3000+ deel4
zondag 25 oktober 2009 om 01:20
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
woensdag 28 oktober 2009 om 09:09
Gioedemorgen allemaal!
Hoe ver moet ik teruglezen om te ontdekken wat MountEverwash is? (dit is helemaal geen hint om even iemand zover te krijgen dat'ie het gewoon even uitlegt natuurlijk).
Floor, als het je niet lekker zit zou ik naar de dokter gaan. Ik kijk hier ook met argusogen naar zoon die steeds soepigere ogen krijgt. Maar in deze contrijen slaat het dan ook woest om zich heen. Voor de herfstvakantie twee scholen in de omgeving dicht.
Iemand JJ al ontmanteld? Mijn ramen zitten vol met strepen. Als'ie ook een zwembroekje heeft van wonderdoekjesstof dan mag hij nog even terugkomen. Maar pas vanmiddag als ik met de mannen weg ben. Heel de tijd die billen voor mijn raam dat wil ik niet aanschouwen.
Hoe ver moet ik teruglezen om te ontdekken wat MountEverwash is? (dit is helemaal geen hint om even iemand zover te krijgen dat'ie het gewoon even uitlegt natuurlijk).
Floor, als het je niet lekker zit zou ik naar de dokter gaan. Ik kijk hier ook met argusogen naar zoon die steeds soepigere ogen krijgt. Maar in deze contrijen slaat het dan ook woest om zich heen. Voor de herfstvakantie twee scholen in de omgeving dicht.
Iemand JJ al ontmanteld? Mijn ramen zitten vol met strepen. Als'ie ook een zwembroekje heeft van wonderdoekjesstof dan mag hij nog even terugkomen. Maar pas vanmiddag als ik met de mannen weg ben. Heel de tijd die billen voor mijn raam dat wil ik niet aanschouwen.
woensdag 28 oktober 2009 om 09:21
Goedemorgen allemaal!
Wat een beestenboel vannacht zeg.
Ik wilde nog wel zo graag vroeg naar bed.
@zus, balen van je rug, neem nou dat ontbijtje en die medicatie in joh!
Heb ervaring met de materie, die medicatie helpt alleen als je regelatig neemt, niet zoals paracetamol op het moment dat je het nodig hebt.
En niet teveel forummen, ik heb met al dat geforum ook veel meer last dan anders!
Lopen en liggen kan ik goed, zitten is funest.
@appeltje, eet smakelijk! Hond negeren, wil vast aandacht.
@Sprank, die JJ zien we nooit meer terug.
Die is een blonde schone tegengekomen en eruit genaaid.
@Bi Ga je vandaag weer zo hard werken? Was productief dagje gister, kan ik voorbeeld aan nemen.
@Freak,succes bij peut!
@floor, huisarts bellen, als je niet vertrouwd!
@Perma,Jij ook succes bij CWI. (hoop dat ik daar nooit heen hoef)
@Zj, werk ze!
@Iris je was lekker op dreef vannacht zeg, nieuwe avatar en gelijk los gaan?
Wat een beestenboel vannacht zeg.
Ik wilde nog wel zo graag vroeg naar bed.
@zus, balen van je rug, neem nou dat ontbijtje en die medicatie in joh!
Heb ervaring met de materie, die medicatie helpt alleen als je regelatig neemt, niet zoals paracetamol op het moment dat je het nodig hebt.
En niet teveel forummen, ik heb met al dat geforum ook veel meer last dan anders!
Lopen en liggen kan ik goed, zitten is funest.
@appeltje, eet smakelijk! Hond negeren, wil vast aandacht.
@Sprank, die JJ zien we nooit meer terug.
Die is een blonde schone tegengekomen en eruit genaaid.
@Bi Ga je vandaag weer zo hard werken? Was productief dagje gister, kan ik voorbeeld aan nemen.
@Freak,succes bij peut!
@floor, huisarts bellen, als je niet vertrouwd!
@Perma,Jij ook succes bij CWI. (hoop dat ik daar nooit heen hoef)
@Zj, werk ze!
@Iris je was lekker op dreef vannacht zeg, nieuwe avatar en gelijk los gaan?