Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Wat zijn jullie leukerds!!

Lijstje vandaag dan maar:

swifferen

wassen zit in de machine

vaatwasser in en uitruimen
quote:HoiPippiLangkous schreef op 01 november 2009 @ 10:55:

Nik, het helpt enorm jullie medeleven zegt ie

HM, je hoeft hier geen lijstjes neer te zetten hoor, je kan ook gewoon lekker mee ouwehoeren. Die lijstjes zijn maar een façade

He Pips daar gaat het imago van ons bezemtopic. Iedereen denkt altijd dat wij zulke ijverige huisvrouwen zijn.

Nou ja op Fus en Nik na dan. Die zijn altijd zo knap in lijstjes. Jammer Fus dat jou lijstje niet gaat lukken vandaag. Blugh blaasontsteking.

Ik ga het imago opschroeven hoor, met een gedaanlijstje.

Kamer opgeruimd en gestoft

Keuken opgeruimd, vaatdoek erdoorheen en Wallah het lijkt of er gepoetst is. Netjes genoeg voor de visite straks.

Al moet ik daarna echt wel wat voor het echie gaan doen.
En Boor doet ook altijd braaf lijstjes
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 01 november 2009 @ 11:18:

En Boor doet ook altijd braaf lijstjes

Hamsterkooi

Caviakooi

verjaardagszooi van Vrijdag (!!) opruimen ( Gisteren natuurlijk efteling, gisteren avond te moe om nog maar 1 stap te verzetten )

Kroelen met Vriend, zeggen dat ie lief is, ondanks zijn nukken
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb net de vaatwasser ingeruimd en nou moet ik eerst liggen om bij te komen

Zo kan ik toch niet werken morgen?
Nee, maar daarom moet je je ook gewoon ziek melden, Fus
Zal ik dan ook even meedoen om ons imago weer een beetje in orde te maken?

- vaatwasser uitruimen en weer inruimen

- stofzuigen

- nog meer wassen en drogen

- opruimen

- plee poetsen

- bed op klossen zetten
MissM,bij mij stonden er lege kratten bier onder het bed ipv klossen
Ziek is ziek hoor Fuss....

*perst een appelsientje uit voor Fuss*

Lijstje :

Stofzuigen

Naar de winkel om brood

Wassen

Bed afhalen

Bed opmaken

Nog meer wassen

Wandelen
Ik zit nog steeds te stuiteren na gisteren. Man riep net al: Rainz, je zit helemaal te stralen, het is te zien dat je het ontzettend naar je zin hebt gehad. En dat is ook zo, ik heb er zo van genoten!

Jeumig, nu alweer lijstjes? Daar wacht ik nog een dagje mee, vandaag is zondag, dus rustig aan doen.

Fuss, vervelend dat je je niet lekker voelt, morgen miss idd even ziekmelden.
Fuss,wat jij altijd tegen een ander zegt:pas goed op jezelf!Ziek is ziek!
Wat leuk Rainz, dat je het zo naar je zin gehad hebt dat je nu nog aan t stuiteren bent! Ik krijg zowaar echt nog spijt

Coebergh, ik ben wel van plan om naar de bezemmeet te komen hoor als die er komt (en daar lijkt het wel op). Lijkt me leuk om jullie in t echt te zien ook al ben ik dan een schijterd. Jullie zijn al best bekend dus dat gaat helemaal goedkomen denk ik.

Over waar ik mee aan t worstelen ben.. uitgebreide versie ga ik misschien binnenkort nog weleens op de BH zetten maar in het kort heb ik geloof ik een beetje last een soort van identiteits/midlife/whatever-crisis. Ben nu 38 en heb opeens het gevoel dat ik heel veel dingen anders had moeten doen, dat ik mijn tijd niet goed besteedt heb. Voel me ook ineens een soort van 'oud' en voel me nergens bij passen. Niet meer bij de 'stappers' die ieder weekend uitgaan, housen etc. Maar ook niet bij andere vrienden die gesettled zijn en kinderen hebben. Wij hebben geen kinderen gekregen helaas en hoewel ik daar nu op zich prima mee kan leven voel ik me een beetje net als een puber. Je kent de uitdrukking wel 'te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet'.

Ik weet niet goed een richting, waar wil ik nu eigenlijk heen? Wie wil ik nu eigenlijk zijn? Vind het zelfs ineens een raar idee om altijd samen met vriend te blijven en nooit meer een verliefdheid etc. te beleven. Dat soort twijfels heb ik nooit gehad en schrik ervan. We hebben het hartstikke goed samen en er is echt geen reden te bedenken om daar iets aan te willen veranderen behalve de gewone huis-tuin-en-keuken-irritaties.

Kortom zit een beetje met mezelf te worstelen en kan eigenlijk alleen maar hopen dat het snel zal overwaaien want weet even niet hoe hiermee om te gaan....

Als het droog wordt ga ik (of wij samen) even een stukje lopen, is vast goed voor de spinnenwebben in mijn hoofd!

Fus.. ziek = ziek hoor, ik vind dat ook altijd moeilijk maar het is gewoon zo! Dus.. lekker op de bank en als het morgen niet beter gaat gewoon thuisblijven!

HPL, hoe is het met MrN?
Rainz, ik vind je een schatje!

Met de bakjes koffie en sigaartjes.

Is het al bijna januari?

Wandeling gaat niet gebeuren. Het regent en manlief is in bed gekropen. Gezellig zo'n zondagmiddag..

Wat een anti-climax zeg...

Bed ahalen

Bed opmaken

Nog een was draaien

Koffie lijkt me wel een erg goed idee ...
voor Gelfling
He Gelfling, wat lastig allemaal. Soort midlife op jongere leeftijd? Alhoewel jezelf bezinnen nooit kwaad kan hoor. Maar het is altijd zo lastig en confronterend

Rainz, ik zie je ook helemaal voor me, zo stralend Nog steeds blij met je schoenen?

Hier gaat het weer wat beter. Heb zelfs al een was in de machine gestopt en nog even naar de stad gefietst. Nu zit ik lekker op de bank, met laptop, boek en dekentje. Ik wacht op Lief en Zoonlief, die waren zwemmen en komen zo thuis, warme chocolademelk drinken
Oja, Fuss-Lief en -zoon waren dus ook goedgekeurd

Fuus, wat ik gisteren ook al zei: het is Zooow fijn om te zien dat het zo goed met je gaat!
Hai!

Wat leuk dat de meet zo leuk was! Het lijkt me leuk om ook naar de bezemmeet te komen, als dat mag?!

Pippi, wat naar voor MrN,dat is dan ook snel op komen zetten, gisteren had hij toch nog nergens last van? Geef hem maar een dikke knuffel!

Hoe laat was je trouwens thuis, haha!

Hier een heerlijk rustige dag, lekker genieten van ons mooie nieuwe huis en onze nieuwe hoekbank en salontafel die we gisteren hebben opgehaald!!! Ik ben zo blij en gelukkig hier!

Vanochtend zijn mijn ouders op de koffie geweest met mijn oude Omaatje, ze wilde zo graag ons nieuwe huis zien. Leuk!

Nu gaan we naar een verjaardag, ook gezellig!

Morgen weer een bezemlijstje, en heel veel pagina's teruglezen, jullie gaan snel, haha

Groetjes en een Laura
Mantra:

Hij was gisteren erg gezellig, dus vandaag mag ie een rot dag hebben. Hij was gisteren erg gezellig, dus vandaag mag ie een rot dag hebben. Hij was gisteren erg gezellig, dus vandaag mag ie een rot dag hebben. Hij was gisteren erg gezellig, dus vandaag mag ie een rot dag hebben. Hij was gisteren erg gezellig, dus vandaag mag ie een rot dag hebben. Hij was gisteren erg gezellig, dus vandaag mag ie een rot dag hebben.

Jammerdepammer, wel te verwachten, maar stiekem baal ik wel van zijn bui vandaag :(
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ach gossie, komt alle drukte van gisteren er vandaag uit Boor?

Sterkte ermee dan, en voor hemzelf ook!
He Bor, da's echt een anti-climax.

Bij nader inzien is het hier eigenlijk wel heel erg lekker rustig. Meiden hangen op hun kamer en manlief doet een dutje.

Dus ik klaag niet.

Net Ushi en Dushi gekeken op uitzendig gemist. Ushi was weer erg leuk met de interview van 'Harry Lagman'
@Goldie, op Mirlo's topic zijn Yas en ik ff trip down memory lane aan het doen over die meeting van zeg maar het "diep triest' t-shirt.

We herinneren ons niet alles meer (zoals op welke kamer de afterparty was, volgens mij jouw kamer).

Heb jij a. nog aanvullende info daar en b. foto's van dat weekend?

Verder ben ik voor het 3000+ topic bezig met een lijstje van alle (ex)forummers die ik ooit irl heb gezien. Daar kunnen foto's ook nog aan bijdragen!
Ik heb (jammer genoeg) geen enkele foto van geen ene meeting meer Thee, dus ik kan je niet helpen. Ik hou me wel aanbevolen als je ze ooit te pakken krijgt.

Of de afterparty op mijn kamer was weet ik ook niet meer. Met wie sliep ik eigenlijk samen? Een of ander jong grietje...

En over welk jaar hebben we het eigenlijk?
Jaar weten Yas en ik zo ook niet meer. Misschien moet ik eens oude agenda's doorspitten of zo

ALS ik foto's krijg op een of andere manier, hoor je het van me.

Sliep jij niet met purple op 1 kamer? Die was dacht ik eerst bij een man ingedeeld en dat is later veranderd. Maar weet niet welke verandering.
Boor
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven