help!!

28-10-2009 18:25 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn zoontje heeft lego in zijn neus gestopt. Heeft iemand hier ervaring mee? denken jullie dat er een operatie plaats moet vinden? Ik heb inmiddels de huisartsen post gebeld. We kunnen daar pas 19:10 terecht.
1 blokje?

zal wel meevallen denk ik..vaak krijgen ze het er zo nog wel uit met een dunnen lange pincet oid
Ja, inderdaad, laatst nog gezien op Tv bij de eerste hulp: Lego in oor...lang pincet en het was zo gepiept!
En dan ook zo'n vraag stellen op het forum.....
Halen ze er op de post zo weer uit. Als dat niet lukt, moet ik namens het 3000+ topic zeggen dat we nu ff bezig zijn om O&N te halen. Daarna komen we hier weer kijken. Namens 3000+ sterkte!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Dat kunnen ze er zo uithalen hoor. Tenminste, als je het lego-dingetje nog ziet zitten. Hopelijk valt het allemaal mee voor hem.
Heel zielig maar ik lig een deuk. Overigens, wat doet een kind dat nog dingen in mond/neus/oor stopt met zulke kleine legostukjes? Of was het een typisch geval van: opgedoken uit het zwarte gat waarin alles verdwijnt en kinderen alles vinden wat niet mag?
Uhhhh... je kind zit met een legoblok in zijn neus en jij bent aan het forummen?

* Krijgt een wasmachine deja-vu *
quote:floor72 schreef op 28 oktober 2009 @ 18:48:

Uhhhh... je kind zit met een legoblok in zijn neus en jij bent aan het forummen?

* Krijgt een wasmachine deja-vu *Tja, wat moet je dan doen, ze wacht toch tot ze naar de HAP kan?
quote:Zwieber schreef op 28 oktober 2009 @ 18:49:

[...]

Tja, wat moet je dan doen, ze wacht toch tot ze naar de HAP kan?

Ohw ja.... de logica ontging me ff....

(sorry, ik kom echt niet meer bij!)
*vraagt zich af of het technisch lego is*
quote:Zwieber schreef op 28 oktober 2009 @ 18:52:

*vraagt zich af of het technisch lego is* Als 't maar geen Duplo is. Daar krijg je hele grote neusgaten van...
Floor, terug naar t honk! ;)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
die van mij heeft es een nibb-it chipje in de neus gepropt.....

dat wordt dus zacht en gaat enorm 'bijten'

ook naar de hap hihihihi
Oeh, au wol. Ik kan me dat bijten van het zout helemaal voorstellen. En zo'n legoblokje met die hoeken enzo lijkt me ook pijnlijk. Zal het zo'n lange dunne zijn?
@ Zwieber, Ligt ook aan het kind, mijn zoon is bijna 6 en ik ben een paar weken terug nog naar de HAP geweest met kraaltjes in zijn oor...en die week daarvoor met parfum in zijn ogen... je begrijpt, er heerst hier nu een heel streng regime over waar hij wel en niet aan mag zitten...
Tja, zo zijn kinderen nou eenmaal.
Tja, mijne heeft ooit een clipje in d'r neus gestopt waarmee ze sokken bij elkaar houden.

Dat werd eerst HAP en vervolgens ZH.

Geen moment in me opgekomen om tussen de bedrijven door een topic te openen!
Wat een toestand!!
Die van mij speelt momenteel met aanstekers en probeert een kaars in de boekenkast aan te steken.

Kan mij dat nou wat schelen, forummen is veel leuker
anoniem_78625 wijzigde dit bericht op 28-10-2009 19:15
Reden: had nooit gedacht zo+n spelfout te maken
% gewijzigd
quote:Teigetje29 schreef op 28 oktober 2009 @ 19:00:

@ Zwieber, Ligt ook aan het kind, mijn zoon is bijna 6 en ik ben een paar weken terug nog naar de HAP geweest met kraaltjes in zijn oor...en die week daarvoor met parfum in zijn ogen... je begrijpt, er heerst hier nu een heel streng regime over waar hij wel en niet aan mag zitten...Aaauuuuuuuuuuuuuuuuu, parfum in de ogen! Brrrrrrrrrrrrrrrr.
quote:floor72 schreef op 28 oktober 2009 @ 19:07:

Tja, mijne heeft ooit een clipje in d'r neus gestopt waarmee ze sokken bij elkaar houden.

Dat werd eerst HAP en vervolgens ZH.

Geen moment in me opgekomen om tussen de bedrijven door een topic te openen!Floor, hierbij ontneem je jezelf wel de titel van forumjunk hoor, want een echte junk weet altijd tijd te vinden om te forummen.
Hilarisch hier inderdaad...nu hup snel terug naar het honk
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:Zwieber schreef op 28 oktober 2009 @ 19:15:

[...]

Floor, hierbij ontneem je jezelf wel de titel van forumjunk hoor, want een echte junk weet altijd tijd te vinden om te forummen.

Ohwkee... ik weet de volgende keer wat me te doen staat;

Een topic;

'Help, kind zit in de taxi naar het ZH met een clipje in d'r neus!'
Kind Legoblokje...neus, ik probeer het me dus voor te stellen, weet niet welk model blokje het was, maar zelfs in mijn neus past het niet.

Hoop dat HAp inmiddels oplossing geboden heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven