Bezemtopic deel 4
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:14
He Druifje goed je weer te lezen. Neem je tijd meis, rouwen is rAUw, en verdomd hard werken. Dus doe heel erg op je gemak, en niets wat je teveel energie kost.
Gold, die tip van Z&Z is wel een goeie Let je ook op met schimmels en suikers eten?
Allis, goed je te lezen! Al post je maar af en toe, we willen wel graag weten hoe het gaat. Laat dat geld lekker gaan. Tuurlijk is et jammer, maar het is niet het belangrijkste. Want dan was je wel bij hem gebleven. Toch? Wat fijn dat je weer naar je Brit afreist. Hoe gaat het daarmee? Oh, en we zijn je kwijt op hyves?
Coe, belachelijk natuurlijk van de ouders van. Maar zo is het vaak hoor, dat de boodschapper van het slechte nieuws het mag ontberen
Kom net terug uit de stad. Dat is toch niet mijn hobby hoor, winkelen. Wat een drukte, bah bah. Gelukkig wel goed geslaagd. Twee paar schoenen voor Zoonlief, wat verjaardagscadeautjes, panty's (want in de reclame), en gezellig koffie warme chocolademelk gedronken met Zoon. Zo leuk als ze groter worden en mee kunnen naar de stad Nu is hij lekker in de speeltuin, het jong
Ik zit te dubben of ik nog wat schilder of dat ik een middagje niks. Hmz....
Gold, die tip van Z&Z is wel een goeie Let je ook op met schimmels en suikers eten?
Allis, goed je te lezen! Al post je maar af en toe, we willen wel graag weten hoe het gaat. Laat dat geld lekker gaan. Tuurlijk is et jammer, maar het is niet het belangrijkste. Want dan was je wel bij hem gebleven. Toch? Wat fijn dat je weer naar je Brit afreist. Hoe gaat het daarmee? Oh, en we zijn je kwijt op hyves?
Coe, belachelijk natuurlijk van de ouders van. Maar zo is het vaak hoor, dat de boodschapper van het slechte nieuws het mag ontberen
Kom net terug uit de stad. Dat is toch niet mijn hobby hoor, winkelen. Wat een drukte, bah bah. Gelukkig wel goed geslaagd. Twee paar schoenen voor Zoonlief, wat verjaardagscadeautjes, panty's (want in de reclame), en gezellig koffie warme chocolademelk gedronken met Zoon. Zo leuk als ze groter worden en mee kunnen naar de stad Nu is hij lekker in de speeltuin, het jong
Ik zit te dubben of ik nog wat schilder of dat ik een middagje niks. Hmz....
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:21
Heb me net toch niet kunnen inhouden:
Oude tijdschriften en folders en nog meer zooi op stapels in keuken gelegd zodat vriend dat in de kliko kan gooien.
Wc pot en bril ontsmet
Planten water gegeven
Gasfornuis schoon gemaakt
En raar maar waar,geeft me een goed gevoel!Heb het op mijn dooie gemakkie gedaan en het ging goed.
Oude tijdschriften en folders en nog meer zooi op stapels in keuken gelegd zodat vriend dat in de kliko kan gooien.
Wc pot en bril ontsmet
Planten water gegeven
Gasfornuis schoon gemaakt
En raar maar waar,geeft me een goed gevoel!Heb het op mijn dooie gemakkie gedaan en het ging goed.
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:26
dinsdag 27 oktober 2009 om 17:15
De schoonmaakster was aan het werk, jeugdhulpverleenster was nog steeds ziek, de kinderen waren buiten aan het spelen en ik was mijn besef van tijd kwijt. Moest ook nog een konijn uit het achterommetje vangen, dan kan dat zo gebeuren.
Zag op de klok drie uur staan, bonjour schoonmaakster er vriendelijk uit, pak mijn koters bij elkaar om rustig aan te rijden naar creatieve therapie. Alwaar we om tien voor drie aankwamen *embarassed*
Leuk, die wintertijd. Laatste klok in huis nu ook maar aangepast.
Zag op de klok drie uur staan, bonjour schoonmaakster er vriendelijk uit, pak mijn koters bij elkaar om rustig aan te rijden naar creatieve therapie. Alwaar we om tien voor drie aankwamen *embarassed*
Leuk, die wintertijd. Laatste klok in huis nu ook maar aangepast.
dinsdag 27 oktober 2009 om 19:00
quote:fussie schreef op 27 oktober 2009 @ 07:58:
Mamz, lekker toch, zo'n uurtje cadeau!
Lijstje voor vandaag:
- deuren nog één keer doen
- andere kant van de deuren doen
- met Zoonlief naar de stad, gezellige boodschapjes doen
- vanmiddag hopelijk nog wat schilderen hal/trap => is deuren geworden
- boodschappen
- koken, er is ook een vriend die blijft eten
Hele lijstje af
Mamz, lekker toch, zo'n uurtje cadeau!
Lijstje voor vandaag:
- deuren nog één keer doen
- andere kant van de deuren doen
- met Zoonlief naar de stad, gezellige boodschapjes doen
- vanmiddag hopelijk nog wat schilderen hal/trap => is deuren geworden
- boodschappen
- koken, er is ook een vriend die blijft eten
Hele lijstje af
dinsdag 27 oktober 2009 om 19:51
Vandaag helemaal niks van mijn lijstje gedaan Was vanochtend al misselijk maar dacht dat dat wel weer over zou gaan... Niet dus. Lig vanaf eind van de ochtend met griep op de bank, koorts, spierpijn, hoofdpijn, last van mijn maag, pfff en dat terwijl ik vanavond nog naar de training voor nieuwe baan moest. Balen!!! Gelukkig met werk kunnen regelen dat ik volgende week dinsdag de avond inhaal.
Getver, ik heb het ijskoud maar zweet me kapot...!
Getver, ik heb het ijskoud maar zweet me kapot...!
dinsdag 27 oktober 2009 om 20:02
Heb bah Laura,hoop dat je snel weer beter bent,wel goed uitzieken hoor!
Hier zijn de zieken verhuisd van bank naar bed.En lig ik lekker op de bank.
We hadden onverwachts een extra eter die als tegenprestatie de benedenverdieping heeft gestofzuigd.Handig want hulp voor morgen belde af,ziek en ze hebben niemand anders.
Hier zijn de zieken verhuisd van bank naar bed.En lig ik lekker op de bank.
We hadden onverwachts een extra eter die als tegenprestatie de benedenverdieping heeft gestofzuigd.Handig want hulp voor morgen belde af,ziek en ze hebben niemand anders.
dinsdag 27 oktober 2009 om 20:16
Oh droppies toch, jullie moeten nou niet allemaal ziek worden hoor... Ik ben vanmiddag hard aan de slag gegaan met opruimen en inpakken, want mijn ex meldde vandaag even (toen ik er naar vroeg) dat hij maandag zijn spullen komt halen. Eh, ok... Ik ga morgen naar mijn werk en kom dan niet meer thuis tot maandagavond... Dus ik moet vandaag alles klaarzetten zodat hij zo snel mogelijk mijn huis weer uit is, en niet met mijn spullen maar met die van hem.
Ondertussen heb ik al de hele tijd buikpijn omdat mijn ongesteldheid maar neit wil doorzetten. Het zeurt maar en krampt maar maar er gebeurd niks. Iemand tips?
Ondertussen heb ik al de hele tijd buikpijn omdat mijn ongesteldheid maar neit wil doorzetten. Het zeurt maar en krampt maar maar er gebeurd niks. Iemand tips?
dinsdag 27 oktober 2009 om 20:38
dinsdag 27 oktober 2009 om 22:57
Vanavond (raar hoor om 's avonds een afspraak te hebben) naar het ziekenhuis geweest voor mijn knie. Er is nog een foto gemaakt en ik kreeg meteen de uitslag. Gelukkig is het geen slijtage. Het lijkt wel of er een los stukje bot zit. De orthopeed dacht zelf aan een dubbele knieschijf. Dat komt zelden voor. Maar het leek er volgens hem veel op. Ook de andere knie waar ik nu ook last van heb geeft een raar uitsteekseltje. Op 9 november een MRI scan om te kijken of het stukje bot echt los zit en zo ja moet het weggehaald worden. Anders hoor ik dan ook wat het dan wel is en wat er aan gedaan kan worden. Trap lopen gaat net als een aap. Met handen en voeten naar boven. Fietsen is eigenlijk het enige wat nog een beetje gaat. En ik mag van de orthopeed nog niet sporten. Ik ben wel blij dat ik ondanks het niet roken gelukkig niet ben aangekomen. Ik was zelfs een pond afgevallen. Maar ik ga dan wel met de fiets naar het werk en daarna ga ik ook nog veel met de hond fietsen. Het niet roken gaat wel nog steeds errug goed. Slecht slapen ook nog steeds. Da's minder.
Mijn laptop doet nog steeds raar, is erg traag en komt steeds met meldingen tussendoor. Dus ik ga niet meer op iedereen reageren. Ik hoop dat het me vergeven wordt.
Mijn laptop doet nog steeds raar, is erg traag en komt steeds met meldingen tussendoor. Dus ik ga niet meer op iedereen reageren. Ik hoop dat het me vergeven wordt.
woensdag 28 oktober 2009 om 07:33
Jemig Allis, da's mooi kut allemaal
Coe ook een dikke
Wel rustig aan doen hoor!
Gold, da's naar!
Lau, beterschap! Ben benieuwd wie het is, die trainster!
Zoeb, spannend. Als het een extra bot is gaan ze het dan weghalen?
Gisterochtend ziek van werk naar huis gegaan. Gestuurd. Draaierig, duizelig, vlekken voor m'n ogen, koud zweet, echt naar. In bed gedoken en daar gebleven, vandaar geen bericht van me.
Gaat nu weer helemaal goed, wat het nu was?
Vandaag
Werken
Spinnen
Goed voor mezelf en anderen zorgen
Mr N zeggen dat ik van hem hou
Coe ook een dikke
Wel rustig aan doen hoor!
Gold, da's naar!
Lau, beterschap! Ben benieuwd wie het is, die trainster!
Zoeb, spannend. Als het een extra bot is gaan ze het dan weghalen?
Gisterochtend ziek van werk naar huis gegaan. Gestuurd. Draaierig, duizelig, vlekken voor m'n ogen, koud zweet, echt naar. In bed gedoken en daar gebleven, vandaar geen bericht van me.
Gaat nu weer helemaal goed, wat het nu was?
Vandaag
Werken
Spinnen
Goed voor mezelf en anderen zorgen
Mr N zeggen dat ik van hem hou
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 28 oktober 2009 om 07:51
Hallo allen!
Ik dacht al, meestal laat je nig we wat van je horen durende de dag.
Maar ff iets heel anders, hoe vinden jullie mij halloween avatar?
Vandaag vrij en hoop dat ik me iets beter ga voelen wan tnu is rugpijn nog pertinent aanwezig en ik voel me nogal loddig.
Dus ik hoop dat dat zo over is na een warme douche en een loopje naar school, want dan kan ik mounteverwash beklimmen.
Ik dacht al, meestal laat je nig we wat van je horen durende de dag.
Maar ff iets heel anders, hoe vinden jullie mij halloween avatar?
Vandaag vrij en hoop dat ik me iets beter ga voelen wan tnu is rugpijn nog pertinent aanwezig en ik voel me nogal loddig.
Dus ik hoop dat dat zo over is na een warme douche en een loopje naar school, want dan kan ik mounteverwash beklimmen.
woensdag 28 oktober 2009 om 08:10
Mogguh
Hoop dat Lau ook zo miraculeus opknapt als Pips.. en dat jullie vanmiddag niet opnieuw klamme dweilen zijn.
Zoebie, da's nogal heftig om te lezen, hoe je de trap op moet. Een pijnvrij huisje zou ook wel eens mooi zijn bij jullie, niet?
Vandaag: Efteling! Optreden en hopen dat de rijen niet al te lang zijn in de vrije uurtjes.
Hoop dat Lau ook zo miraculeus opknapt als Pips.. en dat jullie vanmiddag niet opnieuw klamme dweilen zijn.
Zoebie, da's nogal heftig om te lezen, hoe je de trap op moet. Een pijnvrij huisje zou ook wel eens mooi zijn bij jullie, niet?
Vandaag: Efteling! Optreden en hopen dat de rijen niet al te lang zijn in de vrije uurtjes.