Saai!
woensdag 28 oktober 2009 om 20:19
woensdag 28 oktober 2009 om 20:28
quote:Dushi74 schreef op 28 oktober 2009 @ 20:23:
Oja zondag. Ik ben een dag achter. Ik ga saai op de bank hangen met de kat en een boek. Byebye
Okthnxbye,
Wilde alleen nog even laten weten dat als ik zondag naar Reykjavík ga, ik niet naar MacDonalds kan want die bestaat dan niet meer hier... zaterdag kan het nog wel. Dilemma, dilemma.
Oja zondag. Ik ben een dag achter. Ik ga saai op de bank hangen met de kat en een boek. Byebye
Okthnxbye,
Wilde alleen nog even laten weten dat als ik zondag naar Reykjavík ga, ik niet naar MacDonalds kan want die bestaat dan niet meer hier... zaterdag kan het nog wel. Dilemma, dilemma.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 29 oktober 2009 om 09:50
donderdag 29 oktober 2009 om 10:11
donderdag 29 oktober 2009 om 11:30
Mindere taart als die van Lys. (vind elfjesjurkje taart prachtig om te zien) Maar niet minder gemeend! Van harte gefeliciteerd Dezzzz...
Steph saai meekletsen als lief ligt te pitten is altijd fijn
Snjo wat fijn dat je auto weer saai een jaartje mag blijven rijden. En hopelijk heb je morgen -op je verjaardag zelfs- je rozewitgestippeld pakje.
Ik heb saai mijn contract verlengt bij mijn energiemaatschappij. Had al een eco contract (groene stroom dus) Maar nu ben ik nog milieuvriendelijker: namelijk energie via wind en gas ook via een extra groene manier. Dat scheelt wel iets in de prijs, maar saai als ik ben vind ik dat niet zo heel erg.