Hallomeeting laatste informatie!

25-10-2009 14:12 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Forummers,

Voor iedereen die naar de Hallomeeting komt is het volgende belangrijk. Min en ik moeten van tevoren weten wie er komt en wie niet. Aan iedereen die zich op de hyves heeft aangemeld is een bericht gestuurd. Je moet naar je eigen hyves profiel, dan op bericht klikken en dan op privé hyves. Daar zie je Min's bericht staan. Hier moet je op antwoorden met dat je komt. Als je dat doet dan stuurt Min je het wachtwoord (ieder krijgt dus een ander wachtwoord!) en de informatie over de locatie.

Mensen die nog niet op de hyves staan maar die alsnog willen komen kunnen zich aanmelden via het mailadres in mijn motto.

Kom je nou voorzeker niet, laat het dan ook even weten, dan halen we je van de lijst.

Alvast bedankt!

Tot ziens op de 31ste, het gaat vast supergezellig worden!

groetjes,

Zwieber en Minny.
Haha Paque, dat zou ik dus ook hebben, heb ik zelfs af en toe al als ik bij de Appie bij de kassa sta!
Ah ben ik dus niet de enige die para is
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Nou Pakkie je weet een ding zeker: ik zit niet in de trein. Hahahahaha
En ik heb zin in een peuk. Waar is toch die goede ouwe tijd dat je mocht roken in de trein?
Tja, die is lang vervlogen geloof ik Pakkie. Je zou wel je kop buiten het raam kunnen steken. Maar denk dat roken dan ook niet zo fijn is. En overigens: lastig elke keer als je door een tunnel gaat of iets dergelijks moet je weer met je hoofd naar binnen.
quote:Dushi74 schreef op 31 oktober 2009 @ 14:31:

Tja, die is lang vervlogen geloof ik Pakkie. Je zou wel je kop buiten het raam kunnen steken. Maar denk dat roken dan ook niet zo fijn is. En overigens: lastig elke keer als je door een tunnel gaat of iets dergelijks moet je weer met je hoofd naar binnen.

Die hebben we hier ook veel ...

Paque, nog ff geduld meid. Moet je nog overstappen? Anders is het nog een anderhalf uur ofzo?
Hahahah Ratteke
*verklapt niet dat ze een ster is in slap ouwehoeren*
Ik ben over een kwartier op het centraal station!
Sterker nog, ik ben in den haag!
quote:Paque_in_Pink schreef op 31 oktober 2009 @ 14:50:

Sterker nog, ik ben in den haag!Roken!!!! Ik doe straks een peukie met je mee, ok?
Ratteke ik ben er bijna klaar voor hoor, doe zo nog ff wat make-up op mijn hoofd en dan ben ik ready for action!
Grappig om te merken dat hier steeds rustiger wordt.... iedereen is nu zo een beetje onderweg. Ik ga nu ook, ff naar de wc, hond in bench frummelen en dan gaan! Tot zo!
hihi grappig tot 2 uur geleden wist ik niet dat ik ook zou komen,.. maar ik word zo opgehaald...spannend... tot straks
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik ben er vlak bij maar durf niet naar binnen. Nog 1 peuk om moed te scheppen dan maar.
Wat leuk om berichtjes te lezen die hier via gsm gepost worden

Vooral doooooorgaan!
HET IS STIL AAN DE OVERKANT is ook leuk om te sms-en.
Ja Paque hier vanuit de burger king. Ik ben een beetje weg gesneakt maar het was zo gezellig!
Hahahah Pakkie en had het zin om nerveus te zijn of valt alles enorm mee
Het viel enorm mee, de eerste 5 minuten waren het engst!
quote:Paque_in_Pink schreef op 31 oktober 2009 @ 18:46:

Het viel enorm mee, de eerste 5 minuten waren het engst!de nachtmerry s komen nog....
Wat is 5 minuten op een hele avond en een deel van de middag
Ik ben wel helemaal kapot nu trouwens, wat een kippen hok!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven