Mode & Beauty alle pijlers

Nationale Joggingbroekdag!!!

11-10-2009 10:20 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
11 oktober 2009.

Het is zondag en buiten is het grijs en grauw.

Je hoeft niks, je mag alles, en hult je in een joggingbroek vandaag!

Op dit forum zijn er op dit moment al 3 die in een joggingbroek rondlopen vandaag (en hem hoogstwaarschijnlijk ook niet meer uit doen deze dag)

Doe je mee?

Ik bedoelde meer de combi rok, trui, grote sloffen, klinkt best angstaanjagend namelijk
I only get one shot at life - so I shoot to kill
haha, ja, nee ik zie er nu niet echt uit als een turn-on
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Present!

Grijze joggingbroek met rode fluwelen trui.
Hier ook weer joggingbroek met fleece-vest.... En blijf daar lekker in "wonen" vandaag. Hoef niets... hoef de deur niet uit.... HEERLIJK!!!!!!

Het is toch veel te koud buiten...
Ik ben er ook bij! Moet natuurlijk wel de hond uitlaten, maar ik weet allang dat dat best in joggingbroek kan. Fleece vest heb ik ook maar daar vind ik het nog niet koud genoeg voor
.
ik ben vandaag weer van de partij hoor. heb mijn Juicy Couture al weer aan den kont. heeerlijk
Meld!

Blauwe joggingbroek met rood witte streep aan de zijkant en oranje waterstof peroxide vlekken. Rood wit gemeleerd vest, grijze sloffen, en vét haar, zo vet, dat je d'r een ei op kan bakken.

heerlijk
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Jaloers!!

Ik moet zo naar een bijeenkomst met de Kunnegin, en kan daar echt niet in een joggingbroek aankomen, dus hier gaat hij zo uit! (en wat anders weer aan, vanzelfsprekend! )
De echte heuse Kunnegin?

Doe je dan wel je mijtertje af als je een buiging maakt? En ik maak weer een diepe buiging voor jou, want ik ben bang dat ik hier net als PiP niet verder ga komen dan de sjokkingbroek.

Mijne is dieppaars met een zwarte sportstreep (haha, sport). Eigenlijk best mooi. Daarboven een heel groen en niet bijpassend shirtje van een hamburgertent in Chamonix. Gelukkig zijn mijn enorme lompe lekker warme pantoffels even groen, dus eigenlijk heb ik toch een combi-setje aan
Ja, de heuse.... Maar ik ga ook zonder mijter denk ik (al heb ik gisteren een heel leuk mijter diadeempje bij de HEMA gekregen, zal ik...?)
Normaal zou ik dit ook een joggingbroekdag vinden, maar vandaag toch maar powerkleding aan (rok, panty, blousje, laarzen) omdat ik al 4 nachten door een spokende zoon nauwelijks geslapen heb. Als ik dan ook nog in joggingbroek ga rondsloffen voel ik me helemaal een wrak. Als ik nu in de spiegel kijk STAAT er tenminste iemand (een schim van mezelf weliswaar, maar toch... )
Om een kort verhaal lang te maken...
Nou, de Oranjes blijken dit weekend bijzonder Sinterklaas-minded te zijn, dus ik denk dat Bé dat als oma best kan waarderen.
Buiten waait de wind om het huis..de kachel staat te snorren op 4... die sfeer........

Grijze joggingbroek, bootcut model en bordo-rood katoenen hemd. Verwarming staat op nestwarmte want net uit bed.

Wandelsokken met duidelijke links/rechts aanduiding op de teen.

Ik heb links rechts aan en rechts links.

Kussen op schoot, daarop laptop.

Kop verse koffie binnen handbereik.

En ik hoef lekker nergens heen vandaag.
Ik doe dit weekend niet mee. Moet de hele dag de hort op.

Volgende week ben ik er weer bij met, hopelijk een nieuwe joggingbroek.

Ik heb wel al een nieuwe flanellen HelloKitty pyjama!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
-schaam- ik ga me over een kwartier uit bed trappen. Een lekkere warme joggingbroek uitzoeken, fleecetrui, haarband in en dan ga ik met de laptop naar beneden.

Moet nog even bedenken of ik er een nuttig dagje van ga maken of een luier dagje. Iig straks de Index helemaal bijwerken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik wel hoor... Zwarte joggingsbroek vol katten haren, truitje en sweatervest in het grijs.
Count me in!

Ik doe weer mee vandaag!

Toch niets lekkerder op een regenachtige grijze zondag?
quote:Vinyl schreef op 15 november 2009 @ 10:38:

Jaloers!!

Ik moet zo naar een bijeenkomst met de Kunnegin, en kan daar echt niet in een joggingbroek aankomen, dus hier gaat hij zo uit! (en wat anders weer aan, vanzelfsprekend! )De enige echte??? wauw! Doe je verslag na afloop?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 15 november 2009 @ 11:01:

[...]

De enige echte??? wauw! Doe je verslag na afloop?

Zal ik doen! Al zal het een verslag zijn in de trant van: ze kwam binnen, zat op 100 meter afstand van me, en ging weer weg voor ik haar namens de Viva dames kon vragen of ze ook komt forummen.

Ik zie eruit alsof ik zo een Zumba lesje mee ga doen: zwarte Adidas pants, zwart Nike shirtje met daarover een rood hemdje en een geel Esprit vestje.

Maar ik ga GV kijken, forummen, hangen, Mr N plagen, wasje opvouwen en vooral blij zijn dat ik niet naar buiten hoef in dit pestweer.
quote:Vinyl schreef op 15 november 2009 @ 11:02:

[...]

Zal ik doen! Al zal het een verslag zijn in de trant van: ze kwam binnen, zat op 100 meter afstand van me, en ging weer weg voor ik haar namens de Viva dames kon vragen of ze ook komt forummen.

We willen details! Wat had ze aan? Moest ze stiekem gapen? Dat werk
oh leuk.. mag ik meedoen?!

Zwarte joggingbroek (de aller-aller-alleroudste), truitje, heerlijke dikke wollen oranje sokken en dat allemaal onder een heerlijk dekentje op de bank...

Daarbij: haar in een slordige staart gedaan.. uh... mascara van gisteren en tv en pc aan!

feest dus vandaag!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 15 november 2009 @ 11:03:

[...]

We willen details! Wat had ze aan? Moest ze stiekem gapen? Dat werk Deal!
Present!

Weet nog niet of ik ga douchen eigenlijk.... Moet straks toch de bergzolder op om te gaan kijken wat ik al voor spullen heb staan voor mijn eerste eigen huisje.

Krijg 25 nov. de sleutel en moet nu zo zachtjes aan toch wel een lijstje maken van wat ik allemaal nog moet gaan kopen...:S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven