LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
jompels en foppies Elev, geen gompies !

Ik gooi mijn roestige armen vast in de lucht:

Goed oefenen voor woensdag allemaal
Zit hier ook heel hard te oefenen. *muesli zowat over het scherm*

Goed voorbeeld Beng.

Verder alleen maar heel erg brak omdat Pienman onze bloedmooie mini wilde aaien toen hij (best laat) in bed stapte, en daarmee mij dus wakker maakte. Ik heb vervolgens bijna niet meer geslapen. Of zou het toch aan de volle maan gelegen hebben?

Fijne dag allemaal. Laaltje succes, komt goed he!
Pientje, wat een mooie foto's! En vooral ook weer gefeliciteerd dat alles er goed uitzag (want écht, dat is toch wel het allerbelangrijkste). Lekker nagenieten vandaag!

Gompies en Fokkels

Wij hebben een doorslapertje! Gisteravond Sproetekind maar wakker gemaakt om 21.30 (toen had 'ie dus al 6 uur tussen z'n voedingen zitten) en een fles gegeven en vanmorgen werd ik om 07.00 wakker van Sproetman die ging douchen! Toen hebben we hem er om 07.30 maar uitgehaald. Hij was al wakker en begon druk te trappelen toen hij ons hoorde binnenkomen. Man, jullie hebben géén idee hoe heerlijk het is om zelf 9 uur achter elkaar te slapen! Hopelijk heeft hij de slag nu te pakken.

Maar nóg meer hoop ik dat Neemmini Neempje te pakken heeft! Hou vast klein plakkertje! Laat zien dat je het kunt (want je gaat er véél voor terug krijgen ).

Duft, hoe is het met je? Heb je hier weinig gezien afgelopen dagen.
Sproet, wat heerlijk!! We kunnen die wave eerst wel even voor Sproetekind doen, als we toch bezig zijn.

(Zou het misschien kunnen dat sproetekind ook lichter sliep omdat hij jullie hoorde draaien/snurken/ademen/in je slaap praten en nu dieper slaapt omdat hij dat niet meer hoort?)
Neeeeeeeeeem, zou het zou het zou het zou het?!?!?!

Ik ga gewoon vast uit van positief nieuws

Zou toch helemaal superduperfantastisch zijn?!

Laaltje, hele fijne eerste werkdag!

(had haar al een sms-je gestuurd net; ze moest wel huilen maar haar tranen zijn inmiddels weer gedroogd )

Hier echt een Kaa Uuu Tee nacht gehad , mevrouw kwam gewoon 3 (!!) keer! Dat maakt het aantal voedingen gisteren 10 ipv de normale 6 (soms 7) ik gooi het maar op een regeldag, ik weet het anders ook niet.. Maar mijn god zeg, ik heb echt 2 uur hooguit geslapen en heb nu wallen tot op mijn enkels

Werd wel helemaal blij van alle liefdevolle berichten hier, wat zalig om te lezen Lekker blijven genieten zou ik zeggen!

Pien, ga nu naar je nieuwe foto's kijken, leuk leuk leuk!!
Ja, ik denk dat we elkaar een beetje wakker hielden. Daarom wilde ik ook zo graag dat hij naar een ander kamertje verhuisde. Hij slaapt daar nu een week of 2 en in het begin hoorde ik hem rond 3 of 4 uur wel even (en heb hem dan ook nog wel een flesje gegeven) maar de afgelopen paar nachten dus niet meer. Hij is er gewoon aan toe denk ik. (Oja, ik snurk dus echt niet hoor )
Oef wat een contrast onze nachten Chiek. Kan me wel een voorstelling maken van je wallen. Dat is echt niet lekker, zo'n gebroken nacht. Gooi het inderdaad maar op een regeldag (of een sprongetje voor mijn part). Ze is nog zo klein, heeft nog niet echt een dag- en nachtritme. Maar het is wel zwaar voor jou
Wat lekker Sproet!! Lijkt me héééérlijk om 9 uur onafgebroken te slapen!

Neemp: nog geen bloed te zien!??

Zo, ik ga eens een lading boeken te koop zetten op bol.com
Och Chiekje, 2 uur slaap is echt weinig! Hopelijk lukt het je om vanmiddag, of zometeen, nog even wat slaap te pakken.

Luusman heeft luusbaby vanmorgen naar het kdv gebracht, dus ik heb een dagje vrij. Straks komt er een vriendinnetje en dan halen we luusbaby om 15.00 uur op van het kdv. Om 15.30 moeten we dan op het CB zijn voor zijn tweede serie inentingen.... ik vind het nu al zielig (wetende hoe zielig ik het vond, de eerste keer).
Chiekje, kut met peren! Wat ben je dan blij als het ochtend is hè, zodat je in elk geval niet steeds zo ligt te balen dat je wakker bent. Maar ach, wat zul jij gaar zijn. Hopelijk gaat ze straks wel wat langer slapen zodat jij ook even kunt.

Sproet, niet?

Luusje, geniet ervan vandaag, gezellig dat je bezoek krijgt. En boeken verkopen op bol is lekker makkelijk hè, je hoeft alleen de ISBN in te voeren en de staat waarin het boek is. Succes met de prikken!
Chiekie dat is niet leuk, net nadat ze voor het eerst bijna had doorgeslapen! Geef je dan een flesje of de borst? Lijkt me nog moeilijk kiezen, het lijkt mij heerlijk om af en toe te kunnen zeggen, ga jij nu? Maar nu moet ik eerlijk zeggen dat Loes zelden 2x komt (nog niet gebeurd sinds ze een week is), ze heeft dan meer voor ze in slaap is een huilavond oid. En dan gaat ze pas om 1u. naar bed ofzo (afkloppen want dit is ook al ff geleden )

Neempje, ik kreeg helemaal hartkloppingen toen ik net die poppetjes zag. Wat spannend! voor de stress.

Sproet voor de doorslapert!! Wat een toppertje!

Ik voel me niet helemaal top en moest gisteren zaterdag allemaal dingen, de rest van de dag alleen bank gehangen en in het luchtledige gestaard.

Gisteren besloten dat we dit jaar toch oud en nieuw willen vieren in een huis met onze vrienden met kids. Ik had het in september al geopperd, maar toen vond iedereen het te vroeg en nu... Geen huisje te bekennen.... Ik word er wanhopig van, want iedereen heeft eisen en we hebben vrij weinig te eisen want als er ergens nog een huisje te vinden is dan hebben we al mazzel (en dan hebben we het over 1500 euries voor 3 nachten, vind ik ook nogal veel en dat zonder eisen) Kortom, ik ben het nu al zat en wil nu al liever gewoon thuis blijven met mijn lief en kind om van het gezeik af te zijn.

Had ik al gezegd dat ik met niet zo lekker voel Vandaar deze gezellige post, sorry!
Neem, ik droomde dat je zwanger was. Het was zo levensecht dat ik er vanmorgen bij het wakker worden gewoon de hele ochtend vanuit ging dat het echt zo was. Maar woensdag weten we het zeker. Oehhhh, I gotta feeeeeeling!

Sproet, heerlijk zeg, 9 uur achter elkaar slapen... V. slaapt nu van 22.30 tot 6.00 uur, dus ik zou ook wel wat uren kunnen maken, maar ik ga steeds veel te laat naar bed...

Chiek, inderdaad, wat een contrast... Kanonne 2 uur slaap is niet veel. Lekker veel op de bank hangen vandaag, hoewel ik daar vaak alleen maar slomer van word...

Jongens ik heb het veel te druk. Had de hele zaterdag een theoriecursus voor het autorijden en deze week examen dus nog veel leren. Ook spelen er momenteel wat vervelend familie-dingen, zoals mijn opa die volgens de artsen niet heel lang meer heeft (al zeiden ze dat 3 jaar geleden ook) en mijn schoonmoeder die overspannen is en echt even volledig van het padje is. We waren er gister en het was zo zielig... Nou ja, komt allemaal wel goed, maar ik ben er veel mee bezig, naast alle dagelijkse dingen natuurlijk. Deze week ook weer een druk programma met ouderavond, etentjes, concert und so weiter... Maar ik ben jullie niet vergeten hoor!
duft, pas maar goed op jezelf en je naasten hoor, wij komen wel weer als je daar tijd voor hebt

luus, fijne dag vandaag, hopelijk even los van alles. geniet ervan!

mard, wij waren ook op zoek naar een huis met oud en nieuw, ook niet gelukt. (zullen we van huis ruilen met oud en nieuw? )

en op zich had ik het voeden wel slim aangepakt al zeg ik het zelf ; ik ben natuurlijk aan het afbouwen, dus wilde haar niet 2 keer extra aanleggen, omdat ik de boel dan alleen maar weer stimuleer, wat ik juist niet wil. Dus ik had na de eerste voeding nog gekolfd, omdat ze niet zoveel had gedronken en ik anders stuwing zou gaan krijgen. maar t was zóveel , dat ze daar dus die andere 2 keer van kon drinken. meisje gedronken en ik niet extra gestimuleerd

nadeel is dus wel dat ik nu officieel heb bewezen een hele goede koe te zijn
Duft, doe het inderdaad maar rustig aan hier. Familie komt op één hoor! Succes met leren!!!

Neem, ik moet toch echt de hele tijd aan denken. Vind het zo spannend voor jullie!

Ik heb net weer gesport en een extra afspraak gemaakt met de fysio. Ze gaat me uitleggen wat voor oefeningen ik straks thuis kan doen met behulp van een groot soort elastiek. Want ik verwacht niet meteen een sportschool te hebben straks. Zo fijn dat ze met me meedenkt, ik ga nog wel een grote bos bloemen voor haar kopen.
Sproetje, had net fysio voor Loes en moest nog aan je denken. De eerste keer dat ze fysio had (en dacht dat ze voor de voorkeurshouding kwam) adviseerde ze meteen een zijligkussen. Heeft jouw fysio dat voor Sproetekind geadviseerd of schoot dat niet op met zijn hoofdje. (wat ik er overigens nog net zo ubercute uit vond zien als de vorige keer )

Chiek over dat huis, er moeten 8 volwassenen in en 4 baby`s en 1 peuter. Gaat dat lukken bij jullie?

Wilden jullie ook met vrienden? Of lekker met zijn drietjes. Dat vind ik nl. nu ook nog wel een idee, om gewoon met zijn drietjes te gaan.

Mijn vriendin met de peuter en baby wil niet met allebei op de kamer, lief en ik vonden dat voor 1 a 2 nachtjes een beetje gezeur (mits de kamer groot genoeg is natuurlijk) maar misschien schat ik dat te makkelijk in Elev/Duft? Geen idee nl. of dat echt heel vervelend is.
Lieve Duft, family first inderdaad, maar ook af en toe Duft first he. Hou je het een beetje ind e gaten, of je lief?
Tja, zo'n zijligkussen. We konden er eentje kopen waar hij dan overdag in zou mogen liggen, maar dan moet je hem dus wel de hele tijd in de gaten houden. Ik heb wel zitten kijken naar die dingen, maar vrees dat Sproetekind er niet eens meer tussen past, ze zijn niet heel groot. We leggen hem in de box wel regelmatig op z'n zij met een opgerold dekentje in z'n rug, want heel lang op z'n buik vindt hij niet zo leuk en dan ligt hij toch wel goed.
Balen trouwens van dat huisje huren. Is ook niet makkelijk, zo laat en dan met een minimum aantal kamers. Heb je al eens op de site van weekendhotel gekeken? Wel een heel leuk idee trouwens, met z'n allen in een huisje, gezellig.
Willen jullie in NL blijven Mard? BB*I-reizen heeft altijd hele goede aanbiedingen voor hotels met kerst en/of oud&nieuw in Duitsland. Ook in NL trouwens en Belgie. Dan heb je gelijk t eten erbij. Is wel anders dan een huisje natuurlijk en met oudejaarsavond misschien niet zo gezellig. Maar misschien een grote familiekamer waar je toch met zijn allen kunt zitten? Of gewoon met zijn 3-tjes weg, lekker met jullie eigen gezin.

Wij gaan volgend jaar zeker met ons meisje en de hond weer naar Dld met de kerst!
Miniemeis is vandaag voor de tweede keer gaan wennen. Het arme schaap had gewoon rode en dikke oogjes van het huilen. Maar ze had wel goed gedronken en toch ook heel veel naar de leidsters gelachen. Ze huilde als ze alleen in haar bedje lag.

Nu ligt ze dus uitgeteld op haar buikje in de box, extreem slaperig en schattig te zijn.

En ik heb een cadeautje voor Minieman gekocht, maar ik denk opeens dat ik dat al eens eerder gegeven heb... *gaat zoeken*
Zo, ik heb voor 254,50 euro boeken (30 stuks) op bol.com gezet. Nu hopen dat ik ze allemaal verkoop.

Dus allemaal naar bol.com!!
Oh, dat had ik ook wel kunnen doen ipv alles weg te geven aan jullie Nou ja, ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om dan naar het postkantoor te moeten om die dingen op te sturen.
Mien, verstrooide professor! Wat lief dat je een cadeautje hebt gekocht voor Minieman, gewoon voor zomaar?

En arme Miniemeis met haar dikke rode oogjes. Niet leuk om haar zo te zien als je haar op komt halen. Is ze trouwens de jongste daar straks? En heb je het via de uni geregeld? Zijn er meer studentenmoeders?
Mini, wat sneu Gelukkig is ze nu weer lekker bij haar mama

En luus,wat goed zeg! Ik ben daar vaak te lui voor, breng dingen meestal gewoon naar de kringloop als ik ze niet meer nodig heb, terwijl je er zo natuurlijk nog iets aan kunt verdienen.
Even snel tussendoor.

Hele dikke en een take-it-easy voor Duft. Iemand anders zei het al maar let je ook een beetje op jezelf?

Mien wat zielig van die dikke oogjes. Gelukkig heb je haar nu weer lekker thuis. Maar is niet leuk natuurlijk.

En wat lief van je verstrooide cadeautje. Ben nu wel heel nieuwsgierig wat je hebt gekocht.

Mard wat een gedoe dat huis. Ik kan daar ook altijd slecht tegen en dan al die mensen met al die wensen. Kan errug vermoeiend zijn. Maar het idee is heel leuk dus ik hoop voor jullie dat het nog lukt.

Chiek kan jij je ogen nog open houden? Of heb je al even lekker getukt?

Hier hakt de vermoeidheid er flink in!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven