En die gekleurde muur, ziet die er nog een beetje uit want kleur vind ik wel cewl, jij?
Vet betaalde baan komt hierna! Alles gaat precies volgens plan

De muur is in het echt veel geler en ik haat de kleur geel. Hij wordt straks kikkergroen

Alles is nog keurig, misschien hier en daar wat witten.

Zolder wordt nog wel een projectje, prioriteit is nu er wonen want ik wil zo snel mogelijk weg uit dit stinkhuis.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Goehoed!

Ik heb trouwens foto's op groep gezet bij mezelf. Kan jij dus ook zien assie wil. Is dat lekker mee gedacht of wat?
Leuk Suus, ook een Iphone. Ik ben vooralsnog heel blij met de touch, daar ik al een goeie telefoon heb. Maar voel me wel een klein beetje een van de Maccers.

Als ik er ooit bij in de buurt kom, die touch. Óf vent is er muziek op aan het zetten, óf B zit op You Tube Porsche donuts te bekijken (2 jaar en weet al precies hoe hij dat moet doen!!!!!) óf L is aan het sleeën met dat ding. Hysterisch.
En ben weer bij... 8 pagina's... Gosje zeg...

Star: succes met zoeken van baan. Geen idee, klinkt als veelzijdige interesses, maar kan je niet helpen helaas vrees ik...

Vish: gefeliciteerd met nieuwe huis. Zag de foto's al. Ziet er goed uit! Een speelzolder dus? leuk!!!

Mal: fijn dat de geneticus je heeft kunnen geruststellen, altijd mooi dat anderen je net een portie geruststelling kunnen geven. Ik duim voor jullie hoor!

Zo even foto's kijken bij jullie!

Compu: ah fijn dat er vooruitgang is. En over 2 jaar operatie dus. Spannend.

Hier geen nieuws, drukke dag. Zo bedje in.
Goedemorgen!

Star: Goed dat je aan het solliciteren bent geslagen, hopelijk zit er snel een mooie baan voor je bij.

Compu: Goed dat er vooruitgang is. is er al iets van de school bekend? Over 2 jaar operen, zitten daar ook nog risico's aan avst?

Visje: gefeliciteerd met je nieuwe huis: Fijn!

Amalia: Klinkt erg grappig over je touch geval
Goedemorgen! Kleine man is ziek... ik hoop dat het een gewoon simpel verkoudheidsvirusje is.
Hier vanochtend al een grappig ventjuh:

Hij gaat languit op de grond liggen, knieeen omhoog. Mama? ik, ja jongen wat is er. Juul: kijk mama ik ben grote reus. Ik zoooow ziet er indrukwekkend uit. Juul: Mama, en haasje is klein duimpje.. proestttt

Even later Juul weer: mama ik ben grote reus en haasje is klein duimpje en jij bent Roodkapje... proest.. Hij vond het zelf zo grappig dat hij helemaal in een deuk lag!

hahaha
quote:Maleficent schreef op 27 oktober 2009 @ 07:41:

Goedemorgen! Kleine man is ziek... ik hoop dat het een gewoon simpel verkoudheidsvirusje is.

ohh wat sneu. Beterschap!

Heeft hij geen koorts?
Hij was al een paar daagjes snotterig, maar vanmorgen vond ik hem zo gloeien toen hij wakker was en had hij 37.8. Dus ik houd hem maar even thuis om te kijken hoe het in de dag verder gaat. Heb zelf ook een hele zere keel, dus ziekenboeg hier want Malman is ook nog half thuis, die werkt 2 uur per dag.
Haha, die Juul leuk die fantasiespelletjes.
gaat goed dan bij jullie. Beterschap voor allemaal!

Was er eigenlijks nog iets uit het poeponderzoek gekomen?
Hoort M vandaag of morgen.
quote:Suze2 schreef op 26 oktober 2009 @ 21:37:

Ik heb toch maar een zwarte genomen. En dan vraag ik aan Sint een kek roze hoesje .

Ja vertel eens, waar haal je die hoesjes?
Heeee wakker worden allemaal!

Heb je wel lekkere koffie dan Mal?

Net kids naar school gebracht. Nu aan de gang, het is alweer bijna 31 oktober...
quote:Maleficent schreef op 27 oktober 2009 @ 07:41:

Goedemorgen! Kleine man is ziek... ik hoop dat het een gewoon simpel verkoudheidsvirusje is.Kan/mag je 'm paracetamol geven?
quote:bambino schreef op 27 oktober 2009 @ 07:42:

Hier vanochtend al een grappig ventjuh:

Hij gaat languit op de grond liggen, knieeen omhoog. Mama? ik, ja jongen wat is er. Juul: kijk mama ik ben grote reus. Ik zoooow ziet er indrukwekkend uit. Juul: Mama, en haasje is klein duimpje.. proestttt

Even later Juul weer: mama ik ben grote reus en haasje is klein duimpje en jij bent Roodkapje... proest.. Hij vond het zelf zo grappig dat hij helemaal in een deuk lag!

hahahaWhahaha Roodkapje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven