HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
woensdag 28 oktober 2009 om 18:48
quote:Brummetje schreef op 28 oktober 2009 @ 18:23:
Ik zie in een fantasie allemaal half snauwende mensen richting mij.
Ik ben echt niet zo vreselijk als sommige hier denken. Brum, juist dan is dit de kans om het te bewijzen! Ik denk dat alleen al een hele hoop forummers respect hebben voor het feit dat je komt en je graag beter willen leren kennen.
Ik ben echt niet zo vreselijk als sommige hier denken. Brum, juist dan is dit de kans om het te bewijzen! Ik denk dat alleen al een hele hoop forummers respect hebben voor het feit dat je komt en je graag beter willen leren kennen.
woensdag 28 oktober 2009 om 19:06
quote:Zamirah schreef op 28 oktober 2009 @ 18:39:
Ik zou graag willen weten wie er zo ongeveer komen.... er is een aantal mannen waar ik namelijk geen zin in heb.. als ik heel heel eerlijk ben.De mannen die komen staan ook op Hyves, het zijn er maar 3
Maar daar blijf je toch niet voor weg? Dat zou ik eigenlijk heel erg jammer vinden...
Ik zou graag willen weten wie er zo ongeveer komen.... er is een aantal mannen waar ik namelijk geen zin in heb.. als ik heel heel eerlijk ben.De mannen die komen staan ook op Hyves, het zijn er maar 3
Maar daar blijf je toch niet voor weg? Dat zou ik eigenlijk heel erg jammer vinden...
woensdag 28 oktober 2009 om 19:08
quote:Brummetje schreef op 28 oktober 2009 @ 18:23:
Ik ben echt niet zo vreselijk als sommige hier denken.
Soms komen woorden op het forum anders over dan je bedoelde, net als bij mail of sms... Daarom is het misschien juist goed om te gaan...
*weet het zelf nog steeds niet hoor...*
Ik ben echt niet zo vreselijk als sommige hier denken.
Soms komen woorden op het forum anders over dan je bedoelde, net als bij mail of sms... Daarom is het misschien juist goed om te gaan...
*weet het zelf nog steeds niet hoor...*
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 28 oktober 2009 om 19:10
quote:minny schreef op 28 oktober 2009 @ 19:08:
Nou, ik heb vrijdag nachtdienst en daarna ga ik door naar Den Haag (dat wordt energierapen haha) dus daarvoor moet ik het wel weten, anders kan ik geen code meer sturen.Dus uiterlijk voor vrijdag eh... 21u? Of?
Nou, ik heb vrijdag nachtdienst en daarna ga ik door naar Den Haag (dat wordt energierapen haha) dus daarvoor moet ik het wel weten, anders kan ik geen code meer sturen.Dus uiterlijk voor vrijdag eh... 21u? Of?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 28 oktober 2009 om 19:16