Nationale Joggingbroekdag!!!
zondag 11 oktober 2009 om 10:20
zondag 15 november 2009 om 10:46
De echte heuse Kunnegin?
Doe je dan wel je mijtertje af als je een buiging maakt? En ik maak weer een diepe buiging voor jou, want ik ben bang dat ik hier net als PiP niet verder ga komen dan de sjokkingbroek.
Mijne is dieppaars met een zwarte sportstreep (haha, sport). Eigenlijk best mooi. Daarboven een heel groen en niet bijpassend shirtje van een hamburgertent in Chamonix. Gelukkig zijn mijn enorme lompe lekker warme pantoffels even groen, dus eigenlijk heb ik toch een combi-setje aan
Doe je dan wel je mijtertje af als je een buiging maakt? En ik maak weer een diepe buiging voor jou, want ik ben bang dat ik hier net als PiP niet verder ga komen dan de sjokkingbroek.
Mijne is dieppaars met een zwarte sportstreep (haha, sport). Eigenlijk best mooi. Daarboven een heel groen en niet bijpassend shirtje van een hamburgertent in Chamonix. Gelukkig zijn mijn enorme lompe lekker warme pantoffels even groen, dus eigenlijk heb ik toch een combi-setje aan
zondag 15 november 2009 om 10:53
Normaal zou ik dit ook een joggingbroekdag vinden, maar vandaag toch maar powerkleding aan (rok, panty, blousje, laarzen) omdat ik al 4 nachten door een spokende zoon nauwelijks geslapen heb. Als ik dan ook nog in joggingbroek ga rondsloffen voel ik me helemaal een wrak. Als ik nu in de spiegel kijk STAAT er tenminste iemand (een schim van mezelf weliswaar, maar toch... )
Om een kort verhaal lang te maken...
zondag 15 november 2009 om 10:55
Buiten waait de wind om het huis..de kachel staat te snorren op 4... die sfeer........
Grijze joggingbroek, bootcut model en bordo-rood katoenen hemd. Verwarming staat op nestwarmte want net uit bed.
Wandelsokken met duidelijke links/rechts aanduiding op de teen.
Ik heb links rechts aan en rechts links.
Kussen op schoot, daarop laptop.
Kop verse koffie binnen handbereik.
En ik hoef lekker nergens heen vandaag.
Grijze joggingbroek, bootcut model en bordo-rood katoenen hemd. Verwarming staat op nestwarmte want net uit bed.
Wandelsokken met duidelijke links/rechts aanduiding op de teen.
Ik heb links rechts aan en rechts links.
Kussen op schoot, daarop laptop.
Kop verse koffie binnen handbereik.
En ik hoef lekker nergens heen vandaag.
zondag 15 november 2009 om 10:57
-schaam- ik ga me over een kwartier uit bed trappen. Een lekkere warme joggingbroek uitzoeken, fleecetrui, haarband in en dan ga ik met de laptop naar beneden.
Moet nog even bedenken of ik er een nuttig dagje van ga maken of een luier dagje. Iig straks de Index helemaal bijwerken.
Moet nog even bedenken of ik er een nuttig dagje van ga maken of een luier dagje. Iig straks de Index helemaal bijwerken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 15 november 2009 om 11:01
quote:Vinyl schreef op 15 november 2009 @ 10:38:
Jaloers!!
Ik moet zo naar een bijeenkomst met de Kunnegin, en kan daar echt niet in een joggingbroek aankomen, dus hier gaat hij zo uit! (en wat anders weer aan, vanzelfsprekend! )De enige echte??? wauw! Doe je verslag na afloop?
Jaloers!!
Ik moet zo naar een bijeenkomst met de Kunnegin, en kan daar echt niet in een joggingbroek aankomen, dus hier gaat hij zo uit! (en wat anders weer aan, vanzelfsprekend! )De enige echte??? wauw! Doe je verslag na afloop?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 15 november 2009 om 11:02
quote:HoiPippiLangkous schreef op 15 november 2009 @ 11:01:
[...]
De enige echte??? wauw! Doe je verslag na afloop?
Zal ik doen! Al zal het een verslag zijn in de trant van: ze kwam binnen, zat op 100 meter afstand van me, en ging weer weg voor ik haar namens de Viva dames kon vragen of ze ook komt forummen.
[...]
De enige echte??? wauw! Doe je verslag na afloop?
Zal ik doen! Al zal het een verslag zijn in de trant van: ze kwam binnen, zat op 100 meter afstand van me, en ging weer weg voor ik haar namens de Viva dames kon vragen of ze ook komt forummen.
zondag 15 november 2009 om 11:02
Ik zie eruit alsof ik zo een Zumba lesje mee ga doen: zwarte Adidas pants, zwart Nike shirtje met daarover een rood hemdje en een geel Esprit vestje.
Maar ik ga GV kijken, forummen, hangen, Mr N plagen, wasje opvouwen en vooral blij zijn dat ik niet naar buiten hoef in dit pestweer.
Maar ik ga GV kijken, forummen, hangen, Mr N plagen, wasje opvouwen en vooral blij zijn dat ik niet naar buiten hoef in dit pestweer.
zondag 15 november 2009 om 11:03
quote:Vinyl schreef op 15 november 2009 @ 11:02:
[...]
We willen details! Wat had ze aan? Moest ze stiekem gapen? Dat werk
[...]
We willen details! Wat had ze aan? Moest ze stiekem gapen? Dat werk
zondag 15 november 2009 om 11:04
zondag 15 november 2009 om 11:39