HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

dinsdag 27 oktober 2009 om 15:10
zalikwelzaliknietzalikwelzaliknietzalikwelzaliknietzalikwelzaliknietzalikwelzaliknietzalikwelzalikniet
zalikwelzaliknietzalikwelzaliknietzalikwelzaliknietzalikwelzaliknietzalikwelzaliknietzalikwelzalikniet
Hak dan knoop door muuuuts!
Ja.. ik praat even openlijk tegen mezelf
Vind het niet makkelijk. Minny ik beloof je een antwoord voor morgennacht is dat oke?
Hak dan knoop door muuuuts!
Ja.. ik praat even openlijk tegen mezelf
Vind het niet makkelijk. Minny ik beloof je een antwoord voor morgennacht is dat oke?

dinsdag 27 oktober 2009 om 18:33
Nog vier nachtjes....
Ik vind het ineens zo bijzonder dat ik al die mensen waar ik al maanden tegen zit te typen in het echt ga zien....
Jeetje. Straks word ik nog sentimenteel.
Zit ik te janken in mijn stiltehoek
Ik vind het ineens zo bijzonder dat ik al die mensen waar ik al maanden tegen zit te typen in het echt ga zien....
Jeetje. Straks word ik nog sentimenteel.
Zit ik te janken in mijn stiltehoek
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
dinsdag 27 oktober 2009 om 18:47
Zwieber enorme schat je hebt mail!
Moon,
Wat leuk dat je ook komt!
Dames wat heb ik er zin in zeg.
Moon,
Wat leuk dat je ook komt!
Dames wat heb ik er zin in zeg.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 27 oktober 2009 om 19:49
*ziet het al voor zich*
Een man met vlieghelm op staat vertwijfeld "Piemel! Piemel!" tegen een verbijsterde en lichtelijk angstige vrouw in de Appie te schreeuwen...totdat hij al "Piemel!" schreeuwend wordt afgevoerd door twee verplegers die hem bemoedigend toespreken "Hij zit er nog hoor meneer, echt waar, we laten m niet achter bij het vriesvak".
Een man met vlieghelm op staat vertwijfeld "Piemel! Piemel!" tegen een verbijsterde en lichtelijk angstige vrouw in de Appie te schreeuwen...totdat hij al "Piemel!" schreeuwend wordt afgevoerd door twee verplegers die hem bemoedigend toespreken "Hij zit er nog hoor meneer, echt waar, we laten m niet achter bij het vriesvak".