Ovenfriet, welke lekker?
woensdag 28 oktober 2009 om 12:36
Vanavond ga ik mosselen eten en ik heb geen tijd zin om m'n frituurpan te voorzien van nieuw vet, dus ovenfriet.
Ik heb ze een keer gegeten bij een vriendin en die vond ik lekker, maar kan nu niet zo snel achterhalen welk merk dat was. Kan me van toen nog wel herinneren dat de friet veel langer (echt dubbele tijd zo'n beetje) in de oven moest dan aangegeven stond op de zak, en vriendin zei dat dat wel vaker het geval is met ovenfriet.
Dus; welk merk moet ik hebben, en hoe lang dan in de oven?
Dank!
Ik heb ze een keer gegeten bij een vriendin en die vond ik lekker, maar kan nu niet zo snel achterhalen welk merk dat was. Kan me van toen nog wel herinneren dat de friet veel langer (echt dubbele tijd zo'n beetje) in de oven moest dan aangegeven stond op de zak, en vriendin zei dat dat wel vaker het geval is met ovenfriet.
Dus; welk merk moet ik hebben, en hoe lang dan in de oven?
Dank!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 28 oktober 2009 om 15:44
zaterdag 31 oktober 2009 om 13:06
zaterdag 31 oktober 2009 om 19:44
Ja, frituur blijft toch het beste volgens mij... heb vanavond even de Oma's smul frieten van Aviko uitgeprobeerd (morgen nl weer mosselen
) , die zijn al beter, maar die kunnen ook in de frituur, dus dat ga ik morgen maaar doen.
Die Vlaamse van de AH heb ik nog mee in m'n handen gestaan...

Die Vlaamse van de AH heb ik nog mee in m'n handen gestaan...
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.