3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
quote:bengewoonpetra schreef op 28 oktober 2009 @ 09:52:

Jahaa, Floor die hoorde ik gister op de radio, Coen Swijnenberg ging bellen!

Hilarisch, toen hij zichbekendmaakte hoorde je knarsiepprrt, en vervolgens werd hij dringend doch vriendelijk doorverwezen naar de persvoorlichting.

Heb me rot gelachen!

Haha, ik heb het ook gehoord ja! Was erg grappig!

Wat een schandalig salaris zeg!
Ik heb ff op Rivm gekeken,maar kan hiervandaan niet bij de actuele nieuwsbron. Morgen op werk wel.

Ik dacht dat alle kinderen nu toch ingeent zouden worden na het verhaal van dat meisje van 14 vorige week.

Kan er niets over vinden, vaccin is nog niet eens klaar gelof ik.
Haha, perma hoe oud was je, dat zeggen ze om je bang te maken en te zorgen dat je het nooit meer doet.

Ja, salaris schrok ik ook van, 2380 euri's toch bruto zei Coen?

Wat houd je daarvan over p maand?

Het is wel meer dan ik verdien overigens, als ik 36u zou werken.
quote:bengewoonpetra schreef op 28 oktober 2009 @ 10:05:

Haha, perma hoe oud was je, dat zeggen ze om je bang te maken en te zorgen dat je het nooit meer doet.

Ja, salaris schrok ik ook van, 2380 euri's toch bruto zei Coen?

Wat houd je daarvan over p maand?

Het is wel meer dan ik verdien overigens, als ik 36u zou werken.2338 muts, het stond erbij!!
Ah knuffel voor je hond Appel
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Peet...halloween
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Nou, dat niet - groepje verstaat wel de kunst van het negeren.

Ze moeten me duidelijk NIET
Goedemorgen allemaal!

Perm als jeugdige krijg je niet zo snel een strafblad hoor. Dat kan alleen als je bijv. een onvoorwaardelijke gevangenisstraf krijgt. En zolang een rechter dat zinnetje niet tegen je heeft gezegd is er niets aan de hand.

Bij de politie zou je dus zo kunnen solliciteren. Wel handig om een keer gekscherend te zeggen dat je een jeugdzonde hebt, want als meneer de politieagent echt aangifte opgenomen heeft, dan sta je wel in het systeem.

Maar meer politieagenten dan wij kunnen voeden hebben dergelijke jeugdzonden begaan hoor.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik zag het Perma, je weet toch waar je woont?

Blijf lekkr hier joh.

Hai Freak, ja halloween, heb ik niks mee, maar deze avatar kijkt zo lekker boos, had k wel zin in voor even. Binnenkort weer de groene knuffel
Wat een geruststellend bericht Noanne!

Dan ga ik nu maar eens aan het werk hier, JJ heeft de was niet gedaan, dus moet ik het zelf doen.
@Floor, Bellen hè naar die huisarts, niet langsgaan, als je prinses echt griep (van welke soort dan ook) te pakken heeft, dan is het niet fijn als ze in de wachtkamer andere mensen aan kan steken. (Denk even zeer egoïstisch aan mezelf en mede chemo-patiënten. Onze weerstand is zo laag dat we zelfs geen griepprik in ontvangst mogen nemen.)

Verder hoop ik natuurlijk dat je prinses lekker herfstverkouden is en als het de tortillagriep is, dat ze dan snel weer opknapt. En bij zorgen, bellen, daarvoor zijn huisartsen er hoor.
Waar hangt hij eigenlijk uit? Zou die strippenkaart hem op de vlucht hebben laten slaan? Ik twijfelde nog of ik 15 moest kopen of 45. Maar 45 leek me wel lekker flexibel voor hem.

Permanentia, volgens mij staat er ergens bij Werk & Studie een topic over jeugdzonden, strafblad en solliciteren. Misschien dat dat ook wat huiver weg kan nemen. Hebben wij straks gewoon een lakei in ons midden, haske stoer!
@Freak, succes bij de psycholoog vandaag.

@Zus ik hoop dat de pijn in de loop van de dag afneemt en niet erger wordt. Pijn werkt echt verlammend. :( Sterkte. Al is dat zo'n ontzettend leeg woord...

@Appel, arme hond, en ook arme jij, als je t niet vertrouwd, niet googlen, maar dierenarts bellen, zijn ze ook voor en je krijgt meteen een deskundig antwoord.

@Peet, na halloween wil ik wel de knuffel terug hoor, deze kijkt me zo boos aan.
Môge Noanne,

Ga je als je naar de dokter gaat wel gewoon in de wachtkamer zitten dan? Zou handig zijn als ze daar een alternatief voor hadden (maken).
Zo hehe, ik ben weer bijgelezen. Ik neem me steeds voor om dat niet meer te doen, kost me teveel tijd, maar ik ben dus officieel vanuit mijn binnenste binnen supernieuwsgierig en bang dat ik wat leuks gemist heb.

Ondertussen een klant binnengehaald voor een toiletverbouwing, dus hier gaat ie goed!!

Appel, geef je hond een bruine boterham, dan heeft ie in elk geval wat in zn maag, want kotsen met een lege maag is verschrikkelijk (en geel!). Ik heb trouwens heerlijk tussen jullie kotsverhalen door mijn boterhammetje met pindakaas en bakkie koffie tot me zitten nemen.. mjammie!

Verder vind ik het stom dat jullie allemaal een andere avatar hebben, het voelt nu niet meer als het ouwe vertrouwde cluppie!
quote:sprankelend schreef op 28 oktober 2009 @ 10:29:

Waar hangt hij eigenlijk uit? Zou die strippenkaart hem op de vlucht hebben laten slaan? Ik twijfelde nog of ik 15 moest kopen of 45. Maar 45 leek me wel lekker flexibel voor hem.

Permanentia, volgens mij staat er ergens bij Werk & Studie een topic over jeugdzonden, strafblad en solliciteren. Misschien dat dat ook wat huiver weg kan nemen. Hebben wij straks gewoon een lakei in ons midden, haske stoer!Haha, ja, daar heb ik bovenstaand antwoord ook getypt. TO dacht daar ook dankzij politiecontact een strafblad te hebben.
Hai Noanne, dank je wel voor je rustgevende post.

hugsmiley hier!

Stomme Nietjes daaro, kom er nooit meer!

Sprank, ik ga direkt soll. naar die lakei-job, maak ik weer de sier op het CWI waar ik zo naar toe moet.

45 strippen,..ja, dan is die helemaal naar zeeland ben ik bang voor.

Die zien we nooit meer terug:(
quote:sprankelend schreef op 28 oktober 2009 @ 10:31:

Môge Noanne,

Ga je als je naar de dokter gaat wel gewoon in de wachtkamer zitten dan? Zou handig zijn als ze daar een alternatief voor hadden (maken).

In het ziekenhuis wel, maar daar mag je op dit moment met griepverschijnselen niet naar binnen. De huisarts komt op dit moment thuis langs, zo een keer in de 14 dagen, om even te horen hoe het is. Lief. Vorige week moest ik met aarbeiensaus-kind naar de huisarts, toen met de assistente afgesproken dat we meteen door mochten lopen naar een lege spreekkamer. Was spoed, dat ook, maar ik ga even niet in de wachtkamer van de huisarts zitten.

En verder veel mondkapjeswerk. In de bus en in de trein en bijv. bij het college gezorgd voor luchtstroom, raam open.

Met die mondkapjes kijken mensen me wel eens aan alsof ik paranoïa ben, maar t moet van de oncoloog.
Perm, bij de nietjes wordt op je gereageerd!
Ik tril nog helemaal na, ik heb een topic geopend op gezondheidpijler.

Nu hoop ik niet dat ik word afgeslacht, want ik heb echt pijn.

Nietjes?

Zoef!
Oeps Perm, misschien niet helemaal het antwoord gegevne waar je op zit te wachten...
ah lieve Noanne, ik heb je antwoord gelezen hoor.

alweer een hugsmiley voor jou!
Ondanks het preek gehalte?
Nee, geen hoog preek-gehalte, juist heel duidelijk en lief!

Dat is een kunst!

Mij lukt dat nooit, kom onbedoeld vaak bot over:(
Zo lekker gedouched en medicatie genomen en dus ook een krentebolletjes gegeten.

Mounteverwash ligt nog onbewogen, ik moet nog 3 wassen doen vandaag dus ik denk dat ik wacht tot deze ook droog is en dan ga ik morgen gewoon marathonvouwen.

Peet, ik weet het, van die medicatie aangezien ik verpleegkundige was, dat je een spiegel moet opbouwen enzo, maar ik ben gewoon te lui en dat terwijl ik pijn heb.......stom.

Maar het is ingenomen en het gaat ietsjes beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven