We gaan nog NIET naar huis.

28-10-2009 20:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijden lang reisden we rond met het NIETgroepje. Van vakantie oord naar vakantie oord.

Ergens in de crisis zijn we blijven hangen. Maar het is genoeg. We gaan verder reizen. Op naar het volgende mooie oord :

Transsylvanië

Omdat het halloween is.

Enjoy lieve mensen.

Ons vakantie huis:

En een bloody Mary :

Van bloed natuurlijk.

verslaafd zijn aan het viva forum is als je 223303 postings hebt gedaan met zijn allen, en nog steeds door gaat
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
En daar weet ik dan gelukkig weer niks vanaf Elo.

Ik hou het maar bij geen zesde kindje krijgen..

Inad, wat lief, een lachje..
een lachend miertje ! wat liefffff

Vlad Tepes, (waar B.Stokert dracula op baseerde ) kwam uit Transsylvanië.

Vlad Tepes

Vandaar Transsylvanië met Halloween.

Ligt idd in Roemenië, waar ik dan weer een paar jaar gewoond heb
Voor de meeste Roemenen is Vlad Dracula ondanks zijn wreedheid een nationale held, die de Turken wist tegen te houden. In 1897 schreef Bram Stoker echter zijn roman Dracula, waarbij hij de bijnaam van Vlad gebruikte, Dracula. Bovendien speelde het verhaal in Transsylvanië, dat, hoewel niet Walachije, vanaf 1918 toch ook Roemeens was. Op de verhalen over de wreedheden van "de Spietser" is het boek niet gebaseerd. De ware inspiratiebron van Stoker was een ouder vampierverhaal. Latere schrijvers en regisseurs legden de link echter wel, en betrokken de geschiedenis van Vlad bij de vampierverhalen. De Dracula's in de films kregen zelfs zijn uiterlijk. Het uiteindelijke resultaat was dat de Roemenen, toen het IJzeren Gordijn viel, tot hun verbazing ontdekten dat hun nationale held door het westen als een vampier werd gezien.

tsk. Ik lees nu dat ik het altijd fout geleerd heb. Stokert baseerde zijn dracula helemaal niet op ons vladje

Nou ja, een mens is nooit te oud om te leren .
Its Bedankt voor je lieve cadeautje! Ook van vriend!

Echt leuk zulke post!!

Visite is hier net de deur uit was erg gezellig!!

Fijn dat je band het weer doet mleen
Oh Inad wat leuk!! wanneer krijgen we nieuwe spam??

En is Chica al een beetje gewend enzo??
MOGE
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Miertje

Fijn van band MV, en een appeltaart bakken, moet hij vast om glimlachen

Borrie, fijn, je verjaardag!

Elo, wat niet is kan nog komen

Ik ga zo met dinnetje naar Belgie.
Hallo kindjes
Hallo kindjes
Hoe was je verjaardag Boro?

Hele fijne dag Ploes met je vriendin, gaan jullie winkelen?
Overdag was het leuk mv. rustig ( vanavond vier ik het pas )

Kreeg een leuk kado'tje van Itskie, wat kaarten en telefoontjes. Gewoon zoals ik mijn verjaardag leuk vind.

Helaas kwam mijn moeder in de avond, en wist mijn verjaardag en avond ( en nacht, ik heb echt wakker gelegen ) weer eens grondig te verzieken.

Ik zoek even mijn posting op van een ander topic

Ben zo terug.
Moeder is geweest..

En het was me toch gezellig ....

Ze is gewoon Echt niet aardig. Hoe hard ik ook probeer om haar aardig te vinden. Ze is het niet.

Mijn haakwerken zijn stom

Ik ben te dik

Vriend is te dik

Wij zijn stom

Mijn toekomstplannen zijn om te lachen ( webwinkel en over een paar jaar "iets" pedagogisch ) en kan ik niet aan.

Vriend is een paar keer bij de naam van mijn exman genoemd. Na ruim 5 jaar zou je toch wel denken dat ze het verschil weet.... oh ja "hahaha"het verschil is dat Vriend veeeeel dikker is.

Ik ben dik

En vriend is dik.

Ik voed mijn kinderen niet zo goed op.

En ik zie er slecht uit.

Dat was de avond in een notendop

Gezellie.
Oh, klinkt gezellig :( .

Waar doet me dat nou aan denken .... nou ik weet het niet.

Nou maak er dan vanavond een superleuke avond van schat.

Wat heb je voor kadootjes gehad?
klinkt echt leuk boro!
zo dan heb je een kut avond dienst op je werk en dan start je vanochtend met een nog kuttere ochtenddienst. Och ja zondag heb ik weekend

Lieve boro een dikke knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Itsekindje en

misschien helpt het
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Staat op de Kom Mleen.

Boro, waarom zet je haar het huis niet uit? Als het haar niet bevalt, kan ze opzouten. Toch? Dan mag ze nog je moeder zijn, maar ze moet niet het lef hebben om jou en je gezin te kleineren. Alsof zij het zo goed voor elkaar heeft!

Itskie, watskebeurt?
een boksbal kan ik gebruiken. Loop al dagen de rommel van anderen op te ruimen. En ik wordt er zo moe van. Gisteren was al een druppel (ik haalde vieze borden etc uit de kasten) en ik kwam kleren van bewoners in kasten tegen die niet van hun waren etc etc.

Vanochtend stuur je ze voor een boodschap en dan kunnen ze zelf nog niet eens bedenken dat er iets ontbreekt. Wat echt gewoon denkwerk is. Waardoor ik dus alsnog het hele dorp kan af fietsen (en ik heb een hekel aan fietsen)

en tussendoor dan ook nog even een dienst voor het weekend fiksen omdat iemand opeens bedenkt dat hij niet kan werken

zucht, het is dat ik zulke leuke bewoners heb
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat is echt ka u tee, troep van andere opruimen.

Nou, flinke borrel dan maar nemen Its
voor Itsie en Boro
ik heb trouwens een klacht gehad...

paar weken geleden was iemand zn telefoon vergeten, wij hadden m gevonden, en ik kijk dan altijd in de telefoon om te kijken of er foto's in staan (zodat we de eigenaar kunnen herkennen).. was het een telefoon van een 12 jarig jochie, die zichzelf nogal knap vond want er stonden honderden foto's van hemzelf voor de spiegel in.

dus als geintje (want ik heb humor) heb ik een paar foto's genomen van mn collega's en de piloten, voordat ik de telefoon naar de afdeling gevonden voorwerpen stuurde.

en nu heeft de moeder van dat jochie geklaagd, want volgens haar kan het absoluut niet door de beugel dat ik aan die telefoon heb gezeten...

tja, mijn mening: sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor
Ik vind het wel grappig, Engie. En als het jongetje geen brat is dan vind hij het best wel stoer, een paar foto's van de crew.

Itsie, vieze borden in de kast, dat is in en in smerig. Zeker weten niet een geintje van de bewoners?
Ghehe, ik zou het wel humor vinden Engie

Zo, sushi, gevuldspeculaas en chocolademelk en voel me een stuk beterder. Overigens net een film gekeken, Moordwijven. Om te janken zo slecht
whahahahaha NG ik vind ook dat je humor heb!

sja, als ze hun bende nou eens niet lieten slingeren dan had jij niet met je tengeltjes aan t foontje hoeven zitten eigen schuld dikke bult dus !

Boro wat is jou moeder toch een schatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven