Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Veel plezier Mamzelle
Veel plezier Mamz!!

Gisteravond chili gegeten. Dacht Mr N vanavond erwtensoep uit de vriezer te halen. Lijkt me geen slim plan
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mogge kindjes

Veel plezier vandaag Mamz !

Vandaag mijn lijst verder afwerken ( ik ga hem zo zoeken )

En de ins en outs van het hebben van een webwinkeltje uitzoeken.

Ik had de blijkbaar nogal naïeve gedachte dat je als je onder een bepaald bedrag aan omzet zou blijven je niets bijzonders hoeft te doen. Maar nou begrijp ik dat je ten alle tijden naar de KvK moet ?

Wat ik dan wel weer jammer zou vinden ( Sterker nog, dan ga ik ook geen webwinkeltje maken ) , ik wilde gewoon mijn hobby ( haken ) verkopen via internet. Net zoals op MP zeg maar. Maar via MP heb ik het idee dat het niet zal lopen. Aangezien ik volgend jaar waarschijnlijk 2x maar iig 1x op een beurs sta met mijn haakzooi ( jazeker ! ) dacht ik dat het handig zou zijn als ik daar kaartjes kon uitdelen met mijn webadres enzo.

Anyway, het is niet mijn bedoeling om duizenden euro's te verdienen ( zou ook niet lukken, dan zou ik dag en nacht moeten haken en alleen maar must-haves ) maar ik wilde mijn spullen gewoon georganiseerd tentoonstellen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Veel plezier Mamz!Gelukkig is het droog en schijnt het zonnetje!

Boro,wat haak je dan zoal?Jammer dat je plannen niet door kunnen gaan.

Voor alle anderen,beterschap en veel kusjes en snoepjes voor de lichamelijke ongemakken.

Ik ga vandaag proberen of auto rijden lukt.Vriend moet tot vanavond laat werken en er moeten echt boodschappen gedaan worden.Oudste gaat met me mee zodat ik niet hoef te sjouwen.Dus dat moet lukken denk ik.

Fijne dag vandaag!
Goeiemorgen

Jammer Boor, als het zo zou zijn. Maar is er dit weekend niet een startersdag van de KvK? Hoe dan ook misschien wel handig dan?

Mamz, Leuk! Veel plezier! Je mannen treden op begrijp ik? Tof!

Z&Z, ik vind 'm eng

Pips, gelukkig weer opgeknapt.

Lijstje voor vandaag is kort:

- lambrisering schilderen

- wand boven de lambrisering in hal en bij trap schilderen

- boodschappen

- zoon bij BSO verderop halen

- koken met Zoon (pizza!)

- luieren

Het zit me achter, dat schilderen. Ik wil het gewoon af hebben, dat ik de volgende vakantie niet wéér alles hoef te pakken. Dus nog even doorzetten. Na vandaag ben ik een héél end!
Ik kon wel autorijden, 10 dagen na de keizersnede Coe, maar het heeft de genezing niet bevorderd. Is albert.nl niets voor je?
Rainz, welkom thuis
En.... Kwartet
Coebergh luister naar Fuss, albert.nl!!

Geloof me nou maar, mijn moeder ging na 3 weken ook met de auto weg en dat heeft de genezing niet echt bevorderd......en dat is een understatement en ga daar niet verder over uitwijden.
Ik moet het nog even in laten werken. De kosten zijn niet schrikbarend hoor, 60 euro ongeveer in mijn regio, maar toch dat zijn wel 6 telefoontasjes

mss dat ik voorlopig eerst alleen via beurs en MP verkoop en als ik dan wat geld heb gespaard ik er van naar de KvK ga.

Couhberg, ik haak alles eigenlijk. Van tasjes tot poncho's, sjaals tot knuffels, sieraden, pannenlappen, kruidenzakjes voor in de kast, en ga zo maar door. - - .. Van alles dus. Ik ben vrij creatief als het om handwerken gaat. Zo wil ik ook weer beginnen met naaien, kleine dingen enzo. Eigen ontwerpen, heerlijk. Sieraden maken ook zo leuk.

Ik krijg veel complimenten en kreeg dus een aanbieding om op een beauty en lifestyle beurs(je) te komen staan met mijn spullen omdat volgens de organisator veel mensen op het moment weg zijn van kleine originele en relatief goedkope dingetjes.

Vriend vond het een goed plan aangezien anders alles toch maar op zolder beland wat ik gemaakt heb
Couh , hou je je zelf wel een beetje in de gaten ?

Met mijn eerste KS ben ik mezelf totaal voorbij gelopen, met idd nog maanden last van de wond.

Met mijn tweede KS ( Bevallen is duidelijk niet een van mijn talenten ) heb ik het veel rustiger aan gedaan, en herstelde ik veel sneller.

Albert bezorgt pas morgen.Heb besloten dat we met de kinderwagen gaan.Oudste kan dan duwen en dan hoef ik alleen maar mee te lopen.

Want als ik eerlijk ben durf ik het ook nog niet aan dat autorijden.Ben veel te bang dat ik mezelf voorbij loop terwijl het nu best goed gaat.
Goed om te lezen Coebergh! Fijn dat je zo goed op jezelf past!

* schopt zichzelf naar kwast en verf *
Goed zo Coebergh !
goedemorgen lieverds

ik moet even gaan rennen want anders ben ik te laat voor mijn sportdate

Dan nog even tanken en naar het postkantoor en dan werken

Voor alle zieken een hele dikke knuffel

coe rustig aan doen

mamz, leuk de efteling

bor, kleine beursjes zijn leuke uitgangspunten. Ik was op de handwerkbeurs bij een vriendinnetje van me die verkoopt wol en toebehoren. Zij heeft ook nog steeds geen site maar verkoopt op beurzen erg goed

nu rennen tot straks
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Boro ik ben al lang op zoek naar een gehaakt jurkje.Zal eens kijken of ik daar een plaatje van heb.

Wij gaan een eindje lopen!tot straks
1 eindje is genoeg
Haken is het nieuwe breien geloof ik he?

Coetje, rustig aan hoor!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik ben zowaar hip pips

Ik handwerk al heel mijn leven. Vroeger vooral kleding naaien en borduren. Later breien. Een blauwe maandag schilderen, maar das duidelijk niet mijn talent. Toen iemand zei :"goh wat kan Tut goed tekenen" werd me dat pijnlijk duidelijk ( maar je moet alles proberen )

En nu wil ik bij het haken nog sieraden maken. Om zodoende dingen te combineren Ik zie al van alles in mijn gedachte Vannacht kreeg ik ook ineens weer een ingeving, dat ben ik nu aan het uitproberen tussen het huishouden door.
Ik lees veel zieken, herstellende, ellende met scheidingen en schoonfamilie, nieuwe jobs en zoeken naar nieuwe jobs.

iedereen veel sterkte. Het is niet te doen om bij te lezen.

Nu op mijn werk even tijd om te reageren. Maar thuis doet de pc het niet goed. Vandaar dat ik niet zo heel veel reageer. Ik ga het nu proberen.

Allis wat fijn weer iets van je te horen. Ik zou ziek zijn van die 10.000 euro hoor. Kun je er op de een of andere manier niet onderuit?

Coebergh, hoe gaat het met jou?
Wat leuk Bor! Ik weet niet hoe je engels is, maar je zou eens kunnen kijken op Etsy.com. Een giga-site met alleen maar zelfgemaakte producten. En als je er niets mee doen is het in ieder geval een eindeloze bron van inspiratie!

Ik ken trouwens wel mensen die net van de kunstacademie afkomen die ook gewoon hun werk via MP verkopen hoor! En wat ook nog een mogelijkheid is: Start een aparte hyves waar je gewoon alleen foto's opzet van je producten. Geen prijzen, geen verkoop, gewoon een online plek waar je je spullen ten toon kunt stellen. En je emailadres knitbitch@gmail.com

Zo, nu maar eens een eigen lijssie maken..
knitbitch

Ik had gisteren een webwinkeltje gereserveed: Queen CleoPetra

Mijn engels is goed. Fijn voor de inspiratie idd !

Dank je wel.

( Ben nu een telefoon tasje aan het maken met aan de voorkant een vakje voor zo'n karretjes muntje. Aangezien het grosch van de mensen niet zonder foon op stap gaat maar wel vaak staan te kloten bij de winkel wagentjes, dacht ik, dat kan handiger )
of met een musketonhaakje er aan vastgehaakt, dan kan je daar je muntje aanhaken. (Ok, schaamteloos afgekeken van Kees die ipv een handtas zijn leven aan zijn broekriem heeft hangen )
haha , zijn leven aan zijn broekriem
Handig Bor,denk dat ik zoiets wel leuk vind om kado te doen in de decembermaand.

Ben blij dat we weer thuis zijn.Ga vandaag een goed lijstje maken en vriend mag dan de weekendboodschappen doen.Dit was ook precies weer genoeg voor vandaag,ik hang al weer lekker op de bank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven