LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Luus, wat schattig dat kraaiende ventje. Je kunt ook haast niet balen van het feit dat je niet kunt slapen als het zulk gezellig geluid is hè..

Sjippie, hoe is het? Kon je de ellende vandaag bij de echo vandaag wel even van je afzetten? Hoop dat jullie genoten hebben. En ik ben heel benieuwd wat het wordt!!

Pien, wat fijn dat je zoveel hebt aan die coach! En superlief dat je zelf mag weten wat je haar betaalt.

Ben gisteren voor het eerst naar ZwangerFit geweest, een fysio-zwangerschapscursus (niet echt cursus, het is gewoon doorlopend). Deels gewoon oefeningen op apparaten en deels aanwijzingen en oefeningen over het juist gebruik van je spieren om je bekken te ondersteunen e.d. Heel zinvol vond ik het, en ook wel nuttig dat ik eens wat beweeg.

Sproet, is die schitterende eettafel van jullie zelf gemaakt?? Knap zeg! Door wie?
Elev, zo'n cursus zou ik volgende keer ook doen denk ik. Dat puffen ken ik nu wel en hier heb je écht wat aan denk ik, ook voor je bekken.

Eettafel en stoelen zijn door Sproetman gemaakt *is trots* . Hij heeft eerder een meubelmakersopleiding gedaan en dit was zijn examenwerk. Er staat ook een mooie tafel bij zijn ouders. Hij doet nu dus iets totaal anders, maar droomt wel van een huis met een werkplaats erbij.
Wow, wat gaaf zeg, sproet, dat sproetman dat kan! Ze vielen me echt op toen we bij jou waren, zo'n schitterende set (ik dacht nog: waar vind je zoiets?). Als hij nog eens terug wil naar zijn vorige carrière houd ik me aanbevolen.

Ik heb vanmorgen even wat nieuwe kaarsen in de standaards gezet en daarvoor een paar stompjes opgebrand, en ik geloof dat ik wat haar verschroeid heb. Had het helemaal niet gemerkt, maar zag later dat er iets 'in' mijn haar zat, dat vreemd opgekrulde uiteindjes bleken te zijn. Ik rook er aan, en... ja hoor. Gelukkig gaat elevmeisje zo naar de kapper, vraag ik of ze die plukjes er gelijk even uithaalt. Mijn kapsel kan daar tegen, gelukkig.
Haai!

Wat een rust hier zeg, waar is iedereen?

Meisje en ik waren vanmorgen in het ziekenhuis voor controle bij de kinderarts. Niets aan de hand hoor, maar je moet standaard 4 weken na een opname nog even terugkomen. Ze is uitgebreid nagekeken, en alles was oké! Ze is alweer 53 cm en weegt 4320 gram, kleine grote meid is het al!

Verder heeft ze de kinderarts helemaal ondergeplast toen hij haar optilde en moest ze ervan lachen... het kind heeft nu al humor

Sjippie, héél veel plezier vandaag!!! Even alle zorgen aan de kant en ongegeneerd genieten hoop ik voor jullie

Elev, je haar verbrand?! Dat stinkt altijd zo! En wat goed dat je aan beweging gaat doen via zo'n cursus... doe je goed!

Ik heb even snel gelezen, maar las iets over gesprekken van pien... vind het nog steeds erg goed dat je zo aan jezelf aan het werken bent, echt!

Mard met mardmeisje in bad, gezellig hoor!

Ga zo even naar de nieuwe foto's kijken!

Hebben jullie ook zo'n zin in morgen?
Ik heb ook zin in morgen ja!

Hier eigenlijk niets te melden. Heb vandaag een niets-dag, ik hoefde nergens heen, geen opdrachten te maken en niets schoon te maken. Heb twee wasjes gedraaid, de keuken en woonkamer een beetje opgeruimd en even de vaatwasser ingeruimd. Voor de rest heb ik uitgeslapen, uitgebreid gedoucht (heerlijk, een kind dat ook van uitslapen houdt) en lekker op de bank gezeten met laptop/boek/DS.
Mini,op hoeveel voedingen zitten jullie nu? En hoe gaat het met slapen 's nachts? Wij zitten meestal op 6 voedingen (soms 7) en 's avonds is het over het algemeen19.00- 00.00-04.00-07.00
Miniemeis drinkt 6 à 7 keer per dag, en het is 's nachts ongeveer 19:00 - 22:30 - 3:00 - 7:00. Maar er zit ook nog wel eens variatie in hoor, de ene keer slaapt ze 6 uur aan een stuk en hebben we dus 6 voedingen en de andere keer komt ze 3 uur na de fles (de voeding van 22:30) alweer en dus 's ochtends ook eerder.
hhmm.. dat komt dus wel redelijk overeen
Sjipje...veel plezier!

Pien, ik ga zo even mijn mail lezen

Mar heel fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad...je bent dus weer een beetje opgeklaard naar gisteren?

Mard wat een ontzettend leuke foto's! Je eerste werkweek zit er al bijna op! Hoe was het en hoe vond je het gaan? Mardmeisje moe van de creche of valt het mee?

Elev je haar!

Luus wat leuk dat Luusbaby zo brabbelt...Laalbaby doet dat ook, hele verhalen heeft hij als ik zijn luier sta te verschonen en dan zit hij ook constant met zijn handje over mijn buik te aaien

Verder wil Laalbaby zitten Gisteren deed ik zijn jasje aan en dan ligt hij op de bank en dan denkt hij dan hij overeind kan komen hij spant heel zijn lijfje in, benen omhoog, hoofd omhoog en verder komt hij niet...het is bijna gewoon zielig. Hij wil wel, maar het lukt niet. Ik zit vaak met mijn voeten op tafel en dan Laalbaby op mijn bovenbenen zodat hij half kan zitten. Als ik nu zijn handen vastpak dan is dat gelijk het teken voor hem om te gaan zitten...zo schattig!

Ik heb ook zin in morgen!
Oh ja, vanavond babymeeting van de pufclub...ben benieuwd

Morgenochtend vroeg krijgt mijn moeder de uitslag van je-weet-wel-wat, we hadden het er vanmiddag nog over, maar we hebben er beide een positief gevoel over.
Spannend ochtendje dus, ondanks het positieve gevoel. Ik hoop dat t positieve gevoel wordt bevestigd

Wat leuk al die brabbelende baby's! Ik vind ze op de foto's ook al zo groot en zo veranderd. Echt hele persoonlijkheden al. En ik vind ze wat ouder stukken leuker dan dat hele kleine spul , kan er niks aan doen.... Beetje jammer voor Bengel, maar ik denk dat ik haar ook pas leuk ga vinden met een maand of 3

Pfff, ik heb t W A R M, niet te zuinig. Zit hier echt met klotsende oksels. Goedkope winter qua stookkosten want van mij hoeft de verwarming echt niet aan. Zit hier in een t-shirt in de woonkamer met mijn blote voeten op de koude tegels.
quote:Bengal schreef op 29 oktober 2009 @ 17:00:

Pfff, ik heb t W A R M, niet te zuinig.

Ja, dat mis ik nog wel eens m.b.t. mijn zwangerschap...ik heb het nu wel weer koud namelijk Moet je nagaan hoe het voelt als het buiten 30 graden is dat was echt geen pretje kan ik je vertellen...bah!

Ja al met al toch spannend, gelukkig heeft ze morgen al om 09:00 een afspraak...dus niet eerste de hele dag wachten.
Wat fijn dat ze al om 9.00 uur aan de beurt is, niet de hele dag in spanning!!

Mijn kamergenoot op t werk baalt van mijn ontregelde thermostaat, ik gooi nl. het raam wagenwijd open om 07.30 en laat 'm het liefste de hele ochtend ook openstaan. Hij heeft zijn fleecetrui + jas aangetrokken vanmorgen en ik zat in een t-shirtje en had het eindelijk aangenaam...

Thuis gaat het beter gelukkig, Bengman heeft t niet zo snel koud (en genoeg warme truien )

Ik moet er niet aan denken dat ik zo zou koken bij 30 graden, dan zou ik echt onwel worden van de warmte. Kan er nu al bijna van kotsen en mijn eetlust verdwijnt ook als ik het kookpunt nader. Hoewel ik nog wel koekjes en drop lust !
Gelukkig heb je morgenochtend volop afleiding laliefje

Enneh, Beng, die van mij is 6 weken maar nu echt al heel leuk hoor!
Pien, ben je er nou nog bij morgen?
Wie weet zorgt Chiekepopje ervoor dat ik mijn mening bijstel !

En ik geloof direct dat ze nu al heel leuk is, maar denk stiekem toch dat ze NOG leuker is als we een week of wat verder zijn.
Weetje.... dat denk ik zelf ook, hoe erg is dat?

Ik vind haar nu geweldig, maar het lijkt me nóg veel leuker als ze straks gaat lopen, kletsen etc. Het aantal functies dat er nu opzit is vrij beperkt zeg maar
Ja Pien, moet jij nu niet met knallende koppijn en een onverwachte aanval van misselijkheid naar huis en dan een dagje uitzieken? Je bent tenslotte al bijna hoogzwanger .
Chiek, het wordt ook echt steeds leuker. Sproetekind lachte pas met 9 weken, kun je nagaan hoe saai híj was!
quote:sproet1978 schreef op 29 oktober 2009 @ 17:42:

Ja Pien, moet jij nu niet met knallende koppijn en een onverwachte aanval van misselijkheid naar huis en dan een dagje uitzieken? Je bent tenslotte al bijna hoogzwanger . !
Wat geinig die nieuwe avaters!

Even een kleine tip mbt plaatjes uploaden in een bericht (nal de vraag daarover x pagina's terug), als je een afbeelding wilt delen die nog niet op het internet staat kun je via een site als http://www.imageno.com/ een linkje maken en dan plaatsen in het bericht.

Okee.. ik moet een luier verschonen en dan eten

*weer weg*

:-D
Thanks DD! Meteen even uitproberen:

Jippie, het is gelukt!
Hihi Sproet, je southpark alterego is enig!
Chiek/Luus...op het Jompels en Foppies topic heeft Polleke ook al meerdere miskramen gehad. Ik opperde het aspirine-verhaal. Zou een van jullie even uit kunnen leggen hoe of wat? Hoe fantastisch zou het zijn als blijkt dat het voor haar ook een oplossing is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven